روايات

رواية حبا كان مستحيلا الفصل الثالث 3 بقلم شهد مصطفى

رواية حبا كان مستحيلا الفصل الثالث 3 بقلم شهد مصطفى

رواية حبا كان مستحيلا البارت الثالث

رواية حبا كان مستحيلا الجزء الثالث

رواية حبا كان مستحيلا كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم شهد مصطفى
رواية حبا كان مستحيلا كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم شهد مصطفى

رواية حبا كان مستحيلا الحلقة الثالثة

Part3
نور و سيلين صر”خوا وفيه بنت وقعت قدمهم من وراهم
سيلين بتفتح لقيته الرصا”صة فى رأس البنت عيطت
نور:انتوا ايه حرا”م عليكوا قت”لتها ليه
صهيب قام وقرب من نور وقال:عشان فكرت تخو”نا
صهيب:أنا عايز واحده فيكم وبما انك أنتِ باين عليكى انك مبتخفيش ف هتجهزى
مارد رمى قدمها فستان اسود بس قصير جدا

 

 

نور:أنت واحد حيو”ان وانا مش هعمل حاجه
وفجأة كان رعد ضر”بها قلم على وشها
صهيب رفع عينيه لرعد تجاة سيلين وقال:خلاص استحملى اللى هيحصل لاختك وفجأة رعد هج”م على سيلين وهى بتصرخ وبتعيط
نور وهى مبرقه وصرخت:ابعد عنها خلاص هعمل اللى أنتوا عايزينوا
رعد بعد عن سيلين ونور قربت منها وحاولت تحضنها وبدأوا يعيطوا
خدها يارعد

 

 

رعد قرب من سيلين اللى بقت تصرخ وتعيط وشالها
نور:ورحمه أمى اللى هيقرب منها مهرحمه
صهيب شاور لمارد يمشى وقام وقرب منها ومسك وشها جامد وقال:أنا مبتهد”دش يا روح امك ولو فكرتى تغلطى غلطه قولى على اختك يا رحمن يا رحيم وفك ايديها وقال:قدامك ربع ساعه هتتاخرى هتندمى
نور خدت الفستان وقامت تلبسه بسرعه
سيلين كانت بتعيط وهو دخلها وقال:اخر”سى بدل ما اكمل اللى كنت هعمله
سيلين بقت تعيط بصوت مكتوم وهو قرب منها وقال:بس تصدقى انك حلوة بس انتوا بالنسبى لى للانتقام والتسليه وبس
سيلين بقت خايفة وهو طلع قماشه ور”بط بوقها وهى بقت تصوت بس صوتها مكتوم وهو فى لحظه كان قطع هدومها وه”جم عليها بكل وحشيه
بعد ربع ساعه بعد عنها وكانت شبه الجثه مبتتحركش وفاقدة الوعى والسرير غرقان د”م قام لبس قميصه وخرج
صهيب: اتاخرت ليه
رعد:مفيش كنت بعمل حاجه مهمه
نور نزلت وكانت لابسه فستان ضيق وقصير جدا وبتشده ولابسه كعب

 

 

صهيب:هاتها وحصلنى
مارد قرب من نور وشدها ومشيوا لحد العربية
نور: سيلين اختى
صهيب:مارد أنت هتفضل هنا عشان لو فكرت تهرب
رعد:مش هتقدر
نور لسه هتخش عند سيلين رعد زقها ناحيه العربية وقال:اركب يا مارد أنا هفضل هنا
صهيب بص لرعد وسكت
مارد ساق العربية ومشى ورعد دخل جوة عند سيلين
سيلين اول ما شافته بقت تد’راى جسمها وتعيط
رعد قرب منها وبيمسك ايديها جامد وهى بتصرخ ور’بطها فى السرير وراح قل”ع قميصه وه”جم عليها للمرة التانيه تحت صرا”خها وللاسف كان فيه حد بيصور كل ده
فى العربية
نور:طب انا هعمل ايه
صهيب بص لمارد وهو قال:انك تخر”سى
نور بصوت عالى:لا مش هخر”س وبعدين وقطع كلامها مسد”س صهيب اللى بقى قدام وشها وهو بيقول:الكلام مبيتعدش مرتين فاهمه
نور هزت راسها
بعد وقت وصلوا لمكان مهجور ونزلوا كان فيه ناس مستنينهم

 

 

انطوان:الشحنه هتتسلم فى المعاد اللى اتفقنا عليه وبالنسبه للسلاح ف ديه مهمتكم الا مين القمر
صهيب قرب منه وقال:محدش يبص لحاجه ملك العيساوى يا اما وطلع مسد”سه وضر”به فى رأسه
نور واقفه مصدومه ومارد شدها ناحيه العربية وبدأ ضر”ب نا’ر وصهيب ركب ومارد ساق بسرعه
مارد:الدنيا هتقوم علينا يا زعيم
صهيب ساكت
نور قاعدة بت”لطم 😹وتقول؛تا’جر مخد’رات وسلا”ح وقتا”ل قت*له قت*لت الراجل بد”م بارد أنت ايه ها
بعد وقت وصلوا البيت وصهيب نزل وقال:ار”ميها عند اختها
مارد مسك نور ودخل جوة وفتح الباب وز”قها
نور:حيو”ان يلا وقامت تشوف سيلين وفجأة.
صرخت و
تفتكروا نور هتعمل ايه

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية حبا كان مستحيلًا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *