روايات

رواية حبيت طفلة الفصل الثامن 8 بقلم منة عبدالعزيز

رواية حبيت طفلة الفصل الثامن 8 بقلم منة عبدالعزيز

رواية حبيت طفلة البارت الثامن

رواية حبيت طفلة الجزء الثامن

رواية حبيت طفلة الحلقة الثامنة

تاج بصوت عياط: براحتك
تاج جريت علي اوضيتها وقفلت علي نفسها وفضلت تعيط كتير جدا
رعد نفخ: طب هي ذنبها اي يعني اني اشخت فيها
رعد راح علي اوضة تاج وسامع صوت عياطه وزعل من نفسه جدا خبط بس تاج مفتحتش
رعد فتح الباب: ممكن ادخل
تاج بعياط: نعم
رعد: انا اسف مكنش قصدي اني ازعلك بس في حاجات في الشغل ضاعت ومش عارف اعمل اي
تاج بعياط: مفيش حاجه عن اذنك عايزه انام
رعد: مش هناكل خلاص بقي انا اسف
تاج: معلش يارعد اتفضل كل انت
رعد قرب من تاج وحط ايده علي خدها ومسح دموعها:: اسف والله ماكان قصدي اتعصب عليكي ممكن ننزل نتعشا انا عايز ادوق اكلك
تاج: مش عايز انا مش جعانه انزل كل انت وتيته
رعد: ياستي ادي دماغك ابوسها يلا بقي انتي قلبك اسود اوي
تاج: خلاص انزل وانا هنزل وراك
رعد: لا هننزل مع بعض
تاج مسحت دموعها ونزلت هيا ورعد
ناديه: انا جوعت وكنت هاكل عشان الاكل رحته حلوه
رعد: يعني مش بطال
ناديه: لا والله رحته تجنن يلا ناكل
تاج: رعد مش هياكل عشان بيعيب علي اكلي
رعد: لا خلاص هاكل من سكات😂

 

 

 

 

 

قعدو كل وعجبهم اكل تاج جداا
تاج: اول مره ادوق اكلي
رعد: بجد والله
تاج: والله
رعد: لا اكلك حلو
ناديه: لا جميل يااحبيبتي عقبال متعملي كده لعريسك إن شاءلله
تاج: لسه بدري ياتيته
ناديه: بدري من عمرك لا إن شاءلله هيجيلك ابن الحلال وافرح بيكي انا مش هعشلكم العمر كله
تاج: ربنا يديكي الصحه والعافية يارب
ناديه: يارب لحد مشوفك عروسه وافرح برعد كمان
رعد: ملكيش دعوه برعد خليكي مع تاج خليكي مع تاج 😂😂
ناديه: الكلام ليكم افرح بيك انت وعروستك وافرح بيكي انتي وعريسك يارب
تاج: لما يجي ياتيته إن شاءلله
ناديه: هيجي ياقلبي
ناديه: انا هخد تاج بكره هنروح المول وبعدها هنروح النادي
رعد: تمام
ناديه: مالك
رعد: ورق صفقة مش لقيه
ناديه: شوفته في المكتب هنا
رعد: ملقتش
ناديه: طب دور عليه كويس افتكر
رعد: اه صح خلاص افتكرت
ناديه: اي

 

 

 

 

رعد: انا اديته لواحد كده يرجعه لاني هو عارف الشركه دي وبكره هعدي عليه
ناديه: بقيت تنسا بتحب ولا لا
رعد: ليه هو الحب بينسي
ناديه: حاجه زي كده
قطع كلمهم تلفون رعد
رعد: الو مين
الشخص: نسيت صوتي يارعد
رعد: يارا انتي بتتكلمي من مصر
يارا: اه
رعد: عن اذنكم
رعد طلع يكلم يارا بره
تاج: هو رعد خرج ليه
ناديه: بتسالي ليه 😉
تاج: اصل بسال دي مكالمه شغل
ناديه: لا مكالمه حبيبه
تاج: اه ماشي انا هطلع انام تصبحي على خير
ناديه فهمت: وانتي من اهله يا حبيبتي
رعد: انتي رجعتي امتي
يارا: رجعت من يومين
رعد: واي اللي رجعك
يارا: عادي رجعت لصحابي في اي هو انا موحشتكش ده انت وحشتني وكمان لما فتحت الشقه افتكرتك وقولت لازم اكلمك تيجي نرجع ذكرياتنا
رعد: بقولك اي انسي اني كنتي تعرفي حد اسمه رعد ولا حته قابلتي حد بالاسم ده ياريت
يارا: هي القطه اللي عندك خليتك تنساني
رعد: قطه مين

 

 

 

 

يارا: تاج بنت خالتك
رعد: اه انتي بتتجسسي عليا ولا اي
يارا: بقولك يارعد لو مجتش عندي هبعت اخر فيديو انا وانت مع بعض لجدتك
رعد: انتي باين عليكي دماغك تعبانه هو انا لمس. تك اساسا
يارا: في فيديو هبعتهولك وقولي رايك
رعد بص علي الفيديو:طب الحمدلله مقربتش منك قاعدين عادي يابنتي انا كنت بقرف اقرب منك من كل شويه في حض. ن واحد شويه ويلا غوري
رعد قفل السكه في وش ياراا ودخل
رعد: قاعده لواحدك ليه امال فين تاج
ناديه: طلعت تنام
رعد: مالك بتكلميني ليه كده
ناديه: رجعنا تاني لموضوع يارا مش خلصنا منها وسافرت
رعد: بتكلمني تهددني بس انا مش بتهدد
ناديه: عايزه منك اي
رعد: عايزه يوم حلو هتكون عايزه اي غير كده.
ناديه: طب هتعمل معاها اي

 

 

 

 

 

رعد: فكك منها تاج طلعت يعني دي حتي صاحيه بعدي
ناديه بصت حوليه: تاج شكلها بتحبك وغارت عليك وكانت عماله تسالني مين وكده
رعد: كان باين عليها عشان كده قولت اخرج بره اشوفها هتغير ولا لا
ناديه: رعد تاج غير اي واحده عرفتها ده انا اللي اقفلك فيها لاني تاج دي عمري
رعد: متقلقيش هما يومين وهعترف
ناديه: اشمعنا
رعد: عشان انا قولتلها هخلص شغل واخرجك واجبلك تلفون وساعتها هعترفلها بقا بحبي بس كده انا كنت عايز اتاكد اني هي بتحبني وعرفت وهقولها كل حاجه
ناديه: ربنا يبعد اي شر عنكم ويجمعكم في الحلال يارب
رعد: يارب اه يارا هتبعتلك فيديو بكره مترديش عليها
ناديه: فيديو اي
رعد: الفيديو ده
رعد: هتبعتو هيا فاكره اني كده بتهدد بس بكره انا هوريها مين رعد الهواري
ناديه: خلي بالك من نفسك

 

 

 

 

 

رعد: يانانا انا بعرف الحاجه قبل متحصل وعرف انها رجعت القاهره بس حبيت اتفاجاء
ناديه: ربنا يبعد عنك الصاحب الشر
رعد: يارب هطلع انا عشان اخلص الشغل بتاع شركة المنياوي دي
ناديه: خدني معاك يلا
طلعوا وكل واحد راح علي اوضة
عند بيت سمير
عز: بابا عايز اتكلم معاك
سمير: اي يازوز عايز اي
عز: اوعا تخلي تاج تيجي هي وحشاني بس هي لو جات محدش هيرحمها
سمير في اي ياعز مالك ومش عايز تاج تيجي ليه هو انت مش بتحب تاج
عز:بحبها بس عشان انا بحبها مش عايزها تيجي
سمير:في اي ياعز مالك
عز بص حوليه وبعدها قال: ماما كانت بتتكلم علي تاج وبتزعق وتقول لما تيجي هتضربها وتقص شعرها وقالت كلام كتير عليها وانا بخاف على تاج فا بلاش تاج ترجع ونبي يابابا تاج غلبانه
سمير بصدمه: اييييي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حبيت طفلة)

اترك رد