روايات

رواية حبيت طفلة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم منة عبدالعزيز

رواية حبيت طفلة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم منة عبدالعزيز

رواية حبيت طفلة البارت الحادي والعشرون

رواية حبيت طفلة الجزء الحادي والعشرون

رواية حبيت طفلة الحلقة الحادية والعشرون

رعد جري علي المطبخ
رعد: في اي مالك ياتاج
تاج بصويت: ايدي ادلقت علي مياء سوخنه
رعد بقلق: طب اهدي اهدي
تاج بعيط: مش قادره يارعد بتموتني
رعد: نانا هاتي حاجات الاسعافيه
رعد: تعالي بره
تاج بتعيط جامد ومكنتش قادره
رعد: اقعدي واهدي اهدي هتبقي كويسه
تاج بعيط جامد: وجعني اووي يارعد مش قادره خالص
ناديه: امسك يارعد
رعد: حط ايدك علي رجلي
رعد حطلها مرهم ولفها بشاش
رعد: هتبقي كويسه
تاج: وجعني خالص
رعد خد تاج في حضنه: هتبقي كويسه إن شآء الله
تاج: يارب
رعد: هو ادلق عليكي ازاي
تاج: كنت بصب فا مختش بالي فا ادلقت عليا
رعد: الحمدلله انها في ايدك
تاج: الحمدلله
ناديه: يعني بقالك كتير مدخلتيش المطبخ ويوم متدخلي يحصلك كده
تاج: نصيبي بقي

رعد: مفيش دخول المطبخ خلاص نانا اهي وام ياسين فا لو عايزه حاجه هما هيعملو
ناديه: ايوه
سمير: انتي كويسه
تاج اتكسفت وقامت من حضن رعد: الحمدلله
سمير: خلي بالك بقي بعد كده
تاج : حاضر
ناديه: ام ياسين
أم ياسين: نعم ياهانم
ناديه: هاتي الشاء والحاجه
أم ياسين: حاضر
رعد بص لتاج وقالها بصوت واطي: قلقتني عليكي
تاج: انا اسفه بس غصب عني
رعد: ألف سلامه عليكي ياقلبي
تاج: الله يسلمك
ناديه: بس انت يارعد نطيت نطه انا خوفت عليك لتقع
سمير: وانا والله
رعد: انا اتخضيت وصوتت جامد
ناديه: بس مش النطه دي
رعد: انا مش مشكله اهم حاجه اطمن عليها هي قلبي وجعني لما صوتت
تاج: متخافش انا بخير
رعد: دايما يارب بخير

ناديه: اتفضلو اشربه الشاء
سمير: تسلمي ياست الكل
ناديه: خدي ياتاج عصير
رعد: لا تاج شربت عصير كتير وفي سكريات كتير
تاج: فعلا ياتيته
ناديه: خلاص اشربي قهوه😂
رعد: تشرب قهوتي
تاج: مش عايزه اشرب حاجه
رعد: خلاص بليل تبقي تشرب
تاج: ماشي
قعدو شويه وبعدها ابوها وسحر ورودي وعز مشيوا
رعد: تاج
تاج: نعم
رعد: رودي اللي خبطتك ومردتيش تقولي
تاج: ل. لا انا مختش بالي
رعد: تاج انا عرفك كويس وهي خبطتك
تاج: حرام هي كانت معديه فا اتخبطت فيا
رعد: كان باين عليها وخايفه
تاج: انا الحمدلله كويسه ومتخافش عليا

رعد: والله اتخضيت وجريت معرفش ازاي وانا رجلي وجعاني
تاج: غصب عني المياه كنت سوخنه خالص
رعد: الحمدلله انها جات في ايدك وهي مقشرتش هي أحمرت بس وكده مفهاش حاجه
تاج: الحمدلله انا هطلع انام
رعد: ماشي وانا شويه وهنام
تاج: ماشي تصبح على خير
رعد: وأنتي من اهلي♥️
وعدها اليوم
وعدهاا ايام ورعد بقا كويس وفك الجبس وقرر يقابل صحابه
تاج: برضو هتروح تقابلهم
رعد: متخافيش في حاجه هتحصل وانا عارف اي هي
تاج: حاجه اي يارعد طمني
رعد: لا عشان هتفضلي قلقانه فا انا كويس وهيعدي ؏ خير ويارا ومصطفي انهارده هيدخلو السجن انا محبيتش اخبي عليكي وقولتلك
ناديه: طيب طمني عليك
رعد: حاضر ومتخافوش انا رعد ماشي اي حد هااا
تاج: ربنا يرجعك ليا بسلامه
رعد: يارب

فون رعد رن
رعد: اي يا يارا جاي اهو انتو في المكان اللي بنسهر فيه. جاي اهو.ساعه وهكون عندكم. ياستي السهره بتبقي حلوه وهي بليل كده يلا باي
رعد: باي باي
رعد مشي وتاج خايفه لاني قلبها حاسس اني في حاجه هتحصله طلعت اوضيتها
تاج: قلبي مش مطمن يارعد حاسه اني هيعملو فيك حاجه قلبي وكلني عليك عارفه انك قوي وإن شاءلله هترجع بسلامه
عند رعد
رعد: ازيكم عاملين اي
عشق: الحمدلله وانت اخبارك ايه
رعد: تمام كويس
مصطفي: اي هتخطب امتي
رعد: قريب إن شآء الله
يارا: بس شكلها عادي
رعد: كويسه هي لسه صغيره بس بتحبني
يارا: محدش بيحبك غيري
رعد: وانت يامصطفي مش ناوي تفرحنا بيك انت وعشق
مصطفي: لما اكون نفسي الاول
عشق: قدامنا كتير لسه
مصطفي: مش عجبك ولا اي
عشق: انا قولت حاجه اديني قاعده وقت ما يبقي ليك مزاج ليا ابقي تعالي اتجوزني

رعد: اهدو مش كده يعني محدش بيخد اكتر من نصيبه
عشق: عادي بس ليه مجبتش حبيبتك معاك نتعرف عليها
رعد: مش بتحب السهر وكده والصراحه انا جاي من وراها عشان ميحصلش مشاكل
يارا: خايف منها
شهد: مسمهاش خايف اسمها بحترمها
رعد: فعلا والله ياشهد
يارا: شهد بقت عامله زي رعد بطلت تشرب وتسهر معانا كتير
رعد: اي ده بجد
شهد: اه لما نموت نبقي نقابل ربنا واحنا كويسين
رعد: فعلا محدش عارف هيموت امتي ويعيش لحد امتي
مصطفي: اي بقي هنفضل في الحرام والحلال
رعد: عادي يعني
….: اي ده رعد جيت يعني
رعد: رودي اي ده انتي لسه بتيجي هنا
رودي: اه صحابي هنا متيجي تقعد معانا
رعد: معلش معايا صحابي
رودي: ماشي ابقي سلملي على تاج
رعد: حاضر
مصطفى: مين البت الجامده دي يارعد
رعد: بنت مرات ابو تاج

مصطفى: ليها في كده 😉
رعد: مش عارفه
مصطفى: تلاقي تاج زيها وبتباين انها كويس
رعد: لا تاج احسن منك ومن اللي زيك
مصطفى: اي هتخسرني عشانها
رعد: مدام هتقل ادبك يبقي اخسرك
مصطفي: يااعم تلاقي لفه مع شباب مصر ومع ده شويه وده شويه ومعاك دور الاحترام تلاقي بوشين
رعد بعصبيه: مصطفي لم نفسك انت اهبل ولا اي
يارا: في اي يارعد مالك اكيد مصطفى مش هيقول كده غير لو شافها مع حد
رعد: هو يعرفها اساسا
مصطفي: اه اعرفها مش عامله فيسبوك وحطه صورتك انت وهي
رعد: انت باين عليك زوتها
يارا: خلاص خلاص تعالو نسهر في بيتي يلا يااجماعه
شهد: لا انا هروح
يارا؛ ماشي باي
راحوا شقة يارا.
مصطفي: ولله وحشتني الشقه دي
عشق: قصدك وحشتك يارا
يارا: اي اللي بتقولي ده
عشق: اللي بقولو هو الحقيقه بس انا عامله عبيطه

يارا وهي سكرانه وبضحك: هههههههه عادي بكره هيزهق وهيجيلك متخافيش
مصطفي سكران: فك فك ده انا اخري ارتباط مش جواز
رعد: خلاص يااجماعه اسكتو بقي
رعد غمز لعشق: انا داخل الحمام
يارا: ماشي
عشق: يااخي حس علي دمك شويه عاملين بتحبو الواد وانتو كنتو بتخطط لموته ولحد دلوقتي بتخططه
مصطفي سكران: لازم اموته بس هو بسبع ترواح مش راضي يموت
يارا: انا مش هدا غير لما اموته واخلص منه
مصطفي: عمالتي اي يا يارا في المخدرات
يارا: متقلقش
عشق: انت اي شطان
يارا: بس اسكتي رعد يسمعنا
رعد: يسمعنا عادي هو انا لسه هسمع ده انا عارف كل ده انكم بتحطط لموتي
يارا: لا لا مفيش الكلام ده
رعد: انا مسجل وعارف وجاي انهارده وعارف كل اللي بيحصل. وثواني والحكومه جايه
المقدم محمد كسر الباب: ثواني اي مكملنهاش
يارا: اي ده في اي

مصطفي: رعد احنا كنا عاملين مقلب فيك متهزرش
رعد: هههههه مقلب اي
المقدم محمد: امسكهم
يارا: رعد الحقني
رعد: مع السلامه
المقدم محمد: شكرا جداا اني عمالته معانا
رعد: علي اي متقولش حاجه
المقدم محمد: عن اذنك
رعد: يلا يعشق
عشق: يلا
رعد: شكراا جدا ياعشق بجد انتي تعبتي معايا
عشق: متقولش كداا
رعد: الواد محمد هيثم فين
عشق: محمد من ساعت ماهو وشهد سابوا بعض وهو بعد عننا وعرفت انه سافر

رعد: بجد
عشق: اه والله
رعد: يلا اوصلك
عشق: يلا
رعد وصل عشق وروح الفيلا
وقعد في الجنينه وبعت رساله لتاج: صاحيه ولا نايمه
تاج: مش عارفه انام هتيجي امتي
رعد: انزلي الجنينه طيب
تاج: حاضر
نزلت لاقت رعد قاعد
تاج: اي كل ده
رعد: خلاص يااحبيبتي مصطفي ويارا خلصنا منهم ونتجوز بقي
تاج: بجد
رعد اه حضري بقي نفسك بعد بكره الفرح
تاج: اييييي😳

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حبيت طفلة)

اترك رد