روايات

رواية ملكت الأسد الفصل الستون 60 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد الفصل الستون 60 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد البارت الستون

رواية ملكت الأسد الجزء الستون

رواية ملكت الأسد
رواية ملكت الأسد

رواية ملكت الأسد الحلقة الستون

عند أسد
اسد طلع وفضل يفتح كل بابا لحد ما فتح بابا ولاقها…
..
تحت عند مراد طلع بسرعه يشوف أسد لاقه وقف قدام الاوضه مش بيتحرك
مراد رح لي اسد بسرعه بس لف وشه علطول لما لاقه ملك نايمه ع السرير وهدومها متقطعه
مراد بغضب .أسد فوق بسرعه دي بتنزف
اسد …..
مراد بصوت عالي.اسسسسسد فوق مش وقته
اسد فاق وقرب منها بخوف ودموع بعد ما حط الملايه ع جسمها ونزل بسرعه
اسد هو مراد نزلوا بسرعه رحوا المستشفي
بعد شوي وصلوا
اسد بصوت عالي.بسرعه عايزه دكتوره
الدكتورة.اتفضل من هنا

ملك دخلت أوضه العمليات بسرعه
اسد وقع ع الأرض بصدمه
مراد قرب منه.اسد انت لازم تكون قوي
اسد بصدمه وهو بيبص قدامه.ا.اغتص*بها.اغتص*بها
أنا معرفتش احمي مراتي
مراد .أسد فوق دلوقتي
اسد كان ف عالم تاني
بعد شوي الدكتوره خرجت واتكلمت بتوتر.انااسفه بس المدام اتعرضت لي اغتص*اب شديد علشان كده حصل نزيف . الحمدلله النزيف وقف دلوقتي ودخلنها اوضه عاديه
الدكتوره مشيت واسد واقف مش قادر يتكلم
مراد.اسد روح لي مراتك
اسد…..
مراد بتعب .أسد ابوس ايدك مش وقتو روح لمراتك بق
اسد دخل الاوضه وهو مغيب
عند مراد خرج من المستشفى وركب العربيه وطلع ع الفيلاا
مراد دخل لاقه روح لسه نايمه زي ما هي
مراد بهدوء .روح .روح
روح فتحت عينها بس شهقت بخوف لما لاقت هدومه كلها د*م.
روح بخوف . اي دا ثم أكملت .قت*لت مين
مراد بضيق.اي شايفني مجرم وقا*تل
روح بصوت واطي سمعه مراد .عادي اللي زيك يعمل اي حاجه
مراد اضايق منها.اخلصي قومي علشان تروحي عند مامتك
روح قامت بسرعه.بجد
مراد بسخرية.دا فتره بس مش اكتر . أنا قولتلها أن بنتها الشريفه كنت مخطوفه مش هربت وسبها ودخل الحمام
….
عند أسد
دخل الاوضه وهو مش قادر لاقها نايمه ع السرير بتعب

اسد قاعد جانبها واتكلم بعيط .اسف صدقني اسف
اسد فضل يبص عليها بحزن

مراد خرج من الحمام وهو بيلف فوطه حولينا وسطه
روح كنت لبست
روح فضلت تبص ع مراد باعجب
روح وهي بتنزل عينها.مالك يروح ف اي
مراد لبس وخلاص وروح بردك مركزه معااا
مراد بهدوء.يلاا
مراد اخدتها ونزلوا
بعد شوي وصلوا
مراد.اطلعي انتي أنا لازم امشي
روح طلعت بسرعه
ومراد بص ع حد
وبعدين مشي ع المستشفى

عند أسد
كان قاعد جانب ملك
ملك بقت تفتح عينها وفضلت تبص حوليها لاقت أسد
ملك بصوت ضعيف .أسدي
اسد بص عليها ومقدرش وقام بسرعه.
ملك بتعب.اسد رايح فين
اسد خرج برا الاوضه بسرعه وقف عند الباب.
جوا
ملك بدموع.اسد .أنا خايفه متسبنش لوحدي أسد
ف الوقت دا مراد وصل وسمع كلام ملك
مراد بص ع أسد بغضب وزقه ودخل الاوضه
ملك بدموع.فين أسد
مراد بهدوء وصوت هادي.اهدي أسد لازم يعمل حاجه وهيجي علطول
ملك بعيط.ه.هو.سبني ومشي من غير ما يرد عليا
مراد بضحك مزيف.اصلو وقع ع ودانه وهو صغير
ملك مسحت دموعها.هو هيتاخر

مراد .لاا.هروح اشوفه
مراد خرج لاقه أسد لسه وقف قدم الاوضه
مراد شده ع اوضه فاضيه
مراد بغضب .انت عايز اي نفسي افهم عايز اي
اسد …
مراد.حرام عليك أنت معندكش دم .هو دا حبك
اسد بتعب .مش قادر ي مراد مش قادر كل لما ابص ف وشها افتكر اللي حصل
مراد بسخرية.طول عمرك اناني .ما هو كأن غضب عنها لازم تكون معها مش تعمل اللي بتعملو دا
اسد بدموع.انت مش حاسس بيا
مراد بسخرية وهو بيفتح الباب.فعلا مش حاسس بيك
مراد خرج برا واتصل ع هشام
مراد.ازيك ي عمي
هشام . الحمدلله.اسد وملك عاملين ايه
مراد……
هشام بخوف .ف اي يمراد
مراد قالو كل حاجه
هشام بصدمه.اي
مراد. حضرتك لازم تكون موجود هي محتاجلك
هشام .أنا هلبس وهجي دلوقتي حالا
هشام قفل وطلع يلبس علطول

عند ندي وحازم
حازم .اي لدرجه دي صعبان عليك
ندي .هو كل حاجه صعبان عليا
حازم قام بغضب.امال اي . اياكي تفتكري اني ضعيف انتي فاهمه
ندي بخوف .صدقني دا مش قصدي
حازم بق يقرب منها وهي بترجع لي ورا.امال قصدك اي
ندي بخوف وهي بتغمض عينها.ابعد شوي طيب
حازم ابتسم لما لاقها رجعت تخاف تاني
حازم بق يقرب اكتر .ولو مرجعتش
ندي بقوه مزيفه.براحتك وهو أنا هخاف منك
حازم حط أيده ع وسطها جامد.لازم تخافي أنا لو مكانك اخاف
ندي بوجع.ااه.ااه ايدك شيلها
حازم.هقولك تاني أنا مش ضعيف انتي فاهمه
ندي بوجع.عرفه وممقولتش كده أنا بس بحاول اساعدك
حازم سبها.تساعدني
ندي بوجع بسيط.بحاول اساعدك تمسح كل اللي فاتت أنا عرفه انك كويس حته بعد اللي عملتو معاياا
حازم ابتسم بسخرية.طالما عايزه تساعدني ف أنا عايزك دي اول حاجه هتقدري تساعدني بيها
ندي قربت من حازم
حازم كان مصدوم ف الاول بس فاق وشالها وحطها ع السرير بهدوء وقرب منها وبعدين………
….
عند أسد وملك
هشام وصل لاقه مراد واسد واقفين برا أستغرب ازاي أسد وقف برا
هشام .هي فين
مراد.جوا يعمي
هشام دخل بسرعه لاقها بتعيط.
هشام بحب.وحشتني
ملك بصت ع هشام وفضلت تعيط.ب.با.با.اي.اس.اسد ف.فين
هشام أستغرب.برا يقلبي اهدي
ملك بعيط.امال سبني ليه أنا خايفه
هشام بحب.وانا موجود.هو بيعمل ورق وجي علطول
ملك .بجد
هشام بحب . ايوه امسحي دموعك واهدي
ملك بنوم . حاضر

هشام فضل يمسح على شعرها لحد ما نامت
هشام خرج بسرعه.انت مش مع مراتك ليه
اسد …..
هشام .مش مع مراتك ليه ي أسد
مراد فضل واقف ساكت
هشام قرب منه وضربه بي القلم .طول عمرك اناني وأنا من النهارده مش عايز اشوف وشك وملك هترجع بيت ابوها وهتكون معاياا وعمرك ي أسد عمرك ما هتشوفها
اسد خرج من المستشفى وركب العربيه بتاعته وطلع بسرعه
جوا مراد فضل هو وهشام مع ملك
…..
عند روح
كنت ف حضن أمها.
روح .ماما خلاص
أمها بعيط.وجعتي قلبي عليكي
روح بحب .متخافيش أنا كويسه
أمها.الحمدلله . امال فين مراد
روح . عندو شغل ثم أكملت ماما أنا جعانه اوي معرفش أن الحمل بيجوع اوي كده
أمها بصدمة.اييي. حامل وازاي معرفش
روح بتوتر .انتي عرفه ي ماما بق الظروف وكده
أمها قامت بفرحه .ألف مبروك يقلبي استني بس خمس دقائق والاكل يكون عندك
ام روح قامت بسرعه تعمل الاكل
بعد شوي جهزت الاكل
روح قامت تاكل وفضلت تاكل وتأكل بجوع
أمها.براحه

روح وهي بتحط الاكل ف بوقها.جعانه سبني
بعد شوي روح خلصت الاكل كله
أمها فضلت تتضحك .ربنا يكون في عون مراد وسبتها
روح كنت حاسه أنها عايزه تكلم مراد ووحشها
روح لنفسها.انا مالي

عند أسد طلع ع مكان فاضي وفضل يصرخ بوجع
اسد بدموع.عارف اني وحش وعملت حاجات كتير غلط بس ليه هي ليه هي اللي يحصل معها كده
اسد فضل قاعد جانب العربية ع الأرض
….

عند مراد وهشام
هشام دخل الاوضه وقاعد مع ملك
ومراد فضل قاعد برا
بس ……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية ملكت الأسد)

‫9 تعليقات

اترك رد

%d مدونون معجبون بهذه: