روايات

رواية عشقت ابن عمي من الصغر الفصل التاسع عشر 19 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت ابن عمي من الصغر الفصل التاسع عشر 19 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت ابن عمي من الصغر البارت التاسع عشر

رواية عشقت ابن عمي من الصغر الجزء التاسع عشر

عشقت ابن عمي من الصغر

رواية عشقت ابن عمي من الصغر الحلقة التاسعة عشر

 

الفصل التاسع عشر 🌸
المازون : مين العرسان التانين
زين: انا ياحضرت المازون
المازون: مين العروسه
زين: العروسه فاطمه خالد
الكل 😳😳😳😳😳😳😳😳
حاتم: فاطمه كيف يازين فاطمه ليه انا
زين: وانا قولت فاطمه هي اللي هتبقا مراتي
حاتم راح مسك ايد فاطمه متتكلمي وقوليلهم مين اللي انتي عايزه
زين مسكه ضربه
زين: ايدك دي لو لمستها تاني هخليك تتمنا الموت انت سامع
فاطمه: زين ابعد وسيبه متدربهوش
مصطفي: سيبه يافاطمه هو لس معملش فيه حاجه
الجد: في ايه فهموني

 

 

مصطفي: الاستاذ ده كان خاطف فاطمه ولا كمان كان ممثل عليه انه اغتصبه وكان بيهددها.
فاطمه: بيمثل كيف انا مش فاهمه
زين: اهدي بس وانا افهمك كل حاجه
فاطمه: هتفهمني ايه قول
زين: انا كنت مش مصدق اي حاجه من اللي انتي قولتيله عشان انا واثق فيكي وبعرفك لم بتكدبي بس كنت بعمل كدا وبعاملك كدا لحد ما تيجي وتقوليلي الحقيقه بس فضلت مستنيكي وانتي مجتيش ومصطفي كان مشترك معايه وهو اللي قالي الحقيقه بس انا مصدقتش وعشان اثبت انك بنت لسه انتي مكنتيش تعبانه انا اتفقت مع مصطفي انه يحطلك الدواء في العصير عشان تتعبي وخدناكي المستشفي وخلينا الدكتور كشفت عليكي وقالت انك بنت ومحدش ماسك وهو كان بيمثل عليكي
فاطمه: بعياط وليه مقولتليش كدا
زين: عشان كنت مستني اليوم ده انا قولتلك وانتي صغير ان انتي ليه ومحدش هيقدر يبعدنا عن بعض غير الموت وكنتي انتي وعداني انك تقوليلي اي حاجه تحصل معاكي بس انتي خنتي الوعد ده وبعدتي عني
فاطمه: والله اسفه بس كنت عايزني اجي اقولك ايه وهو كان مفهمني انه مصورني ولو فتحت بوقي هيفرج العالم كله عليه
زين: كنتي جيتي وانا جبتلك حقك مش تكدبي عليه
_سلام عليكم
زين: وعليكم السلام هم دول ياحضرت الظابط حاتم وملك
_تمام اتفضلو معايه
ملك: مستحيل اسيبكم تتهنو ابدا وهرجع واندمك يافاطمه انتي وزين
خالد: شكرا يابني عشان جبت حق بنتي

 

 

زين: علي فكرا هي بنت عمي وهتبقا مراتي دلوقتي برضها او غصب عنه
فاطمه: غصب طيب انا مش موافقه وعلي فكر في واحد غيرك عايزني وهيجي يتجوزني هو ومش زيك كان مزعلاني الفتره اللي فاتت لا ده كان بيبعتلي كلام حلو كل يوم
زين: ومين ده بقا
فاطمه: لم يجي هقولك عليه اصلا انا لبسه الفستان ده عشان هو طلب مني البسه وبتاع حاتم الزباله فوق
زين: طيب تعالي اقولك حاجه في ودنك
فاطمه: نعم قول
زين: مش اللي كان بيبعتلك الرسايل كل يوم اسمها عشقك
فاطمه : 😳😳وانت عرفت منين
زين: ههههههههههههه عرفت منين كيف مهو انا يامجنونه اللي ببعتلك كل يوم رساله وانا اللي باعت الفستان هو في حد يقدر يقولك الكلام اللي في الورقه دانا كنت موته
فاطمه: طيب لم انت كنت واثق فيه وانت اللي كنت بتبعت الورق ليه خبيت ومقولتليش
زين: عشان لو قولتلك مكنتيش هتعرفي تمثلي وانا كان لازم اعرف كل الحقيقه
الجد: يلا بقا هتكتبه الكتاب ولا لا خلينا نخلص
زين: اكتب ياحضرتك المازون زين احمد وفاطمه خالد
فاطمه: بس انا مش موافقه
زين: ههههه لو مش موافقه مكنتيش لبستي الفستان 😉😉وانا متاكدا انك كنتي حاسه انه انا اللي بعت الفستان
فاطمه: عايزه الحقيقه
زين: اكيد
فاطمه: بصراحه كنت حاسه انه انت بس لم بتتصرف معايه تصرف غلط بزعل اوووي

 

 

 

زين: والله انا اسف وعندي استعداد اعمل اي حاجه عشان تسمحيني يلا اطلبي عايزه ايه
فاطمه: عايزه اتجوزك 🙈🙈
الكل 🤣🤣🤣🤣🤣
زين: هههههه امال مغلباني ليه بس 😂
اكتب ياحضرت المازون قبل متغير رايه
الكل 🤣🤣🤣🤣
زين: لو شوفتك بتسلمي علي راجل او بتتكلمي مع حد مش عارفه هعمل ايه
فاطمه: ههههههه بتغيري ياوزه
زين: وزه ياشيخه روحي بحلوتك دي وانا اللي جايب الفستان وحش عشان تطلع وحشه لا ده خلاها ملاك مش حلو طيب اخبيكي فين انا
فاطمه: هههههههههه هموت يخربيتك بس 😂
زين: تموتي ايه احنا لسه عملنا حاجه 😉🤣🤣
فاطمه: زين
زين: عيون وقلب زين
فاطمه: بحبك 🙈🙈

 

 

زين: انا بقا بعشقكككككككككك يابنت قلبي
فاطمه: بس وطي صوتك يامجنون الناس بتتفرج
زين: اللي يتفرج يتفرج ياجماعه ممكن تبصو هنا لو سمحتو
فاطمه: زين بس
زين: عايز اقول لمراتي حبيبتي قدام الكل اني انا مش بحبك انا بعشقككككك ومقدرش عيش من غيرك ومستحيل اخلي دمعه تنزل من عينك تاني ابدا
فاطمه: عينه دمعت
زين: عينك دمعت ليه
فاطمه: انا بحبك اوووي ربنا يخليك ليا يارب وراح زين شايله ولفف بيه

 

يُتبع ..

 

اترك رد