روايات

رواية عشق و جحيم السيف الفصل السادس 6 بقلم عبير الزهور

رواية عشق و جحيم السيف الفصل السادس 6 بقلم عبير الزهور

رواية عشق و جحيم السيف البارت السادس

رواية عشق و جحيم السيف الجزء السادس

عشق و جحيم السيف
عشق و جحيم السيف

رواية عشق و جحيم السيف الحلقة السادسة

حور.. انا انا انا
سيف بغضب .. انتي اي انتي مش تعرفي غير انا انا انا انتي فين تعالي هنا
ومسكها من شعرها و جرها على القبو وقال
سيف.. انتي تنامي هنا… مفكره نفسك اي عشان تنامي في الغرفا بتاعتي..
حور بخوف شديد.. سيف ارجوك انا بخاف من الضلمه
سيف عصبيه.. و بتقوليلي سيف انا اسمي سيف بيه فاهما
حور بعيط .. فاهمه بس ونبي متسيبنيش هنا ارجوك والله انا بخاف
سيف بضحكه انتصار.. ههه ههه ههه منتي طالعه من هنا غير لما يجي الصبح عشان تشتغلي شغل الخدم ههههه
حور بخوف شديد و عياط.. ارجوك انا عندي فوبيه من الضلمه.. ماما يا ماما تعالي يا ماما هاجر
سيف.. ههه لا تتعبي نفسك امي لما تنام تخد حبا منوم عشان عندها صعوبه في النوم.. ههه ههه. بعدين من ايمتا امي بقت امك
حور.. و نبي متسبنيش و هكون خدامه تحت رجليك
سيف سابها وراح على الغرفه بتاعتو و هوا بيغني و مبصوط اوي
اما حور بقعدت تعيط و خايفه اوي
حور بعياط.. يا ربي خدني عندك انا عايز اروح لبابا و ماما انا عايز اكون عندهم مش عايز اكون في الدنيه الوحشه.دي اخ اخ يا رب كون معايه و متسبنيش انا محتاجاك اوي و قعدت تعيط حتا فقدت الوعي
في الصباح التالي استيقظ سيف و دخل اخد شور و اتشيك و راح عشان يطلع حور من القبو قبل ما مامته تفيق عشان عارف مامته هتزعل منه اذا عرفت
دخل القبو ووجده هادء افتكرها نايمه و بدء يتحسس المكان حتا وصل عندها
سيف.. انتي يا زفــ ـته و بدء يحرك فيها و هيا مش بترد خاف انها ما،تت و حط ددراعه على وشها و لحظ انفعا الصغير و خدودها و فمها الصغير بس نفا الافكار دي من دماغو و راح يتحسس شوي شوي وجاب ميه و دلقها عليها فيها فاقت و هيا ترتعش
حور بخضه.. في اي في اي انا بمو،ت الحمدلله يا رب
سيف بترقيه.. ههه مستعجله اوي على مو.تك… قومي بسرع روقي الفيله و اياكي امي تعرف انتي نمتي هنا مفهوم
حور.. مفهوم سيف بيه و و قامت
عند لين

 

 

 

 

لين.. هعمل اي اذا عرف مكاني مش هرحمني
مامت لين سماح.. مالك يا حببتي كدا خايفه.. ..
لين.. مانا عارف كانن ناوي يتزوجني عشا ينتقم مني عارف كل دي سنين وهوا مش ناسي … بس تعرفي يا ماما لو اني مش بحب سيف بس مش ندمان عشان عملت فيه كدا ولو رجع الزمن بيا كونت هعمل نفس الشي
مامت لين.. اه يا حببتي و خطتك كانت حلوة اوي اننا نهرب ليله الفرح و انتي اوهمتي انك بتحبيه.. بس يا عيني انا زعلان على البت الغلبانه الي اشترينها من خاله دي اكيد قتلـ ـها
لين.. متزعليش عليه دي حطينها عليها فلوس كتيره.. و بعدين انا خليته يتزوجها عشا بس استولي على الاملاك هي مش هتعمل حاجه عشان هيا ضعيفه الشخصيه
مامت لين.. يعيني عليكي يا بت طالعه لامك
لين.. انا كان هدفي من الحوزا دي استولي على كل الممتلكات بس الحمد لله ما اتزوجته دا طلع يعرف يمثل و انا فتكرتو بجد بحبني .. دا زين شكله غبي و مش هيحصل على حاجه فلازم انا وانتي نتصرف
مامت لين.. اه والله يا حببتي عشان هاد العم،ى لازم يدخل مستشفه المجانين..
عند حور
كانت مجهزه الفطار. و صحت مامت سيف عشان الفطور
حور.. سيف بيه الفطور جاهز
سيف.. يالله انا جاي
على طوله الاكل
مامت سيف.. تعالي يا بنتي عشان تاكلي معانه
سيف بغضب.. لا دي الخدامه متقعدش معانه على السفره دي

 

 

 

 

مامت سيف.. مالك يا سيف دي مراتك
سيف بعصبيه.. حور انتي يا زفــ ـته تروحي على المطبخ و مش عايز اشوف وشك
مامت. سيف.. سيف انا عايز اطلب منك طلب
سيف.بعصبيه شديده.. اكيد مستحيل

يتبع …..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية عشق و جحيم السيف )

اترك رد