روايات

رواية سجينة جبروته وقسوته الفصل السادس 6 بقلم مريم حسني

رواية سجينة جبروته وقسوته الفصل السادس 6 بقلم مريم حسني

رواية سجينة جبروته وقسوته البارت السادس

رواية سجينة جبروته وقسوته الجزء السادس

سجينة جبروته وقسوته
سجينة جبروته وقسوته

رواية سجينة جبروته وقسوته الحلقة السادسة

 

نور اخدت القميص ولبسته وبدر دخل الاوضه لقاها لبسه القميص
نور بص بقي انا مش هعرف اعمل حاجه من اللي انت طلبتها مني دي ده اخري
بدر كان بياكل لبانه وقرب منها ومسك وسطها
بدر هو انتي تنكه كده علي اساس اي انتي اللي محتجالي علي فكره مش العكس

 

 

نور بقرف انت بتندغ لبانه هو في راجل بلبانه شكلك مقرف اوي وانت بتندغها شبه البنات كده
بدر اتعصب وش*دها من شعرها انتي يا بت مستفزه كده ليه
نور اه اوعي بقي هو كل شويه تش*د شعري يا رب ايدك تتك*سر
بدر بغيط ضر*بها بالقلم طب والله لاكون انا اللي مك*سرك هيبقي كويس
نور بعياط بجد ربنا ينتقم منك عشان انا معملتش حاجه لكل ده واوعي انا لا عازوه اروح مدرسه ولا حتي اوعي انا خارجه انام بره
بدر مسكها قبل ما تخرج راحه فين انتي هبله انت فاكره نفسك تعملي اللي انتي عاوزه كده
نور بطفوله طب عاوز اي يا بدر بقي انا تعبانه عاوزه انام وانت بتضر*بني وانا مش عملت حاجه ها اللي بعده
بدر ابتسم علي شكلها القميص اللي انتي لبسه ده مش لايق خالص علي تعبير وشك

 

 

نور ابتسمت له بكسوف انا عاوزه انام
بدر خدتي الانسولين النهاردة
نور اه
بدر هو السكر ده جالك مين في السن الصغير ده بيبقي وراثه ولا ابوكي ولا امك عندهم السكر
نور مش عارفه هو عندي معرفش بقي
بدر طب حطي الاكل قبل ما تنامي انا هروح اغير يلا
نور حاضر وخرجت تحضرله الاكل
ورجعت ومعها الاكل
نور اتفضل الاكل اهو
بدر طيب واكل ونور شالت الاكل ورجعت
نور ممكن انام بقي
بدر شدها قعدها علي رجله ولقته بي*بوس رقبتها
نور بتعب لا لا يا بدر عشان خاطري لا مش عاوزه
بدر همس في ودنها لو مش عاوزني اتعصب واتعبك زي كل مره اهدي ومضيقنيش
نور طب الله يخليك سيبني انا تعبانه مش عاوزه بس بدر مسبهاش
نور زقته بعصبية اوعي بقي بقولك مش عاوزه اي مبتفهمش

 

 

 

بدر ابتسم لها بشر انتي كده بتلعبي في عداد عمرك تعالي بالزوق احسن يا نور
نور بتعيط مش عاوزه سيبني بقي
بدر انتي حره وسح*بها من شعرها علي السرير
…………….
تاني يوم الصبح نور صحيت وهي مش قادره تتحرك فعلا قامت بالعافيه وبصت علي هدومها المق*طعه بحسره ودخلت الحمام بتبص علي نفسها في المرايا لقت ج*سمها كله كد*مات زرقه وحمرا ووشها وارم من كده الضر*ب شكلها كان بش*ع بجد قعدت علي الارض في الحمام تعيط لحد ما لقت بدر داخل عليها ونزل قعد لمستوها
بدر بص علي جس*مها والعل*امات اللي عليه

 

 

بدر شوفي بقي لما مبتسمعيش الكلام بيحصل اي عجبك شكلك كده
نور بصتله بقهر وهي بتعيط انت بجد مش طبيعي مفيش حد طبيعي يعمل كده حرام عليك ليه كل ده عملت اي وحش ليك عشان تعمل فيا كده
بدر مسك بقها متعصبنيش عليكي لسه صاحين يلا قومي حضريلي الفطار يلا وقهوه عشان مصدع وفكي وشك النهاردة الجمعه يعني اجازه قاعدين في وش بعض يلا
نور قامت وهي بتعيط عملت اللي طلبه منها وغيرت هدموها واخدت الانسولين بتاعها ولسه هيقعدوا ياكلوا سمعوا الباب بيخبط بدر راح فتح لقاها مامته وبابه

منال ازيك يا حبيبي عامل اب طمني عليك

بدر الحمدلله يا امي احم خير يا حاج في حاجه ولا اي

 

 

 

دياب امك يا سيدي مصممه تيجي تطمن عليك

بدر اه طب اتفضلوا اقعدوا افطروا معانا وراحوا قعدوا علي السفره

نور احم ازيك يا عمي ازيك يا طنط

منال بصت لها بقرف ومردتش عليها

 

 

 

نور اتنهد ولسه هتقعد عشان تاكل

دياب بزعيق انتي هتقعدي معانا واحنا بناكل ولا ايه

في اي يا بدر

بدر نور يلا جوا

نور بصوت واطي بس يا بدر انا واخده الانسولين للزم اكل

بدر بصلها بغضب لما لقها مدهلتش قامت ش*دها من ايدها ودخلها الاوضه

بدر بزعيق مبتفهمش انتي ولا اي

 

 

 

نور بتعب لازم اكل

بدر اووووف بت انتي اخرسي بقي تعالي واخدها حبسها في الحمام وقفل عليها وخرج نور قعدت تعيط لحد ما بقتش حاسه بنفسها و ….

نهايه الفصل

 

 

رايكوا وتفاعل عالي عشان انزل الفصل اللي بعده بسرعه ❤️

 

 

 

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية سجينة جبروته وقسوته)

اترك رد

error: Content is protected !!