روايات

رواية لعنه العشق والانتقام الفصل الخامس 5 بقلم شروق أحمد

رواية لعنه العشق والانتقام الفصل الخامس 5 بقلم شروق أحمد

رواية لعنه العشق والانتقام البارت الخامس

رواية لعنه العشق والانتقام الجزء الخامس

رواية لعنه العشق والانتقام الحلقة الخامسة

ايهاب بصدمه.. نتي ازاي بنت فهميني
فيروز بعياط.. كنت كنت بحاول احافظ عل نفسي عشانك لما كان يعوز*ني كنت اشر*به منو*م ولما يصحي اقولو ان حصل بينا حاجه كنت كنت بضحك عليه
ايهاب.. يعني يعني انا محفظتش عليكي
فيروز.. نت اصلا بقيت شخص وحش مش ايهاب دا انا عاوزه ايهاب الطفل الل كان روحه حلوه وطيب
ايهاب بقسوه.. نتي ضيعتي ايهاب ايهاب ما*ت انسي ان كان في شخص اسمه ايهاب انتي فاهمه
فيروز.. نت نت لازم تتجوزني
ايهاب.. نا هعمل كدا بس بعد اذنك يعني انا هتجوز كارمه حتي لو اي
فيروز فضلت تعيط وتتضر*ب نفسها ان سلمت”و نفسها
فيروز تتضر*ب دمغها.. غب*يه غب*يه وحمار*ه هو بطل يحبك انسي انسيييي
فيروز لبست ونزلت راحت المستشفى
فيروز.. اي أخبار ماما
الدكتور.. لااسف الحالة اتو”فت
فيروز بصدمه.. نت نت بتقول اي اكيد محصلش الكلام داا اكيد ماما عايشه هي عايشه ومستنياني انت كدا”ب
ياماما وفضلت تصر”خ وتنادم عل امها ماما قولي ان هو بيكد*ب نت عمله فيا مقلب طب طب قومي عشان خاطري بلاش تعملي فيا كدا يامامااااااااا
وفضلت تبكي وتصر*خ
جه ايهاب عل صوتها
فضلت تتضرب ايهاب.. نت نت السبب في مو*ت امي وربنا مهسيبك انت اصلا معندكش دم ربنا يخد*ك ربنا يخد*ك انا بكر*هك بكر*هك فاهم بكر*هك وفضلت تتضر*ب في والدكتور جاب حقن*ه مهد*ئ واستر*خت في ايد الدكتور ونامت وايهاب كان مصدوم
عند جبل
جبل كان حاضن بنته وكانت خايفه فريده ليدخل عليها تاني دياب
جبل.. اشش اهدي مش هيحصل حاجه حقك عليا
فريده فضلت تعيط انا انا خايفه يبابا خايفه
جبل.. متخفيش طول مامعاكي ابوگي يانن عيني
عند فيروز تحت
فيروز فضلت تتضر*ب دياب.. نت ازاي تعمل كدٱ ازاي
دياب بندم.. والله ياماما هما صحابي قلولي جرب نا مكنتش هعرف ان هعمل حاجه
فيروز.. يسلام يخويا
دياب.. ياامي يعني نتي شكه فيا
فيروز.. تتطلع اوضتك ومشفش وشك تاني مش كفايه مخوف اختك
دياب طلع اوضته وفضل يعيط ويكسر في الحاجه وقال بحقد.. نا نا بكر*هك يافريده عشان نتي واخده الحب كله ومش مخلياهم يحبوني زيك
وفضل يبكي لحد منام
عند جبل وفيروز
فيروز.. اهدي ياحبيبي
فريده.. ماما انا خايفه منه
فيروز.. نا زعقت فيه وهو مش هيعمل كدا تاني
فريده.. بجد
فيروز.. بجد يعيوني
خبط الباب قامت فيروز فتحت.. فيروز
فيروز حضنتها… انا امي ما*تت ياخالتو ماما ما*تت
فيروز.. اشش استهدي بالله اهدي يبنتي
اتفضلي
ودخلت.. ماما ما*تت عملت العمليه والعمليه فشلت
فيروز.. ياحول الله اهدي كدا وصلي علي النبي
فيروز الصغيره.. عليه افضل الصلاة والسلام
فيروز.. اقعدي كده وهقوم اعملك كوبايه عصير برتقال تهديكي
وسبتها هي وفريده
فريده.. اكيد هي ف مكان احسن من هنا
فيروز.. يارب
فريده.. انا فريده وانتي
فيروز.. اسمي فيروز
وفجاه نزل دياب وكان ماسك شنطه
كانت فيروز هي طلعه من المطبخ.. رايح فين
دياب بحزن.. ماشي ياامي سيبلك البيت عشان فريده ترتاح
فريده.. ونا عملتلك اي
دياب.. مش خليتي بابا يضر*بني وماما تز*عق فيا ويزعلو مني بسبب حاجه انا مليش دعوه بيها انا لو كنت فايق اكيد مكنتش هعمل كدا بس عندك حق انا و*حش واستاهل مليون جز*مه عل وشي
جبل خرج فجاه.. رايح فين مش كفايه اللي عملتو
دياب.. ماشي وسيبلكو البيت ياجبل باشا
جبل.. ولد احترم نفسك
دياب.. انت بس مفلحش غير تحضن بنتك وبتو*سها انما انا فكرني كدا امتي حضنتني زي اب وابن امتي خوفت عليا امتي عملتني ابنك انا حاسس ان مش ابنكو والله حاسس
جبل قرب من دياب… دياب انت راجل انما هي بنت
دياب بزعيق… يعني هي بنت ونا راجل انا برضو يابابا عندي مشاعر انا تعبت وزهقت كل ماقول هتتغير مش بتتغير بعد اذنك لو عيزني انا عند ابيه ايهاب
ومشي من البيت
فيروز.. عجبك اهو مشي ابني عاوزه ابني
فريده.. نا هتكلم مع اخويا ابعدو
وقامت عشان تلبس
جبل.. ونا رايح معاكي
وقامو عشان يلبسو
عند ايهاب
كان جا*يب واحد*ه زي عاد*اته بس مكنش طا*يقها
الباب خبط
ايهاب.. استني خليكي هنا اشوف مين
ايهاب. فتح نت جيت لي
دياب.. جيت اقعد معاك ياابيه
ايهاب.. طب ادخل الاوضه التانيه ثانيه
دياب.. تمام
ايهاب.. قومي يلا حد جالي مهم
البنت.. حاضر ياايهاب بيه
ايهاب ر*ما ليها فلوس ومشها
دياب خرج
دياب.. هتفضل لحد امتي كدا
ايهاب.. يعني اي
دياب.. بطل اللي بتعملو دا ياابيه
ايهاب.. نا محدش يقولي تعمل اي ولا معملش اي
دياب.. طب وربنا عملت حساب لربنا
ايهاب.. دياب خلاص بقا
دياب.. مليش دعوه بس افتكر موضوعي
ودخل دياب الاوضه
ايهاب كان تعبان فدخل نام
في بيت جبل
في اوضه فريده
فجاه دخل عليها حد وكتم بقها وقرب منها وقال….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية لعنه العشق والانتقام)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *