روايات

رواية ملاك الصقر الفصل الثالث 3 بقلم صفاء أحمد

رواية ملاك الصقر الفصل الثالث 3 بقلم صفاء أحمد

رواية ملاك الصقر البارت الثالث

رواية ملاك الصقر الجزء الثالث

رواية ملاك الصقر الحلقة الثالثة

عند صقر وملاك
صقر شدها من ايدها.. انتي ازاي تعقدي من غير طرحه قدام رامي
ملاك ببراء.. انا متعوده اني اقعد من غير طرحه عشان مش متعوده عليها
صقر شدها من شعرها.. لا لازم تتعودي عل انك البسي الطرحه انتي مش صغيرة ياروح امك
ملاك بعصبيه.. انت مالكش دعوه عادي انا ورامي هزرنا الي فيها يعني
صقر قر*ب منها ومسك وشهاا بعصبيه.. عارفه لو شوفتك هزرتي مع حد تاني في البيت مش هقولك هعمل اي ياقطه
ماشي ويلا عشان ننزل نتعشاء
ملاك بزعل ودموع.. روح كول انت سبني انا
صقر قر*ب منها.. خلاص بقي يلا عشان ناكل متزعليش بس انا بغير عليكي ماشي
ملاك بزعل بس قلت لنفسها.. مش بلقي حد حنين عليه من بعد ابويا وامي اهو مرات ابويا طفشتني عشان تعقد مع زين ابن خالي بس انا شكك في موضوع ان ابن اخوها يلا مليش دعوه بقي خلاص ونزلت ورا صقر بس لقيت بوسي المفعو*صه حضناا
بوسي بدلع .. والله ي صقر كل الفتره اللي انا كنت هناك فيها كنت همو*وت واشوفك
صقر بص لقا ملاك واقفه والدموع فعنيها
انا هروح اشوف ملاك وبعد عن بوسي وراح لملاك
صقر.. ملاك انتي بتعيطي ليه

 

 

 

 

 

ملاك مسحت دموعها بسرعه.. لا مفيش ي صقر عيني دخلت فيها حاجه
صقر بصلها بشك.. ماشي يلا عشان ناكل واخدها من ايدها وقاعدنا ناكل
صقر باصص عل سليم الي عينه منزلتش من عل ملاك
صقر ببرود.. في حاجه ياسليم
سليم باحراج.. لا ابدا
صقر وهو باصص عليه.. اممم
سليم بص في طابقو
الجد.. وانت ياسليم اي ماقربناش نفرح بيك
سليم بص عل ملاك.. والله يريت بس مفيش نصيب بقي ياجدي
الجد فهم قصد سليم
بوسي.. صقر
صقر بص عليها.. ايوا
بوسي بفرحه.. اي رايك تخرج معايا وتوريني البلد هنا
صقر.. معلش والله هطلع انا وملاك ننام عشان بكرا وريا شغل
بوسي بغل.. طب ماتركب ملاك وتنام واحنا نخرج
صقر هيتكلم قاطعوو الجد
الجد.. خرجها يابني بعد ام تاكل
صقر بااحترام.. تمام ياجدي
بوسي بفرح.. يلا انا خلصت اكل
ملاك بتبص عليهم بحزن انها كانت بتحب صقر هي وصغيره

 

 

 

 

 

 

بوسي قامت بس سليم ندها عليها.. بوسي
بوسي.. اي ي سليم
سليم بخبث.. عارفك عايزه تبعدي ملاك عن صقر
بوسي بخبثه.. ماانا عارفك بردو عيب عليك
سليم بخبث.. يبقي نخطط وضحكوو بخبثه.
ملاك راحت اوضتها لقيت صقر بيلبس احلي طقم ومتشيك
ملاك.. صقر ماتخدني معاك
صقر ببرود.. لا انتي نامي وانا ام هاجي ابقي اخرجك في اي يوم تمام
ملاك بحزن.. تمام ي صقر ودخلت غيرت هدومها لبيجامه بيتي مريحه
صقر اول ماشافها انبهار بيها بس فاق عل نفسه ومشي
ملاك قاعده عل التلفون بزهق ونامت فجاه هي وقاعده
شخص دخل اوضه ملاك
ولمس وشها وقال.. حبيتك من اول ماشوفتك وهاخدك منو
ملاك صحيت ملقتش حد بصت حوالينا الاوضه بخوف
بعديها طلعت من دماغها الخوف
ونامت

 

 

 

 

 

صقر جاه وكان مبسوط معاه بوسي
ملاك صحيت لما صقر جاها.. انت جيت
صقر.. اه في حاجه
ملاك مرضيتش تحكيله الي حصل ممكن يقول طفله عني
مفيش
صقر دخل غير ولبس شورت من غير تيشرت
عند سوزان مرات اب ملاك
زين كان قاعد مع سوزان في اوضه وعل السر”ير
زين بسك*ر وضحك.. والبت ملاك صدقت اني انا انتي عمتي متعرفش اننا متجوزين عرفي وضحك
سوزان بضيقه عشان بيجيب سيرتها دايما.. دي البت فقر*يه خليها تغو*ر الله
زين بسك*ر.. ليه دا البت كانت صا*روخ
سوزان.. طب بس يازين عشان اديقت
زين قر*ب منها.. وانا مقدرش عل زعلك
ونسبهم دول

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ملاك الصقر)

تعليق واحد

اترك رد

%d مدونون معجبون بهذه: