Uncategorized

رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الحادى عشر 11 بقلم بدورعاطف

 رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الحادى عشر 11 بقلم بدورعاطف
رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الحادى عشر 11 بقلم بدورعاطف

رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الحادى عشر 11 بقلم بدورعاطف

في مطار أثينا هبطت الطائرة خرج كلا من أمير و ندي و خرجوا متجهين الي احد الفنادق 
ندي دي احلا مفجأه ف حياتي 
أمير و لسا لما تشوفي الاوتيل و البلد  هتعجبك اوي 
وصلوا الي الفندق و اتجه الي الغرفه و كادت ندي ان تدخل و لكن اوقفها امير قائلا
استني ثم قام بحملها و دخل بها الغرفه 
ندي هههه ماكنش في داعي 
امير دانتي عروسه و مش اي عروسه لا دانتي عروستي و حببتي 
قام بوضعها ع السرير و كانت ندي متوترة بشده جلس بجوارها و قام بفك شعرها ثم فستانها و سطحها علي السرير و اخذ يقبلها فاوقفته ندي قائله مش هنصلي الاول 
نظر لها امير و لم يتحدث ثم وقف و قال نصلي ماشي 
وقفت ندي و اتجهت الي الحمام اما امير فخرج الي الشرفه و وقف قليلا فنادته ندي و قالت الحمام جاهز 
أومأ لها و دخل و توضأ 
خرج و اقام الصلاه و هي خلفه و قد انتهي من الصلاه و التفت اليها و اخذ ينظر لها و هي بحجابها 
ندي و قد ازداد خجلها من نظراته تلك و لم تتحدث 
أمير مش معقول الجمال دا كله 
ابتسمت ندي و ظلت صامته 
وقف امير و اوقفها معه و قال ندي 
نظرت له ندي و قالت نعم 
حملها امير و اتجه الي الفراش و????????????
في فيلا الانصاري بعد صعود ملك توجه زين الي غرفة جميله وجدها نائمه فجلس بجوارها و اخذ يمسد علي شعرها ثم طبع قبله علي رأسها و خرج و توجها الي غرفته 
في اثناء ذالك كانت ملك مازالت مستيقظه تفكر فيما حدث لها من وفات والدها و مافعلته زوجة أبيها و قد غلبها التفكير و سقطت في نوم عميق 
في صباح يوم جديد استيقظت ملك علي صوت ضحكات بجوارها ففتحت عينها و نظرت الي تلك الجالسه امامها 
جميله صباح الخير 
ملك صباح النور انتي انتي مين 
جميله انا جمييه و انتي اسمك اي 
ملك جميله انا ملك اسمي ملك 
جميله ميك انتي حلوه اوي يا ميك 
ملك هههه ملك مش ميك 
جميله انا يدغه مش بعرف اقوي اليام 
ملك و قد زادت ضحكاتها فأخذتها و اجلستها علي ساقها و قبلتها انتي جميله و عسوله اوي بس اي دا دراعك ماله 
جميله وقعت من ع سيم المدرسه 
ملك مش تاخدي بالك شكلك شقيه اوي 
جميله لا خايص دا انا نسمه 
ملك هههههه اه باين ههههه 
نسمه دا انتي اعاصير 
التفتت كلا من ملك و جميله الي مصدر الصوت 
جميله زين عيب كدا برستيجي قدام ميك 
زين هههه برستيجك اي يا مفعوصه جبتي الكلمه دي منين 
جميله بعبوث زين انا مخمصاك و مش هكيمك 
زين بس ابت ثم نظر لملك و قال انا اسف اني دخلت كدا بس كنت بدور ع المفعوصه دي و اسف علي الي عملته فيكي 
ملك لا ابدا دي حتي لطيفه خالص 
زين و هو يضحك هههههه اه لطيفه اوي بعد شويه هتعرفي اللطافه ع حق هههه 
ملك و هي تنظر لابتسامته تلك فكانت اول مرة تحقق في ملامحه في شعره الاسود الكثيف و عيونه البنيه و ذقنه التي تحدد وجه ثم فاقت علي صوت جميله وهي تقول بس يا زين انا برحب بيها 
توجها اليها زين وحملها و قال لملك انا بجد اسف علي الي عملته اما انتي يا مفعوصه تعالي يلا ثم اخذها وذهب و قبل الخروج قال ….
ملاك تحرق شيطان 
بقلمي بدور عاطف
فبل خروجه من الغرفه قال انا مستنيكي ع الفطار تحت ياريت ماتتأخريش ثم ذهب 
كانت ملك تتلقي كلامه و كانه يحدث احد اقربائه و ليس امرأه غريبه عنه 
ملك اي دا وازاي يدخل الاوضي عليا كدا ثم نظرت لملابسها الحمد لله انا مغيرتش اصلا يالهوي الهدوم هلبس اي اااه يا سميحه الكلب و الله ماهرحمك علي الي عملتيه فيا بس الصبر ثم توجهت الي الحمام و بعد فترة خرجت و هي تلف المنشفه حول جسدها فوجدت شنطه موجوده علي السرير 
ملك اي الشنطه دي فتحتها وجدت بها ملابس و كل المستلزمات 
ملك اي دا كله ثم امسكت بقطعت ملابس ووضعتها ع جسدها و قالت و كمان دا نفس مقاسي انا مش فاهمه حاجه اوف يا ملك الراجل مستنيكي ثم لبست و خرجت من الغرفه و نزلت وجدته يجلس علي طاولت الطعام و يحمل جميله  و يطعمها 
زين كل دا تأخير 
جميله و هي تضحك ههههه هههه 
زين بس يا جميله عيب 
جميله هههه ميك انتي مبصتيش ف الميايه 
ملك مش فهمه قصدك اي 
زين بس يا جميله كلي يلا 
ملك هي قصدها اي 
زين و هو يمسك بمنديل و يقول امسحي وشك 
ملك لي ماله 
جميله ههههه و الله حلوه هههه 
زين قربي 
ملك نعم 
زين قربي 
اقتربت ملك و هي لا تفهم شئ مما يحدث فمسح زين علي خدها بالمنديل و اعطاه لها قصدها ع دا 
نظرت ملك وجتت الوان اي دا 
جميله دي رسمه بس معرفتش اكملها عشان ايدي مكسوره 
زين بحده قسم بالله يا جميله لو عملتي كدا تاني انتي حره بترسمي بايدك و هي مكسوره كدا غلط و هتوجعك متحركهاش تاني فهمه 
جميله بعبوث حاضر يا زين 
ملك ظلت تنظر له و هو يحدث جميله و فاقت علي صوته و هو يقول اي شكلي حلو كلي انتي كمان 
ملك حا حاضر 
زين الطبق الي قدامك يخلص و الا هاكلهولك 
اخذت تاكل ثم توقفت مرة واحده و نظرت له و قالت هو اي دا 
زين اي في اي 
ماك انت بتأمرني كدا ليه انا مش عيله صغيرة و بعدين و بعدين انا لازم امشي انا قاعده هنا ليه زين لجميله يلا يا حببتي قومي ع اوضتك عشان تاخدي الدواه 
جميله عاوزه العب مع ميك 
زين شويا و هبعتهالك يلا ع اوضتك 
بعد صعود جميله نظر زين لملك و قال انا اسف كملي اكلك و انا منتظرك ف اوضة المكتب 
بعد قليل ذهب له ملك و جلست امامه 
زين بصي يا ملك انا عارف ان ملكيش حد بعد وفات والدك و وجودك في بيتك لوحدك هيخليكي مطمع للناس فوجودك هنا امان ليكي 
ملك بس وجودي هنا ف بيت واحد غريب وضع مش مستحب و انا مقدرش اقعد في بيت واحد غريب 
زين بس انتي مش في بيت واحد غريب و لا حاجه 
ملك قصدك اي 
زين انتي شغاله هنا مربيه لبنتي جميله 
ملك و مين الي هيوافق ع كدا 
زين دا اتفاق انتي محتاجه شغل و مكان و يكون امان و انا محتاج واحده تقعد مع بنتي و ترعها 
ملك و مامتها فين 
زين ماتت ماتت يوم ولادتها 
ملك انا اسفه بس انا مش عارفه اقول اي و لا اعمل اي 
زين براحتك البيت بيتك انا قولت كدا لاني عارف انك مش هتقبلي تقعدي هنا فاهو تكوني مع بنتي و تقبضي مبلغ كويس 
نظرت له ملك ولم تتحدث و لكنه يعلم جوابها جيدا
يتبع ……
لقراءة الفصل الثانى عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!