روايات

رواية حبيت طفلة الفصل السادس والعشرون 26 بقلم منة عبدالعزيز

رواية حبيت طفلة الفصل السادس والعشرون 26 بقلم منة عبدالعزيز

رواية حبيت طفلة البارت السادس والعشرون

رواية حبيت طفلة الجزء السادس والعشرون

رواية حبيت طفلة الحلقة السادسة والعشرون

عشق بصدمه: احمد انت بتعمل ايه هنا
احمد بتوتر: ا. انا بشتغل هنا مكان استاذ رعد انت اللي جايه طبعه
عشق: اه تمام ماشي كمل شغل هروح مكتبي
احمد: ليكي مكتب هنا
عشق: اه رعد عملهولي
احمد: تمام اتفضل وكل الوراق والملفات هتكون عندك
عشق: تمام
عشق راحت المكتب اللي رعد عمالهولها لما بتيجي تساعدو
عشق بتفكير: انا لازم اخلي رعد يرجع كده الشركه بتتهد مش هينفع طب اقوله اي واكلمه ازاي وهيعرف يرجع ولا لا. بس هو لازم يرجع لازم مش هينفع كده
سهام: ياااعشق
عشق فاقت من تفكيرها: هاا اي ياسهام
سهام: دي كل الملفات اللي مفروض تظبطيها وتشوف الدنيا استاذ احمد بعتهم
عشق: هو احمد بيشتغل هنا من امتي
سهام: بقاله فتره
عشق: تمام ممكن تجبيلي قهوه
سهام: حاضر
عشق رنت علي رعد
عشق: رعد عامل ايه
رعد: تمام عرفتي الشغل واحمد عرفك
عشق بصوت واطي: ممكن ترجع مصر حالنا الشركه بضيع
رعد: اي الحصل
عشق: احمد ده تبع مصطفي ويارا واكيد هيضمر الشركه ارجع يارعد
رعد بصدمه: بتقولي ايه بتتكلمي بجد
تاج: في اي يارعد

 

 

 

 

عشق بصوت واطي خالص: ايوه بسرعه احجز طياره دلوقتي حتي لو خاص بيك عشان تيجي
رعد: طيب طيب سلام
تاج: في اي يارعد
رعد: لازم نرجع مصر
تاج: ماشي بس في اي
رعد: الشركه بتضمر لازم ارجع دلوقتي
تاج: يالهوي طب يلا انا هلم الهدوم في الشنط ويلا
رعد: الو عايز طياره خاص حالا رعد الهواري….. مع السلامه
جهزو نفسهم والشنط وراحوا المطار
رعد سرحان وباين عليه انه مضايق
تاج: رعد إن شاءلله خير متقلقش
رعد سرحان ومش بيرد
تاج: رعد في ايه
رعد: مفيش ياتاج
تاج: طب هو مين اللي كلمك وقالك كده
رعد: عشق قولتلها روحي شوفي شغل مع احمد طلع احمد هو اللي بيهد الشركه مكنش باين عليه
تاج: طب الحمدلله اني عشق راحت وعرفت كل حاجه
رعد: الحمدلله حتي ياا مصطفى وأنت في السجن برضو مش سايبني في حالي
تاج: متقلقش يارعد هتلحق كل حاجه والشركه هتبقي احسن شركه في العالم وتقول تاج قالت
رعد ابتسم لتاج: إن شاءلله
بعد وقت كتير وصلوا مصر
رعد: تاج السواق بره انا هخد منه العربيه وانتو اركبه تاكسي
تاج: حاضر خلي بالك من نفسك
رعد: إن شاءلله

 

 

 

 

 

تاج راحت الفيلا
ناديه: تاج في اي ورعد فين واي اللي رجعكم
تاج: رعد في مشكله في الشغل وكلمو وقلقانه جداا
ناديه: اقعدي طيب حاجة اي
تاج: مش عارفه انا مش فاهمه هو عمال يقول لازم ارجع الشركه هضيع
ناديه: هضيع يالهوي تضيع اي ده تعب نفسه عشان يعملها كده ربنا يستر يارب
تاج: يارب انا قلقانه عليه
ناديه: خير إن شاءلله اطلعي غيري كده واستريحي شويه انتي جايه تعبانه وانا هكلم حد اشوف في اي
تاج: حاضر عن اذنك
تاج طلعت غيرت هدومها وكانت قلقانه علي رعد وخايفه جداا: يارب اقف جمبه ويارب ورجعهولي كويس يارب
فون تاج رنت
تاج: اي ياشهد تعرفي حاجه عن رعد
شهد: محمد راح يشوفو معرفش حتي عشق مش بترد
تاج: انا قلقانه اووي
شهد: إن شاءلله خير حسبي الله ونعمه الوكيل فيك يامصطفي
تاج: معرفش مش سيبه في حاله ليه
شهد: مش عارفه انا هكلم محمد واعرف اي اللي بيحصل وهكلمك
تاج: ماشي
تاج: يارب استرها
تاج فضلت قاعده فوق ومش عارفه تنزل وقلقانه وبتعيط
ناديه: اي يارعد عمالت اي واي الضرب اللي ف وشك ده
رعد: مفيش كل حاجه اتحلت ورميت المعفن في السجن مصطفي مش سيبني في حالي ومخلي حد يشتغل عشان يهد الشركه

 

 

 

 

 

ناديه: كل حاجه تمام
رعد: اه تمام فين تاج
ناديه: فوق وقلقانه عليك جداا وكانت عايزه تعيط بس مكنتش عارفه تعيط قدامي
رعد: بوظ عليها Alhani Mon
ناديه: معلش اخرجو هنا
رعد: هطلع اشوفها وممكن انام عشان تعبان جدا
ناديه: طيب ولما تصحها انزل كل
رعد: حاضر
تاج قاعده علي الكرسي اللي في الاوضه وبتهز رجليها بتوتر
رعد دخل
تاج بقلق: رعد يالهوي اي ده
رعد: متقلقيش شويه كتمات وهحط تلج وهتخف
تاج: قلقتني عليك اي الحصل
رعد خد تاج في حضنه: متقلقيش كل حاجه تمام واهو اترمه في السجن
تاج: الحمدلله اني عرفت قبل ميحصل حاجه للشركه
رعد: الشركه اللي ضيعت عمري كله عشان اخليها كده يجي واحد زي ده يهدها لا طبعا ده يحصلي حاجه
تاج: بعد الشر الحمدلله انها عدت على خير
رعد: هدخل اخد شور وبعدها انا لاني تعبان جداا
تاج: مش هتاكل
رعد: مليش نفس عايز انام بس
تاج: خلاص ماشي هشوفك مرهم للخبط اللي في وشك
رعد: ماشي
دخل رعد اخد شور وخرج
تاج: خد حط ده تيته بتقولك حلو ده
رعد: حطيلي
تاج: طب وطي عشان مش هطول كده
رعد بضحك: يلا يااوزعه😂

 

 

 

 

 

تاج: انا مش اوزعه🙄
رعد: خلاص خلاص متزعلش احلي اوزعة😂
تاج: حط لنفسك مش هحط حاجه مدام بتتريق عليا
رعد: خدي هنا ريحه فين انا بحبك كده خلاص بلاش زعل
تاج: والله. ماشي وطي بقي احط المرهم
رعد بضحك: حاضر يااوزعه 😂😂
(وفيها اي القصيرين بيبقي قمرات😂♥)
تاج : امسك المرهم
رعد: اهو
تاج: ابقي حط لنفسك وسابته وقاعدت علي السرير مربعه اديها زي الاطفال😂
رعد: ياخلاثي علي الطفله العسل دي اي القمر ده انا متجوز قمر والله
تاج: ابعد عني انا مش بكلمك
رعد لا مش هبعد براحتي المهم حطي يلا قعدت اهو حطي
تاج: حتى وانت قاعد اطول مني اعمل ايه ياربي
رعد: معلش ياصغنن حلو كده
تاج: ماشي هنعديها
رعد: يلا عشان هنام

 

 

 

 

 

 

تاج: السرير اهو انا شيلته عنك
رعد: تؤ تؤ انا مش هنام غير وانتي في حض*ني
تاج: انت هتخليني انام غصب
رعد: حاجه زي كده
تاج: حااااضر😠
وخلاص عدها 10شهور
رعد: تعالي ياتاج خدي حنان عماله تعيط
تاج: مش بنتك يا رعد شيلها شويه
رعد: ما هيا بتعيط اعمل اي مش بتسكت
تاج: وبرضو مش بتسكت معايا وانا تعبت
ناديه: انت غلطانه اني جوزتكم مش عارفين تشوفو البت ربنا يهديكم تعالي ياقلب نانا تعالي معايا
رعد: روحي يامع نانا
تاج: مش قادر تستحمل البت الله يسمحك ياشيخ
رعد راح نحيت تاج: بقولك اي متيجي نخاوي البت
تاج: اعاااااااا امشي من وشي
رعد خلاص خلاص😂😂

تمت

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حبيت طفلة)

تعليق واحد

اترك رد

%d مدونون معجبون بهذه: