روايات

رواية أنت عمري الفصل السابع عشر 17 بقلم سلطان زماني

رواية أنت عمري الفصل السابع عشر 17 بقلم سلطان زماني

رواية أنت عمري البارت السابع عشر

رواية أنت عمري الجزء السابع عشر

أنت عمري
أنت عمري

رواية أنت عمري الحلقة السابعة عشر

اتصلت بيا ايمان وقالتلي اتاخرت كده ليه قولتلها أنا جاي في

الطريق بس ملوش لزوم التعب ده قالتلي انت تعبك راحة

ياعمر هسخن الاكل عقبال ما توصل وقفلت طلعت غيرت

هدومي واخدت منها الصينيه وقالتلي لو عوزت اي حاجه

كلمني أنا صاحية هزيت راسي وبصيت ع ضهرها وهي رايحه

شقتها لبسه عبايا ضيقه اوي ومسيبه شعرها ولا اكنها عروسة

حتي وشها متغير اكلت شوية صغيرين ودخلت اخد دش

علشان افوق نفسي من الي انا فيه وأخرج الأفكار والوساوس

الي عماله تزن في دماغي دي كلمتني في التليفون قالتلي انها

عملالي فروت سلاط قولتلها والله مش قادر قالتلي خليه في

التلاجة ده جميل هيعجبك اوي قولتلها طب بصي الاكل كان

 

 

 

كتير اوي بجد وحرام الباقي ده هديه عندك فهمت اني خايف

هاجر تيجي وتلاقيه اطبقاها وحاجتها عندي قالتلي ماشي

جت بسرعة قبل ما الم الحاجه فتحتلها ولقتها مغيره هدومها

لبسه قميص وروب وعمله شعرها ديل حصان ومش لابسه

حاجه تحت القميص وبتوطي تلم الأطباق براحة ولما بتوطي

صدرها كله بيبان وبترفع عنيها تقولي ده لو اياد الي كان بياكل

كان هياكل اكتر من كده عايز اقولها ما تخلصي بقا وغوري

طلعت شالت الصنيه وانا واقف زاي الاهبل قالتلي الباب اتقفل

مش هعرف افتح وانا ماسكه الصنيه جيت اخد منها الصينيه

قالتلي المفتاح في الجيب اهو طلعه وافتحلي

دخلت ايدي اجيبه والروب أتفك وانا سهمت من المنظر بصت

عليا واخدت بالها وقالتلي مش مهم مش مهم افتحلي جريت

ع شقتها فتحتلها ورجعت شقتي وقفلت الباب ودخلت عايز

اكلم هاجر تيجي أو اروح اجيبها اول مره في حياتي اهيج

ووحده تثيرني كده مبقتش طايق نفسي من الهيجان الي انا

فيه ومش عارف اعمل وبدعي عليها علي الي عملته فيا كنت

صابر وساكت ومش حاطط الموضوع في دماغي وعايش منك

لله يابنت الكلبة

وصلنا ونمت بعد وصحيت علي رن جرز الباب قمت فتحت

لقيت عينيها جيباني من اول شعر راسي لحد رجلي هزت

راسها وقالتلي هاجر عماله تتصل وعمو باباك قولتلها هي

الساعة كام قالتلي العصر قرب يأذن صباحية مباركة ياعريس

قولتلها ماشي هاخد دش وارحلهم بصتلي وابتسمت وقالتلي

 

 

 

 

حمام الهنا زقيت الباب وقولتلها عن اذنك وبصيت عليها من

العين السحرية لقتها عماله تبص جامد ع باب شقتي ودخلت

وقفلت الباب جامد ..اتصلت يهاجر قالتلي كل ده نوم قولتلها

معرفش نمت النوم ده كله ازاي انتي كويسة حبيبي قالتلي اه

ياحبيبي الحمد لله عمو بس الي كان قلقان عليك اوي قولتلها

أنا هلبس وارحله مش عايزة حاجه اجبهالك معايا قالتلي لا

ياحبيبي خد بالك وانت سايق ولما عمو ينزلك بليل تعالي خد

اياد علشان زهق من قعدة البيت واخويا التنح كل ما أقوله

خده مشيه معاك شوية يخده ٣ دقائق ويرجعهولي تاني

قولتلها حاضر وقفلت

لبست فتحت الباب براحة ونزلت وسمعت صوت العربية

وبطرف عيني لمحتها واقفه في البلكونه عملت نفسي مش

شايفها وطلعت بالعربية ع طول

ايمان بعتلي علي الواتس اب قالتلي انها عملالي غدا وقالتلي

متعرفش هاجر ولما لقتني استلمت حذفت الرسالة من عندها

مردتش عليها وكبرت دماغي الساعة ٩ بعتتلي وقالتلي أني

الاكل جهز ومستنياني ارجع استلمت ومردتش ومسحتها

وقاعد قلقان من بنت الكلب دي وقمت لعبت نفسي بالزبائن

واياد فضلت العب معاه بس برضو متوتر وقلقان وخايف

لقتها بعتالي بتقولي انت مش بترد ع رسايلي ليه قولتلها

 

 

 

 

وانتي بتمسحي رسايلك ليه قالتلي بصراحة خايفة منك

تفهمني غلط قولتلها افهمك غلط ازاي قالتلي يعني تفكر اني

ست مش كويسة علشان بكلمك سكت مش عارف ارد اقولها

اي دي ..قالتلي هااا سكتنا تاني قولتلها أنا في المحل بس

والزبائن وابويا وكده قالتلي ماشي ياحبيبي ربنا يرزقك

عايزاك بقا متكلش اي حاجه علشان تخلص الاكل الي

عملهولك كله قولتلها أن شاء الله روحت اياد وشكل كان في

مشكلة عند هاجر فوق نزلت اخدته بسرعة وطلعت وقالتلي

أنها هتكلمني تحكيلي في التليفون اي الي حصل بصتلها

بزعل وقولتلها ماشي وطلعت

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنت عمري)

اترك رد

error: Content is protected !!