روايات

رواية حب بلا عنوان الفصل الرابع 4 بقلم سارة أحمد

رواية حب بلا عنوان الفصل الرابع 4 بقلم سارة أحمد

رواية حب بلا عنوان البارت الرابع

رواية حب بلا عنوان الجزء الرابع

حب بلا عنوان
حب بلا عنوان

رواية حب بلا عنوان الحلقة الرابعة

وجذبها عمر من ايدها بعنف ولوها ورها انتي ازي تتجرأي وتعملي كده انتي اكيد اجننتي
سارة بوجع وألم اه دراعي هتكسره يا مجنون يا هامجي سبني
عمر بنبره حاده وخشينة قولي ازي تنشري علي وسائل التواصل الاجتماعي
انك هتتهببي وتتخطبي لزفت الا اسمه عمرو امير بعد يومان ازي يا مدام ساره هو انتي نسيتي انك مراتي ها ردي
ضحكه ساره بوجع شديد مدام ساره ومراتك بجد طب بأماره ايه
يزيد عمر الضغط علي ذراعها بقه كده ياسارة طيب
تصرخ سارة سبني يهامجي يسبها وهي بتوجع اه يا ذراعي
يهبد عمر ايده في الكرسي ويصرخ ازي يا سارة تخدعيني بقي انتي وجدي وفريد تجوزوني من غير علمي وكأني ارض او قطعه اثاث ملهاش رأي
ولا فيفي بقي حته عيله تعمل فيه كده كان بيتكلم بغرور وغضب فظيع
تبصله ساره بصدمه مستحيل تكون عمر الا حبيته وكنت مستعده ابيع العالم كله عشانك
لا لا انت اناني ونرجسي انت بشع
يقترب عمر منها ويجذبها ليه بقوة وكأن شيطانه متاملكه
بقي انا بشع طيب هوريكي البشاعه ورمها علي السرير وانقض فوقها وثبت كلتا يدها بقوة ثور
ساره بفزع هتعمل ايه
عمر هخليكي مدام عمر الاليفي تصرخ سارة لا مش كده
بس كانت صرخاتها بمثابه لذه او لحن يشجنه وبدأ بتقبيلها بقسوه
بقلم
ساره احمد$
خرج عمر من غرفه سارة غاضب يكاد ان يهد البيت علي رأسه ودخلت اوضه المكتب وقفل الباب بعنف شديد وفضل يهبد رأسه في الباب لدرجه ان حاجبه انفتح والدم غرق وجهه وانهار في البكاء وجلس علي الارض ونكس راسه
وغمرها بين قدماه وبصراخ انا حيوان ازي اعمل كده في ساره حبيبتي غبي انا كده خسرتها اه يا قلبي
سارة في حاله صدمه مما حدث ومر اسبوع
وعمر يحاول ان يشوف سارة لكن بلا جدوي
صباح الخير يا فريده امتي موعد الولاده
فريده بوجع كمان 3 ايام
سارة ربنا يكملك علي خير
فريده بتعجب يا بنتي اقعدي وقولي زي الناس
سارة والطعام مالي فمها انا مستعجل عندي جلسه مهمه
فريده طيب ربنا معاك
يمسكها عمر من يدها

 

 

وبصوت نادم ساره عايز اتكلم معاكي
تسحب ساره يدها وبنظره احتقار مفيش كلام بنا وسابته وماشيت جري ورها عمر وهو بينادي عليها سارة يا ساره
استني عندك
واصطدم بعمرو يمنعه بجسده ان يقترب من ساره
وبصوت خشينة مهدد ابعد عن ساره احسنلك
ينظر ليه عمر ساخر وانت مالك دي مراتي ايه حشرك ودفعه
وجري علي ساره وبعنف يجذبها من يدها بقول استني عندك يضربه عمرو بلبوكس في وجهه يسقطه ارضا وينقض عليه انت هطلقها غصب عنك خساره فيك حبها هزت كيانه ودمعه
بقلم
ساره احمد
وهزت الكلمات كيان عمر وجعلت الدمع يفر من عيناه تجمد عمرو من شكل الدموع التي تسيل علي خده فتركه تجمدت سارة وكاد قلبها ان يقفر من صدره ويرتمي في حضن عمر
وزحف عمر جاثينا علي ركبته يتوسل سارة ان تسامحه وقبل يدها
انهارت سارة بكائا وارتمت في أحضانه وبكت بحرقه ازي مسمحكش انا بحبك من اول قلبي ما عارف الحب بحبك اكتر من حياتي مش زي ماتهمتني
عمر انسي احنا ولاد النهارده بحبك
تؤثر عمرو وانسحب من معركه الحب
سارة تبتسم وتنهض من حضن عمر
عمر بلهفه علي فين ويمسك يدها بقوة
تبتسم انا مش ههرب انا عندي جلسه مصيره في المحكمه
ينهض عمر ويطوقها من خصرها جاذبنا ايها ليه
طب هوصلك واتفرج علي الجسوره
تضحك سارة ماشي يا عاشق يلا بقي
تترافع سارة بقوة وتأخذ براءة للمتهمه
ينبهر عمر من قوة سارة وجسارتها وفصحتها
بس مع كل انبهار الموجدين واعجبهم ببراعتها كانت هناك عين تحقد عليها وتتوعدها
ومرت الايام وتغيرت بها الاحوال حيث جاءت الفتيات الخمس ونجحت سارة في تكوين اسرتها وفريده انجبت تؤام همسه ولمسه
كانت العيله سعيده وما زاد من سعادتهم ان سارة حامل
ومرت الايام في هنا لحد ما حان موعد ولاده سارة وانجبت فتاة جميله لكن حدث ما.!

يتبع…

اترك رد