روايات

رواية حبيت طفلة الفصل السادس عشر 16 بقلم منة عبدالعزيز

رواية حبيت طفلة الفصل السادس عشر 16 بقلم منة عبدالعزيز

رواية حبيت طفلة البارت السادس عشر

رواية حبيت طفلة الجزء السادس عشر

رواية حبيت طفلة الحلقة السادسة عشر

يارا: حبيبي ألف سلامه عليك إن شالله انا وانت لل قلقتني عليك
تاج واقفه وحبسها دموعه
رعد: يارا
يارا: اه يارا اي موحشتكش
رعد: بقولك اي انا تعبان ومش قادر اتكلم «بص علي تاج» تعالي ياتاج قوميني
يارا: هقومك انا
رعد: لا لا خلي تاج
تاج عدلت رعد وقالت: عن اذنكم
رعد مسك ايديها : رايحه فين
تاج: دخلها الحمام عن اذنكم
يارا: ياريت تتاخري😂 عشان بقالي كتير مقعدناش مع بعض
تاج بصت لرعد وعنيها فيه دموع وبعدها خرجت
خرجت فضلت ماشيه في المستشفي وبتعيط
تفكيرها: هو معقوله يكون رجعلها طب ما الصور دي تبقي اي وانا مكنتش اعرف حاجه عنه امبارح ولا كان بيرد وبعدها حصلت الحادثه ممكن يكون كان معاها رعد اكيد مش هيتغير هو كان زمان بيسهر مع بنات اكيد مش هيتغير
ناديه: تاج ياتاج
تاج فاقت من تفكره: نعم
ناديه: عماله انادي عليكي خرجت ليه رعد كويس
تاج: وفاق وصحبته جوا عنده
ناديه: صحبته مين

 

 

 

 

 

تاج: يارا
ناديه: واي الجابها
تاج: مش عارفه
ناديه: طب تعالي ندخل نشوف رعد
دخلوا لقه يارا قاعده جمبه
ناديه: ايدا
رعد: اي نانا
ناديه بصتله: عامل ايه
رعد: كويس
يارا: ازيك يانانا عامله اي
ناديه: تمام يعني جيتي
يارا: الخبر نزل في الجرانين قولت لازم اجي اشوف حبيبي
ناديه: حبيبك اي انتو مش سبته بعض
يارا: لا طبعا رعد مسبنيش
ناديه بصت علي تاج لقيته قاعده وسرحانه
ناديه: لا اصل امبارح كانت خطوبة رعد هو وتاج
يارا: نعم
رعد: انا بقول اي انا تعبان يارا روحي انا مش قادره اتكلم
يارا: اللي يريحك يااحبيبي عايز حاجه
رعد: لا اتفضلي
يارا قربت علي عشان تديله بو”سه. رعد: يارا اتفضلي روحي
يارا: تمام باي
يارا مشيت وناديه مضايقه جداا وتاج ماسك التلفون وسرحانه
ناديه: اي بقي ده واي تقعد جمبك وتقرب تبوسك
رعد: وانا قولتله اي اتفضلي امشي
ناديه: ههه بعد اي ده نقص تدخلك الحمام وتغيرلك هدومك عشان ايدك
رعد: ميهمنيش هو انا هخرج من هنا امتي
ناديه: لما الدكتور يقول وكمان نطمن علي دماغك عشان النزيف وتعمل اشاعه علي دراعك
رعد: لا ياريت بسرعه عشان مش حابب المستشفى
ناديه: هروح اشوف الدكتور يجي يطمني عليك
رعد: ماشي

 

 

 

 

رعد: تاج مالك
تاج من غير متبصلو: مليش
رعد: امال بتعمل اي في التلفون
تاج: برن علي بابا مش بيرد
رعد: طب تعالي اقعدي علي الكرسي هنا عايزك
تاج: قول في اي
رعد: تعالي بس هقولك حاجه
تاج: اهو نعم
رعد: مالك
تاج: مليش عادي
رعد: والله مالك ياتاج
تاج: هو انت عمالت الحادثه ازاي
رعد: انا كنت جاي علي الفندق وجات شاحنه كده ولبسنا في بعض
تاج: كنت لابس امبارح قميص ابيض وكنت في كافيه
رعد: ك. كافيه اي
تاج حابت صوره لرعد: كافيه ده
رعد: مين اللي بعتلك الصور دي
تاج: مش مهم مين اللي بعت الكلام ده كان امبارح
رعد: اه بس
تاج: بس اي مدام بتحبها وماسك ايديها كده هتخطبني ليه
رعد: تاج اهدي انا رحت قابلتها عشان تبعد عني وتسيبني وكنت بقولها اني بحبك ومش عايز مشاكل والله هو ده كل اللي حصل

 

 

 

 

تاج: هههه ولله وتمسك ايديها رعد متبررش مش هصدقك وتدخل مش شويه تخدك بالحضن واخرج وارجع القيه قاعده جمبك وهي ماشيه عايزه تبوسك كل ده عادي صح
رعد: والله ياتاج كنت رايح انيهي حوارنا مع بعض ومش بكدب عليكي
تاج: اه الصوره كلها مش باين انك بتنهي ده ضحك وهزار وعادي وانا في الفندق بولع ومش عارفه اوصلك
رعد: والله ياتاج ده كل الحصل وحياتك عندي
تاج: متحلفش بحياتي عشان انت بتكدب
الباب خبط
الدكتور: اي يابطل اخبارك اي
رعد: تمام كويس
الدكتور: هعمل اشاعه واشوف دراعك ودماغك
رعد: هخرج امتي.
الدكتور: مش لما نطمن عليك الاول
رعد: معلش انا مش بحب جو المستشفيات
الدكتور: طب خليها بكره ولا بعده حتي
رعد: لا بكره احسن
الدكتور: بلاش تستعجل لما نطمن عليك الاول
رعد: معلش يادكتور عايز اخرج بكره
الدكتور: حاضر بكره هنعمل اشاعه ونطمن و تخرج
رعد: ماشي
الدكتور: عن اذنكم
ناديه: مستعجل على الخروج
رعد: معلش مش بحب المستشفى
ناديه: براحتك مش هتاكل
رعد: اكيد انا جعان

 

 

 

 

ناديه: ارن علي السواق يجيب اكل
رعد: اي حاجه
ناديه: تاج تاكلي اي
تاج: لا مش جعانه
ناديه: مالك ياتاج من الصبح وانتي مضايقه في اي
تاج: مفيش بس قله نوم
ناديه: طب نامي هنا علي الكنبه
رعد: تعالي في حضني
ناديه: بس ياض
رعد: هتبقي مراتي لما اقوم بس واخرج هتجوز علي طول مفيش خطوبه
تاج بصت لرعد نظره كلها عتاب وبصت تاني لناديه: هو بابا فين
ناديه: كلمو في الشغل عشان بقالو يومين مرحش فا راح عايزه حاجه
تاج: كنت عايزه اروح
ناديه: تاج في اي انتي تعبانه اشوف دكتوره
تاج: لا لا انا كويسه متخافيش
ناديه: طب خلاص ريحي هنا لحد منطلب اكل ويجي
تاج: لا مش هعرف
رعد: تعالي نامي هنا 😂

 

 

 

 

تاج: خلاص انا مش هنام دلوقتي.
ناديه: هشوف السواق يجبلنا اكل وهاجي تاني
رعد: انا عايز من عند ماكدونالدز
ناديه: حاضر وانتي ياتاج زيه
رعد: اه زيي
ناديه طيب ماشي
رعد: فين تلفوني
ناديه: اهو اتفضلي هروح انا
رعد: ماشي
رساله جات لتاج
متزعليش مني انا اسف بس والله مكنت بحبها يارا دي كانت بت مش كويسه وبسهر معاها فا عشان كده بعتت الصور ليكي عشان نزل من بعض بس والله انا حبيتك انتي ومش بلعب بيكي صدقيني والله بحبگ (رعد)
تاج بصت لرعد
رعد: والله مفي حاجه بينا متزعليش بقي
تاج: طب واللي شوفته انهارده تقرب منك
رعد: والله عملت كده عشان تغيظك وقعدت تقولي لما خرجتي اخليها تولع وتفرقشها يارعد بس انا والله مفي حاجه بينا هما الصورتين دول كنت معاها اه بس عشان انهي علاقتي بيها والباقي دول لما كنا بنسهر وانا مكدبتش عليكي قولتلك كنت بشرب واسكر وكنت بمشي مع بنات والله الكلام ده بجد
تاج: طب وهي كل شويه بقي تقعد تقابلك وتجيلك ده محدش يرضه
رعد: هخرج وهقابله وانتي تكوني معايا وهخليها تبعد عندي حلو كده
تاج: لا انا مش عايزه اشوفها اساسا معرفش كنت بتحبها عل اي
رعد: مكنتش بحبها

 

 

 

 

 

تاج: اممم
رعد مسك دماغه: دماغي وجعتني من الكلام حرام عليكي
تاج: انا مالي
رعد: تعالي اقعدي جنبي
تاج: لا
رعد: اخلصي بقي مش بحب تبقي بعيده عندي
تاج: نعم
رعد: اي ده هو في قمر كده
تاج: نينينينيني مش هيدخل عليا الشويتين دول
رعد مسك ايديها وباسها: مش هسيبك والله لحد غيري ولا انا هبقي لغيرك بس اقوم بسلامه ونتجوز
تاج: ان شاءلله
رعد: ختي علاجك امبارح
تاج: اه خته بس كنت تعبانه خالص وكنت قلقانه عليك
رعد: انا كويس يااحبيبتي متقلقيش عليا
تاج: متخضنيش عليك تاني
رعد بضحك: حاضر
تاج: ممكن بقي متكلمش تانى عشان دماغك هتصدع
رعد: استني هعمل مكالمه ومش هتكلم تاني هسكت
تاج: ماشي
رعد: الو يااحمد .. انا بخير كويس.. سهام اديتك الملف…. طيب رجعه كده وابقي قابل انت الناس لاني مش هقدر اجي دلوقتي خالص…. ماشي يااحمد مع السلامه
تاج: خلاص كده ممكن منتكلمش
رعد: هاتي الرقم اللي بعتلك الصور
تاج: اشمعنا
رعد: عايز اعرف رقم مين
تاج: اهو

 

 

 

 

 

رعد: الوو بقولك يامحمد الرقم اللي بعتهولك ده شوفلي بتاع مين ضروري… ماشي خلاص وابعتلي واتساب…. باي باي
رعد: كده خلاص هسكت
تاج: ماشي
حته تاني
الشخص: طب والله دخلت في بالشاحنه جامد انا قولت هيموت فعلا
المجهول: مامتش يافالح
الشخص: خلاص استني بس هنعرف نموتو ازاي
المجهول: بقولك اي متعملش حاجه غير لما اقولك
الشخص: حاضر سلام
المجهول: سلام

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حبيت طفلة)

اترك رد