روايات

رواية أرملتي العذراء الفصل الحادي عشر 11 بقلم ديجا

رواية أرملتي العذراء الفصل الحادي عشر 11 بقلم ديجا

رواية أرملتي العذراء البارت الحادي عشر

رواية أرملتي العذراء الجزء الحادي عشر

أرملتي العذراء
أرملتي العذراء

رواية أرملتي العذراء الحلقة الحادية عشر

مجدي بيتكلم فالفون بصوت غير مسموع:حاضر يا قلبي الفلوس اللي عايزاها هتكون عندك الصبح
نهال:بتكلم مين يا مجدي
مجدى بارتباك:ابدا يا حبيبتي ده فى المحل بيسألوا على سعر حاجه
نهال:اممم بتقولهم سعر حاجه وأنت بتتوشوش كده
مجدي :يووو بقى هو تحقيق ولا ايه
نهال:ولا تحقيق ولا غيرو يلا عشان نتعشا.. مكلمتش محمد أخوك وعرفت عمل إيه مع أميرة
مجدي :اه وكنسل عليا شكله لسه ما خلص
نهال:مش عارفه هى طنط جتلها الفكرة دي منين ما كلنا عارفين ان دينا رجل جوه ورجل بره من زمان ولا العقربه سالى دى
مجدي شرق وهو بياكل :ايه مالها سالى
نهال:إيه مالك هو حد بيجرى وراك.. العقربه رمت كلمتين لمنال خلتها نزلت جرى ورا محمد تلاقيها هى اللى مقويه طنط على أميره
مجدي :ليه يعني ده حتى شكلها طيبه

 

 

 

 

 

 

نهال:طيبه والنبى إحنا اللي طيبين دى جت خرجت أميرة من شقتها وواكله عقل طنط وخلتها تجيب شغاله تعمل شغل البيت عشان متحطش ايدها فى حاجه كأنها اول واحده تحمل
مجدي :وانتي زعلانه ليه اهى ريحتك انتي ومنال من الخدمه تحت بدل ما ماكنتى كل يوم بتشتكى آمال لو كنت زى أميره شغل وخدمه فوق وتحت كنتوا عملتوا ايه ستات بتدلع صحيح
نهال:اتلم يا مجدي كويس انها غارت كل وأنت ساكت بقى بلا اميره بلا سالى
&&&&&&&&&&&&&&&&&بقلمى ديجا💞💞💞فالقسم عند أميره قاعده بتفتكر اللى حصل معاها السنين اللي فاتت دي وبتبكى على حالها لقت ايد مسحت دموعها وحد بيحضنها كانت فريده
فريده :ماما أميره أنتى بتعيطى ليه ماتخفيش بابا قالي مش هنمشى من هنا إلا لما تيجى معانا أنا مش هنام غير فحضنك
شدت أميرة على حضنها وقالت لها:أن شاء الله يا روحى هنمشى سوا
وليد جه عليهم :أميرة حبيبتي اهدي كل حاجه خلصت خلاص.. أميرة اترمت فى حضنه وانهارت من العياط وفضل يطبطب عليها ويهديها
أحمد :خلاص كل حاجه خلصت انا آسف يا أميره على اللي حصلك بسببنا
وليد :انت ملكش ذنب يا أحمد أنا هعرف شغلى مع اللي وصل أميرة لهنا اظن كفاية كده يا اميره يلا تعالى عالبيت معايا
اميرة:لا مقدرش يا وليد اسيب الولاد دول وصيه دينا

 

 

 

 

 

 

وليد :اظن كفايه اللي حصلك عجبك دخلتلك القسم ولو مكنتش إبنها جه واتنازل كنتى اتحبستى على ما نثبت إنك بريئه كفايه مرمطه فى نفسك مع الناس دي بقي يلا يا أميرة
أحمد واقف مش قادر يتكلم لأن وليد عنده حق واتلاقت عينه مع أميرة وكان بيترجاها متسبيوش
اميرة :أنا اسفه يا وليد أول مرة ما اسمعش كلامك بس مش هقدر اسيب الولاد
فريده :أنا بحبك أوى يا مامي وفرحانه إنك مش هتمشى وتسبينا زى مامى دينا
أميرة بتأثر من كلام فريده : وأنا كمان بحبك أوى يا ديدا وعمري ما هسيبكوا ابدا
بصلها أحمد بامتنان وكأنه بيشكرها إنها مش هتسيبهم.. يلا يا جماعه عالبيت انتى تعبتى أوى يا أميرة
محمد كان مستنى أميرة تخرج عشان يتأسف لها :أنا آسف يا أميرة بالنيابه عن ماما عن اللي حصل
وليد :آسف على إيه يا أستاذ هى الست الوالده داست على رجلها دى كانت عايزة تسجنها أنا مش هسكت على اللي حصل وهرفع قضية رد اعتبار ضد الست الوالده
أحمد :عندك حق يا وليد وأنا معاك مش مرات أحمد الجارحى اللي تتمرمط فى الأقسام ولا مراته اللى ينتهك حرمتها هى ايه اللى ماتت دي مش لحمكم إزاى تقبلوا أنها تتبهدل كده
محمد :حقكم عليا يا جماعه انا أول ما عرفت جيت اتنازلت اكيد مش هقبل ان اختى تتبهدل
اميرة:حصل خير يا محمد.. حصل خير يا جماعه بس ياريت تبلغ الحاجه انى عايزة حاجتى اللى عندكم كامله
محمد :حاضر يا أميرة

 

 

 

 

 

 

منال جت فالوقت ده :خرجتها اه ماهى حبيبه القلب ولا هى ساقياك حاجه
أميرة بعصبيه :الزمى حدودك يا منال خلاص أميرة الطيبه بتاعت زمان خلاص أنا مش هسكت على اهانتى بعد كده ماشي.. يلا بينا
==============بقلمى ديجا❤❤❤
اشرف بيرن على سالى مش بترد عليه بعتلها رساله (براحتك يا جميل بس متزعلش من اللي هيحصل سلام يا قمر)
سالى كانت فالحمام وخرجت لقت الرساله
واتصلت على أشرف رد عليها :الو جبتى ورا يعنى لازم اهددك يعنى
سالى :لا حبيبي أنت فهمت غلط انا كنت باخد شاور انا مقدرش ازعلك ده أنا روحى فأيدك مش كده برده
أشرف :جدعه يا سولى ها الفلوس جاهزة
سالى:اه طبعاً بكره هقابلك فى….. واديهملك
أشرف :اتفاقنا يا عسل سلام
سالى بشر بقيت زنان أوى وعملى صداع وجه وقت المسكن عشان ارتاح
ياترى سالى ناويه على ايه؟
وايه الحاجه اللي عايزاها أميرة من عند كوثر

يتبع..

اترك رد