روايات

رواية وآه من الثأر الفصل الثاني عشر 12 بقلم نور عصام

رواية وآه من الثأر الفصل الثاني عشر 12 بقلم نور عصام

رواية وآه من الثأر البارت الثاني عشر

رواية وآه من الثأر الجزء الثاني عشر

وآه من الثأر
وآه من الثأر

رواية وآه من الثأر الحلقة الثانية عشر

عاصم. قال دي نورسين يااما
نور. بغضب وغيره قالت ايوا يعني تطلع مين يعني
عاصم. حس بغيرتها الواضحه عليها قرب منها وقالها ملكيش فيه وكمان نورسين هتقعد معنا هنا ف البيت
نور. غمضت عيونها واتنهدت وبعدين قالت باي صفه تقعد هنا
عاصم. ماقولتلك ملكيش فيه
نور. وقفت قدامها وبعصبيه اتكلمت صعيدي وقالت انتي مين يابت وجايه اهنه ليه
نورسين. خافت من طريقتها ومش عرفه تتكلم
ثريا. مسكت نور من ايدها وقالت اهدي يابتي وبصت ل عاصم وقالت مين دي ياعاااصم
عاصم. وقف قدام نورسين المرعوبه من نور وقال دي نورسين صديقه لبنانيه
نور. لبنانيه
عاصم. بعند فيها قالها ايه مش باين عليها
نور. عوجت بوئها وقالت كله صناعي شد ونفخ
ثريا. فهمت ابنها انو بيعاند نور قربت منه وبهمس قالت متنساش انو مرتك حامل وقربت تولد خف عليها شويه
عاصم. ببتسامه ان امه دايما فاهماه قالها من عيوني يا حجه
نور. لفت حولين نورسين وقالت وانتي بقا محدش علمك الأدب
نورسين. نعم
نور ايوا يا حبيبتي محدش قالك انو مينفعش بنت صناعي زيك كدا تقعد ف بيت مع شاب غريب عنها
نورسين. حست بغيرتها قالت وشو فيها
نور. فيها كتير ياعنيا
نورسين. اعتقد ان طنط بتكون مامت عصومي وما راح يصير شي لو ضليت هون بقلم نور عصام
نور. عصووومك
نورعصام. دا انتي نهارك ازرق انهارده يا نورسين اديها يابت يانور انا عاوزها تشوف بنات مصر وكمان الصعايده
نور. وقفت جنبها ومسكت خصله من شعرها وشدتها جامد وقالت انتي ايه يابت بايعه دمك ولا اتبرعتي بيه كله
نورسين. وهي بتأوه قالت شو عم تعملي اتركيني
نور. اتركك دا انا هموتك وشدتها بقوه
عاصم. نوووور

 

 

 

 

نور. بلا نور بلا زفت هو ا
ثريا. قاطعتها وقالت كفايه يانور يابتي وغمزتلها
نور. سكتت
عاصم. بص ل نور وقال يلا ياقلبي نضفي اوضة ل نورسين
نور. بصتله بغيظ وقالت من عنيا
عاصم. استغربها وحس انها هتعمل حاجه
ثريا. اطلع ياولدي غير خلجاتك علشان ناكل
عاصم. حاضر يا اما وبص ل نورسين وقالها البيت بيتك وطلع
نورسين. ابتسمت
ثربا. قالت تعالي يابتي قولتلي بجا اسمك ايه
نورسين. بكل رقه قالت نورسين
نور بصتلهم وطلعت الجنينه وندهت وقالت عم امين عم امين
امين. نعم يابتي
نور. لو سمحت ياعم امين عاوزه منك طلب
امين. انتي تؤمري ياست هانم
نور. لا هانم ايه بس انا زي بنتك ياعمي
امين. تسلمي يابتي خير
نور. هموت علي …….
امين. وه وه كيف ده
نور. اعمل ايه بس ياعم امين انته عارف اني حامل وجايز اكون بتوحم عليه
امين. عمري ماشوفت واحده حبله تتوحم اكده
نور. الله يخليك ياعم امين علشان خاطري
امين. ازاي بس يابتي
نور. صدقني انا هشوفه بس وشويه انادي عليك تاخده تاني
امين. بصلها
نور. علشان خاطري وانبي ياعم امين
امين. بس عاصم بيه
نور ياعم امين انا نفسي جيباني ليه وهومت لو ماشوفته حتي وعاصم عمره ماهيوافق علشان كدا انا طلبت منك متكسفنيش بقا ياعم امين علشان خاطري وانبي ياعم امين
امين. لله الامر من قبل ومن بعد حاضر يابتي
نور. نص ساعه بالكتير وتكون جبته هتجنن خلاص
امين. بعدم رضي قالها حاضر يابتي
نور. دخلت
ثريا. وينك يابتي تعالي ارتاحي
نور. بزعل راحت عليها وقعدت جنبها وقالت كفايه عليكي عروسة ابنك الجديده يا حجه ثريا
ثريا. وه كيف تجولي اكده وانتي خابره غلاتك عندي
نور كنت فاكره اني بنتك فعلا لكن
ثريا. لكن ايه يابت جلبي وزعلت

 

 

 

 

نور. شيفاكي مرحبه قوي ب ضيفة ابنك وانا ولا فارقه معاكي
ثريا. بجا اكده يانور
نور. اللي شيفاه ياام عاصم
ثريا. مسكت ايدها وقالت دي ضيفه وف دارنا ولازم نعمل معها الواجب ولا بدك يجولي علينا ناس بخليه ومش بنعرف نكرم ضيوفنا دا احنا حتي صعايده
نور. بصتلها وقالت وياتري الضيفه دي ضيفه فعلا ولا صاحبة بيت وابنك مخبي
ثريا. شدتها لحضنها وقالت ولدي مستحيل يعمل اللي ف دماغك ده واصل ولدي بيحبك وعشجان كمان
نور. خرجت من حضنها وقالت كنت فاكره الدنيا بدات تظبط بس للاسف طلعت غلطانه وعموما كلها فتره وامشي وخليه يتهني بيها بقلم نور عصام
ثريا. طبطبت عليها وقالت اوعاكي يانور تجولي اكده تاني والله ازعل منيكي انتي بتي وهو ولدي واني مستحيل اسمح لحد يفرق بيناتكم وان كان عالبت دي اكيد ليها شغل مع عاصم
نور. شغل
ثريا. عاصم ملوش ف الحرام واصل طول عمره عارف ربنا
نور. طيب مش يمكن يكون متجوزها
ثريا. ضربتها بخفه علي كتفها وقالت يتجوز ليه وهو متجوز جمر اربعتاشر وكمان حامل منيه وهتجبله اللي يشيل اسمه
نور. اتنهدت
ثريا. اهدي يابتي واني معاكي ومهسمحش لاي حد يدايقك حتي لو كان ولدي وطبطبت عليها
نور طيب انا عاوزه اعرف البت المايعه دي هنا ليه
ثريا. حاضر بس عاصم ينزل بتحددت وياه بس خليكي جدعه وقويه ومش حتت بت مايعه كيف مابتجولي هي اللي تهزك اكده دا انتي نور الزيني فاهمه
نور. ابتسمت وفهمت كلامها
نورسين. جت وقالت ماما حجه سمعت عنك اكتير من عاصم وكنت راح اموت واشوفك
نور ان شالله يارب
نورسين. شو
نور. بت انتي بلا شو بلا هو اكتمي خالص فاهمه
نورسين. موعم بفهم عليكي

 

 

 

 

نور. اللهم طولك ياروح يابنتي ابعدي عني ومتخليش اطلع عصبيتي عليكي متخلنيش اطلع البت المصرية اللي جوايا
نورسين. والله كان بدي انزل مصر من زمان وبس عاصم اصر عليا اجي ماترددت
نور استغفر الله العظيم يابنتي ابعدي عني
نورسين. مابعرف شو بدك مني
نور. عنيا حاضر انا هعرفك وقامت ولسه هتمد ايدها علي شعرها
عاصم. وصل وقال الاكل جاهز
نور. اخدت نفس بصوت عالي
عاصم. وقف جنب نور وقال حبيبتي انتي تعبانه ولا هطقي من الغيظ وكتم ضحكته
روايات بقلم نور عصام
نور. حطت ايدها علي بطنها وقالت ااااااه اااااه
عاصم. بخضه خاف فعلا عليها ومسكها من ايدها وقعدها وقال مالك يا نور انتي تعبانه حبيبتي اهدي وقولي فيكي ايه
نور. برغم كل اللي حصل وبيحصل من عاصم الا انها عرفه فعلا انو بيخاف عليها وعلي حملها بس مش مريحها ف اي سؤال تقوله لكن دايما لمسه خوفه عليها وحنيته
عاصم. نور نور مالك ياقلبي
ثريا. نور يابتي جومي نروح للحكيم انتي تعبانه
نور. لا يا ماما انا بس تعبت فجأه ما انتي عرفه اني خلاص قربت اولد
نورسين. قالت ل نور شو بك حبيبتي
نور. غمضت عيونها واخدت نفس وبعدين قالت يابنت الناس ابعدي عني الله يخليكي
عاصم. ابتسم وقال اتفضلي نورسين هي بخير متقلقيش
نور. ردت عليه وقالت لا بجد هي قلقانه عليا
عاصم. نور اهدي انتي شكلك تعبان فعلا ف اهدي كدا
ثريا. يلا يا ولدي الوكل جاهز
عاصم. مسك نور من ايدها وقعدها عالسفره
نورسين بعند ف نور قالت ما بعرف كيف راح تكوني بعد ما تولدي اكيد جسمك هيبوظ مو بعتقد راح تكوني منيحه
نور. اقسم بالله لو ما خرصتي لتندمي

 

 

 

 

عاصم. نور خلاص اهدي ومال عليها وقال ياستي انا راضي
نور. خلاص هتتجن من تصرفاته وعمايله مش قادره تحدد بيحبها بيكرها بيعاندها بيغيظها عاوز منها ايه بظبط
ثريا. نور من يومها وهي زينه وهتفضل طول عمرها اكده
عاصم. ابتسم علي دعم امه ل نور دايما وحبها ليها
نورسين. بأرف قالت انا مستحيل اتحمل هيك منظر بجسمي
نور. هقوملك والمصحف
نورسين. اعتذر نور بس انتي مو شايفه منظر بطنك دا حتي مش طبيعي ومستحيل اي دكتور يعرف يرجعك كيف ما كنتي
نور. تصدقي انتي حلال فيكي اللي ناويه اعمله انا كنت بأنب نفسي بس اعمل ايه انتي بقا اللي مصره
نورسين. شو
عاصم. لانقاذ الموقف قال نورسبن الاكل هيبرد اتفضلي
نورسين. بدلع قالت ميرسي عاصم
نور. اعمل ايه انتي بقا اللي عاوزه وبعدين كلت
وبعد شويه انتهي العشا
نور. صابحه
صابحه. نعم ياضكتوره
نور. بتريقه قالت اوضة نورسين هانم جاهزه
صابحه. ايوا خلاص انا فرشتها
نور تمام تسلمي يا صابحه وبصت ل نورسين
عاصم. ف نفسه ياتري ناويه علي ايه يانوري
ثريا. عاصم البت دي اهنه ليه
عاصم. عارف ان امه عاوزه تعرف علشان تقول ل نور ابتسم وقالها شغل يا اما متقلقيش بقلم نور عصام
ثريا. جولت البت المايعه دي اهنه ليه يا عاصم
عاصم. ابتسم علي ذكاء امه وبعدين قالها هقولك بس لو قولتلي ل نور هنزعل من بعض يا حجه
ثريا. اتصنعت الزعل وقالت تزعل مني علسان دي يا عاصم طب ارعل مني علي حاجه تستاهل وبصت ل نور
عاصم. مفيش فايده فيكي يا ام عاصم وبعدين قالها هو مين فينا اللي ولدك اني ولا نور
قريا. انتو التنين

 

 

 

 

 

عاصم. دي مرات واحد صاحبي وهي لبنانيه وهو هيوصل كمان يومين ولانها متعرفش حاجه هنا كلمني وقالي اخلي بالي منها بقلم نور عصام هي كانت حابه تروح فندق بس انا رفض علشان خاطر صاحبي وكمان عارف انك ونور ف البيت
ثريا. وهو جوزها كيف يخليها تنزل جبله
عاصم. هو كان نازل معها بس حصلت ظروف ف الشغل رجع من المطار وهي اصرت تنزل وكلمني بس دي الحكايه
ثريا. يعني يومين بس
عاصم. ايوا واحتمال بكرا ينزل وهياخدها وينزلو علي مصر
ثريا. ربنا يعدي اليومين دول علي خير ومرتك متتجننش
عاصم. ههههههههههه
ثريا. ربنا يسعد جلبك ياولدي
عاصم. تسلميلي ياست الكل وبعدين قال انا هدخل اشوف ايميلي وراح مكتبه
نور. ماما انا هتمشي شويه بالجنيه
ثريا. ومالو يابتي
نور. خرجت الجنينه
عم امين. وينك ياست هانم اني مستنيكي من بدري
نور. معلش ياعم امين المهم جبت الحاجه
عم امين. ايوا يابتي بس خلي بالك
نور متقلقش ياعم امين واخدت منه الحاجه ودخلت برغم رعبها وخوفها الا انها جمدت قلبها
ثريا. وه ايه اللي معاكي دي يانور يابتي
نور. دي هديه يا ماما من عاصم ولسه واصله دلوقتي
ثريا. ابتسمت وبعدين قالت طيب مش هتيجي تجعدي معانا
نور. طيب بس شويه هطلع اشوف الهديه وانزل
ثريا. ربنا يسعدك يابتي
نور. طلعت وبعد شويه نزلت
عاصم. شافها وهي نازله قال علي مهلك حبيبتي
نور ف نفسها اااه لو كلمة حبيبتي دي تطلع منك وانت فعلا حاسسها ناحيتي واتنهدت وراحت قعدت جنبهم
نورسين. قالت نور انتي دكتوره
نور. بأرف قالت ايوا
رواية وآه من الثأر بقلم نور عصام

 

 

 

 

نورسين. معتقدش لا انتي ولا اي دكتور تاني يعرف يرجعك تاني عن جد شكل بطنك فظيع انتي مش طبعيه
نور. يابنتي ابعدي عني بدل ماقوم اجيبك من شعرك واكسر عضمك اللي فرحانه بيه دي انتي مش شايفه نفسك ولا ايه دا انتي خله سنان يابت
عاصم. نووور مش كدا
نور. بصتله وزعلت وقامت
ثريا. وه علي وين يانور
نور. هطلع انام يا ماما علشان البيه ياخد راحته وطلعت
ثريا. عاصم جوم ورا مرتك وانتي يانورسين يلا علشان تنامي اكيد تعبانه من السفر وبصتلها بقوه وقالت بلاش تعاندي مرت ولدي لاني مش هسكت وبعدين قالت تصبح علي خير ياولدي
عاصم. وانتي من اهله يااما وقال تعالي يانورسين اوريكي اوضتك وخدها وطلع وقالها اتفضلي
نورسين. شكرا عاصم
روايات بقلم نور عصام
عاصم. تصبحي علي خير ومشي دخل اوضته
نور كانت قاعده عالسرير وعامله زعلانه وحطه ايدها علي بطنها
عاصم. ابتسم بخبث وعرف انها هتلعب معه وسيلعب هو الاخر عليها حاول كتم ضحكته وقرب منها وقال مالك ياحبيبتي حسه بحاجه تعبانه اوديكي لدكتور
نور. عرفه انو بيخاف عليها قالت انا تعبت من كل حاجه
عاصم. ضمها لحضنه وقال ايه اللي تعبك بس يا قلبي
نور عاصم انت بتجرحني كتير انت عاوز مني ايه معتش فاهمه حاجه بتحبني بتكرهني مش عرفه اخرتها ايه معاك والله تعبت
عاصم.يا الللله الموضوع قلب جد ولا ايه وبعدين شدد من احتضانه ليها وقالها اسئلي قلبك وهو يقولك
نور بردو مش عاوز تقول اجابه تريحني علطول بتوجعني واحيانا احس اني ست ناقصه ومش كامله بسبب تصرفاته معايا مش قاده احدد انت عاوزني ولا رفضني ولو عاوزني ليه مش بنتصالح ونتصافي ونعيش كويس ولو مش عاوزني ليه مش بتسيني وتخرج من حياتي ليه توجعني كل شويه

 

 

 

 

عاصم. نور حبيبتي انا مستحيل اوجعك و
نور. متقولش حبيبتي
عاصم. مسك ايدها وقالها اهدي وبص ف عيونها وقالها انا مستحيل اوجعك وكمان لازم تعرفي انك ست كامله انا اللي كنت بدور علي قلبي ولما لقيته للاسف انتي وقفتي ف وشي واتحدتيني وظلمتيني من غير ما تسمعيني
نور. عاوز تقول اني كسرتك
عاصم. لسه هيرد
نور قالت لا انت اللي كسرتني وانت عارف ان اللي بيتكسر عمره مايرجع زي الاول بس انا وقبل تكمل كلامها سمعو
نورسين. بتصرخ بصوت عالي
عاصم. اتخض وقال ف ايه
نور بكل بردو قالت وانا اش عرفني
عاصم. بصلها بشك من بردوها
نورسين. مازالت تصرخ
عاصم. قام جري وراح عندها
نور. وراه وامه طلعت
عاصم. خبط عليها وفتح الباب وانصدم ….

يتبع

تعليق واحد

اترك رد

%d مدونون معجبون بهذه: