روايات

رواية جذبتني بعيونها الخضراء الفصل التاسع عشر 19 بقلم نوسه حماده

رواية جذبتني بعيونها الخضراء الفصل التاسع عشر 19 بقلم نوسه حماده

رواية جذبتني بعيونها الخضراء البارت التاسع عشر

رواية جذبتني بعيونها الخضراء الجزء التاسع عشر

رواية جذبتني بعيونها الخضراء الحلقة التاسعة عشر

لتتابع :اي دا
لارا:احنا هنا
ميار :اه معلش كنت مفكراكم في الاوضه دي
لارا:لا بعدين وقفتي كدا في اي
ميار:الفستان
لارا:هو هنا
ميار:اه
لارا:جميل اوووي لتتابع بمرح:اكيد محمد الي اختاره
ميار:اشمعنا
لارا:عشان بيحب اللون دا
ميار:بس جميل اووي
لارا:طب تعالي يلا معايا عشان متتلخبطيش تاني
ريتال بمرح:What colors do you like in makeup
ساره بمقاطعه:بسمله بتحب الالوان الفاتحه بس مبتحبش تحط مكياج
ريتال: what’s
ساره:وت اي انتي لسه هتقوليلي وت
ميار بهمس:بس يا ساره اسكتي
بسمله بهدوء:I need to put on makeup
ريتال:Yeah
ميار:انتي بتقولي اي يا بسمله لي مش عايزه تحكي مكياج
بسمله:مش حباه
ريتال:I don’t understand what you are saying
ميار:don’t say anything
ريتال:Muhammad Pasha told me that I don’t care about makeup
بسمله:whole

ريتال:What color do you like
‏ساره:منا قولتللك بتحب الفاتح
‏الجده:بس يا ساره استكتي
‏ريتال:…………
‏ساره:انا عرفه هتقولي واااااااااات
‏ميار:بس يا ساره اسكتي قولت
بسمله بمرح: ‏Who are you
ريتال:whole
ساره بهمس:الكلمه اي دي انا مخدتهاش في المدرسه
الجده بغيظ:اسكتي يا ساره والا هتطلعي بره
ساره:حاضر
…………………………..
مهندسه الديكور:استاذ خالد ممكن ثانيه كدا
خالد:اتفضلي
مهندسه الديكور:اي رايك في التصميم دا
خالد:جميل
مهندسه الديكور:في تصاميم جميله جدا لو تحب حضرتك تشفها أو محمد باشا
خالد:اناشايف أن التصميم جميل محمد مشغول دلوقتي
مهندسه الديكور:تمام يا فندم زي ما حضرتك عايز بعد اذنك
خالد:اتفضلي
………………………

اي اي يا الي بتقوله دا انت متاكد من كلامك دا اصلا
مروان:ايوه متاكد من الي بقوله يا بابا
ماجد:يابني مينفعش الي هتعمله دا
مروان:اه انا هعمل كدا منا مش هسيب بسمله وهيا ليا انا
علي الناحيه الأخري في القصر
اجتمع الجميع في الحفله
اهلا بيكي يا رزان هانم
رزان بحب:اهلا بيكي
نورتي الحفله بجد
رزان:بنورك حبيبي لتتابع بمرح:لارا كلميني كدا
لارا:بتقولي اي انا مش سمعه من الدوشه
رزان:بقوللك هما اتاخروا كدا لي
لارا:في السيشن
دلفت ناحيه القصر لتتابع بمرح:ماشاء الله جميل اوووي
وليد:متاكده أن دا المكان يا حبيبتي
جيهان:ايوه متاكده بسمله قالتلي كدا
ميار بحب:اهلا اهلا يا جميل اخبارك اي
جيهان:اهلا يا ميار
ميار:اتفضلوا هتفضلوا واقفين كدا اتفضلوا
ساره بمرح:خالتوا خالتوا
جيهان:اهلا اخبارك يا ماما
الجده:اخبارك انتي اي يا حبيبي طمنيني عليكي
جيهان:الحمد الله طمنيني انتي عليكي
الجده:اخبارك اي يا وليد
وليد:كويس

ساره بمرح:اخبارك اي يا حضرت الظابط ههههه
وليد:الحمد الله
جيهان:هما لسه مجوش ولا اي
ميار:لسه في سيشن
جيهان:اه
مهندسه الديكور:وصلوا وصلوا مش عايز كلام هدوء كدا
………………………
تنازل الجمال عن الجمال لجمالك فزاد جمالك علي الجمال جمالا
بدأ الغناء علي موسيقي هادئه جداا
لتدلف الجميله بفستانها الازرق الرائع وعيونها الجذابه
………………………………
علي الناحيه الأخري خارج القصر
حاضر يا مروان باشا
مروان:مش عايز يعرف حاجه انتوا سمعين
الشخص:تمام
ليتابع بخبث:جاهزين
بعض الاشخاص:جاهزين
خرجوا من السياره ثم اتجهوا ناحيه القصر
رزان بحب:ماشاء الله عليهم لقين علي بعض
حور:جميله اووي يا ماما
رزان:انتي الاجمل يا حبيبت ماما
حور:ولا محمد قمر
حور بهمس:ماما فارس مالوا مش مركز خالص
رزان:سبيه دلوقتي متقلولوش حاجه
لارا بمرح:عمتو هاتي الخاتم معايا
رزان:هي تلبسه دلوقتي
لارا:لاء بس انا عايزه اشوفه
رزان:اتفضلي

لارا بمرح:واااااااااااو روعه جميل اوووي
بعد قليل من الحفل
دلف محمد ليأخذ الخاتم من أخته
بسمله بمرح:دا الماس
محمد:امال اي هاتي ايدك
مسك يديها بحب والبسها الخاتم الذي كان في قمه الروعه
حور بمرح:لارا تعالي نتصور
لارا:يلا ياجميل
دلفوا ناحيه القصر من الخارج
لارا:اشمعنا نتصور هنا
حور:بصي عجبني اوي الورد دا
لارا:اه شكله جميل اوي
حور:شوفتي الغباء الي انا فيه نسيت الموبايل
لارا:ونا كمان نسيت موبايلي
حور:هجيبوا واجي
الشخص:طب احنا هنعرفها ازاي
مروان باشا بعت صورتها عشان نعرفها
وليد:طب حبيبتي انا هطلع بره شويه
جيهان:تمام يا حبيبي
دلفوا داخل القصر من شباك الخلفي للقصر

ميار بخبث:اي دا في اي هنا النور قطع لي
لارا:اي يا حور انت مجتيش ليه انا هدخل احسن
دلفت لارا ناحيه القصر:في اي هنا ثم لاحظت نور من داخل النافذه
لارا :بسمله
اتجهت ناحيه النافذه بسرعه
لارا:بسمله…….
بسمله:انتي فين
الشخص:بسرعه بسرعه
حور بمرح:انتي فين يا ……راحت فين دي
دلفت ناحيه القصر بالخلف
لتتابع بصدمه لاراااااااااا
الشخص:بسرعه يا غبي انت وهوا
دلفت حور ناحيه القصر مسرعه
ماما ماما انتي فين
رزان:اي يا حور
حور:ماما لارا اتخطفت
رزان:بتقولي اي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية جذبتني بعيونها الخضراء)

اترك رد