روايات

رواية قاسي أحب طفلة 2 الفصل السابع عشر 17 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة 2 الفصل السابع عشر 17 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة 2 البارت السابع عشر

رواية قاسي أحب طفلة 2 الجزء السابع عشر

رواية قاسي أحب طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نورهان العطار
رواية قاسي أحب طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة 2 الحلقة السابعة عشر

خرج فؤاد وجد احد واقف علي الباب ومعة بعد الاشخاص
فؤاد حضرتك مين وعاوز اي
الشخص انا الرائد اسد الهواري
فؤاد بتوتر اهلا وسهلا في حاجه ولا ايه
اسد لا متقلقش كل خير هاتو
فؤاد بعصبيه انت مش عارف بتكلم مين انا هوديك ورا الشمس انا مش هسكت
ركب فؤاد في البوكس وهو مازال يتوعد لاسد ومعة بعض العساكر وركب اسد وانطلقت السيارة الي القسم
(💙💙💙💙 بقلم نورهان العطار 💙💙💙💙)
في الصباح
استيقظ ليث علي صوت رنين هاتفة فرد
ليث الو ايوة بجد يعني خلاص لالا انا جاي حالا سلام
قام ليث وارتدي ملابسة بفرحه شديدة
مليكة انت رايح فين ومالك فرحان لي
ليث باستعجال بعدين بعدين لازم امشي دلوقتي
ذهب ليث بسرعه الي غرفة يونس وطرق الباب بقوة
يونس بفزع في اي انت بتخبط كدة لي
ليث بسرعه بسرعه كل حاجه انتهت كل حاجه خلصت
يونس باستغراب يعني اي مش فاهم
ليث اجهز بسرعه عقبال متصل با اسر اخلي يجي
ذهب ليث بسرعة الي الاسفل نظر يونس لمليكة
يونس يعني اي كل حاجه انتهت
مليكة مش عارفة يالهوي يحسن يكون هيتجوز عليا
هبطت مليكة الي الاسفل وفي يديها اسد
يونس لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم دل مجانين
دخل يونس وغير ثيابة

 

 

 

 

 

مرام رايح فين ومالو ليث في حاجه
يونس مش عارف والله تقريبا هيتجوز علي مليكة زي مقالت
مرام هههههههه انت بتصدق مليكة هههههههه طيب روح شوف في اي وطمني
يونس وهو يقبل راسها من عيوني ارتاحي انتي
هبط يونس الي الاسفل وجلس بجانب ليث
يونس في اي بقا مصحيني لي كدة وعامل قلق
ليث اهدي بس وهتعرف كل حاجه
يونس اما نشوف يارب نخلص
ليث خلصت روحك يا بعيد اهمد بقا
في هذة اللحظة دخل اسر وفي يدية ياسمين
اسر في اي حصل حاجه
ليث بسماجة لا مفيش بس عوزكم في مشوار مهم
اسر ياعم انا صايم بلاش افطر عليك
يونس اخلص بقا اي المشوار دا انت بارد كدة لي
ليث يالا يالا وفي الطريق هتعرفة كل حاجه
مليكة انتو رايحين فين وسيبلي دي كدة دي هتولد
اسر ياريت والله بدل مهي زي البلونة كدة
ضحك الجميع وذهب ليث واسر ويونس
ياسمين طيب لما تجيلي يا اسر انا هوريك
مليكة تعالي اطلعك لمرام فوق وانزل اشرف علي الاكل
صعدت ياسمين بمساعدت مليكة وجلست مع مرام وهبطت مليكة تشرف علي الاكل مع الخدم
(💙💙💙💙 بقلم نورهان العطار 💙💙💙💙)

 

 

 

 

وصل ليث الي القسم وقف وهبط من السيارة
ليث يالا يا بني وصلنا
يونس اخس عليك عاوز تسلمني بايدك عاوز تيتم ابن اختك انت ازاي كدة
اسر وانا وانا حرام عليك طيب بلاش انا ابنك الي في بطني دا اعمل في اي شكلك اي لما تقولة انا الي شردك وخليت كلاب السكك تنهش في لحمك
ليث والله دا هيشكرني اني شردتة بدل الخلقة الزبالة دي وبعدين بطل استزراف انت وهو الموضوع خطير
يونس مش هتحرك غير لما افهم كل حاجه
اسر وانا كمان
ليث اسكت بقا انت اي راشق في اي حاجه بص يا يونس في موضوع بس تمسك نفسك انا كلمت اللواء في موضوع خالك فؤاد وطبعا هو اتصرف بسريه تامه زي ما طلبت منه وكلف الرائد اسد اللي هو جاء عندنا المستشفى فاكره وكان في صفقة مخدرات كبيرة داخله البلد واتحذرت في الطريق واتقبض علي فؤاد لان الصفقة باسمة وهو دلوقتي جوة وهندخل نشوفة
يونس طيب يالا ندخل
دخل يونس وليث واسر
ليث الرائد اسد جوة
العسكري ايوة اقولة مين
ليث قولة ليث السيوفي
العسكري مستني حضرتك جوة اتفضل
دخل ليث وخلفة اسر ويونس استقبلهم اسد بترحاب
اسد اتفضل يا ليث بية منور والله
ليث حبيبي يا باشا ها اي الاخبار

 

 

 

 

 

اسد كلو تمام هبعت اجيبة لحضرتك حالا بس علي السريع عشر دقايق بس علشان المشاكل
ليث متقلقش يا سيدت الرائد
دخل العسكري وفي يدية فؤاد التي ينظر لهم بغل
اشد هسيبكم عشر دقايق عن اذنكم
خرج اسد وذهب يونس الي خالة
فؤاد ببكاء مصطنع شفت يا يونس عملو فيا اي بس كويس ان انت جيت يالا خرجني من هنا دنا خالك
يونس اه خالي خالي اللي ق*تل امي خالي اللي كان عاوز يق*تل ابن اخته خالي هو سبب كل المصائب اللي انا فيها انا بس جئت هنا عشان اسالك سؤال واحد ليه عملت كده ليه فهمتيني طول السنين اللي فاتت دي ان ليث هو اللي ق*تل امي كل دا لي علشان الفلوس
فؤاد هههههههه طلما اللعبة اتكشفت يبقي اتكلم بقا ايوة انا الي قتلت امك وانا الي وقعت بين ابوك وابو ليث علشان يقتلو بعض وانا الي كنت هق*تلك بس جات في المدام اله هي عاملة اي
يونس وهو يمسكة من ملابسه بغضب اوعي تجيب سيرتها علي لسانك الوسخ دا
دخل اسد في هذة اللحظة
اسد شكرا علي اعترافك يا فؤاد بية خدة يا عسكري علي الحجز
فؤاد انا هوريكم هعمل اي انا هعرفكم مين هو فؤاد الهاشمي
اسد احنا بنشكرك با ليث بية علي دعمك لينا ووقفتك معانا تعبناك معانا
ليث لا مفيش تعبت انا تحت امرك في اي وقت بعد اذنك يا باشا
ذهب ليث وخلفة يونس المصدوم واسر الذي حزن علي يونس صديقة واخية ركبو السيارة وانطلقو بها الي القصر مرة اخري
ليث يونس انا مش عاوزك تزعل
يونس انا مش زعلان انا مصدوم بس مش اكتر يالا خد جزئة
اسر ليث جهزت الفيلا وكدة ولا اي

 

 

 

 

 

ليث اة كل حاجه جاهزة
اسر كويس يحسن هم*وت وانام
ليث ابقي اتخمد براحتك
وصلو القصر ودخلو جميعا
الجميع في اي
قص لهم ليث عن ما حدث
مرام حبيبي متزعلش هما في الجنة ونعيمها صح
يونس بابتسامه ايوة طبعا انتي اخبارك اي تعبانه
مرام لا يا حبيبي انا كويسه
ليث كدة المهمة خلصت هطلقها امتي
حضنها يونس وفال بعصبيه انا مش هطلقها انت سامع
مرام بالم يونس اهدي دا بيهزر معاك اهدي وحتي لو الدنيا اجتمعت اني اسيبك انا عمري مسيبك ابدا
اسر تيراراااااا
ضحك الجميع
جاء موعد الاذان وفطر الجميع في جو اسري جميل
(💙💙💙💙 بقلم نورهان العطار 💙💙💙💙)
مرت الكثير من الايام
ليث ياةة الواحد مش قادر يصدق ان رمضان خلاص
مليكة اة والله دا بكرة الواقفة كل سنة وانت طيب ياحبيبي
ليث وانتي طيبة يا ملاكي
اسر واسعع واسعععععع كحك العيد اهو كحك العيد اهو
ليث متخلف مجنون مش عارف اوصفك المهم جبت كتيررر
اسر كل حاجه تمام
مرام شيلو من وشي علشان بجد هفطر ريحتة تجنن
يونس اة ريحتة جلوة جدا
وفي هذة اللحظة جاء الي يونس تليفون فرد
يونس الو ايوة انا مين معايا في اي انت بتقول ايه حصل امتي الكلام دا

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية قاسي أحب طفلة 2)

اترك رد