روايات

رواية ملك الزين الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ملك محمد

رواية ملك الزين الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ملك محمد

رواية ملك الزين البارت الثامن والعشرون

رواية ملك الزين الجزء الثامن والعشرون

ملك الزين
ملك الزين

رواية ملك الزين الحلقة الثامنة والعشرون

ملك: زين لا لأ متعملش كدا
وطلعت رصاصه من مس*دس مختار اخترقت قلب زين
ملك بصويت وانهيار: زي لااااااااا زيييين
وكانت رايحه تجرى عليه
مختار : تعالى هنا ومسكها من شعرها
وشدها وراه
سليم : اول مسمع صوت الرصاصه طلع يجرى على مصدر الصوت واو مراح أنصدم جدا
راح شاف زين مرمى على الأرض وغرقان د”م
سليم فى حاله صدمه
وفاق منها على صوت ملك وهيا بتصرخ
ملك : اعااا اوعى كدا
يا زين متسبنيش ونبى انا بحبك قوم
مختار : أمشى معايا وانتى ساكته عشان متحصلهوش
ملك : لا اوعى اعااااا
سليم راح على صويت ملك
مختار: اهلا بسليم الهوارى حضر نفسك بقا عشان تحصل صحبك
سليم : معنديش مشكله بس طلع الستات برا الموضوع
مختار: صوب. على سليم المسد*س
جهز نفسك يا سليم
سليم شاور لملك بحركه تعملها وملك فهمتها
ورجع سليم بص لمختار
هاه انا جهز
وقبل انا مختار يطلق العنان للرصاصه ملك عملت الحركه اللى سليم شورلها بيها
وجرت ملك استهلت ورا سليم

 

 

 

وسليم شاور ليها تروح لزين وبالفعل ملك راحت
وابتدت المعركه بين مختار وسليم
وبعد وقت
انتهت المعركه بفوز سليم واتقبض على مختار
____________””____________________””””__________
عند ملك
ملك وهيا منهاره من البكاء
زين قوم متسبنيش ارجوك انا انا بحبك
قوم بقا عشان خطرة احنا استحملنا كتير قوم بقا عشان نعيش مع بعض ممرتحين
ملك بانهيار وصويت :, قوووم قوووم بقاا اعاااا اهئ اهىئ قوم عشان خطرى
سليم: ملك الكلام ده مش هيجيب نتيجه قومى يلا نوديه مستشفى
وبالفعل راحو إلى أقرب مستشفى
ملك بانهيار عصبي: دكتووور دكتووور بسرعه
سليم : أهدى مش كدا
جه دكتور واخدوا زين على غرفه العمليات
اللواء سراج
ترررن ترررن
سليم :الو
سراج : انتهت المعركه يا ابطال
بس للاسف خسرنا فيها ناس غاليين
سليم بزعل على صديق عمره وحبيبت عمره أيضا :
متقولش كدا يا فندم إن شاء الله هيرجعو واحسن من الاول
سراج إن شاء الله
وبعد بضع من الدقائق انتهت المكلمه
الممرضه : حضرتك انتا اللى معاك الا نسه ليله
سليم :اه فى حاجه ولا ايه

 

 

الممرضه بابتسامه : شكلك بتحبها يا استاذ على العموم مش هرزل اه فى هيا فاقت
سليم ,بفرحه: ايه بتكلم بجد
الممرضه : اه يا فندم هيا بقت احسن ونقلنلها فى غرفه عاديه وتقدر حضرتك تدخل ليها
سليم ماشى شكرا جدا
⁦(〃゚3゚〃)⁩⁦⁦(〃゚3゚〃)⁩⁦(〃゚3゚〃)⁩⁦(〃゚3゚〃)⁩⁦(〃゚3゚
وراح لليله
سليم اول مشاف ليله طلع جرا عليها وحضنها
وحشتينى اوى ولاهى كدا تمشى وتسبينى
ليله بزعل: اوعا كدا مش انتا كلقتنى يبقى مبقتش تحبنى اوعى بعد اذنك
سليم : غصبن عنى وربنا
ليله با ستيعاب:ازاى يعنى
سليم حكاها على الخطه واللى حصل مع ملك وزين وان ديه كانت خطه من ال لواء سراج عشان يبعد عين العدو عنهم
ليله : بجد يعنى انتا بتحبنى
سليم : وربنا بعشقق
ليله وهى بتبعد سليم : ملك فين دلوقتى
سليم : مع زين
ليله :طيب وكانت هتقوم ولاكن داخت وكانت هتقع وسليم
سندها
سليم :, متتحركبش الحركه غلط عليكى
ليله طب روح ناديلى ملك
سليم ماشى خلى بالك من نفسك
ليله : ماشى
……………””””””””””……………………………”””””””””…………….

 

 

عند ملك
قاعده على الأرض وبتعيط وحطه رأسها مابين يديها
وبتدعى أن ربنا يشفى زين
سليم : حط ايدو على كتف ملك
ملك بخضه: زين .. احم سليم نعم
سليم بزعل أهدى ربنا يقومك بسلامه
ملك بعياط :يارب
ليله عامله ايه
سليم: فاقت وعيزاكى
ملك بفرحه بعض الشئ : بجد
وراحوا لغرفه ليله
ملك اول ماشفت ليله جرت عليها وحضنتها وقعدت تعيط
زين زين يا ليله اهئ اهئ اهئ
ليله وهى تربت على ظهر ملك: أهدى يا حبيبتى ربنا يقومك بسلامه
ملك يارب يارب يا ليله
انا اكتشفت انى بحبه اوى
ليله : ربنا يخليكوا لبعض يا قلبى
وبعد كلام من ليله وملك جت ممرضه
وقالت الدكتور عيزكوا بخصوص المريض زين المنشاوى
ملك وسليم راحوا
ملك خير يا دكتور
الدكتور :طبعا امتكوا بالله كبير
ملك فى ايه يا دكتور قلقتنى
الدكتور: طبعا الرصاصه كانت جنب القلب مباشرتا
وده أضعف نبضات القلب
سليم : كمل يا دكتور
الدكتور احنا هنعمل عمليه بس احتمال تنجح واحتمال تفش

 

 

ملك : لا لا إن شاء الله هتنجح
الدكتور : كلوا بأذن الله
وبعض مرور وقت وزين داخل غرفه العمليات
وبتمر الدقائق على ملك كأنها سعات بل ايام
وبعض مرور 5 سعات
الدكتور :طلع من غرفه العمليات
ملك جريت عليه
خير يا دكتور
الدكتور بزعل : لاسف نبضات القلب وقفت
و
وهنا كانت الصدمه الأكبر للجميع
ملك :لااااااااااااااااء اعاااااأا ووووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملك الزين)

‫7 تعليقات

اترك رد

error: Content is protected !!