روايات

رواية حبيت طفلة الفصل العشرون 20 بقلم منة عبدالعزيز

رواية حبيت طفلة الفصل العشرون 20 بقلم منة عبدالعزيز

رواية حبيت طفلة البارت العشرون

رواية حبيت طفلة الجزء العشرون

رواية حبيت طفلة الحلقة العشرون

تاني يوم في بيت سمير رودي صحيت وطلعت طقم شيك وحطت ميك اب وخرجت
سحر: تعالي افطري
رودي: امال فين عز
سمير: بيغير هدومه لما عرف اني رايح عند تاج
رودي: ماشي يلا ياماما اجهزي عشان نروح مع بابا سمير
سحر: حاضر
سمير: هعمل مكالمه وجاي
سحر: مين
سمير: هرن علي رعد اكيد مش هنروح عند الناس من غير معاد
سحر: ماشي
سمير: الو ازيك يارعد
رعد: بخير ياونكل حضرتك عامل اي
سمير: الحمدالله معلش بقي صحيت
رعد: لا انا صحيت علشان اخد العلاج
سمير: اها طيب انا هعدي عليك اشوفك
رعد: تنور بيتك تيجي في اي وقت
سمير: الله يخليك ياابني ماشي ياابني عايز حاجه سلام
رعد: سلامتك مع السلامه
في اوضة تاج صحيت اخد شور ولبست ترنج جميل وعمالت شعره كحكه ورحت اوضة رعد
تاج: صباح الخير
رعد: صباح النور لسه صاحيه
تاج: اه جيت اقولك صح بابا جاي يسال عليك
رعد: اه لسه قافل معايا قالي
تاج: ماشي هنزل احضر الفطار واجيلك

 

 

 

 

 

 

رعد : بلاش فطار كتير يعني ممكن قهوه وسندوتشات ومتسمعيش كلام نانا انا عايز افطر كده
تاج: حاضر حاجه تاني
رعد: اعمليلي انتي القهوه خلي أم ياسين تعلمك وتعمليها ونادي نانا
تاج: حاضر
تاج نزلت دخلت المطبخ: صباح الخير
ناديه: صباح النور
تاج: رعد عايزك
ناديه: هعمل الفطار
تاج: لا لا انا هعملو لاني هو عايز سندوتشات وقهوه مش عايز كل كتير
ناديه: طيب ام ياسين خليكي معاها
ام ياسين: حاضر
تاج: القهوه بتتعمل ازاي عشان رعد عايز يشربها مني
ام ياسين: دي المكنه سهله
تاج: طيب ماشي
في اوضة رعد
ناديه: اي يااحبيبي
رعد: عايز اخد شور
ناديه: طيب هتقدر تقوم
رعد: شويه بس طلعي غيار كده حلو
ناديه: اشمعنا حلو خارج
رعد: لا بس عشان ابو تاج جاي ابقي حضري غدا كده وكمان اول مره يجي هنا فا مش هينفع نمشي كده ولازم انزلو عيب يعني
ناديه: طيب يااحبيبي ادخل انت كده براحه خد شور وهطلعلك تغير
رعد: ماشي

 

 

 

 

رعد غير هدومه ونزل قاعد تحت
ناديه: خلصتو
تاج: اه خلصت
ناديه: طب حطيهم ياام ياسين علي السفر وحطي الفطار لينا
تاج: هو نزل
ناديه: اه زهق من الاوضه
تاج: طب كويس
ناديه: تعالي نطلع بره وام ياسين هتجيب الاكل
تاج: ماشي
رعد: سيبيني لواحدي
ناديه: وانت صغير يعني😂
رعد: والله ماشي يانانا
تاج: يلا عشان تفطر
رعد: حاضر
فطرو وبعدها قاعده في الصالون
ناديه: دخله اعمل حاجات في المطبخ وجايه
تاج: ماشي
رعد: اي ساكته ليه
تاج: اقول اي يعني
رعد: اي حاجه متفضليش ساكته
تاج: ما مش عارفه اتكلم في اي
رعد: خلاص خلاص
تاج: ماشي😂
الباب خبط
تاج: تلاقي بابا
رعد: خليكي أم ياسين هتفتح
تاج: حاضر
سمير: سلام عليكم
رعد: عليكم السلام
سمير: عامل اي
رعد: بخير
تاج: عامل اي يابابا

 

 

 

 

سمير: الحمدلله ياحبيبتي
سحر: مفيش عامله اي ياابله سحر
تاج اتجهلت كلمها: عز وحشتني
عز: وحشتيني اووي
تاج: انت اكتر
رعد: اتفضلو اقعدو
رعد: تشربه اي
سمير: ولا حاجه انا جاي اسال عليك وهمشي ؏ طول
رعد: لا طبعاً انت هتفضل معايا لحد بليل
سمير: ويرفضوني من الشغل
رعد: عادي هشغلك معايا
سمير: الله يخليك
رعد: حبيبتي
تاج: نعم
رعد: شوفيهم يشربه اي وخلي ام ياسين تعملهم وانا خليها تعملي قهوه
تاج: حاضر تشربه اي
سمير: انا شاي
سحر: اي حاجه حلوه زيك ياتاج
تاج: ماشي ثواني ورجعه
رعد: متتاخريش
تاج: حاضر
رعد: اي ياعز عامل اي
عز: الحمدلله الف سلامه عليك انت وقعت
رعد: اه وقعت
عز: الف سلامه
رعد: الله يسلمك عامل اي في المدرسه
عز: زهقت منها
رعد: ليه كده لازم تحبها عشان تبقي حاجه كبيره وبابا يفرح بيك
عز: اصل عايز اخرج ومش بخرج عشان اعرف اذاكر
رعد: خلاص ذاكر ولما افك الجبس نبقي نخرج انا وانت وتاج
تاج: خروج تاني يارعد

 

 

 

 

رعد 😂: لا لا مش هنلف زي المره اللي فاتت
رودي: وانتي بتخرجي ياتاج
تاج: اه رعد بيخرجني مره روحنا المول ومره رحنا النادي
رودي: اه بقيتي بتخرجي مكنتيش بتروحي في حته
رعد: مدام معايا هخليها تخرج وتلف مصر كلها وإن شاءلله في Alhani Mon هنسافر بره
سحر: قوم انت بس بسلامه تاج وشها جابك ورا
سمير: سحر
تاج اضيقت وبصت علي رعد فا رعد ابتسم 😊 ومسك ايديها
رعد: بالعكس ده هي اللي خليتني اسعد واحد في الدنيا غيرتني وعن واحد عصبي وشرير لواحد هادي ويتحب ويوم رحته معايا الشركه بعدها الشغل بقي كتير والشركات تاني عايزه تبقي معايا يعني هي اللي فاتحتها عليا ربنا يخليها ليا
تاج فرحت جدا من كلام رعد واني جبلها حقك من غير مشاكل
سمير: ربنا يخليكم لبعض
رعد: يارب ويقومني بسلامه عشان اتجوزها بقي
تاج: ان شاء لله
ناديه: سلام عليكم
الجميع: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
سحر: انتي ست تاج
ناديه: اه انا انتي مرات ابوها
سحر: اه انتي تعرفيني
ناديه: تاج قالتلي عليكي
سحر: اه ودي رودي
ناديه: اهلا وسهلا اتفضل يارعد القهوه بس بلاش كتير عشان دماغك
رعد: حاضر

 

 

 

 

رودي: مش هتيجي يااستاذ رعد تسهر تاني
رعد: مش بقولك توبت
رودي: عادي ممكن تسهر من غير متشرب
تاج: لا طبعاً استحاله رعد يرجع للحاجه دي او للمكان زي كده
ناديه: هو حر هو عارف طبعاً الكلام
رعد: مقدرش علي بعدكم وانا استحاله اروح مكان زي ده عقبال ما الانسه رودي تتوب ولا مدام اصل عمري مشوفت بنت بتروح المكان ده وتبقي انسه
رودي: لا لا انسه
رعد: ماشي
سحر: وانتي هتقعدي بعد الجواز هنا ولا هتشترو شقه
ناديه: ويشترو ليه ده بيت رعد واستحاله رعد يسيب البيت بتاع ولدته
سحر: وانتي عايشه معاه هنا
ناديه: لا انا ليا بيت بس بره مصر بس قاعده مع رعد
تاج: وهتفضل قاعد معانا برضو لما نتجوز
ناديه: انتي كمان
رعد: والله مقولتلها حاجه هي قالت لواحدها
ناديه: حاضر إن شاءلله
أم ياسين: الاكل جهز ياناديه هانم
ناديه: اتفضلو ياجماعه علي السفره
راحوا اوضة السفره

 

 

 

 

 

تاج بينه وبين رعد: رعد هو انا عادي اخد العلاج دلوقتي عشان مش هكل بليل
رعد: لسه فاضل ساعتين كلي تاني
تاج: لا دي اخر اكلها
رعد: ماشي عادي
تاج: هطلع اخده واجي
رعد: هاتيلي علاج بتاع
تاج: حاضر
ناديه: رايحه فين ياتاج
رعد: هتجبلي العلاج
ناديه: خليكي طيب
تاج: لا لا مش هتاخر
ناديه: ماشي
تاج: اتفضل

 

 

 

 

 

رعد: برضو كنتي بتجري
تاج: معلش😂
رعد: طيب يلا كلي
كلوا وخلصو وبعدها رجعوا قعدو في الصالون
ناديه: تشرب قهوه ولا شاي ياسمير
سمير: خليها شاي
تاج: خليكي هعمل انا الحاجه
ناديه: ماشي
رودي: خديني معاكي ياتاج
تاج: تعالي
سمير: مش كفايه كده خلي تاج تيجي تقعد معايا يومين
رعد بص علي سحر: والله مش هينفع تاج مقدرش اسيبها يااونكل
سمير بص لرعد وفهم : اهه خلاص لو كده هبقي اجي اشوفها
رعد: تنور في اي وقت ده بيتك وحابب تقضي اليوم كله معاها وكمان تبات مع تاج يبقي عادي
سمير: لا لا مش للدرجه هبقي اج
كلام سمير قطعه صويت
رعد بقلق: دي تاج

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حبيت طفلة)

تعليق واحد

اترك رد

%d مدونون معجبون بهذه: