روايات

 رواية أحببتها رغم انتقامي لها الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم آلاء عوض

 رواية أحببتها رغم انتقامي لها الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم آلاء عوض

 رواية أحببتها رغم انتقامي لها البارت الخامس والعشرون

 رواية أحببتها رغم انتقامي لها الجزء الخامس والعشرون

أحببتها رغم انتقامي لها
أحببتها رغم انتقامي لها

 رواية أحببتها رغم انتقامي لها الحلقة الخامسة والعشرون

في أفخم واحسن قاعات مصر كانت قاعه جميله جدا وكبيره وديكوراتها والوانها تحفه
كان سيف واقف جنب الاستيتج وفي ايده بوكيه ورد ابيض جميل جدا
ودخلت نور وجنبها أحمد والكل صقف ليهم وصل أحمد نور لسيف جنب الاستيتج وسيف أخذها وطلع المكان المخصص العروسين
( نور اللي طلبت من أحمد يوصلها لسيف لأن هي بتعتبره اخوها)
الكل كان مبسوطين وبيصقف ليهم لاء طبعا مش كله كانت سالي هتموت من الغيظ لأن فعلا نور كانت جميله كان موجود في الفرح أكبر رجال الأعمال والكل انبهر بجمال نور
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند مراد وساره
كانت ساره مبسوطه لنور وبتعطي لها بوسه وهي بتضحك كان مراد بيبص عليها وهو مبتسم
مراد / ساره انا بحبك
ساره بصدمه / انت قولت اي
مراد / قولت بحبك و..
قاطع كلامهم دخول رهف المفاجئ
رهف / يلا يا ساره نروح نرقص مع نور يلا يلا بسرعه
رهف سحبت ساره معاها وبصت لمراد وطلعت لسنها ليه بطريقه طفوليه وطلعو علي الاستيتج
مراد بغضب / منك لله يا رهف الكلب
رهف وساره ونور ولعو الفرح رقص كانو مبسوطين جدا ونور كانت طايره من الفرحه
جيه وقت رقص السلو أحمد رقص مع مني مراته ومراد مع ساره واي اتنين كابلز في الفرح طلعو رقصو واخيرا ملك وأحمد الصغيرين رقصو مع بعض 😂😂
رقصه السلو كانت اغنيه (حياتي ودنيتي جنبك)
كان سيف بيرقص مع نور وكان باين الفرحه باين انو مبسوط بنور جدا بعد ما الرقصه خلصت
سيف اخد المايك عشان يغني لأنه عارف ان نور بتحب صوته جدا
سيف بحب /انا النهارده اسعد انسان في انسان لأن اتجوزت الملاك ده وانا بهديكي الاغنيه دي لأنها بتوصفك في كل كلمه يا نور
غني سيف اغنيه ( انت الحب اللي تمنيته) لتامر عاشور
انت الحب اللي اتمنيته 💖✨
واللي عرفت الدنيا معاه 💖✨
حلم حياتي اللي استنيته 💖✨
واللي معشتش قبله حياااه💖✨
قرب مني هتعرف أني 💖✨
بدوب في غرامك وبموت فيك 💖✨
قرب وانت لوحدك تعرف 💖✨
اني مليش احلام بعديك 💖✨
بعد الحب دا كله يا غالي 💖✨
قولي ازاي ابعد وانساك 💖✨
وابعد لي وانا قلبي وبالي💖✨
وكل ما فيا بيتمناك 💖✨
خلص سيف غني والكل صقف ليهم والكل كان فرحان ونور من كتر ما هي مبسوطه ومش مصدقه نفسها عيطت من الفرحه
سيف اخد نور في حضنه
نور بدموع/ انا بحبك أوي بحبك اوي يا سيف
سيف / وانا بحبك يا روح قلب سيف
مسحت نور دموعها وقررت تغني لسيف اكتر اغنيه بتحبها
اخدت نور المايك وغنت اغنيه( ودوني على بيت حبيبي) ليارا
ودوني على بيت حبيبي نعيش مع بعض فيه 💖✨
دا بقالنا مده طوبه طوبه من الحب بنبنيه💖✨
انا لابسه الطرحه ومش سيعاني الفرحه وانا وياه 💖✨
ارمو الورد علينا وبركولي بيه 💖✨
هسمع كلامه وتحت أمره في اللي يقولي عليه💖✨
وبأي شكل هريحه لو حته يطلب ايه💖✨
وان جبت منه بنت يارب تبقا شبه 💖✨
وان جيه الولد هدعيله يتربى بايده 💖✨
بعد النهارده محدش غيرو ليه عليا كلام 💖✨
وان خد شافنا مش هيقول تلت التلاته كام 💖✨
خلصت نور غني وبصت لسيف بفرحه كانو الاتنين مبسوطين فعلا
كان سيف بيرقص مع صحابه ولا كأنه صاحب شركه ابدا بس كان مبسوط جدا
بعد الرقص والغنى ده كله كل واحد روح على بيته
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في فيلا الدمنهوري
سيف شال نور قدام الكل
نور بكسوف / سيف نزلني
كان سيف ولا كأنه سامع حاجه شالها لحد اوضه النوم
وبعدين نزلها وبصلها بحب
سيف / نور انا بحبك اوي هتسمحيني ونبدأ من جديد
نور / انا مسمحاك واللي فات ماضي ولازم ننساه
سيف حضنها بحب
سيف / انا بحبك يا نور قلبي انت اللي نورتي حياتي يا نور بجد بحبك وعمري ما هزعلك في يوم من الايام
نور بحب / وانا كمان بحبك اوي يا سيف
سيف / ربنا يخليكي ليا يا روحي
نور/ طب يلا نصلي ركعتين لله عشان ربنا يبارك لينا في حياتنا الجايه
سيف / يلا بس نغير الأول
نور بحرج / انا هخش اغير في الحمام
سيف / لاء خليكي غيري هنا وانا هروح الاوضه التانيه
نور / ماشي
قلعت نور التاج والحجاب وتعبت جدا في قلع الحجاب وبعدين جت تقلع الفستان بس معرفتش تفتح السوسته
نور بغضب / يووووه ما تفتحي بقا
دخل سيف من صوتها
سيف / مالك فيكي اي
نور بكسوف / مش عارفه افتح السوسته
سيف بابتسامه / بس كده يا ستي تعالى
لفت ليه نور بكسوف وأول ما سيف فتح السوسته نور جريت على الحمام وقفلت الباب وراها
ضحك سيف بشده على تصرفاتها
طلعت نور وكانت لابسه قميص نوم وعليه روب وكانت مكسوفه جدا
سيف بابتسامه / يلا نصلي
نور / يلا انت متوضي
سيف / ايوه
لبست نور الاسدال
صلو الاتنين مع بعض ودعت نور ربها أن يبارك في حياتهم الجايه وتكون حياه سعيده ليهم
خلصو صلاه وقلعت نور الاسدال وكانت بقميص النوم
قرب منها سيف والتهم شفتاها بشغف وبادلته نور الشعور بشغف أكبر ودابو في بحور عشقهم

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أحببتها رغم انتقامي لها)

اترك رد

error: Content is protected !!