روايات

رواية أحببت المرام الفصل السادس 6 بقلم نورهان صبحي

رواية أحببت المرام الفصل السادس 6 بقلم نورهان صبحي

رواية أحببت المرام البارت السادس

رواية أحببت المرام الجزء السادس

أحببت المرام
أحببت المرام

رواية أحببت المرام الحلقة السادسة

يارا مرام عندها حساسيه من الادويه اسمها حساسيه المصل هتخلي جسمها يتششنج وعضلتها بتوجعها
احمد بصدمه طب وايه علاجها
يارا بقلق و توتر معرفش بص قول لأي دكتور وهتتصرف انت ا فين دلوقت الو الو
احمد جري علي الدكتور ه وقالها
الدكتوره طلعت تجري وطلبت ممرضين ومرام بتضرخ وأحمد واقف مش عارف يعمل ايه
بعد فتره من الوقت صراخ مرام قل
الدكتوره خرجت
احمد هي عامله ايه دلوقت وصوته هدا بقت كويسه صح
الدكتوره احنا عملنا اللي علينا. وجسمها اتخلص من ماده المخدره وبكره بالكتير هتفوقوالف سلامه عليها
احمد وفرحان أنها بقت كويسه ودخل عشان يشوفها بس كانت دي اول مره يبقي معاها وتبقي هادئه ابتسم وفكر يمكن لو كانت صحيه كانت قتلته دلوقت وبعدين افتكر حاجه وخرج
ورن علي صحبتها
يارا الو مرام انتي كويسه الو

 

 

احمد مرام خلاص بقت كويسه دلوقت
يارا بهدؤء يعني خلاص مرحله الخطر راحت طب انتم في مستشفي ايه انا جايه
احمد هي نايمه دلوقت بكره الصبح تعالي وانا هفضل معاها واحنا في مستشفى
يارا تفضل مع مين بس انت مين يا كابتن بس الاول هي مرام انح*رفت من ورايا
احمد مش وقته ابقي تعالي بكره علي المستشفي وشوفيها ومتقوليش لحد من أهلها عشان ميتخضوش
يارا تمام وهما اصلا مش موجودين هنا سلام وخلي بالك منها
احمد ماشي سلام
ودخل يهتم بمرام و فجأة بليل لقاها بتقول يخ*ربيت حلوتك اتف*وا علي شكلك يا زب*اله ياللي اسمك احمد انا عارفه يارا بتحبك علي ايه بس ميمنعش انك قمر يخ*ربيت عنيك وبعدين قالت لما اشوفك يا ك*لب البحر ياللي اسمك يارا هنف*خك جتك اله*م يا رائد الك*لب مبترداش تغشيشني عالم واط*يه
احمد قاعد مصدوم بيضحك حاجات غريبه هي بتعاكس ولا بتشتم ولا ايه و بعدين مين رائد دا بس لما تفوقي
احمد قاعد مستمتع بملامحها لسانها اللي عايز قصه بس بيقول كلام يجنن طلع دمها خفيف رغم كل دا وبعدين فاق انا مالي مركز معاها كده بس مش لوحدي مهي قاعده تعاكس فيا و انا ساكت مفيهاش حاجه بقا
بعدين مرام مسكت أيديه وبتبتدي تفتح وبصتله

 

 

احمد قرب من وشها يعني اديكي بالقلم دلوقت ولا اصوت واقول بتتح*رش بيا
مرام بنطق خفيف انا جيت جنبك. وبعدين ابعد انت مقرب كده ليه
احمد انتي اللي مسكاني ومين رائد دا
مرام ولسه هنتكلم الباب اتفتح ودخلت يارا
يارا وهي حطه ايديها علي قلبها بتستغفلني يبت وبعدين بصت لاحمد وبصت لمرام وبعدين بصدمه احمد المهدي قلبي لا مش متخيله انت احمد المهدي بجد لا مش مصدقه انا بحبك جدا ممكن نتصور ونيت مرام واللي خلف مرام
مرام بغيره في ايه يا يا ا اهدي شويه مش ناودزل من كوكب زحل هو يعني وبعدين عيب تمسكي أيده
يارا كان مرام كانت هواء بتكلم وقررت من احمد عشان تاخد صوره وأحمد بيضحك علي غيرتها الواضحه بخبث
مرام لسه بتمد ايديها عشان تشد يارا اتخبطت وصرخت اه
احمد ساب يارا وجري عليها انتي كويسه في حاجه توجعك
مرام بوجع ايدي وجعاني قوي
احمد طب انا هنادي لدكتوره واجي بسرعه وخرج
مرام يارا يارا بتبصي علي ايه يا ك*لب البحر مش تيجي تشوفي صحبتك العيانه واللي كانت هتموت
يارا وهي سرحانه قمر قوي قمر قمر يعني

 

 

مرام بغيره وعصبيه متحترمي نفسك يبت وبعدين ايه اللي قمر منركزي معايا شويه
يارا بعد ما فاقت عامله ايه دلوقت رجليليكي لسه بتوجعك واخبارك ايه
مرام لسه فاكره اني عايشه اصلا اه انا كويسه ول*مي نفسك شويه دا انتي ناقص تخديه بالحضن
يارا ياريت كان ينفع يبختك القمر دا بياخد بالو منك طول الليل
مرام وهي بتفكر ايوه اقوم اقتلها واخلص ولا ايه
وفي نص الكلام بيدخل الدكتور عشان يشوف مرام وأحمد لسه عند الدكتور
الدكتور اخبار القمر ايه
مرام لسه هترد
احمد بعصبيه القمر في السماء لو حابب توصله مفيش مشكله سهله اوصلك ليه انت بتعمل ايه هنا
الدكتور داخل تكشف علي المريضه في حاجه
احمد الدكتوره المختصه اللي علاجها امبارح جايه دلوقت اتفضل انت
مرام في ايه يا جماعه اهدوا كنت عايزه اعرف يا دكتور هخرج امتي
احمد بعصبيه اخرسي انتي وانت اطلع برا فورا
احمد والدكتور كانوا هيمسكه في بعض لولا الدكتورة جات
الدكتوره لو سمحتوا كلوا برا عشان اكشف عليها

 

 

خرجوا بره والدكتوره كشفت وطمنتهم أن كان بخير وتقدر تطلع في أي وقت بس رجليها مش هتعرف تمشي عليها لفتره وخرجوا عشان يروحوا احمد تعالي اوصلكم
مرام لا شكرا هناخد تاكسي
احمد يالا وبلاش عناد هوصلك
يارا خلاص يمرام يلا عشان خاطري وبعد زن وفقت وركبت معاه
و وصلوا البيت بعد ما يا را اتصورت مع احمد ومرام كل شويه تزعق ليها
و هما في العربيه
احمد امال مين رائد دا
يارا باندفاع رائد يبقا زميل مرام في الكليه وومعاها في اللجنه وصحاب قوي
احمد يعني عند ك صحاب شباب وسكت ومرام بتبرق ليارا
رو ح كل واحد علي بيته و نام
مرام وأحمد كل واحد بعد يفكر لحد ما ناموا
تاني يوم مرام خرجت من البيت وفجاه

يتبع ..

اترك رد