روايات

رواية حور الاسر الفصل السادس والعشرون 26 بقلم آية جميل

رواية حور الاسر الفصل السادس والعشرون 26 بقلم آية جميل

رواية حور الاسر البارت السادس والعشرون

رواية حور الاسر الجزء السادس والعشرون

رواية حور الاسر الحلقة السادسة والعشرون

اسر : ليه يا حور ليه عاوزه تتجوزيه
حور : اسر فكني
اسر : ماشي يا حور ونادي علي المجهول
المجهول : نعم يا أسر باشا
اسر : خلال عشر ثواني الاقي الفيلا محطوط عليها حراسه مشدده واه حور متخرجش منها ابدا
مجهول : حاضر
حور : لا يا أسر منعملش كدا انا كدا هكرهك
اسر : لا يا حور انتي هتنيكي هنا لحد ما أطلق دارين واتجوزك
حور : اسر انا كدا هكرهك بجد
اسر : وانا عاوزك تكرهيني بس انتي مش هتبقلي لغيري ابدا
حور : فكني يا أسر
اسر : حاضر وفكها اسر ولكن عندما فكها جريت حور من تماما وبحركه سريعه منه امسكها وصدمت حور بالحائط وحاوطها اسر
اسر : بتهربي ليه يا حور
حور : انا عاوزه امشي
اسر بغضب : مش هامشي يا حور وانا هعرفك ازاي تهربي مني
حور : اسر هتعمل ايه

 

 

 

 

 

 

اسر : هعرفك هعمل ايه وأخذها اسر علي مخزن مظلم وربطها بالحديد
حور : اسر سيبني خليني اروح
اسر وقد عماه الغضب : ليه عاوزه تروحيله وضل يضربها حتي فقدت الوعي
اسر : حور اصحي حور متخوفنيش عليكي ولم يلتقي الرد وكان حولها الكثير من الدم وكدمات في جميع جسمها واتصل اسر بالدكتورة وأخذها علي غرفه ووضعها علي السرير وبعد فتره وصلت الدكتوره
اسر : والله لو حصل ليها حاجه لاموتك
الدكتوره بخوف : حاضر
ودخلت الدكتوره وبعد فتره خرجت
اسر : هاا يا دكتوره هي كويسه
الدكتوره : اه بس هي متعرضه لضرب شديد ولازم نبلغ الشرطه
اسر : لا شكرا
الدكتوره : دا حقها ولازم نجيبه
اسر بعصبيه : انا قولت لا
الدكتوره بخوف : تمام ماشي خد دول الادويه بتاعتها لازم تاخدهم علي المعاد
اسر : ماشي طب هو انا ممكن ادخل اشوفها
الدكتوره: اه اتفضل
اسر : ماشي وذهبت الدكتوره ودخل اسر عند حور
اسر : ليه يحوري كدا ليه شوفتي وصلتينا لفين ليه كدا وانا اسف انا كنت غبي ومش شايف حاجه قدامي اسف سامحيني يحور وحضنها ونام بجانبها
عند جاسر …..
كان جاسر يحلم بكابوس وفجاه

 

 

 

 

 

 

جاسر : حووووووور
فاطمه : اهدي يا ابني دا كابوس اكيد حور كويسه اكيد
جاسر : انا لازم اقوم ادور عليها فين ياسر وعمر صحيح
فاطمه : بيدور عليها
جاسر : ماشي
فاطمه : انا هقوم احضر ليك لقمه تاكلها
جاسر : لا مليش نفس
فاطمه : ماشي يا ابني براحتك
وتركته وغادرت الغرفه
جاسر : هتكوني فين يا حور مين اللي له مصلحه يخطفك
وبعد وقت من التفكير
جاسر : لا مستحيل يكون اسر بس بردوا رد فعله كانت عاديه انا فاكر المره اللي فاتت كان عامل زي المجنون اكيد اسر هو اللي خطفها واجري جاسر اتصال
شخص : الو
جاسر : الو انا عاوزك تراقبلي اسر
شخص : حاضر يا فندم
عند ياسر …
ياسر : ايه يا عمر عرفت حاجه
عمر والدموع في عينيه : لا
ياسر : اهدي يا عمر اكيد هنلاقيها

 

 

 

 

 

 

عمر : يارب بس احنا هنعمل ايه دلوقتي احنا دورنا عليها في كل مكان
ياسر : تعال نروح نستريح شويه ونشوف جاسر هيعمل ايه
عمر : ماشي يلا
عند زين وأسد …..
زين : اسد احنا لازم نوقف اسر عند حده
اسد : وانا موافقك الرأى بس هنعمل ايه وغير كدا لازم نتاكد أن اسر هو اللي خطفها
زين : ماشي خليها عليا دي
اسد : هتعمل ايه
زين : هخلي حد يراقبه دلوقتي وبعدين هنشوف هنعمل ايه
اسد : تمام
عند عائشه ….
عائشه : بت يا درين قومي روحي لجوزك
دارين بخبث : لا يا ماما
عائشه : ليه يا بت
دارين بدموع مزيفه : مفيش يا ماما
عائشه : لا في احكي يا بنتي
دارين : في أن اسر مش معتبرني مراته دا عمره ما قلي كلمه حلوه حتي يوم الفرح اللي هو المفروض احلي يوم في حياة كل بنت كان اسوء يوم في حياتي تعرفي انو هو قالي احنا هنمثل علي ماما أن احنا حلوين مع بعض بس عمرك ما تحلمي أن احنا هتبقي زوج وزوجه بجد

 

 

 

 

 

 

عائشه بصدمه : انتي بتقولي ايه
دارين : بقول الحقيقه
عائشه : يعني انتي لسه بنت
دارين : اه
عائشه بصدمه : ومقولتليش ليه
دارين : علشان اسر كان مانعني
عائشه : ماشي يا أسر وانتي يا بنتي ادخلي ريحي شويه
دارين : حاضر يا ماما
عند حور وأسر ….
استيقظت حور ووجدت اسر نائم بجانبها فابتسمت وفجاه اختفت تلك الابتسامه عندما تذكرت ما حدث وظلت تبكي واستيقظ اسر علي صوت بكائها
اسر : حورى : اهدي في حاجه بتوجعك اجبلك الدكتوره
حور : ابعد عني ابعد متلمسنيش تاني ابعد
اسر : ……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حور الاسر)

اترك رد