روايات

رواية أحببت ابن خالتي الفصل السادس 6 بقلم ميسرة محمد

رواية أحببت ابن خالتي الفصل السادس 6 بقلم ميسرة محمد

رواية أحببت ابن خالتي البارت السادس

رواية أحببت ابن خالتي الجزء السادس

أحببت ابن خالتي
أحببت ابن خالتي

رواية أحببت ابن خالتي الحلقة السادسة

وقفنا لحد مامالك اقترح عليهم اقتراح
مالك: اي رايكو ياجماعة لو نخلي كتب الكتاب الشهر الجاي مع عمر وملك
عمر: والله فكرة حلوة اي رايك ياماما انتي وخاالتو
سعاد: طلاما انتو شيفينو وقت مناسب ليكو يبقى على خيرة الله
زينب: الف مبروك ياحبايبي ربنا يتمملكوا على خير
ملك: قامت حضنت رهف وقالتها الف مبروك ياروحي هنبقى مع بعض في الفرح اهههه😂♥
عمر: حضن اخته وباركلها 💖
ومالك ومامته مشيو
زينب: يلا ياملك احنا عشان نروح عشان ميتاخرش اكتر من كدة
عمر: مفيش الكلام ده ياخالتو انتو هتباتو معانا انهاردة
رهف وملك: ونبي وافقي ونبي ونبي 😂😂
سعاد: خلاص يازينب مفيش مشايان
زينب: خلاص تمام
ملك: طيب طلاما عمر بكرة فاضي يبقى انزل اجيب حاجت الفرح بقا انا ورهف
رهف: انا بردو شايفة كدة عشان نلحق نخلص

 

 

 

عمر: طيب تمام هتصل على مالك ولو كدة ننزل بكرة
ملك: طيب تمام انا هدخل انام بقا تصبحو على خير
رهف.: استني خوديني معاكي ياختي تصبحو على هير ياجماعة
الكل وانتو من اهله
خلص اليوم وجه يوم جديد ♥✨
رهف: صحيت وعمالة تصحي ملك.. ملك قومي يلا الظهر اذن من بدري اخلصي عشان نلحق ننزل نجيب الحاجة
ملك: امم شوية بقا هو انتي وخالتك ولا اي😂
رهف: اخلصي بدل والله ماروح اجيبلك خالتو هي اللي تصحيكي
ملك: وعلى اي ياكلب البحر خلاص اتنيلت قمت اهو😒
رهف: ايوة كدة
ملك: بت انتي هتعيشيلي في الدور ولا اي اوعي كدة عشان اخلص 🤨
رهف: قعدت تضحك على منظرها😂😂😂
تسريع الاحداث
مالك وعمر كانو مستنيهم تحت في العربية
ونزلو وراحو المول
ملك: عموري تعالي معايا انقي فستان
عمر: يلا بينا ياروحي
رهف: استني يالوكا خوديني معاكي
مالك: معلش ياروهفتي تعالي نقيلي بدلة
عمر: اي رهوفتي دي يلا🤨
مالك: اظن انها خطيبتي وشهر وهتبقى مراتي ها😂

 

 

 

ملك خلاص ياجماعة انا وعمر هنروح نختار فستان وبدلة
وانتي يارهف انتي ومالك اختاروا وبعد كدة نتقابل هنا اوكي
عمر: تمام يلا ومشيوا
اما مالك
مالك: رهوفتي
رهف: اي يامالك
مالك: كنت عاوز اسالك سؤال
رهف: اسال يامالك
مالك: انتي بتحبيني
رهف اتكسفت: بص بصراحة اه😊
مالك كان فرحان اوي: انتي متعرفيش انا فرحان قد اي بجد بعشقك
ودخلو كحل فساتين عشان رهف تنقي
اما عند عمر وملك ـــــــــ✨♥
عمر: يابنتي حرام عليكي دا المحل ال5ومفيش حاجة عجباكي
ملك: ماهما اللي حاجتهم مش حلوة
وبعد لف كتير اخيرا نقوا الفساتين والبدل وروحوا
وبعد مرور شهر كان يوم الفرح
البنات كانو بيجهزوا في الاوضة
رهف: لوكا اي رايك شكلي حلو
ملك: زي القمر ياروحي وانا شكلي حلو
رهف: شبه الاميرات ياقلبي ♥🎀
وخلصو تجهيزات
اما عند الشباب كانو لبسو وخلصو وكانو مزز اوي 😂♥
مالك: يلا بينا ياعمر
عمر: يلا ياشق

 

 

 

وراحو عند البنات
عند البنات
زينب،: بسم الله ماشأة الله تبارك الله ياحبايبي زي القم وحضنتهم
مامت مالك: الله اكبر زي القمر ياروحي انتي وهي
سعاد: حضنتهم وقالتلهم زي القمر ياكلاب البحر ♥😂
ملك: طب لي الغلط طيب الاه😂
سعاد: كفاية لماضة يلا عشان مالك وعمر مستنيين برة
كلهم يلا وخرجو
مالك: اول ما شاف رهف انبهر بجمالها فاهي كانت شبة الحوريات مالك: بسم الله ماشأة الله انا مراتي قمر كدة
رهف: انت اللي شكلك جميل 😊
مالك: مفيش اجمل منك 🌝♥
اما عند ملك وعمر
عمر: مكنتش اعرف انك قمر كدة 😉🌝
ملك: من زمان ع فكرة😌
عمر: يخربيت التواضع 😂
ملك،، وانت كمان زي القمر🌝♥
عمر ،، بحبك والله وخدها ونزلو القاعة والمأذون جه
المأذون كتب الكتاب وقال جملته الشهيرة»» ♡♕
(بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير) ♡♥
الكل بقا يزغرطو ويباركلهم
عمر: حضن ملك ولف بيها وبهمس في ودنها بعشقك ياملاكي♥

 

 

 

ملك: وانا بموت فيك
عند مالك ورهف
مالك: حضن رهف ولف بيها وقالها بعشقك يارهوفتي
رهف: ورهوفتك بتموت فيك ومن وهي قد كدة🤏♥
واليوم خلص وكل واحد خد مراتو وراح شقتو وعاشو حياة سعيدة
وبعد مرور سنة ✨✨
رهف ومالك: خلفو بنت اسمها ورد🌸♥
وملك وعمر خلفو ولد اسمو فهد..
بقلمي misra mohamed ♥✨
#تمت#♥😊

اترك رد