روايات

رواية حلم الملاك 2 الفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا سعيد

رواية حلم الملاك 2 الفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا سعيد

رواية حلم الملاك 2 البارت الحادي عشر

رواية حلم الملاك 2 الجزء الحادي عشر

رواية حلم الملاك 2 الحلقة الحادية عشر

زينب اعقدها قدام البحر وبتكلم امها فيديو
زينب:وانتي كمان واحشني مووووت ياماما امووو
ملاك:والله القصر وحش من غيركم خلص
زينب:طب ماتيجي انتوا كلكم هنا معانا وكمان تغيري جوا كده
ملاك:ابوكي مش هيرضها عشان شغله
زينب:اممممم
ملاك:طب انا هقفل معاكي بقا عشان هحضر الفطار وشوي كده يبقا كلكم انا وستك وعمتك ومرات عمك ماشي
زينب:ماشي سلام ياحبيبتي
فجاء صوت جاء من الخلف
:صباحوو ورد وفل والياسمين علي اجمل واحلي ورق بنت في الكون كله
زينب بصت للخلف:عدي صباحك عسل
عدي:صباحي عسل دام اصتبحت بيك ياعسل
زينب:مرسي علي كلامك جميل
عدي:بتعملي اي كده
زينب:كنت بكلم ماما
عدي:طب ماتيجي تلعبي معايا رياضه جري عقبال ما الشله كلها تصحا ونفطر

 

 

 

 

 

 

زينب ببتسامه:ماشي
في مكان اخر
فرح صحيت من نوم ولبست تشيرت لونه اسود وبنطلون اسود وتشيرت مادخله جوا البنطلون وعملها شعرها ذيل حصان ومنزلها قصتين علي وشها وكانت تضع مساحيق تجميل خفيفه وكانت ترتدي كوتش ابيض كانت في غايه جمال
وكارما لسه نايمه وفرح نزلت تحت وبتعمل حركات كاراتيه قدام البحر
مروان ببتسامه:صباح الخير
مروان كان يرتدي تشيرت ابيض بنص كوم يبرز عضلاته وبنطلون جينز اسود ومصفف شعره كان في غايه جمال
فرح وافقت رياضه
فرح:يسعد صباحك
وكملت رياضه تاني
مروان واقف يتفرج عليه
مروان:الله حلوها الحركه دي ممكن تعلميهلي
فرح:اوك
مروان:يلا
فرح تعال اوقف اقصدي كده
هات ايدك
وبداء تشرحلوا يعملها ازي
مروان:يا صعبه اووي انا كنت مفكرها سهله
فرح:كل بيفكر ان حركات رياضه سهله بس في الحقيقي تيجي تجربها تلاقي صعبها زايك انت كده

 

 

 

 

 

مروان:طب انتي بتعملي كام ضغط
فرح:انا اخري لحد ٢٠٠ضغط
مروان:واو شطوره
فرح سكتت ولسه هتكمل تمارين كاراتيه
مروان:طب تعرفي انا بعمل كام
فرح:كام
مروان:انا بعمل فوق ٣٠٠ ضغط
فرح:امممم
مروان:مش مصدقه
فرح:لا حضرتك مصدقك
مروان بستغرب:حضرتك
فرح:اها حضرتك عن اذنك بقا عايزه اكمل تمارين
مروان:هو في اي يافرح مالك ماتغيره ليه
فرح:انا انا لا عادي خلاص
مروان:انتي كده عادي اومال الافات كان اي
فرح:اها قصدك علي فرح البت طايشه المجنونه لا انسي فرح دي خلاص خلاص انا بقت فرح جديده الزمان علمني ان لزم يكون في حدود بين الناس حتي لوكان اقرب الاشخاص لقلبك

 

 

 

 

 

مروان:لا انتي فعلا اتغيرتي خلص بس هقولك حاجه انتي مش ليق عليكي دور فرح العقله الريسه بصراحه يعني انتي ليق عليكي فرح المجنونه هههههههههه
فرح:ماشي متشكرين علي كلامك ياحضرت الظابط
مروان:انتي بقت بتفقشي بسرعه كمان
فرح:حضرتك انت شكلك مش وراك حاجه فاممكن تسبيني انا بقا اعمل تمارين مع نفسي
مروان:حاضر ياقمر عن اذنك
في مكان اخر
عدي:لا بجد كفايه جري انا تعبت
زينب:ياخسرت الر”جال الر”جال فعلا ماتت في الحرب هههههه
عدي بصوت انوثي:اها فعلا ياقمر والله ماتوا في الحرب ههههه
زينب بضحكه:ههههه هموت هههههه يخربيتك هههههه انت هههه بتعرف ههههه تقلد ههههه صوت البنات هههههه بالظبط ههههههه

 

 

 

 

عدي بصوت انوثي:اومال انا بعرف اقلد كل حاجه ياحبيبتي
زينب بستغرب:حبيبتك
عدي:ايوه حبيبتي ورووحي كمان بصراحه يازينب انا بحبك
زينب:بتحبيني انا
عدي:ايوه بحبك انتي انا بصراحه من اول مره شوفتك ساعات الحفله وانا اتعجبت بيكي وفرحت اووي لما قولتلي انك مش مخطوبه لي زين وانتي من ساعتها مش بترووحي من بالي تعرفي انا جاي الرحله دي عشانك عشان اكون قريب منك انتي انا بحبك اووي
زينب سكت ومش عارفه تقول اي
عدي:زينب تقبلي تجوزيني
زينب واقفه مصدومه من الكلام الابتسمعوا
عدي:زينب تقبلي تجوزيني
زينب:

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حلم الملاك 2)

اترك رد