روايات

رواية حب بلا عنوان الفصل الأول 1 بقلم سارة أحمد

رواية حب بلا عنوان الفصل الأول 1 بقلم سارة أحمد

رواية حب بلا عنوان البارت الأول

رواية حب بلا عنوان الجزء الأول

حب بلا عنوان
حب بلا عنوان

رواية حب بلا عنوان الحلقة الأولى

انا مش انا هي الدنيا بترقص كده ليه هههه هو انا سكران ولا ايه
فين المفتاح يخربيتك ياثناء نستيني اسمي كانت ليله حمره ههه اهو المفتاح وفتح ودخل عمر وهو سكران طينة
وطلع اوضته وقلع هدومه
ودخل السرير ونام
والصبح صحي عمر ياه اه يا رأسي وقام ودخل الحمام واصطدم بفتاه
صرخة الفتاة وصرخة عمر واتفزع كلاهما انت مين؟
عمر انا الا مين ده اوضتي
الفتاه اه ما انت كنت سكران طينة ومحستش بنفسك
يتعصب عمر محستش بنفسي ايه الا حصل امبارح وانتي مين اه اكيد الخادمه الجديدة
تتنرفز الفتاة خادمه في عينك وصفعته علي وجه
غبي وسبته وماشت
يصعق عمر انا انضربت بلقلم لا واتشتمت من حته خادمه واتنرفز وجري ورها انتي استني وشدها من ايدها
الفتاة سبني يا حيوان اه ايدي يهماجي
عمر طيب انا هوريكي الهماجي وحملها من خصرها وحدفها علي السرير وهي بتصرخ سبني سبني
عمر مستحيل صدقي انك حلوة قوي
وهجم عليها وقبلها بلقوة وهي بتصرخ عمر اصرخي كمان وكمان
استجمعت الفتاه قوتها وقبل ان يمزق ثيابها كانت الفتاه ركلته بركبتها في بطنه صرخ عمر اه بطني وارتمي علي السرير مبتعد عنها
وجرت الفتاة وبتضحك عليه احسن عشان تحرم
عمر بعصبيه كده طيب وقام وجري ورها
بقلم
ساره احمد$
وجري ورها انا هوريكي ان كنت حرمت ولا الفتاة اعقل هو انت فاكر نفسك بتخوف ولا ايه وبتحدي ها فوق يا عاشق النساء ولا اكمنك وسيم حبتين فكرني هدوب فيك بتحلم شايف السقف ده اما تمشي عليه بشقلوب برده مش هطولني
هي قالت كده واحمرت عيناه واتنفضت عروق جسده من مكانها والغضب تمكن منه بقي انا عمر الامير الا ستات الدنيا بتتمني بصه مني حتت خادمه تقولي كده والله لاكسر انفسك وذلك
وهجم عليها وشالها بلقوة وهي بتصرخ سبني يا حيوان هتندم عمر بضحكه شريره هههه مستحيل اسيبك يا موزه
وفجأه يرتعب عمر ويبلع ريقه واصفر وشه وبنبره مرعوبه ميرا ينهار اسود
ميرا كانت هتنفجر من الغيظ وبتهز جسدها بعصابية مين دي وحضرتك متهبب شيلها ليه
الفتاه بضحكه ساخره ايه الغباء ده هيكون بيعمل ايه يعني
ميرا بغضب وزعيق رد علي ونزلها انت لسها متهبب وشايلها نزل عمر وهمس لها فلتي المره دي
واقترب من ميرا دي الخادمه الجديده وكانت هتقع وانا لحقتها بس
الفتاة خادمه ايه ده غبي ولمعه عيناها اه فكره

 

 

ميرا بس شكلها مش خادمه
عمر ردي يزفته
الفتاة انا سارة مربية البيبي الخاصه بفريد بيه
تقترب ميرا وبغرور وتشاور عليها انتي بقي بس فريده مراته لسه حامل
مش بدري
تبصلها سارة من فوق لتحت وتقول ساخره لا والله مش بدري مدام فريده حامل في شهرها الاخير ولازم نستعد لقدوم البيبي ها كويس التفسير ده
ميرا تتغاظ انتي..انتي
سارة ببسمه بارده انا ايه؟
ميرا ووشها هيحمرمن الغيظ انتي مؤهلك ايه
سارة بسخره اعتبر ده انترفيوه طب حضرتك صفتك ايه في العيله ده
ميرا بغرور انا ميرا السيوفي بنت عم عمر وخطبيته واضح ردي بقي
عمر كان فتصان علي نفسه من الضحك وبيبص لسارة باعجاب شديد
لاحظه ساره ده وبسخرية انا يا انسه ميرا معاي دكتوره في علم الاجتماع وماجستير القانون الجنائي وعمري 19سنة
صعق كلا من ميرا وعمر واو
وقبل ان تنطق ميرا تقاطعها سارة عن ازنك عشان مدام فريده وفريد بيه وصل استأذن
تبص لعمر بانتصار يتغاظ عمر ويشيار ليها بتوعد والتهديد
اهلا مدام فريده تبتسم فريده وتهمس لفريده هي سارة اتجنينت ولا ايه ترسم علامه استفهام علي وجه فريد
تغمز لهم سارة وتهمس هفهمكوا بعدين
عمر اهلا ومرحبا بأخي ومراتي أخي الجميله ويقبل يدها
تضحك فريدة هو انتو اجننتوا ولا ايه النهارده مالك يعمر انت سخن
يجذبها عمر ازي تخطري وتجيبي مربية للبيبي حلوة قوي كده مش خايفه تخطف منك فريد
تستغرب فريده مربية ايه..!؟؟

 

 

ساره احمد
فريده بعدم فهم مربية مربية ايه؟
عمر يشير لسارة ده تبص فريده لسارة انت غبي دي..
تجري عليها سارة وتغمزلها وتقرسها في كتفها فريده بوجع اه
عمر بغضب هو ايه الا بيحصل هنا
سارة ايواه مربية الا حضرتك طلبتيها عبر الانترنت
فريده بتمثيل ايواه افتكرت مربية عشان البيبي طبع طبع
يقترب فريد من فريده ويهمس ليها انتي فاهمه حاجه فريدة والله لا
سارة تنهي الموقف ده طب يا فريده هانم مش تطلعي ترتاحي فريده اه حاضر
في الاوضه فريده بفضول فاهميني بقي وبعصبية بسيطه براحه عليه انا حامل تجلس جنبها وتحضنها حاضر يا حبيبتي
بصي يقلبي انا مين فريده ايه الغباء ده انتي سارة بنت عمت جوزي سارة الله يرحمها
سارة وايه كمان ومرات عمر بس عمر ميعرفش عشان جدك جوزكم بتوكيل عام عشان تنتقل وصيتك انتي واخواتك البنات ال5 لجدي
سارة صح طيب وعمر لو عارف هيعمل ايه
فريده بضحكه ساخره هيهد الدنيا عشان عمر شاب مستهتر وبتاع ستات
سارة بلمختصر زير نسا
عشان كده لازم يتربي من جديد صح
فريده انا كده فاهمه صح يا سارة
سارة جدي تيم مش هيرجع غير بعد 5شهور ودول كفاية عشان اربي عمر واخليه يحبني ويكون انسان جديد
يخبط الباب
فريده مين؟
انا عمر ممكن ادخل؟

يتبع…

اترك رد