روايات

رواية من نظرة حب الفصل الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية من نظرة حب الفصل الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية من نظرة حب البارت الرابع عشر

رواية من نظرة حب الجزء الرابع عشر

من نظرة حب
من نظرة حب

رواية من نظرة حب الحلقة الرابعة عشر

طلع حمزة من الشركة وهو خايف ومرعوب وكل همه يوصل لها قبل ما تتؤذي فضل يتصل عليها لكن مكنش في حد بيرد وصل العمارة وطلع كان باب الشقه مفتوح دخل وسمع صوتها وهي بتصرخ
جودي : مصطفي فوق ابعد عني الحقوني
مصطفي : وفري صوتك دا ي حلوة لان مفيش حد هينجدك مني
جودي : لا ابعد عني حمزة ي حمزة
دخل حمزة في الوقت دا وشاف المنظر محسش بنفسه الا وهو بيبعده عنها ونزل ضرب فيه
حمزة : بقي انت ي***بتحاول تلمسها انا هوريك انا هعمل ايه فيك مبقاش انا حمزة الشافعي اذا ما كنت اخليك تترجاني عشان ارحمك
كان حمزة بيتكلم وهو بيضرب فيه ومع كل كلمة بيقولها بيزود الضرب سابه بعد ما مصطفي اغمي عليه من كتر الضرب طلع تليفونه واتصل علي رقم
حمزة : عاوزك تبقي عندي في عنوان **حالا ولو اتاخرت انا اللي هحاسبك انت فاهم
قفل وراح ناحية جودي اللي منهارة من العياط وحضنها وهو بيهديها
حمزة : اهدي ي جودي خلاص هو مش هيقدر يعمل فيكي حاجة اهدي انا معاكي
جودي : بس هو هو حاول انه
حمزة : اششش اهدي خلاص متتكلميش
فضل هو حاضنها وبيهديها لحد ما حس بانتظام انفاسها عرف انها نامت شالها ووداها اوضة تانية نيمها وغطاها ووقتها جه له شاب
حمزة : تاخد الكلب دا وتظبطه انت والرجالة لحد ما افضاله واعلمه الادب
حازم : ليه هو عمل ايه
حمزة : ملكش فيه ي حازم اسمع الكلام وبس خده انت وانا هبقي احصلكم بعدين انت عارف اكيد هتعمل ايه فيه
حازم : متخفش ي كبير هخليه ينسي اسمه
حمزة : ايوة كدة خده يلا
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
في القصر كانت مكة رايحة لاوضة ثريا خبطت علي الباب بس مجاش رد استغربت وبدات تقلق دخلت الاوضة لقتها واقعة علي الارض ومغمي عليها راحت لها بسرعة
مكة : ماما حبيبتي اصحي ماما اصحي ي نسمة دادا بدرية الحقوني ماما عشان خاطري تردي عليا
جات نسمة بسرعة ووراها بدرية اللي انصدموا اول ما شافوهم
مكة : الحقيني ي نسمة ماما مش عارفة ايه اللي جرالها دخلت عليها لقيتها واقعة علي الارض ومغمي عليها
نسمة : روحي بسرعة اتصلي بالدكتور بسرعة وانا وبدرية هنشيلها ونحطها علي السرير
سمعت مكة كلام نسمة وطلعت تتصل بالدكتور (امير)
امير : اخيرا اتصلتي دا انا فكرت انك نستيني
مكة ببكاء : امير الحقني
امير : في ايه ي مكة بتعيطي ليه
مكة : ماما تعبانة دخلت عليها لقتها مغمي عليها مش عارفة اعمل ايه
امير : انا جايلك بسرعة دقايق واكون عندك
نهت مكة الاتصال وراحت علي الاوضة بسرعة كانت نسمة وبدرية نيموها علي السرير
نسمة : ها اتصلتي بالدكتور
مكة : اه اتصلت بامير وهو جاي دلوقتي
نسمة : طب هتقولي لمالك واللا لا
مكة : لا هكلمه اهو
اتصلت مكة علي مالك اللي استغرب من اتصالها
مالك : في اي ي مكة
مكة : ماما تعبانة لقيتها مغمي عليها واتصلت بامير وقال انه جاي اهو
مالك : حصل امتي الكلام دا
مكة : دلوقتي تعال بسرعة ي مالك
مالك : جاي حالا
طلع مالك وبلغ السكرتيرة ان بقيت اليوم اجازة للموظفين ومشي بسرعة وهو قلقان لقي مكة ونسمة ومعاهم بدرية واقفين مستنيين امير لما يطلع من الاوضة لانه جوة بيكشف عليها
مالك : ايه اللي حصل
مكة : معرفش انا لقيتها مغمي عليها
مالك : وامير قال عندها ايه
مكة : هو لسة جوة بيكشف عليها
طلع امير بعد ما خلص كشف راحوا له بسرعة
مالك : ها اخبارها ايه
امير : اهدوا ي جماعة هي بقت كويسة
مكة : وهو ايه اللي خلاها يغمي عليها
امير : مفيش هو ضغطها وطي شوية ودا اللي خلاها يغمي عليها لكن هي بقت كويسة ومفيش قلق
دخل زين بسرعة وهو قلقان لقاهم كلهم متجمعين
زين : خير ي مالك انت اديت للموظفين اجازة النهاردة ايه اللي حصل
مالك : ماما كانت تعبانة شوية
زين بقلق : وهي عاملة ايه دلوقتي
مالك : بقت كويسة متقلقش
زين : وايه اللي كان حصلها
امير : كان ضغطها وطي وعشان كدة تعبت بس هي بقت كويسة
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
في الشقة كان حمزة قاعد بيفكر في اللي حصل جمب جودي لحد ما حس بيها وهي بتتحرك قامت جودي من النوم مفزوعة راحلها حمزة بسرعة وحاول يهديها
حمزة : اهدي ي جودي انا هنا جمبك متخافيش مش هيقدر يقربلك
جودي : بس هو هو
حمزة : اششش اهدي خلاص كل حاجة خلصت
جودي : يعني مش هيؤذيني تاني
حمزة بابتسامة : لا متخافيش بس انا لاحظت ان فيه سابق معرفة بينكم انتي تعرفيه
جودي : ايوة
حمزة : هو يبقي مين
جودي : يبقي ……..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية من نظرة حب)

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *