روايات

رواية وعد الزين الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد أحمد

رواية وعد الزين الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد أحمد

رواية وعد الزين البارت الحادي عشر

رواية وعد الزين الجزء الحادي عشر

وعد الزين
وعد الزين

رواية وعد الزين الحلقة الحادية عشر

 

وعد الزين
♡♡البارت 11♡♡
رجعت وعد البيت هى و زين
وعد: مامي
اسيل: اى ياحبيبتي
وعد: انا جعانه اوى
اسيل: تعالى ياحبيبتي تعال انت كمان يازين عشان تاكل
زين: لا شكرا ياطنط مش عايز
مرح: عملتي اى انهارده
وعد: ولا حاجه اليوم كان ممل خالص حضرت المحاضره و مشيت على طول

 

 

مرح: عشان تعرفي بس
وعد: ده عشان جويريه مش موجوده بس
مرح: احم طب س سل سلام انا
عز: احسن اسكتي بقا
وعد: متخليك ياعز انت لسه تعبان
عز: لا عشان الشغل هناك وكمان انتي عارفه اني خلاص نزلت الشغل لسه جديد و عمو معتز مش بيرحم
معتز: بتقول حاجه ياعز
عز بخوف مصطنع: ها لا ياباشا ده انا بشكر فيك
معتز: انا بقول كده بردو
عز بصوت واطي: ابويا عايز يخلص عليا
مرح بنفس الصوت: عيب عليك هو عاوز تبعد شويه عن ماما
عز: خلاص ابعد عن الام و اركز مع بنتها
مرح: عز اتلم
عز: الله هو انا قولت حاجه غلط
عند زين
زين بغيره: عاوزه عز يفضل ليه
وعد ببرود: عادي هو لسه تعبان

 

 

زين: وانتي مالك بيه
وعد: مش ابن خالي بردو
زين: وعد اسكتي بقا
وعد: ليه هتعمل اى
زين: بلاش تعرفي
وعد: مش يهمني اصلا
ومشيت
زين فى نفسه: يارب صبرني عليها هتتعبي ياوعدى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند ماكس فى البار
ماكس: اذان هى تهمك زين سوف احصل عليها قريبا و اجعلك تندم
جاك: ماذا ماكس هيا
ماكس: سبقا قليلا
جاك: ماكس كفا شراب اليوم
ماكس: ارحل جاك هيا
جاك: حسنا ماكس الى اللقاء
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تانى يوم كلهم سافروا وفضلت اسيل مع وعد و مرح
اسيل: صباح الخير يابنات
وعد: صباح النور
مرح: صباح القمر ياقمر
اسيل: بس يا بكاشه انتى
مرح: ده انا عسل ياسوسو
اسيل: يابت بس هو انتي و امك
مرح: اى امك ده لا لا انتي بقيتي بيئه اوى ياسوسو

 

 

اسيل: اخرسى ياحيوانه
مرح: شكرا ياريس
وعد: بس يامرح ملكيش دعوه بيها و يلا عندنا محاضره
مرح: ماشي يلا
اسيل: خدو بالكم من نفسكم ياحبايبي
وعد:حاضر وانتي خدى بالك من نفسك
اسيل: حاضر لا إله إلا الله
وعد و مرح: محمد رسول الله
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وصلت وعد و مرح الجامعه وكانت جويريه مستنيهم ومعاها مراد
مرح: صباح الخير
جويريه و مراد: صباح النور
مرح: عندنا محاضره امتي
جويريه: شو نص ساعه هيك
مرح: كويس عشان جعانه
وعد: يخربيتك انتي لسه كنت بتاكلي هناك ده لو اسيل سمعتك هتولع فيكي
مرح: سيبك منها ياستى لحسن بتيجي علي السيره
جويريه: مين هى اسيل
وعد: مامي بس احنا ساعات بنقولها اسيل
جويريه: هى هون
وعد: اه قعده معانا اسبوع كده لحد الحفله
جويريه: اى ابى حكاني عليها
مرح: اكيد هنسافر مع بعض
مراد: حفله اى دى

 

 

وعد: حفله عشان الصفقه الجديده بين شركتنا و شركة الحديدى
مراد: اه هتكون في مصر صح
وعد: اه
جويريه: بدنا نشوف الفساتين من هون ولا
مرح: احنا بنتعامل مع مصمم ازياء بيعملنا الفساتين كل حفله هخليكي تشوفي الفساتين
جويريه: كتير حلو بيكون احسن
وعد: اكيد
شويه و ماكس راح عندهم
ماكس: هاى
الكل: هاى
(ياجماعه انا هكتب بالعامية احسن)
ماكس: مش هتعرفنا
مراد: لا ازاي اكيد ده ماكس يابنات
جويريه: اهلين
مرح بغيظ: عرفينه
وعد: اهلا
ماكس: اهلا جميلتي
ان ان ان نكمل بكره ان شاءلله

 

 

ياترا اى اللى هيحصل
ماكس هيعرف يعمل حاجه ولا لا
معلش عشان صغير بس اللي عرفت اكتبه انهارده
تفاعل حلو بقا عشان اكتب حلو

اترك رد