روايات

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم أيات عبد الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم أيات عبد الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد البارت الثالث والثلاثون

رواية عشقت أمير الصعيد الجزء الثالث والثلاثون

عشقت أمير الصعيد
عشقت أمير الصعيد

رواية عشقت أمير الصعيد الحلقة الثالثة والثلاثون

بدر:لا مش كفايه حبي”بك بقي على
وصول عشان اعذ”بكم قدام بعض واعرفك ان انتى متج”وزه اميره مش امير هههههههههههه وخرجت وقفلت الباب وبعد حوالى من نصف ساعه الباب اتفتح وبتدخل بدر وفي معاها واحد شايل امير وحطه جنبها وربطه وسابه وخرج
رضوى:انتوا عملتوا فيه ايه
بدر:لا احنا لسه هنعمل ماتقلقيش قدامه ساعه ويفوق عشان نبدء بقي الشغل الصح هههههه ههههههه ههههههه وسابتها وخرجت هى كمان
وقفلت الباب
رضوى ببكاء:امير
امير فتح عيونه
رضوى بخضه:هيييييييي
امير:بس هتف*ضحينا
رضوى:انت انت انت

 

 

 

امير:جمعي بقي انا قدامك اهو
رضوى:انت
امير:يووووه هنفضل نقول انت وانتى طول النهار
رضوى:انت جيت هنا ازاى
امير:انا امير ومفيش حاجه صعبه عليا
رضوى ببكاء:عارفه حتى مو”ت مالك ماكانش صعب عليك
امير:ياربي علي غبا”ئك هتفهمى كل حاجه لما نخرج من هنا
رضوى:واحنا هنخرج امتى
امير بنفاذ صبر:هنخرج يا رضوى هنخرج بس قولي يارب
رضوى:عارف يا امير انا بجد بكر”هك أوى
امير:ههههههه عارف وكمان عارف ان انتى مستحيل تسا”محينى
رضوى:ابو برا”دتك يا اخى
امير”هسامحك بس عشان مربوط
رضوى:ااااااه مش قادره
امير بخوف:مالك يارضوى في ايه
رضوى:مفيش هموووت
امير بخوف:ايه اللي تاعبك
رضوى ببكاء:انت انت يا امير انت
امير:اوووف ياساتر عليكى دا انتى محتاجه قلب سليم
الباب بدء يخبط
امير:انا هعمل انى لسه بادئ افوق وايا”ك تنطقي
رضوى:طب يلا
الباب اتفتح وبدر دخلت وامير بيمثل ان هو بدء يفوق كده
بدر:ايه لساك نعسان يا ولد ميرال
امير:ايه ده انا فين
بدر:في الحفظ والصون
امير:ااااه صداع
رضوى لفت وشها:ممثل عظيم
امير بصوت عالي:ااااه
بدر:هو انت لسه شوفت وج”ع
امير:بدر نهاي”تك قربت يا بدر
بدر:ههههههه مش قبل نها”يتك
تعالوا بيدخل اتنين جارد وبيضر”بوا امير لحد ما بي”فقد القدره
رضوى:حرا”م عليكى سيبيه بقي
بدر:حر”مت علي”كى عيش”تك
بعد ما انتهوا من ض”رب امير خرجوا برا وبدر قالت دي البدايه ياابن ميرال وسابتهم وخرجت

 

 

 

رضوى بخوف شديد:حصلك حاجه
امير بتعب:ههههههه لا ماحصليش هما بس كانوا بيسلموا عليا
رضوى:كل ده سلام دا انت خدت حتة عل”قه
امير:ههههههه طب سيبينى ارتاح عشان هما هيدخلوا كمان شويه يضر”بونى
رضوى:😯😯😯😯😯
امير:اااااه دا انا خدت عل”قه هااه اوى
رضوى:لا والمص”يبه ان هو ما اثرشي فيك.
امير:هههههه ولا هيأثر
رضوى:ياجدع
امير:هههههه حلوه حلوه
رضوى:انا اول مره اشوف حد بيت”ضرب ويضحك
امير:ههههههه انا بضحك في وش المخاطر ها ها
رضوى بخوف:طب انت شايف ان ده وقت ينفع نضحك.فيه
امير:طول ما انا معاكى ماتقلقيش
رضوى:لا مهو ده القلق بنفسه عارف ياميرو انا مش بخاف على نفسي غير وانا جنبك اه والله بحس كده بمصا”يب كده يااخي
امير:لا والنبي
رضوى:اه والنبي ياامير بجد
امير:طب خلاص انا اروح لبدر اقول ليها مستعد ارجع لريرى بس بشرط علمى رضوى الاد”ب الاول وشوفي بقي السلام عليكى هيكون شكله ايه
رضوى افتكرت حاجه:امير ممكن سؤال
امير:هو ده وقته
رضوى:انت عرفت موضوع مازن ازاى انا سألتك قبل كده بس انت ماقولتليش حاجه
امير بنفاذ.صبر:رضوى انتى شايفه ان ده وقته

 

 

رضوى:جاوب يا امير
امير:هتوج”عك الاجابه
رضوى:مش اكتر من الو”جع اللي انا فيه دلوقتي
امير:انا اللي خططت لكل اللي حصل ليكى ده مع مازن ومنال ونغم
رضوى:؟؟؟؟؟؟؟؟…؟؟؟؟؟:::؟؟؟؟؟؟؟

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية عشقت أمير الصعيد)

اترك رد

error: Content is protected !!