روايات

رواية أحببت مجنونة الفصل الحادي عشر 11 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الفصل الحادي عشر 11 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة البارت الحادي عشر

رواية أحببت مجنونة الجزء الحادي عشر

رواية أحببت مجنونة الحلقة الحادية عشر

سيف بيفتح.. بقولك ايه انا رجع مش طيق نفسي
نور… حسه بيك اكيد مش قادر تستحمل الوجع انا جبتلك الحاجات دي اقعد. بس وانا هعملهالك
سيف بصلها… بنت انتي هبله ولاعبيطه روحي اوطك بدل ما اهزقكك
نور بصتله بعصبيه… بقولك ايه بطل النعره الكدابه دي وترزع اعملهالك ولو هتهزق فيا عندي لسان ارود. وصرخت يلا
سيف ضم حواجبه وتكلم وهو بيجز علي اسنانه… بت انتي انا تعبان ومش قطع كلامه نور وهي بتزوقه لي جوه انه يقعد ورفعت دراعو واول ماشافت المنظر لقت دراعو محتاج يتخيط
نور بصدمه… دا لزم يتخيط
سيف بضيق… مش هخيط ولا ازفت وتفضلي اطلعي برا
نور بصتله وبعند. طنتش كلامه ومسحت الجرح وفضلت تمسح وايديها بتترعش رغم انها بتساعده بس كانت خايفه من المنظر بعد. ما خلصت تنضيف الجرح
نور… اعمل اي انا مش عارفه
سيف بصله. وبقرف… هاتي اقطن وحطي عليه مطهر وهاتي شاش ولزق

 

 

نور… حاضر وعملته كده تمام استنا اكيد محتاج مسكن انا لسه عندي علاج بتاع دراعي هجبهولك وجريت دخلت اوضتها وجبت العلاج افتكرت ان لزم يكون واكل عشان ميوجعش بطنه نزلت وجي تعمل سندوتشات افتكرت ان في شوربه سخنت وطلعت خبطتت ودخلت لقت قاعد.زاي ما هو وبيتألم بس بيقاوح
نور … بص هو لزم تاكل عشان ميوجعش بطنك امسك دي قبل الاكل ودتلو يشربها اخدها منه وشربها
نور… اشرب الشوربه دي ودا فرخ مسلوقه متقرفش معموله علي العشا وبعدها خد دوله هتحس بدوخه عادي وبعدها هتنام
سيف… كان عايز ياكل بس مش عارف
نور… ممكن اساعدك
سيف… لا
نور… بطل تكبر دا مش وقته واكلته امسك اشرب دا وبصت خد دا كمان عشان متسخنش
سيف اخد..
نور … بالشفا يارب حاول انت تغير هدومك دي عشان الد”م ونام واخدت الاكل ونزلت
نور مع نفسها… انا ازاي قدرت اعمل كده بجد انا مبهور بيا بس يكش يطمر في دا واطي. يلا كله لي وجه لله بس الجرح. كبير اووي وعياطت انا حسه بي دلوقتي انا جربتو كنت بموت. من الوجع وبعدها مسحت دموعها انا ازعل عشان دا ليه طز في وبعدين احسن يستهل دا الأ ما حتي قالي شكرا يكش يولع
نزلت واكلت وعده وقت
نور مع نفسها…. ادخل اشوفه ولا بلاش
العقل… انتي مهزقه يبت دا انتي لسه كنتي بتقولي ماقالش شكرا
القلب… لو حصلو حاجه انتي اللي هتشيلي الذنب
العقل… ليه هو انا اللي عورته
القلب… لا بس انتي عارفه انه تعبان وبين عليه
العقل… بين ايه دا زاي الحيطه
القلب.. لو كان بصحته كان رفض مساعده اما دا مكانش قادر فعلا
العقل…. بصراحه اها بس برضو مالناش في
القلب… خلاص شيلي الذنب لو تعب زاد من الواجب تساعدي حتي لو ميستهلش
العقل… ياسلا م ما
نورقطعت تفكرها…. بااااس ايه دا انا شغله دماغي ليه انا هروح ابص عشان ربنا وعمو مكرم اما لو عليه فا في داهيه وراحت بصت لقتو قاعد

 

 

نور… انت لسه صاحي بصلها بتعب ومردش
نور من جوها… يخربيت النعره نعور اووي كتك البلاه وراحت تتاكد انه مش سخن
نور بصدمه… انت مولع احيه طيب دا انا اديتك علاج سخنيه
لقت سليم بيرن… الو لقيت لسه قفل نت من دقيقه
نور.. سليم الحقني سيف سخن ودتلو علاج سخنيه اللي انت كتبهولي وبرضو
سليم بستغراب… سيف في ايه اهدي وفهميني
نور قالتله…
سليم… عده قد ايه علي الجرح
نور… معرفش بس بين انه كان بقالو ساعه يعني حولي تالت ساعات
سليم…النزيف وقف
نور… اها
سليم… تمام بصي انا كتبلك علي في روشته ***لسه معاكي
نور…. اها
سليم طب و***لسه برضو ولا خلص
نور… لا موجودين
سليم… اديلو الاتنين وهاتي مياه وفوطه صغيره و
نور قطعته… عارفه فاهمة قصدك طيب باي
نور…سيف اعدل نفسك بس.كده
سيف بصلها
نور… يعني رجع ضهرك بس لي وراه وخلي راسك مرفوعه
سيف لا رد…
نوربصتله بضيق وراحت مسكت دراعو السليم وحولت تعدلو… لامتتنكش لان انا مش قادره لسه فكه الجبس مش عارفه يلا الله يسترك

 

 

سيف حاول بس هو مكانش بيكابر زاي كل مره هو كان فعلا مش قادر يتحرك بعد ما تعدل نور راحت عملت كمادات لي سيف فضلت تعملو لحد ما لقتها بتنزل
نور…سيف انت كويس
سيف….
نور…انت نمت طيب ولا اغما عليك ولا ايه وبتهز في فتح عنيه بتعب
نور… انت كويس حاسس بوجع ولا لا
سيف بتعب.. انتي مصحيني عشان تسالي
نور… يخربيتك حتي وانت تعبان نام نمت عليك حيطه
وغطتو و قامت
سليم رن عليها… الو عامل ايه دلوقتي
نور… الحمد الله بقا احسن ونام
سليم… الحمد الله هو ايه اللي حصل
نور… قالتلو بس ومعرفش ايه السبب
سليم… طيب انتي نامي شويه
نور… حاضر تصبح علي خير
سليم… وانتي من اهلو
ـــــــــــــــــــــــــ
عده اليوم وكلهم نزلين يفطرو
نورين نزله هي ونور مع بعض … نور انتي كده هتنزلي شغل
نور… مش عارفه والله بس شكلها اها
كان سيف نزل وراهم نورين بتبص وراها لقيته سيف.
نورين لقت دراعو ملفوف عليه الشاش بخوف ولهفه… سيف مالك
سيف ابتسم… مافيش كويس الحمد الله
نورين بخوف … مالك طيب من ايه
سيف… في مهما برضو وكنت بمسك واحد فيهم راح ضربني في دراعي
نورين….انت ايه اللي عليك بكده ما تسيب الشغل دا بقا
سيف لعب في شعرها… متخافيش

 

 

نور كانت بصه علي دراعو وبتفتكر شكل دراعو سيف اخد بالو انها بص عليه.
نور لما لقته بصصلها نزلت هي بسرعه..
عاصم… مالك يا سيف
سيف… مافيش يا جدو
تهاني.. تلاقي حاجه من ورا شغلو
سيف باس راسها…صباح الخير يا تيتا
تهاني… صبح النور
مكرم… نفسي اعرف ايه اللي عليك بكده
سيف…. ياجماعه انتم كل مره نفس السوال دا بحبها والله
ادم… نور
نور… نعم
ادم… كنت عايزك انتي واميرة تروح تجيبه شويه حاجات
نور…. حاضر
ادم بهمس… ومش عايز القي سي سليم نطلك في المشوار
نور ضحكت.. بتغيري يا كتكوت ياترا عليا ولا علي نن عينك
ادم ضربها علي جبهته… اتلمي عليكم انتم الاتنين
نور غمزة… احنا الاتنين برضو
ادم ضحك… والله انتم الاتنين
نور… ماشي
مازن… نور صحيح انتي كنتي قولتي علي حاجات جبتهالك وحطتها في اوضي ابقي خديها
امل… حاجات ايه
نور… ادوات رسم يا ماما
نورين بصت لي ياسين… ياسين هتوصلني
ياسين…اكيد وهجي اخدك من الشغل واياكي يا نورين اشوفك مع السمج بتاع امبارح
نورين بصتلها بفرحه انه بيغير… حاضر
فريده…. ياسين انت ومازن تجولي بدري عشان عايزه تجبولي حاجات
ياسين… هحاول

 

 

مازن… مش عارف لان عندي كذه ميعاد مع ناس بس هحاول يا امي
فريده… ماليش في هستناكم قبل المغرب تكونه هنا
ياسين ومازن… حاضر
هبه… بت يا سلمي كولي عدل
سلمي… باكل والله ماما
محمود… اسمعي كلام مامتك يا سلمي
سلمي. يابابا واللهي باكل
عاصم لقه سيف بصص لي نور حب يتاكده انه مش سرحان… نور انتي هتنزلي شغل ولا لا
نور بصت لي جدها… اها يا جدو بس اول الاسبوع اللي جي باذن الله عشان في حاجات عايزه اخلصها
سيف.. حاجات ايه وبعدين انا كنت الفتره اللي فاتت سايبك
نور… لا اله الا الله خلاص هنزل من بكره حلو كده
عاصم…يبني لسه فكه الجبس امبارح سبها ترتاح
سيف…ياجدوو في شغل كتير
عاصم… نعتبر ان لسه فكه الجبس اول الاسبوع اللي جي
سيف… ياجدو مش
نور… حاضر يا استاذ سيف هتزفت انزل الزفت بكره حلو كده اطفح.بقا وسكت
سيف جز علي اسنانه… انتي مش هتلمي لسانك دا
نور… لا اله الا الله جدو قسم بربي انا مطيقه اشوف خلقتو خلي يبعد عني
عاصم ضحك… بطل يا سيف
سيف بصله.. جدو انت مش شايف اسلوبها
مكرم… خلاص يا سيف
سيف بضيق وقام وساب الاكل…
نور نفخت…اكيد دا عملي الاسود
كلهم ضحكو

 

 

تهاني…يبت ما انتي برضو بتردي
نور… يا تيتا انا سكته وهو من الصبح عمال يزغرلي وانا مطنشه
امل… بس لمي لسانك هو تعبان
نور… علي اساس كان بيطبطب عليا في رايح والجي لما كنت متجبسه
امل… يابت هقوم اقطع لسانك دا
نور بهمس… دا ايه الام دي هي لقيني في كيس شيبسي
هبه لمحتها بتبرطم…نور متزعليش هو بس سيف عصبي
نور… يامرات خالي دا كويس مع كله عندي انا يفضل يزعق ويا حسرتو لو لقيني قاعده مبسوطه الا ما طمر في البعيد امبارح لما ساعدو
اميرة…عملتي ايه امبارح
نور تنحت… هااا
اميرة… انتي قولتي مطمرش في امبارح فبقولك انتي عملتي ايه
نور… ولا حاجه
عاصم…في ايه يانور
نور…عادي يعني
امل…بت انتي هببتي ايه
نور…
عاصم بتحذير … قولي يانور
مكرم بص لي عمو عاصم ورجع بص لي نور… قولي متخافيش
نور …مافيش ياعمو امبارح نزل اكول لقيت هودخل ودراعو دم فانضفت الجرح بس
هبه ابتسمت.. انتي اللي كنتي عمله اكمادات صح
نور.. احم اها
مكرم بيهرز معاها.. واللهي عيل واطي مطمرش في حقكك عليا
نور… عادي ان مش مضايق
محمود بصلها وهمس… هو انتي مكنتيش عايزه تعرفي حد ليه
نور…عشان مش زايو احب اتفشخر قدم الناس باللي عملتو
محمود باس راسها وطبطب عليها…
كلهم اكلو وقامه
مازن…نور
نور راحتله… نعم
مازن … مالك يانون
نور بصتله بستغراب… مافيش
مازن…يا نون
نور ضحكت…صدقني ما فيش بجد مش اللي هو بدلع لا فعلا مافيش
مازن…اممم ماشي يا روحي عايزه اجبلك حاجه وانا رجع
نور… لا سلامتك
مازن… اشطا
سلمي…مازن خدني علي سكتك

 

 

مازن… تمام يلا
سيف كان نزل ونور طلع.. انتي يا زفته فين االبتاع بتاع امبارح
نور… بقولك ايه انت بسببك كلهم مش طيقني لو سمحت سيبني في حالي تمام والعلاج كله في اوضك وكتبتلك عليه المواعيد المفروض دلوقتي تاخد مسكن والعلاج السخنيه كتبالك برضو مواعيد العلاج وبكره هنزل الشغل اظن مافيش اي حاجه تخليك تتعامل معايا غير الشغل
سيف بعصبيه..انتي مفكره
نور قطعت وقربت منه…. انتي فكره نفسك ايه دا احنا لمناكي من الشارع تشكر ياسيدي كتر خير بس في حاجه حبه تفاهمها جد جدي ابو اسمووالعوضي وعيالو عبد العزيز وعاصم وماجدي والاتنين ربنا يرحمهم وعاصم يابقا جدي وابن اخو مكرم اللي هو ابوك وانا امي امل بنت عاصم اللي هي امي يعني زاي ما ابوك لي انا امي ليها وزاي ماليك هنا ليا انا
نور ربعت ايديها… ومظنش انت دفع حاجه ولا انا دافع حاجه هنا ودا بيت جدي زاي ما هو بيت جدك والقصر كلنا لينا في هنا يعني مظنش القصر اسمو قصر سيف الدين اظن وصلت
سيف مسكها من دراعها… انتي شكلك ناوي تخليني اكسر صف سنانك
نور… سيب ايدي لا وربنا اجيبك من شعرك اللي انت فرحان بي يارائد علي بيض انت
ولي علمك كل ما هضايقني او تزعلني اوتمد ايدك همد ايدي
سيف ضحك بستهزء… انا واحده زايك تمد ايديها عليا
نوررفعت حواجبها وتكلمت بثقه… تحب تشوف وبدراعها ضربته في دقنه اهو
سيف بوجع… يابت المجنونه وساب دراعها
نور وهي بتجري….احسن احسن وطلعت جري علي اوضتها
كل دا كانو شايفينهم هبه وفريده ومكرم وبيضحكو عليهم
مكرم… حلال في البنت دي
فريده… بيفطسوني من ضحك وربنا
هبه…. بس ضربته وجريت زاي الاطفال
مكرم…. يستهل وعجبني ردها عليه ولي حساب معايا
هبه…بلاش يا اخويا ليفكر انها اشتكت

 

 

مكرم… لا متخافيش
تسريع الاحداث نور واميرة نزلو يشترو حاجات وسليم كان كل ما يكلم نور تكنسل لحد ما قفلت الفون اما سيف ابو مكرم كلامو علي اسلوبه وانه سمع انه بيقولها لمها من شارع وزعق في وان يعدل اسلوبه مع نور وسيف فكر ان نور اشتكت ومكرم حكلو كل حاجه وانها عمرها مشتكش وسيف بقا مش طيق نور عده اليوم وكله اتلمو علي العشا
عاصم… بكره هتروحي الشغل
نور…باذن الله
ياسين… نور انا بكره مش هقدر اوصلك لان عندي اجتماع برا الشركه في الفرع التاني
مازن…انا عندي سكشن بدري يعني هكون هناك وانتم لسه هتصحو
ادم… انا مش هقدر انا اساسا هتعشا وطلع انام ساعتين وهنزل عشان في مشكله في القسم
عاصم… وانا هكون مع ياسين
نور… مافيش مشكله هروح بتاكسي
عاصم..ليه ما سيف يوديكي
سيف ونور في صوت واحد…لا طبعا
سيف.. انا هوصل نورين واميره المستشفي
مكرم… انا هوصلهم زاي كل يوم علي سكتي
سلمي.. وانا
مازن… هاخدك علي سكتي كده كده جم الكليه
نور.. انا هاخد تاكسي استحاله امشي معا
سيف بتريق…لا بالله عليكي تعالي ياشيخه غوري
نور… غوره تاخدك يابعيد
سيف… بت انا صابر عليكي
عاصم بتحذير….انا قولت ايه سيف هتاخد.نور بكره وبعدين دي سكرتيره بتاعتك انت اوله بيها
نور.. هو انا تيشرت في ايه يا جدو
عاصم بتحذير…نور كلمتي تتسمع
نور بصتله وجي تقوم…
عاصم بنفس طريقه… انا مقولتش تقوم اقاعدي يا نور
نور قاعدت وسكتت…
محمود…كولي يا نور
نور… مش جعانه شبعت
عاصم…اللي ياكل علي درسو ينفع نفسه
نور …

 

 

امل.. اخرت الدلعك.يابابا دي مش بتمشي الا بالعين الحمر احسن
نور بصتله وسكت…
هبه… يانور احنا خايفين عليكي ليحصلك حاجه
نور…
مكرم….خلاص هاخدك اوصلك انا
عاصم… مكرم انت بتكسر كلامي
مكرم… لا طبعا بس انا كنت
عاصم… يبقا خلاص يوديها
عده اليوم ونور كانت عماله تعيط انها هتروح معا وعارفه ان هيضايقه تاني يوم كلهم لحظه ان نور مبطلتش عياط بداءو يتحركو
سيف بقرف… انتي اول ما نوصل تطلعي كل ملفات بتاعت شركات اللي مقدم طلب التعامل معاها
نور… حاضر
سيف… وزاي ما يا حلو روحتي اشتكيتي لي بابا زاي الشاطره تروحي لي احمد القسم تجبيلي منه ملف قاضيه
نور بصتله بصدمه… انا انامشتكتش وبعدين اروح قسم انت بتهزر
سيف… ياشيخه والله
نور… واللهي مشتكتش
سيف…اشتكيتي مش اشتكيتي تروحي تجيبي الملف
نور بصتله بغضب… بس دا مش شغلي
سيف…اممم بس في العقد انك. شغله عندي وانا حر التصرف فا روحي احسنلك
نور….سيف دا قسم مش هزار ولا رخمه صعب
سيف بصله من فوق لي تحت… انا اساس عمري هزارت معاكي
نور.. لا بس صعب صدقني صعب
سيف…والله ماليش في
نور بصتله بقلت حيله وديرت وشها ومن جوها…. هي جت علي دي يعني كملت وسكتت وراحت الشغل وطلعت كل حاجات اللي طلبها وسيف فضل يضايقها وهي لا رد و طلبت تعرف المكان القسم ونزلت من غير ما تتكلم اوتتحايل زاي ما هو كان متوقع بس لقه انها استسلمت رغم ان عارف انها بتخاف
وصلت المكان وفضلت وقفه قصاد القسم وجسمها بيتنفض وخايفه مش عارفه من ايه بس هي بتخاف من الاماكن دي
نور دخلت وسالت علي رائد احمد وعسكري قالها مكان مكتب احمد راحت وجي تدخل عسكر في لمح البصر كان قصاده وبزعيق

 

 

عسكري بزعيق….ايه هي وكاله من غير بواب رايح فين يا ست
نور بخوف…انا انا كنت دخله بس واللهي لي دكتور لا قصدي للرائد احمد
عسكري…ومالك بتهتهي كده ليه عمله مصيبة ايه يا ست انتي
نور… واللهي ابدا انا رائد سيف الدين هو اللي قالي اخد منه ملفات اسال حتي استاذ احمد قصدي رأئد احمد
عسكري… اترزعي هنا اما نشوف حكايتك
نور وعنيها مدمعه… حاضر ومن جوها عمري ما هسامح يا سيف علي البهدله دي
احمد طلع…انسه نور اتفضلي وانت روح هات اي حاجه ساقه للهانم
عسكري تنح.. هانم احنا اسفين يا ست الهانم
نور بصتله بخوف… ماشي ماشي
احمد بص للعسكري فاهم انه اتعامل بطريق وحشه وانها خايفه…روح حسابك معايا
عسكري بحراج…تحت امرك يا فندم
احمد… اقاعدي يا انسه نور.
نور… لا شكرا هات الملف بقا
احمد…ارتاحي طيب من السكه اتفضلي
نور… ارجوك عايزه امشي من هنا هات الملف
احمد بتفاهم…. حاضر وادلها الملف نور اخدتو وجي تمشي
احمد…. استني انا هوصلك
نور… ياريت
احمد ابتسم بتفاهم ونزل وصلها… تحبي اوصلك الشركه
نور…لا كتر خيرك انا هركب تاكسي
احمد…ميصحش اتفضلي
نور.. بلاش شكرا انا هاخد تاكسي
.احمد بهزار.. هروح انادي العسكر
نور ضحكت… لا وعلي ايه اتفضل.ركبو العربيه وهما في طريق
احمد… انتي زاي وافقتي انك تيجي القسم مادام بتحافي كده
نور… اكيد مش ب ايدي غصب عني
احمد فاهم….اسف علي تصرفات سيف
نور… وانت ذنبك ايه لا عادي ولا يهمك

 

 

 

احمد… هاتي رقمك
نور بصتله…افندم
احمد ضحك… متفهمنيش غلط انا هاخد.رقمك عشان لو حصل الموقف دا تاني انا اجبهملك بيني وبينك وغمز
نور ضحكت…. ماشي ودتلو رقم بس اوع تعرف حد لان هيضايقني اكتر
احمد…لا طبعا وبعدين قولت بيني وبينك وبصلها وصلنا
نور.. شكرا بجد
احمد… علي ايه انا اللي اسف علي تصرفات سيف وعلي اسلوب العسكري
نور… لا عادي واها ينفع طلب
احمد… اكيد
نور… بلاش تعمل حاجه للعسكري انا اللي غلطانه دخلت والمفروض استاذن هو كان بيعمل شغلو
احمد.. لو بيعمل شغلو مكانش اتحرك من مكانه
نور… اكيد كان بيعمل حاجه غصب عنه
احمد ابتسم …حاضر
نور.. ينفع طلب تاني
احمد ضحك…لا انتي كده طمعه
نور…معلش
احمد… اتفضلي
نور.. متقولش لي حد انك وصلتني
احمد… حاضر
نور ابتسمت…شكرا مع سلامه
احمد… سلام
نور طلعت المكتب وتنهدت وهي دخله مكتب سيف ومن جوها….الحمد الله يارب انت وقفت في سكتي ناس ولاد الحلال وشخص زاي احمد. كمل معايا يارب اليوم علي خير استغفرالله العظيم ايه الهبل اللي بقوله دا ربنا دايما بيعمل الخير يارب استرها معايا دايما ولسه هتخبط لقيته فتح
نور.. عاااا ايه ايه
سيف…انتي اللي ايه وقفه بقالك ربع ساعه قصاد الباب
نور…عرفت منين
سيف بستهزء.. اسكتي مش عندي كاميره جوه ورجع زعق وبعدين وانتي مالك وفين الملف
نور بضيق…اهي وجي تمشي
سيف.. تعالي هنا
نور.. ايه تاني

 

 

سيف…. عايز قهوة
نور.. انت اخد العلاج
سيف ضم حواجبه….افندم
نور…اصل لو لسه واخدو مينفعش تشرب حاجه الا بعدها ب ساعتين
سيف… هو انتي امي وانا معرفش انتي بارده وانتي مالك غوري اعملي
نور هبدت رجليها في الارض…يوووه انت قليل الازوق وربنا وسبته وراحت
سيف مع نفس… بني ادمه غريبه
احمد رن عليه… الو انت اتجننت يا سيف البت وشها كان مزرق من كتر الخوف
سيف… واللهي هي اللي بدات
احمد.. سيف انت مش بالقسوه دي افتكر انها اللي كشفت ابراهيم وانها ضحت بحياتها قبل كده عشانك وكمان هي اللي سهرت بيك علي الجرح بتاعك احترام كل دا يا اخي
سيف سكت..
احمد…راجع تصرفاتك وافتكر انها لسه فايقه من مشاكل هي اتحطت فيها بسبب وبراحتك يا صحبي
نور دخلت …. اهي حاجه تاني نور كانت واقفه وحسه بدوخه لانها مااكلتش من الصبح دا غير انها منمتش اساس
سيف رفع راسه لقها وقفه مش متوازنه… في ايه
نور… حاضر حاجه تاني
سيف… ايه هو ايه اللي حاضر بسالك.مالك
نور… تمام
سيف…نور مالك كانت هتقع لحقها في لمح البصر
سيف…في ايه
نور حاولت تقوم… ها.انا كويسه
سيف ادها مياه…اشربي
نور…لا لا تمام وقامت وراحت مكتبها وسندت راسها
سليم كان عمال يرن…الو اخيرا في ايه مالك
نور…مافيش معلش ياسليم لما ابقا فاضيه هكلمك
سليم… مال صوتك يانور
نور…. لا انا كويسه
سليم…متاكده
نور… جدا باي وقفلت
عده حبة وقت وسيف بعت لي نور كذه مره تجيلو ومردتش طلع لقها سنده راسها فضل يهز فيها لقها مش بترد بيرفع راسها لقه في دم نزل من مناخرها
سيف…نور ايه دا وشلها ونزل وراح المستشفي لقه مكرم في وشه
مكرم…نور انت عملت ايه
سيف… معرفش لقتها كده
مكرم… حسابك معايا ياسيف وناده علي الممرضين.ودخل يشوفها
بعد وقت…
سيف…ايه
مكرم… ضغط عندها عالي سبب نزيف وشكلها مااكلتش حاجه من الصبح انت هببت ايه والبت راسها مخبوطه
سيف بستغراب…ايه مخبوطه مالها انا مجتش ناحيتها
مكرم بصله ومش مصدق..
سيف.. واللهي اسالها حتي انا مجتش ناحيتها
مكرم…تمام وبصلو بقرف.
سيف… يابابا صدقني
مكرم.. البنت تفوق بس

 

 

سيف جز علي اسنانه… تمام ينفع ادخل ليها
مكرم…. ايه هتهددها
سيف… يادي نيله انا بحلف
مكرم… تمام يا سيف ادخل
سيف دخل لقها معلق محلول وواحده ممرضه وقفه معاها
نور اول ما شفت سيف… سيف سيف
سيف راح ليها بقرف…. ايه
نور مسكت ايديه… وبصتله انه يقرب منها.
سيف استغرب من مسكت ايديهاوحس ايديها بتترعش نزل لي مستوها… ايه
نور همست… طنط دي بتبصلي بطريق غريبه وعماله تبرق ليا
الممرضه بتشد ايد نور وهتحط الحقنه نور صوتت… عاااا
الممرضه برقتلها كل دا سيف شايفو
سيف… انتي بتبرقي ليها كده ليه
الممرضه بصتله بقرف…
نور شدد علي ايد سيف… سيف هي حطه ايه في الحقنه دي لسه الممرضه هتحط الحقنه في ايديها سيف بعدها
سيف… ايه الحقنه دي وانتي بتبصيلي كده ليه
نور عياطت ومسكت في ايد سيف… بالله عليك مشيني من هنا انا عارفه انك. بتكرهني بس ورحمة مامتك مشيني
الممرضه… ايه الميصه دي متتعدلي ياختي
سيف… انتي مجنونه است انتي وبعدين اعدلي اسلوبك دا وبعدين ما طبيعي انها تخاف من منظرك دا
الممرضه… انت شكلك فرحان بعضلاتك دي بس مش عليا يا خويا

 

 

سيف… دا انتي هتترفضي حالا برا
الممرضه…ليه يعني انت مين
سيف…ابقا صاحب المستشفي دي يا زبا”له
الممرضه بصدمه…ايه
سيف….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية أحببت مجنونة)

اترك رد