روايات

رواية نور والأسد الفصل السادس 6 بقلم نور عصام

رواية نور والأسد الفصل السادس 6 بقلم نور عصام

رواية نور والأسد البارت السادس

رواية نور والأسد الجزء السادس

رواية نور والأسد
رواية نور والأسد

رواية نور والأسد الحلقة السادسة

نور. اااااه يانور ااااه يا حبيبتي يااللي ايامك بقت معدوده ايه ايه لا دي بقت ساعات يا نور ياختي وراحت علي ليلي وقالتلها لولو حبيبتي انجديني من التور دا
ليلي. بمرح قالت لا
نور. راحت علي مختار وقالت عمو حبيبي ارحمني منه
مختار. لأ
نور. بقا كدا يا مختار انت وليلي بتخلو بيا وانا اللي علطول بستر عليكم بقا مش عاوزين تنجدوني من ابنكم الزفت دا وانا اللي مكنتش راضيه اقول لحد اني قفشتكم ف المطبخ وانتو بتتحرشو ببعض وبصت لجدها وقالت يرضيك دا يحصل ف بيتك ياكبير دا انا كل مادخل المطبخ الاقي الراجل دا بيتحرش بمراته واقولهم عيب كدا معاكو ناس ف البيت يقولولي ملكيش دعوه احنا احرار
ليلي. ميته من الكسوف وبتقولها بصوت هامس اخرصي الله يحرقك هتودينا ف داهيه منك لله
نور. راحت علي عمها ماهر وقالت عمو ماهر حبيب قلبي الغالي انت الوحيد اللي هترحمني منه
ماهر. بصلها وبعند قال لأ
نور. بقا كدا يا ماهر وانا اللي كنت ناويه ارجعلك مراتك وبقول عفا الله عما سلف قسما عظما ماهيحصل وبصت لقت حمزه وخالد داخلين جريت عليهم وقالت خالود حبيبي
خالد. ولا هعبرك
نور بقا كدا وبصت لحمزه
حمزه. متحاوليش
نور. بقا كدا ياكلاب وانا اللي كنت ناويه ارجعلكم امكم بدل ما انتو بترضعو لبن معيز ومش مقصر فيكم عاوزه اجيب لكم امكم تراعيكم وراحت علي ياسمين وقالت سوسو حبي
ياسمين. ابدا
نور. بقا كدا وانا اللي مخبيه علي جدو اني سمعتك وانتي بتقولي ل حمزه هات بوسه
ياسمين. انااا
نور. ايوا وهو الحقير كان عامل فيها شريف وقالك لا وبعدين قال فرصه مش هتتعوضك ووو
حمزه. نهار ابوكي اسود
نور. راحت علي اميره وقالت مرمر قلبي
اميره. انا مش قد الاسد مليش دعوه
نور. بقا كدا يا بت طب والله لقول لجدو انك كنتي خارجه من اوضة خالد الساعه اتنين باليل وانا اقولك عيب كدا تقولي محدش له حاجه عندي اقولك احنا بيت محترم تقولي محدش له كلمه عليا انا مش صغيره ومحدش هيتحكم فيا
اميره. يامصبتي ياني والمصحف ماحصل ياجدو
نور راحت علي جدتها وجدها وقالت ها هتتصرفو مع حفيدكم ولا اقول اني قفشتكم وانت بتقولها كلام محن وهي بتتدلع عليك وتقولك هو دا اخرك وانت طبعا مش عجبك كلامها روحت منقض عليها وانا اقولكم عيب معاكم سناجل ف البيت تقولي احنا الاصل ومحدش له كلمه
جدتها. قالت الله يكسفك اسكتي يابت وكل دا و
اسد واقف عالباب وبيكتم ضحكته عليها وعلي اسلوبها وبعدين قال نووووور
نور. يالهووووووووي يا مصبتييييييييي ياحسرة قلبي عليكي يانور يا اللي عيلتك كلها طلعت واطيه ااااه يانور يا قليلة الحيله اااه ياللي كل عيلتك متضهداكي لكي الله يانوررر
اسد. وصلها ومسكها من ايدها بغضب
نور. بقا كدا يا باشا بتستقوي عليا علشان انا يتيمه وامي وابويا ميتين ومليش حد وعيلتي كلها ماتت غرقانه ف البحر قبل المركب تولع بيهم ويصتلهم كلهم وقالت حسبي الله ونعم الوكيل فيكم نفر نفر وبصت ل اسد وقالت هات بوسه يا باشا وف لحظه جريت وقالت اروح فين اروح فين كلهم اندال ياربي اعمل ايه وبصت لقت باب المكتب مفتوح جريت عليه ولسه هتقفل رواية نور والاسد بقلمي نور عصام
اسد. لحقها وزئها ودخل وقفل الباب
العيله كلها عماله تضحك عليها
حمزه. فظيعه البت دي
ليلي. بس دمها شربات
اميره. انتي تسكتي ياليلي فضحتينا عجبك اللي انتي عملتيه دا انتي ومختار ولا علشان هو جوزك يعني تعملي كدا
ليلي. اخرصي يابت هتعومي علي عومها المجنونه دي
الجد. والله عسل بس مبتسترش الكل ضحك
حمزه. لا ياجدو بس مش كلو صح
الجد. اممممم
حمزه. اوعي تفهمني غلط
الجد. لا دا انا فاهمك صح قوي يابن ابني وضحكو
في المكتب
اسد. تعالي هنا
نور. بتحاول تسيطر عليه راحت عليه وبدلع وقالت ف ايه يا اسودي يا حبيبي مالك بس ايه اللي مزعلك ومدايقك كدا وقربت منه وحطت ايدها علي قلبه اللي بيدق بسرعه
اسد. بلع ريقه وبيحاول يسيطر علي نفسه وخصوصا انو فاهمها بعد ايدها عنه وقالها انا قولت ايه امبارح
نور. عادي يعني قولت حاجات كتير ياروحي
اسد. نورررر متعصبنيش
نور. بهدوء قالت طيب بس قولي انا عملت ايه زعلك مني
اسد. روحتي المطعم ليه
نور. اها دا انت مراقبني بقا
اسد. لا يا حلوه يوم ما افكر اراقبك يبقي موتك اسهل انا كنت ف مشوار تبع الشغل وشوفتك وانتي خارجه من المطعم ولولا اني معايا صحابي كنت نزلت قتلتك علي عدم سمعك كلامي امبارح
نور. طيب ممكن تهدي وتسمعني
اسد. اسمعك بعد ما شوفتك بعيني
نور. اسد كان لازم اروح المطعم علشان اقولهم اني خلاص مش هروح تاني وكمان اعزم زمايلي هنا علي الخطوبه
اسد. كان ممكن تقوليلهم بالفون
نور. مينفعش لان كان لازم اروح واخد باقي حسابي وا
اسد. بصوت عالي قالها وهو انتي محتاجه فلوس
نور. اسمعني يا اسد وبلاش العصبيه دي انا روحت علشان اخد باقي حسابي واديه لواحده كدا انا بساعدها لانها تعبانه
اسد. بصلها وابتسم واعجب بشخصيتها
نور. والست دي انا مش هتخلي عنها ابدا لاني بجد بحبها وحابه اعرفك عليها انت كمان
اسد. وليه مقولتليش قبل كدا
نور. مجتش فرصه
اسد. قرب منها وقالها جاهزه للخطوبه بكرا
نور. لا يا باشا انا مش موافقه
اسد. قرب اكتر منها وبقت انفاسه تلفح عنقها
نور. بضعف قالت اسد بتعمل ايه ابعد ميصحش كدا
اسد. لازم تتعاقبي علي جناني منك واقتحم شفتيها بشفتيه ينتقم علي عذاب قلبه منها وبعد لحظات بعد عنها وسند بجبينه علي جبينها وقالها بحبك بقلمي نور عصام
نور. اتكسفت ووشها احمر
اسد ببتسامه قالها ايه دا نور الجوهري بتتكسف لا لا
نور. ضربته ف صدره وراحت عند الباب واخدت نفس وبعدين فتحت الباب وطلعت
اسد. قعد وقال ااااه منك يابنت قلبي ناويه علي ايه تاني معايا حب ومجنون بيكي عشق وخلاص قربت اموت ااااه
نور. راحت وقعدت جنب جدها
حمزه. قالها ايه دا دا انا قولت هتقطعو بعض
نور. هو انت سامع صوته
حمزه. يعني ايه
نور يعني متقطع جوا روح لمه بقا ومتنساش تاخد اكياس
حمزه. هههههه ودخل المكتب وقال ايه يا باشا هي الشعنونه دي جابت اخرك ولا ايه لا لا دا احنا لسه بدري علينا قوي
اسد. ابتسم
حمزه. اممممم بس تعرف تستاهل بجد حبك لها كل السنين اللي فاتو دي وعمز بعينه وقال واللي جايه
اسد. ببتسامه وفرحه قال حاسس انها هتجيب اجلي من كتر حبها وتصرفاتها واسلوبها
حمزه. ههههه اه لو كنت شوفتها من شويه عملت ايه دي لبست الكل ف بعض وخلت الكل مش قادر ينطق من الاحراج
اسد. هههههه شوفتها
ياسمين. خبطت عليهم وقالت تعالو العشا جاهز
اسد. خدي يابت تعالي هنا
ياسمين. خير ف حاجه
اسد. قالها انتي ازاي تقولي للواد دا هات بوسه
ياسمين. باحراج قالت والمصحف ماحصل دي مجنونه بنت مجانين اوعي تصدقها يا اسد
نور. دخلت وقالت يعني انا كدابه يا كلبه
ياسمين. وديني لربيكي وجريت وراها
اسد وحمزه هههههههه ههههههههه طبعا الكل عارف انهم بيحبو بعض بس كانو مستين اسد يتجوز الاول
الجد. وهما عالسفره قال كل شئ تمام وبص ل نور وقال هتروحي الجامعه بكرا
نور. لازم عندي عملي بكرا بس هخلص وارجع علطول ومش هروح الشركه
اسد. تمام بس تخلصي كلميني اجي اخدك
نور. مفيش داعي
اسد. بصلها وقال ف حاحات لازم نشتريها
نور حاجه ايه دي
اسد اتنهد وقال استغفر الله العظيم اسكتي شويه وبلاش تقاوحي علي كل حاجه كدا
نور. الله مش بفهم ايه اللي هيحصل
اسد. مش مهم نفذي وانتي ساكته
نور. لا بقولك ايه دا انا مهندسه وكل حاجه عندي لازم اتكتك لها واخطتها وارسمها كويس مش سايبه هي
خالد. ههههه يخربيت عسلك يانور
وبعد انتهاء العشا
نور. والبنات طلعو فوق يشوفو هيلبسو ايه
اسد. قال جدو انا عاوز اكتب الكتاب
الجد. ليه كدا خليها خطوبة دلوقتي ولما نور تخلص امتحانات ابقو اتجوز كلها شهرين
اسد. لا يا جدو انا عاوز كتب كتاب مش بس خطوبه
الجد. وليه الاستعجال يابني
اسد. انت مش شايف بنت ابنك ماشيه طايحه ف كل البيت ازاي من الوضه دي للاوضه دي دي بتدخل عندي الاوضه كتير ياجدو وهي زي العبيطه كدا
الجد. ابتسم وفهم كلامه
اسد. عرف ان جدو فهم كلامه قال ربنا يخليك لينا ياجدو
الجد. انا موافق وكمان نكتب كتاب حمزه وياسمين
حمزه. بفرحه اهو دا الكلام يا كبير دا انا خلاص كنت فقد الامل حراام عليكم
الجد. خلاص الصبح بإذن الله تاخد ياسمين وتشترو الشبكه
حمزه. انت تؤمر ياجدو والكل كان مبسوط وسعيد
وتاني يوم الكل عرف بالخبر السعيد
نور. نزلت وراحت الجامعه وبعد ما خلصت
اسد. راح واخدها وراحو اشترالها شبكه كتير حلوه وفستان كتير شيك ولنفسه بدله علي زوقها
وحل المساء علي الجميع باذن الله
اسد تم كتب كتابه علي نور وحمزه علي ياسمين
ليلي. طلعت فوق وقالت ها يا بنات جاهزين
ياسمين ونور. ايوا يا ماما
ليلي. راحت عليهم وحضنتهم هما الاتنين
الجد وابنه مختار وماهر طلعو يجيبو العرايس
مختار. باس ياسمين من جبينها وعطاها ل حمزه وراح علي نور وحضنها وباركلها
الجد وماهر. اخدو نور كل واحد من دراع وراحو علي اسد وقالو دي الغاليه ممنوع تزعلها
اسد. بصلها باعجاب ومال علي جبينها وباسها وقال ف عيوني ياجدو واخدها وراحو للكوشه اللي كانو مجهزينها ولبسها الشبكه وفجأه شافو ام خالد وحمزه داخله الكل بصلها نور راحت بقلمي نور عصام مسكة عمها وجدها من ايدهم وقالت معلش علشان خاطر حمزه وخالد وخصوصا انهارده مينفعش كتب كتاب ابنها واول فرحتها متحضروش وعموما انا مسمحاها واللي فات مات باجدو وباست عمها وقالت علشان خاطري يا ماهر سامحها وبصت لجدها وباست ايده
حمزه وخالد راحو عليها وباسوها من خدها
وبعد شويه من الرقص والفرحه مع الجميع
اسد. قال ها ايه رأيك نروح نقعد شويه ف الجنينه
نور. ابتسمت وقالت ومالو
حمزه. قال يلا بينا
خالد. وانا كمان هجيب اميره واجي معاكم وفعلا راحو
اسد. قعد وبص ل نور بفرحه وقالها مبروك يا قلبي
نور. قالت بس هو دا اللي انته جايبني هنا علشانه
اسد. والكل بصولها ومستغربين او عاملين مستغربين
نور. قالت ايه يا باشا مفيش بوسه كدا من خدي من ايدي انشالله حتي من بوئي
اسد. يخربيتك وبعدين قالها ايه يابت مفيش دم مفيش احراج مفيش كسوف وقام مشي
نور. خد تعالي هتكسف اهو والله هتكسف تعالي
حمزه وخالد وياسمين واميره ميتين ضحك عليها وكلامها
نور. عجبكم كدا ومره واحده مالت علي ياسمين وعضتها من خدها بقوه
ياسمين. اااه اااه يا بنت العضاضه انا مالي
حمزه. شد ياسمين منها وقالها يخربيتك هتكليها
نور. قالت قوم يالا هاتو وتعالي
حمزه. قالها وانا مالي وهو عارف انو اسد قام لما شاف زمايله بالقسم وصلو راح يسلم عليهم
نور. بقا كدا مش عاوز تقوم انا بقا اللي هروح اجيبه بس قبل ما اروحله هروح الاول ل جدو وعمو مختار ولولو وقولها ان انته هاري البت دي بوس وكمان عاوز تغتصبها
حمزه وياسمين. مع بعض يانهارك اسودك
اميره وخالد. هههههه هههههههه
نور. سابتهم ومشيت
ياسمين. يخرببتك يانور قوم يا حمزه وراها دي هتودينا ف ستين داهيه
حمزه. مجنونه وتعملها وبعدين بصلها بحب وقالها علي فكره انتي مراتي ومحدش له حاجه عندي بس للاسف مش عاوزين فضايح حسبي الله ونعم الوكيل فيها الشعنونه دي وجري ورا نور وقالها نوري
نور. ملكش دعوه بيا وكانت وصلت عند اسد ولقته واقف مع عثمان ابتسمت
رواية نور والاسد بقلمي نور عصام
حمزه. ابوس ايدك بلاش جنانك دلوقتي
نور. اسكت انته وراحت وقفت جنب عثمان وقالت باشا والله وحشني ياد يا عثمان
عثمان. نور انتي هنا بتعملي ايه
نور. انت اعمي يالا مش شايفني
عثمان. مسكها من صوباعها ولفها وقال شايف عروسه زي القمر والله تستاهلي تكوني عروس اليله
نور. اممم هي دي الناس اللي بتفهم
اسد. بصلها
نور طنشت وقالت انا فرحانه قوي قوي يا ميمو انك جيت
عثمان. وانا اقدر مجيش دا كتب كتاب الباشا
نور. طيب مفيش مبروك ليا كمان ولا ايه
عثمان. بصلها ومش فاهم قوي
نور. منا العروسه يا عبيط
عثمان. احم وروحه هتطلع من اسد بصلها وقال الف مبروك ومشي جري من قدام اسد
نور. جبان
حمزه. انتي تعرفيه
نور بعند ف اسد قالت طبعا يابني دااا
اسد. قاطعها وقال ايه اللي انتي عملتيه دا
نور. ببردو قالت عملت ايه يا باشا
اسد. يعني مغلطيش
نور. نو نو
اسد. نو نو دا انا هخليكي تنونوي دلوقتي واخدها من ايدها ودخلو البيت
نور علي فين يا باشا انا مش بتاعت الكلام دا
اسد اسكتي شويه
نور. طب افهم بس احنا طالعين السطوح ليه
اسد. كدا وكانو وصلو
نور. دخلت لقت سطح البيت مفروش بالورود ومنظم بطريقه تجنن ومشع بالانوار وموجود اكل وعصير فرحت بالمنظر
اسد. عجبك
نور رمت نفيها ف حضنه وقالت يجنن يا قلبي
اسد. ضمها لحضنه بقوه وقالها بحبك وبموت فيكي وكل عمري مستنيكي ومستني الحظه الي تنوري فبها حباتي وتبقي ف حضني وبين ايديا ومال عليها وباسها من جبينها
نور. وانا كمان بحبك وكنت هتجنن عليك وكنت كل ليله عندي امل اني اشوفك وعمري ما مليت ودعيت ربنا ليل نهار يجمعني بيك وبصتله وعيونها كلها دموع وقالت اتمنبتك جنبي ف اصعب اوقاتي اتمنيتك تضمني لحضنك وتقولي انا جنبك ياعمري اوعي تخافي نور عصام
اسد. مسح دموعها اللي نزلت منها وباسها من خدها وقالها وانا جنبك ياعمري وعمري ما هسيبك ابدا انا مصدقت لقيتك
نور. حضنته وقالت يديمك ليا يا قلبي سند وضهر وامان
اسد. بمرح قالها وحب وعشق بلاش
نور. اتكسفت
اسد. ايه دا اتكسفتي
نور. والله بتكسف انت الي مدتنيش فرصه للكسوف
اسد. هههههههههه وبعدين قعدو عالارض ونام وفتح دراعه واخدها ف حضنه وضمها بقوه
نور. بمرح قالت لا لا ابعد شويه عني انا متربيه وبنت ناس
اسد. ههههههه وبعد فعلا
نور قربت منه تاني وراحت جوا حضنه
اسد. اهو انتي اللي بتتلزقي فيا والشيطان شاطر وترجعي ببعدين تعيطي وتقولي ذئب بشري ونتبهدل ف المحاكم وتقوليلي طلقني وانا طبعا مش هطلق تقومي تعاندي وترفعي قضية خلع وانا اقولك حتي لو عملتي ايه مش هطلقك نوري بتاعتي ومستحيل اسيبها الا بموتي وضمها لحضنه اكتر وقالها اااه يا صغنن انته ياقمر
نور. بطريقة ولا البلد قالت صغنن مين ياخويا دول كلهم اربع سنين مش كتير يا عنيا
اسد. يخربيتك يا بت دا انتي فصيله كدا تفسدي الحظة الرومنسيه وبصلها بحب
نور. بخبث بصتله وقربت منه زياده
اسد. بصلها بترقب وقلبه دقاته ذادت
نور. قربت منه اكتر ونفسها يعلي اكتر واكتر وف لحظه باسته من بوئه
اسد. ابتسم وقالها لا لا مش عجبني عاوز اغراء اكتر
نور. خلاص روحها هتطلع بعدت والتفتت
اسد. شدها تاني عليه ولفها ليه وبصلها بنظره اذابتها عشقا وانقض عليها يقبلها بنهم شديد
وتاني يوم
اسد. فتح عيونه علي اشعة الشمس لقي نور نايمه علي دراعه براحه وآمان بصلها وابتسم ومال عليها وباسها من خدها
نور. صحت وقالت يافصحتي انت عاوز تتحرش بيا انا لازم اصوت والم عليك الناس الحقوووووني
اسد. زئها من علي دراعه وقالها غوري يا بت اتحرش ايه هو انا عارف ابوسك تك البلا
نور. ضحكت ونزلت جري علي تحت
ياسمين. قابلتها وهي بتدخل اوضتها وقالت كنتي فين يا بت يا نور انا دخلت عندك ملقتكيش
اسد. بصلها ومستني اجابتها
حمزه. شافه وقاله وانت كمان كنت فين انا دخلت اصحيك ملقتكش روحت فين وعملت ايه
نور. بصت ل اسد وغمزت بعينها وبعدين قالت كان بيتحرش بيا فوق السطوح ياريتكم كنتو معانا
ياسمين. اتكسفت ونزلت جري علي تحت
حمزه. احم ونزل وراها
نور. هههههههه
اسد. ههههههه يخربيتك العيال منطقتش
نور. مش هما اللي معندهمش دم وبيسألو اسأله غريبه
اسد. عيال برده وبعدين قالها هتروحي الجامعه
نور ايوا
اسد. طب اجهزي يلا علشان اوصك
نور. اوك وبعد شويه جهزت ونزلت وراحت علي المطبخ وف لخظه قالت اثبت مكانك يا مختار والله منا سيباكم غير متلبسين ومفضوحين قدام الكل نور عصام
مختار. هتموتيني ناقص عمر الله يخرب بيتك
ليلي. ابوس ايدك استري علينا
اسد. نزل وراح عليهم
نور. قالت اتفضل شوف ابوك وامك بيعملو ايه هي دي العيله اللي انت عاوزني ابقي واحده منها استغفر الله العظيم وخرجت
مختار. بيبص لابنه وساكت وامه محرجه
اسد. بصلهم وقال في ايه يا حاج هي قفشتكم وانتو بتعملو ايه بالظبط وبمكر قال لا لا اوعو تكونوو
ابوه. بصله وراح ضربه علي صدره وخارج
نور. راحت عند جدتها لقت جدها بيطبطب عليها ويقولها ربنا يخليكي ليا يا حجوجه ومال عليها وبيبوسها من خدها قالت استغفر الله العظيم هو انا دخلت بيت دعاره ولا ايه حتي انته يا كبير وبصوت عالي قالت والله لبلغ عنكم كلكم انا خايفه علي نفسي منكم وقالت الحقني يا اسسسسسسد الحقني يا حضرة الظابط الحووووني ياناااااس
جدها. اسكتي يابنت الكلب فضحتينا
اسد. راح عليها وقالها ف ايه مالك يا نور
حمزه وخالد وابوهم وامهم وياسمين واميره ف ايه
نور. الحقني با باشا انا عاوزه ابلغ عن قضيه دعاره وانا بنفسي مسكاهم بالجرم المجروم المشهود
مختار. البت دي متقعدش ف البيت دا تاني ولا دقيقه واحده بعد كدا وبص ل اسد وقاله شوفلك مكان تاني تعيش فيه انته وهي مستحيل تعيش معانا ولا حتي تيجي زياره
نور. طبعا يا مختار ماهو دا اللي عاوزه علشان يخلالك الجو وبصت ل جدها وقالت مش هتقول حاجه يا حاج ف ام اليله دي باعتار انك الكبير هنا
الجد. بص ل اسد وقال من انهارده تلم هدومك وهدومها وتشفولكم مكان تاني تعيشو فيه
نور. حتي انته كمان يا معتز طب والله لقول اني شوفتك وقبل تكمل لقت جدها بيجري وراها بالعصايا بتاعته
مختار. كمان جري وراها وقال والله منا سايبك غير مضروبه
ليلي. اديها مترحمهاش والعيله كلها ههههههههه ههههههه
نور. وهي بتجري قالت متحوش عني ياسي اسد ولا انتي مش جوزي مثلا
اسد. ولا اعرفك
نور. طيب حوشهم انتي يا حمزه وانا مش هقولهم انك بوست البت ياسمين امبارح ف الجنينه بعد كتب الكتاب
حمزه. قال ارجع من الشغل ملقيش البت دي ف البيت ومشي وهو بيبرطم
امه. مش هتفطر با بني
حمزه. مش طافح
نور. مازالت تجري وجدها وعمها بيجورو وراها
خالد. والله تستاهلي
نور. وهي علي السلم قالت مبلاش انته يابتاع نفسي اقضي ليله حمرا زي العيال دي
خالد. بهمس قال الله يكسفك يا بعيده وبص ل اميره وقالها هي مركيه كاميرات ف البيت هي عرفت منين
اميره. وشها احمر ومش عرفه ترد
جدها واسد. واقفين علي اول السلم وجدها بيقول تعالي يا نور با بنتي خلاص مش هعملك حاجه فرهدتيني من الجري وراكي والله ماهقدر اضربك تعالي يا حبيبتي
نور. بصتله وفهمت انو بيضحك عليكي وف لحظه وهي عالسلم راحت نطه علي ضهر اسد وقالت علي برا وإياك تنزلني غير ف العربيه اجرررررري
اسد. خدها وجري والكل بيضحك ….

يتبع..

  1. لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
  2. لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية نور والأسد)

‫6 تعليقات

اترك رد

error: Content is protected !!