روايات

رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 الفصل الخامس 5 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 الفصل الخامس 5 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 البارت الخامس

رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 الجزء الخامس

رواية صغيرتي غيرت حياتي
رواية صغيرتي غيرت حياتي

رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 الحلقة الخامسة

بليل خرجت هي وتامر ومشي ورهم فارس
تامر مشي قبل فارس
راحو اخدتو سلمي في العربيه
تامر: اي دا انتي صحبت ملك
سلمي بكسوف: وانت تعرفها منين
تامر بضحك: اه جيرانها يقلبي
ملك بغمزه: قلبك ياتامر تعرفها منين ياتامر
حكلها موقبلتهم
سلمي: رايحين فين احنا ياجدعانن
ملك: رايحين الديسك*و
سلمي: ايه ديسك*و اي دا
ملك: هنقعد شويه ونروح
سلمي بهدوء: تمم ماشي
تامر: اي خايفه تروحي معايا ولا اي
سلمي: لا مش خايفه منك ولا من حد
فارس شافهم وراح وراهم بعد تعب من لقهم
فارس بخبث: بقي كدا ياملك

 

 

 

 

وراحو ودخلو الشباب مبهارين بجمالهم
وفارس شافهم دخلوو
فارس: بقي كدا ياملك تروحي ديسك*و
دخل وشافتوو ملك بصدمه
ملك: يالهوي اي الي جابو دا
فارس بصصلها بخبث
درت نفسها بكتاب وقالت: سلمي شوفي مشي ولا لا
سلهي: يالهوي يابت دا قاعد شكلو
ملك: يالهوي طب هعمل اي ياعيال
تامر: اهدي دا جاي علينا
فارس: اي مالكم
تامر: اي دا فارس ونا اقول المكان ضلم ليه
فارس: الكلام مش معاك
تامر: طيب
ملك: ونت اي اللي جابك
فارس: جاي اشوفكم بتعملي اي ياهانم وشدها من ايدها
تامر: اهدا سيبها يافارس
فارس اد بوكس لتامر واقع عل الارض
سلمي بتبص عل عينو: انت كويس
تامر: بخير اوي

 

 

 

 

فارس: تعالي
ملك: سيب ايدي لو سمحت
فارس بغضب: انتي لسه شوفتي حاجه
وركبها العربيه في العربيه
ملك: انت واخدني فين يافارس رد
فارس: شششش اخراسي خالص
ملك سكتت
ووصلو لمكان في بيت كدا
ملك: انا هنا بعمل اي
فارس قرب منها: عايز اقولك حاجه ياقطه
ملك بخوف: عايز اي
فارس:
عند تامر وسلمي
سلمي: يلا قوم هو اكيد روحها تعال روحني انا بقي
تامر: معني مش عايز اسيبك بس يلا عشان متتخاريش
سلمي بكسوف: يلا بقي
راكبو العربيه ووصلو ونزله مسك ايدها تامر
تامر بحب: هتوحشيني والله
سلمي بكسوف: شكرا
تامر: شكرا ليه بقي بقولك هتوحشيني
سلمي بكسوف: وانت اكتر ودخلت بيتها
عند فارس وملك

 

 

 

 

فارس: انا عايز اتجوزك ياملك
ملك بصدمه: تتجوزني انا ليه
فارس بيبص عل جسم*ها: كدا
ملك بصدمه انو حبيبي طفولها كدا: وانا مش موافقه اصلا
فارس: خلاص هعمل الي انا عايزو من. غير جوزا
ملك بصدمه: دانت بتحلم
فارس: وليه محققوش وقرب منها اوي
ملك بخوف: خلاص خلاص موافقه
فارس عدل نفسه وقال: تمم انا هقول لعمي تميم
ملك: ماشي يلا روحني
وفعلا روحها وجاها البيت دا تاني
فارس اتصل مااقاسم
فارس: اي يابابا عامل ايه
قاسم: كويس الحمدلله يابني وانت
فارس: كويس يابابا انا كنت هقولك هتم جوزاي من ملك
قاسم: بتقول اي الكلام دا بجد
فارس: اه بحد وانا هطلبها من عمي واقولو هتم الجوزا هي كانت صغير واتجوزتها عشان محدش يخدها مني وخلاص انا هتجوزها
قاسم: اصلا احنا افتكرنك هتطلقها وكل واحد لحالو
فارس: لا اطلقها اي

 

 

 

 

قاسم: تمم يابني تعال عل الفطار بكرا
فارس: تمم ماشي يابابا سلام
اشرقت الشمس
وتامر جاها عشان يخدها الكليه
وفارس قاعد بيفطر شاف تامر داخل
تامر قاعد: هاييي
قاسم وتميم بضحك: امتي هتكبر يالا
تامر: مش هكبر انا ونزلت البطله ملك
ملك وهي مش بتبص عل فارس: يلا ياتامر
تامر الاكل في بقو: طب استني اكل طيب
ملك: نفطار في الكليه مع سلمي
تامر: يلا طيب
فارس: استنو هوصلكم
ملك: لاا متجيش معانا
فارس همس في ودانها: طب يلا بدل مااعمل حاجه تندمي عليها
ملك: خلاص تعال معانا
واخدهم وودهم الكليه
وتامر شاف ولد واقف مع سلمي
تامر بغضب: سلمي مين دا

 

 

 

 

سلمي بتوتر: اصلي دا هيبقي خطيبي قريب
تامر بغيره وغضب: خطيب مين يابت انتي تعرفي
سلمي: هو اصلي ابن عمي وطلب ايدي وبابا موافقه ومصمم عليا
تامر: خلاص انا جاي اخطبك بليل قالي لبوكي
سلمي بفرحه: بجد ياتامر
تامر بابتسامه: بجد ياقلب تامر
عند فارس وملك😂
فارس: جهزي نفسك كتب الكتاب بتعانا بليل
ملك: ومستعجل عل اي يعني
فارس: اهو كدا خلاص عشان تبقي عارفه
ملك: ماشي يفارس
بليل لبست ملك وكتبو الكتاب
فارس: يلا عشان نروح
ملك بتعيط عشان هتسيب مامتها
ملاك بعيط وبتمسح دموعها: خلاص يقلبي متعيطيش
روحو البيت ودخلت الحمام دنسيت هودمها
ملك: يوووو لسه انسي البس يعني ولبست البورنص وخرجت لقيت فارس بيبصلها بصات خبث
خدت لبس ودخله ساحبها من ايدها وقال
فارس بخبث: عايز حقو*قي
ملك….

يتبع..

اترك رد