روايات

رواية قمر الزمان الفصل السابع 7 بقلم زهراء السعيد

رواية قمر الزمان الفصل السابع 7 بقلم زهراء السعيد

رواية قمر الزمان البارت السابع

رواية قمر الزمان الجزء السابع

قمر الزمان
قمر الزمان

رواية قمر الزمان الحلقة السابعة

قمر بحزن / صدقني انا مش هاخد ولا جنيه واحد من فلوس فارس انا هدفع من فلوسي
هيام بضحك / هههه لا ضحكتني والله انتي معاكي فلوس
قمر ببرود / ايوه
هيام / اممم كام بقا الفلوس دي
قمر ببرود وثقه /200مليون جنيه غير شركات بتاعتي
هيام وفارس بصدمه / اييييه
قمر ببرود / مالكم
هيام / احم انتي جبتي كل ده منين
قمر ببرود / ده من تعبى لمدة ٥ سنين
هيام / اااه تعبك
قمر / انا عاوزه امشي
فارس / يالا يا هيام
فارس جه جنب ودن هيام وقالها/حسابك معايا بعدين
هيام بص لي فارس بخوف / احم بس ا-نا
فارس بهدوء عكس العاصفه اللى جواه / مش عاوز اسمعلك صوت لحد ما نروح البيت قدامى
/////////////////////////////////////////////💚

 

 

 

شهد بحزن / اعمل ايه بس ياربي انا بحب حازم بس برضو ابويا مش هقدر ازعله انا هاروح عند عمى احمد اقعد عنده في مصر واللي حصل حصل بقى
“فى الهاتف”
شهد/الو يا عمو احمد
احمد/ مالك يا شهد
شهد / عمو انا عايزه اجي اقعد معك في مصر
احمد بقلق/ ليه يا بنتي مالك ابوكى زعلك تاني ولا ايه
شهد/ لا بس اما اجيلك هبقي اقولك بس انا عايزه ترن علي ابويا وتقوله انا عايز شهد تيجي تقعد معي يومين تفوق عن روحها
احمد باستغراب/ ماشي يا بنتى
شهد / سلام👋
احمد/ سلام👋
شهد / انا لما اروح عند عم احمد هو اللي يعرف يحل الموضوع ده
/////////////////////////////////////💚
فارس بغضب/ مش عشان باحبك تشكي فيها وتقوللها انا متجوزه عشان تخلف ليا وبس
هيام بخوف/ والله هي اللي نرفزتني من كلمها بس انا والله فكرتها هتاخد فلوسك
فارس بغضب / وايه يعني مش امراتي ممكن تاخد من الفلوسى زي بالضبط ما تنسيش ان هي بنت عمك
هيام بحقد/ لا مش مراتك انا بس انا مراتك يا فارس انا وبس انت مش بتاع حد غيرى
فارس بغضب شديد/ هياااام ماتطلعيش الوحش اللي جوايا
“سابها هيام وقفه ومشي”
هيام بكره/ هدفعك تمان غالي يا قمر😈
////////////////////////////////////////////💚

 

 

 

حنان بضحك/ هههه معدش قادره يا بت
قمر ببرود/ والله والله انت لو ما كنتش امي ما كنتش قاعد معاكي
حنان/ ليه بس يا بت ده انا باقول لمصلحتك
قمر بغضب/ مصلحه ايه يام مصلحه مش عايزه مصلحه انا
حنان/ يا بت انتي لسه عروسه يعني تلبسي حاجات حلوه ده جوزك
قمر بكسوف/ لا يعني لا
حنان بغيظ/ اه منك انتى اعمل ايه فيكي بس والله والله انا لو جوزك لم طلقك
قمر / انا طالع اوضى ا حسن
حنان / روحي يا اختي تك وكسه
////////////////////////////////////////////💚
“في عرفه قمر وفارس”
قمر دخلت لقيت فارس قاعد السرير
قمر بتساؤل/ انت ايه اللي جابك هنا
فارس ببرود/ ايه من اوضه مراتي فعادي يعني
قمر بغضب/ عادي ازاي يعني
فارس/ زي السكر في الشاي
قمر / ههههه ظريف قوى قوى يعني 😒
فارس/ عارف انى عسل هههه 😏
“قمر سابته ودخلت الحمام”
بعد شويه طلعت وكانت لابسه سلبوته على شكل ارنوب وكان شكلها طفوله وكيوت قوى🐰🐰🐰
فارس بضحك / ههههههه يخرب *بيت شكلك والله انا قلت عليك طفله بس ماحدش صدقني ههههه
قمر / نينينيي الظريف قوي
قمر /انا بقى هانام فين

 

 

 

فارس ببرود/ على السرير هيكون فين يعني
قمر بغضب/ لا اكيد يعني مستحيل انام جنبك
فارس بخبث/ عادي يعني ده انا جوزك ولا انت ناسيتى ليله دخلتنا😉
قمر بغيظ/ انس*ان با*رد
فارس /متشكر يا محترمه
قمر بغيظ/ طب عدي بقى كده عشان اعرف انام
فارس/ محسساني ان انا واخد السرير كله يعني ما انتي عندك المكان فاضي اهو
قمر جابت كل المخدات وحطتهم في النصف
فارس بخبث/ لا والله هو كده هتمنعني عندك يعني ولا ايه
قمر/ اه نام بقى
عمل نفسه نايم عمه هي نامت واخدها في حضنه
فارس في سره/ هخليكي تحبيني يا قمر الزمان والايام هتثبتلك بكده💖

يتبع..

اترك رد