روايات

رواية ورقة عرفي الفصل السابع 7 بقلم ميرا ابو الخير

رواية ورقة عرفي الفصل السابع 7 بقلم ميرا ابو الخير

رواية ورقة عرفي البارت السابع

رواية ورقة عرفي الجزء السابع

ورقة عرفي
ورقة عرفي

رواية ورقة عرفي الحلقة السابعة

سمر بابتسامة شريرة وخبيثه: يعني تاخدوها و تتب’سطوا بيها ولو لازم الامر تبو*عوها لاي را”جل.
كان الشخص قاعد بيفتكر كلام سمر.
احد اصدقائه: سرحان في ايه يا مازن.
مازن بخبث: فين هشام.
احمد: جايين انت جامعتنا احنا التلاته لي.
مازن لسه هيتكلم جاه الباقي: في وقتكم.
هشام: اي يا اسطا في ايه.
مازن قعد: مش كنتوا عايزين تسهروا سهرة حلوة مع بنت تكون مزة.
احمد: ياريت.
هشام برفع حاجب: اه يعني في ايه.
مازن بخبث طلع فونه: اي رايكم في البنت دي طيب.
بيتفرجوا علي صورتها: العب البت دي مزة اوي هي فين.
مازن: هنروح نجيبها و نتس’لى معها.
هشام: قصدك عايزينا اه فهمت.
مازن بخبث: وبعدين تروح لاي را”جل خليجي بس الاول ننفذ المطلوب.
احمد: معاك.
هشام: معاك كمان.
مازن ابتسم بخبث: حلو اوي يلا نروح نجيبها.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~.
الكل بص بعدم فهم وندي شاورت عليه: ولا ايه انا حامل منك.
…..: 😳😳😳.

 

 

 

ابو رهف: انتي يا ندي ازاي انتي مش متجوزه.
ندي بدموع وتمثيل: قالي هتجوزك وضحك عليت بكلام الحب وانا صدقت حسام ضحك عليا يا عمي.
رهف كانت بتتفرج وساكته.
حسام بغضب: انت كدابة محصلش.
ندي بتوتر: ل لا حصل.
حسام بذكاء: تمم اوي تعالي.
ندي بخوف: هتاخدني علي فين الحقوني هيا”ذيني.
ابو رهف: هتعمل ايه يابني.
حسام: احنا في مستشفى واكيد في تحليل DNA ونعرف اذا حامل ولا بتمثل.
ندي بتوتر وخوف: انا مش كدابة.
حسام ببرود: تمم تعالي بقا.
بص علي رهف وافتكر كلام مراد غضب وقف تاني: اه يا استاذ مراد يلي انت جاي تخطبها دي مراتي.
مراد انصدم بس رهف قاطعت الصمت: علي ورق وهنطلق ولا اي يا بابا.
ابوها: يلي انتي عايزاه هيحصل.
حسام بغضب: بتحلمي طلاق مش هطلق مفهوم وانتي تعالي.
اخد ندي وراح يشوف كلامها صح ولا تمثيليه.
بقلم ميرا ابوالخير.
رهف: مراد انت عايز بجد تتجوزني.
مراد باهتمام: اه.
رهف لابوها وامها: سيونا لوحدنا شويه.
خرجوا.

 

 

 

رهف: لي تتجوز واحدة زيي كده لي…
قاطعها مراد: عشان بحبك من وانتي صغيرة كان عندك 12 سنه وانا 19 و انا جاركم يا رهف طول الوقت كنتي قدم مني ومستني تكبري عارف كل حاجه عنك وديما معاكي.
رهف بتسمعه بصدمه: كل الوقت دا بقالك 7 سنين بتحبني.
مراد: واكتر يا رهف.
رهف بالم: بلاش انا يا مراد انت تستاهل واحدة احسن مني.
مراد بابتسامة: انتي احسن.
رهف: بم اني هتطلق ف انا قررت قرار.
مراد: اي هو.
رهف:…….
مراد: وانا تحت امرك هخرج اجيبهم واجاي.
رهف ابتسمت وهو قلبه دق.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~.
عند حسام كان بيفكر في رهف وندي كانت قاعده قدمه.
حسام: حلوة اللعبه بس مش عليا انا مش لم”ستك ولا جيت جمبك.
ندي بتوتر: ل لا جيت ل لما مضية رهف علي الروقه العرفي.
حسام لسه هيتكلم قاطعته الدكتوره.
الدكتوره: التحاليل طلعت.
حسام بثقه: ايه النتيجه.
الدكتوره: فعلا مطابقه ميه في الميه.
حسام بصدمه: نعمممممممممم.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~
داخلوا التلاته واخدوها وخرجوا بسرعه.

 

 

 

وصل مازن وصحابه شقه ما.
هشام لمازن: اتفضل انت الاول وكل واحد بالدور .
احمد بخبث: والشيخ موجود بس لما نستمت’ع احنا هههههه.
مازن قلع قميصه وداخل بص بمكر وخبث وبدء في تقط’يع هد”ومها وهي فاقدة الواعي.
مازن ب****: تعالي يا حلوة.
قرب وووو
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~.
مراد بيداخل ومعه ابو رهف وامها بينصدموا من يلي شافوا 😳😳😳.

يتبع…

اترك رد