روايات

رواية ندم العشاق الفصل الخامس 5 بقلم شروق السيد

رواية ندم العشاق الفصل الخامس 5 بقلم شروق السيد

رواية ندم العشاق البارت الخامس

رواية ندم العشاق الجزء الخامس

ندم العشاق
ندم العشاق

رواية ندم العشاق الحلقة الخامسة

ماجد بخبث: يعني ياقطتي الحلوة تخلي ابن الديدموني يردك تاني بسيطة اهي
نور بعصبية: انت عبيط ياماجد حازم مستحيل يرجعني بعد الكلام اللي قولتهولة
ماجد بشر: يبقا سلام بقا ياقطة واستحملي اللي هيحصل
نور بسرعة: لا لا ماجد استني انا موافقة
ماجد بإبتسامة خبيثة: كدا احلوت اوي طيب متيجي نلعب مع بعض شوية وغمز
نور بعدم فهم: نلعب ازاي يعني مش فاهمه
ماجد بوقاحة: اية هنلعب عريس وعروسة يمكن اعجبك
نور بغضب: انت بني ادم وقح ********
ماجد بغضب: انتي نسيتي نفسك يازبالة انا اللي عملتك ووصلتك للي انتي فية دا اظبطي كدا يروووحمممممك واعرفي انتي بتكلمي مين
نور بدموع: حرام عليك ياماجد لية بتعمل دا جزاتي اني حبيتك
ماجد بجمود: وانا مبحبش حد فاهمة ولا لا وحوار الجواز الاهبل دا تنسية ياقطة
نور بصدمة: اانتي وووعدتتني معقول محبتنيش ييعني كنت بتضحك علياا
ماجد بضحك: الله ينور عليكي

 

 

 

نور ببكاء: لية يماجد لية انا لية عملت فيا كدا دا جزاتي اني حفظت علي نفسي علشانك واقبلت اتجوز حازم بناءا علي طلبك لية مصمم تكسر قلبي فين ماجد بتاع زمان اللي كان مبيستحملش الهواء الطاير يلمسني راح فين قولي
ماجد ببرود: خلصتي اللي عندي قولته والا متلوميش غير نفسك ياقطتي…. سلام
ـــــــــــــــــــــــــــ
حازم بملل: انا مش عارف ازاي صدقت كلام الرسالة الاهبل دا وجيت
…….: جيت علشان متاكد ان في حاجه ورا اللي بيحصل في حياتك
حازم بصدمة: نغم
نغم بجمود: ايوة نغم نغم اللي سبتها يوم فرحها ومشيت وروحت اتجوزت اعز صديقة ليها يلا طلعت خا”ينة هي اصلا مبقتش تعنيلي
حازم بغضب: انتييي اصلااا ليكييي عييين تقاابليني تاااني بعد اللللي حصل هااا
نغم بزعيق: ااااية الللي حصلل فاهمني اااانت ااااية الللي حصل يا بن الديدمونيييي متفهمني
حازم بنبرة كفحيح الافاعي: صوتك لو علي هخليكي تتحسري علية طول عمرك
نغم ببرود: متقدرش وبعدين مش عايز تعرف لية فكروني مت
حازم بفضول: ارغييي

 

 

 

نغم بمرارة: يوم الفرح لما حضرتك سبتني ومشيت فاكر يحازم وسبتلي ورقة طلاقي ععلشااان بتحب نور فاكر
حازم: اانااا…..
نغم : متتكلمش اسمعني للاخر
لما صحيت الصبح وملقتكش جمبي دورت عليك ملقتكش بس اتفجاءت بالمسج اللي بعتها ومكنتش مصدقة غير لما وصلتني ورقة الطلاق
بعدها بفترة عرفت اني حامل و
حازم بغضب: انتي غبييية مبتفهميش قولتلك انا مبخلفش ايية فوقي كدا واعرفي بتكلمي مين
نغم ببرود: وبعدين لجأت لمصطفي وهو ساعدني وبعدها عرفت انك بتدور عليا وانا كنت مجروحة منك اووي وقررت اسافر الصعيد عند ياسين اخويا بس ملحقتش القطر ولحسن حظي حصل حادث واتصادم قطارين وفكروني مت وقتها بس مصطفي كان عارف وساعدني وفضل جمبي لحد مولدت وكتب قمر باسمه بس هو كمان اتجوز وغدر بيا حب يخطف بنتي مني وفعلا قدر ياخدها مكنش بيقبل يخليني اشوفها لحد مقبلتها معاك وقدرت اخدها ودي كل حكايتي
حازم بتصفيق: طب والله برافوا اية القصة الجاحدة دي وطبعا مطلوب مني اني اصدقك

 

 

 

بس تعرفي الغلط الوحيد اللي ارتكبتة اني ندمت وكنت هرجعلك علشان اكتشفت اني بحبك ايوا حبيتك ولسة بحبك حبي لنور حب عشرة مش اكتر واكتر حاجة ندمان عليها هي حبك لانك طلعتي زبالة اوووي
نغم بغموض: طيب اسمع بقا ************
حازم بصدمة: انتي كدابة

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم العشاق)

اترك رد

error: Content is protected !!