Uncategorized

رواية نصف جناني الآخر كاملة بقلم ايزيس بنت الصعيد (جميع الفصول)

 رواية نصف جناني الآخر كاملة بقلم ايزيس بنت الصعيد (جميع الفصول)

رواية نصف جناني الآخر كاملة بقلم ايزيس بنت الصعيد (جميع الفصول)

رواية نصف جناني الآخر كاملة بقلم ايزيس بنت الصعيد (جميع الفصول)

  1. لقراءة الفصل الأول : اضغط هنا
  2. لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا
  3. لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
  4. لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
  5. لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
  6. لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
  7. لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
  8. لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
  9. لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
  10. لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
  11. لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
  12. لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
  13. لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
  14. لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
  15. لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
  16. لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
  17. لقراءة الفصل السابع عشر : اضغط هنا
  18. لقراءة الفصل الثامن عشر : اضغط هنا
  19. لقراءة الفصل التاسع عشر : اضغط هنا
  20. لقراءة الفصل العشرون : اضغط هنا
  21. لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
  22. لقراءة الفصل الثاني والعشرون والأخير : اضغط هنا
اقتباس 
وصل أسر ممسكا بيد عروسه 
وما أن دلفوا الي غرفتهم وقفت تتأمل تلك الغرفة الفاخرة وفجأة نظر إليها بابتسامة ساخرة وبدأ يقترب منها بخبث 
اردفت هنا قائلة….ايه في ايه يابني انت هتتحول لزومبي ولا ايه ..مازال يقترب بنفس النظرة المخيفة…تابعت هي …صلي ع النبي واهدي اهدي مالك الله يخرب بيتك وفجأة تصطدم بتلك الحائط اللعينة التي أعاقت حركتها فأصبحت أسيرة بين زراعيه اقترب منها فاغمضت عينيها 
همس لها….استعدي لعقابك يا هنا 
هنا…فتحت عينيها بدهشة وتسألت عما يتحدث …واردفت عقاب عقاب ايه اه قصدك عشان مارضيتش اتعشي تحت من شوية  ..ابتسمت وتابعت ..انت بقي هتعمل زي زين الجارحي لما ليليان كانت ترفض تشرب اللبن فيعاقبها ببوسة صح تمام عادي أنا موافقة يلا بوس ????بس بلاش نظرة الرعب دي 
رد بدهشة …مين زين الجارحي وليليان دول يا هنا 
هنا…..ايه دا انت ما تعرفش رواية عشق الزين 
أسر…بتعجب قال…رواية اه دانتي هابلة بقي ..طب قوليلي انتي شايفاني زين الجارحي 
هنا…لا طبعا زين دا مافيش منه اتنين اصلا دا أسطورة 
أسر….تمام طب شايفة نفسك ليليان 
هنا….بص هو الكدب حرام بس تقدر تقول كده أنا ليليان الا ربع يعني فاضلي ربعابة كده وابقي ليليان 
هتف بغضب …ولما انتي مش ليليان ولا أنا زين عايزة تتعاقبي زيها بالبوس ليه 
انتي تتعاقبي بالعض بالقتل بالحرق إنما البوس دا خيال علمي بالنسبة لك 
نظرت إليه …غير مستوعبه غضبه ..
أسر اقترب منها مرة أخري وهمس في اذنها…استعدي يا هنا وتابع بسخرية هنا من دلوقتي الحاجة الوحيدة  اللي هتربطك بالهنا هو اسمك وبس وحملها والقاها علي السر*ير فصرخت بصوت هز اركان الفيلا 
في غرفة أخري مجاورة 
يجلس علي أريكة يقرأ كتاباً 
وهي تزيل اثار التبرج من وجهها (الميك اب)
نظرت صافي بعصبية لزوجها فور سماعها لصرخة هنا ….ايه الوقاحة وقلة الادب دي ..مش كنت تحجزلهم في فندق بدال الفضايح دي 
أردف قائلا بجمود اعتاد عليه…صافي هو هيقضي ليلة ولا اتنين هنا وهيسافر شهر عسل ..وانتي عارفة أنه ابني مسموحله بعمل اللي هو عايزه ف بيته 
نعود لغرفة أسر وهنا 
ألقاها علي السر*ير وربط يديها ورجليها و……فصرخت مرة أخري 
علي الجانب الآخر 
صافي…لااااااااااااا كده كتير بجد….
&&&&&&&
الرواية كاملة متوفرة على موقعنا بشكل حصري
لقراءة باقي فصول الرواية اكتب تعليقاً لتظهر لك

اترك رد