روايات

رواية حب من الطفوله الفصل الثامن 8 بقلم منار

رواية حب من الطفوله الفصل الثامن 8 بقلم منار

رواية حب من الطفوله البارت الثامن

رواية حب من الطفوله الجزء الثامن

رواية حب من الطفوله الحلقة الثامنة

ياسمين بدموع : كنت فكراك هتسبني للمره التانيه
اسلام بصدمه : اي
ياسمين : انا انا عرفت من اول ما انتت ش ش شوفت السلسله في رقبتي وملامح وش وشك اتغيرت دا غير معاملتك ل ليا مس مستحيل حد يطلع منه كل الحنيه دي غ غي غيرك انت
ياسمين بغضب وهيا بتضربه على كتفه : خلفت بالوعد ليه ق ق قولي عملتلك اي انا انا مكنش ليا حك غيرك ر ر رد عليا
اسلام بزعل : صدقيني كان غصب عني كان غصب عني اسيبك وامشي كل بسبب ابويا مكنش في ايدي حاجه والله صدقيني انا بحبك اوي
ياسمين بدموع وابتسامه : ي يعني انت انت مكنش قصدك تخلف الوعد ص صح
اسلام هوا بيحضنها : يعني هوا في حد يقدر يخلف وعد الشخص يلي بيحبه
ياسمين : وانا كمان بحبك يا اسلام احلف انك عمرك ما هتسبني ت ت تاني وتمشي
اسلام بحب : اوعدك يا ياسمنتي
” ولان الحلو مبيكملش تليفون اسلام رن 🥲 ”
سامح : الو الو يا علي انا حجزت تذكره وجاي على مصر بكره البت لسا تحت عينك صح
‘اسلام كان سامع ومكنش قادر يرد عليه وقفل في وشه السكه’
اسلام : انتي لازم تمشي من هنا حالا لازم تمشي
ياسمين : ا ا اروح فين يا اسلام انا عايزه افضل معاك

 

 

 

اسلام : مش هينفع يا ياسمين سامح راجع بكره مصر ولو جه شافك هيتجوزك وانا مش هسمح بكدا..بصي انتي لازم تيجي شقتي
ياسمين : شقتك ازاي يا اس اسلام
اسلام : متخافيش مني يا ياسمين ثقي فيا انا عمري ما هأذيكي … انتي هتتخبي في شقتي وهقوله انك انتي هربتي
ياسمين بخوف : طب طب لو هوا عرف م م مكاني هعمل اي
اسلام : متخافيش مش هيعرف هوا مستحيل يشك فيا انا دراعه اليمين …يلا اركبي ورايا على الموتسيكل عشان اوصلك
ياسمين بابتسامه : ماشي
” تاني يوم ”
سامح بزعيق : يعيني اي ضاعت منك
اسلام : والله ما اعرف راحت فين دخلت البيت ملقيتهاش
سامح بغضب : علي البت دي تقلبلي الدنيا عليها دا انا دافع فيها 10 مليون جنيه ولو مجبتهاش هطربق الدنيا على دماغك انت فاهم
اسلام : حاضر يباشا هقلبلك عليها الدنيا صدقني هجبهالك ولو كانت تحت الارض اديني بس كام يوم وهتبقى عندك ان شاء الله
سامح بنفاذ صبر : ماشي يا علي معاك ٣ ايام تجبلي فيهم البت دي انت سامعني
اسلام : حاضر يباشا عن اذنك

 

 

سامح في نفسه : وديني يا ياسمين الكلب ل
ععرف انتي فين وبعديها هكتب كتابي عليكي ومبقاش انا سامح غير ما بهدلت يلي جايبينك
‘ ياسمين سمعت صوت الباب بيخبط وراحت تفتح ‘
ياسمين بخوف : مين
اسلام : انا يا ياسمنتي افتحي
‘ ياسمين اطمنت وفتحتله ‘
ياسمين : ات ات اتاخرت ليه يا اسلام
اسلام : كنت بجبلك الاكل وكنت عند الراجل الاخضر يلي شغال عنده
ياسمين بقلق : ها ق ق قلك حاجه
اسلام : اه هوا قالي اني ادور عليكي واجيبك في تلت ايام
ياسمين بزعل : طب هنعمل اي يا اس اسلام

 

 

 

اسلام : متخافيش يا ياسمين طول ما انا معاكي انا هبقى اتصرف متشغليش بالك انتي بحاجه …ويلا ناكل بقا حكم انا جبتلك اكل يستاهل بوقك كلي وانا كمان هاكل معاكي ولا انتي مش نوايه تشاركي
ياسمين بضحك : لا هشارك مت متخافش
‘ كلو ودخلت ياسمين الاوضه ‘
اسلام : اتفضلي يا ياسمين ده مفتاح الاوضه اقفلي على نفسك ونامي وانا هنام على الكنبه بره عشان تبقي براحتك
ياسمين بحب : شكرا اوي يا اسلام انا عمري ما هنسى يلي بتعمله معايا ده انت بجد اجدع شخص انا قابلته في حياته
اسلام بابتسامه : هوا في حد بردو يقول شكرا لصاحب الطفوله ولزوجه المستقبلي
ياسمين بضحكه : انت خ خلاص قرررت
اسلام : ايوا طبعا يا حبيبتي وعد ليكي اول ما اخلص من الراجل الاخضر يلي في حياتنا هكتب عليكي وقتي
ياسمين بكسوف : م م ماشي وانا موافقه اطلع برا بقى
اسلام بضحك : ماشي يختي تصبحي على خير
ياسمين : وانت من اهله
‘ عدي يومين وجه اليوم التالت وتليفون اسلام رن ‘
سامح : ايوا يا علي لقيت البنت
اسلام : بصراحه انا ..
ياسمين من غير ما تعرف انو بيتكلم : اسلام انا ع عملت الاكل

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حب من الطفوله)

اترك رد

error: Content is protected !!