Uncategorized

رواية ملاكي الفصل العاشر 10 بقلم نيللي ياسر

 رواية ملاكي الفصل العاشر 10 بقلم نيللي ياسر

رواية ملاكي الفصل العاشر 10 بقلم نيللي ياسر

رواية ملاكي الفصل العاشر 10 بقلم نيللي ياسر

♥️????♥️????♥️????♥️عند حازم????♥️????♥️????♥️????
حازم: يلا انزلي وصلنا
اميره: ماشي
  ( نزلت اميره وحازم ودخلو الشركه والناس كلها فكراهم كابلز من اللبس)
حازم بهمس: عجبك كده
اميره بخبث: تقصد ايه
حازم: بطلي عبط الناس كلها فكره ان احنا كابلز
اميره: ايه…معندهمش نظر
حازم وهو يقف بغضب: تقصدي ايه يا بت
اميره: بت أما تبتك… وبعدين انت مش استايلي
حازم بغضب: ولا انتي استايلي…ويلا بقي
   ( سحب اميره من يدها متوجهاً إلي المكتب)
????♥️????♥️????♥️????عند ادهم♥️????♥️????♥️????♥️
ادهم بصدمه: انتي…
السيده: ايوه يا حبيبي انا
ادهم وهو يبتعد عنها: م…ما….ما…….ماما!!!
سهيره وهي تمسك وجهه بيدها: كبرت اوي يا ادهم..وحشتني
ادهم وهو يدفعها بقوه: ابعدي عني!!!
سهير وهي تبكي: لايه كده انا مليش ذنب
( تحول ادهم وجهه الي اللون الاحمر من الغضب وتكلم بصوت عالي ويرعب)
ادهم بغضب: انتي خااااااااااينه!!!!
ملاك برعب: ادهم أهدي
   ( ادهم مسمعهاش اصلا وكمل كلامه)
ادهم: واحده زبااااله…وخاينه..ضيعتي حيااااتي كلها ..دمرتي جوزك…واحده وس***
سهير بصدمه ودموع: انت ازاي تتكلم معايا كده انا أمك
ادهم بسخرية: امي..ههههه…مين اللي امي انا امي ماتت ولو انتي جايه علشاني انا ممكن اقتلك..فاهمه اقتلك
سهير ببكاء: سليم السويدي خلاك تكرهني اوي
ادهم بغضب: اسم ابويا ميجيش علي لسانك..فاهمه يا سهير
سهير: ____
ادهم: اطلعي بررررره
سهير: ماشي يا ادهم..ماشي يا أبني
( خرجت سهير و ادهم فضل يدمر اي حاجه جنبه وملاك سانده علي الحيطه وبتعيط من الرعب لأول مره تشوف حد بيتعصب كده ..وكانت خايفه اوي منه ومن طريقته)
ملاك وهي تقترب من ادهم: م..مستر.. أدهم..ا.. أنت.كو..يس 
ادهم وهو يمسك زراعها: ابعدي عني 
ملاك: انت… كويس
  ( ادهم لسه ماسك دراعها ومتعصب اوي وفجأة شدها لاوضه وقفل الباب وراه ورماها علي السرير وبيقرب منها)
♥️????♥️????♥️????♥️عند عمار????♥️????♥️????♥️????
 ( عمار قاعد مع تامر في شقه تامر أجرها ليه)
تامر: خلاص قربنا اوي
عمار بغضب: انا عايز افهم انت لايه مش عايزني اروح شقتي 
تامر: علشان اكيد الواد اللي مع اميره بيحميها وممكن يموتك
عمار: كل ده منك انت ..انا كان مالي ومال اميره وملاك
تامر: انت غبي مش انت بتحب اميره 
عمار بتردد: اه 
تامر: يبقي تخرس وتسمع كلامي
عمار: ربنا يستر
♥️????♥️????♥️????♥️عند حازم????♥️????♥️????♥️????
اميره: انت ازاي تمسكني كده
حازم بغضب: عادي ..انتي مالك اصلا
اميره: انت غبي هو ايه اللي عادي وانا مالي دي أيدي
حازم وهو يغلق باب المكتب: انا مش عارف انا مالي مش بقدر ارد عليكي خالص …بضعف قدامك لايه
اميره بتوتر: انت بتقول ايه
حازم وهو يقترب منها: انتي عملتي فيا ايه
اميره وهي ترجع لورا: ا…انا ….مع..معملتش حاجه
( اميره بترجع وحازم بيقرب لغايه لما بقت في الحيطه)
اميره: استهدي بالله يا عم انت
حازم وهو يقترب من شفايفها: انتي جميله اوي
(اميره غمضت عيونها بخوف وحازم يقبلها..وبعد وقت ابتعد عنها..وسند جبينه علي جبينها)
حازم: انا اسف بس مش قادر ابعد عنك
اميره بدموع: أرجوك ابعد
 ( أبتعد حازم لتجري أميره للخارج متوجها إلى الحمام)
حازم: انا غبي خوفتها مني …غبي..غبي
    ( طب والنعمه هي اللي غبيه????????)
♥️????♥️????♥️????♥️عند ملاك????♥️????♥️????♥️????
ملاك بخوف: انت هتعمل ايه
ادهم وهو يقترب منها: قولتلك ابعدي عني
ملاك: طب سبني أخرج
( هجم عليها ادهم وهي تصرخ وبعد وقت دخل دكتور مصطفى والجارد وخرجو ملاك من تحت أيده مغمي عليها)
مصطفى: ملاك ..يا ملاك
ادهم: ابعد عنها
مصطفى وهو يمسكه من ياقت قميصه: ابعد انت عنها
( فضلو يضربو في بعض ومصطفى أغمي عليه من شده الضرب لأن ادهم اقوي من مصطفى والجارد بتوع المستشفى دخلو مصطفى اوضه تانيه وادهم لسه مع ملاك وماسك أيدها)
ادهم بدموع: سامحيني والله مقصد انا كنت متعصب انا خايف عليكي اوي حاسس ان قلبي هيخرج من مكانه نفسي اموت نفسي ميت مره بسبب اللي عملته فيكي علشان انتي فعلا مش زيهم انتي ملاك..ملاك يا ملاك!!
  ( بدأت ملاك تفوق)
ادهم بفرحه: ملاك ..ملاك انتي سمعاني
ملاك بتعب: ابعد عني
ادهم وهو يقترب منها: انا مكنتش اقصد يا ملاك
ملاك بدموع: انا بكرهك اوي
   ( ادهم قلبه وجعه اوي من كلام ملاك)
ادهم: انا…انا اسف يا ملاك( وخرج من الغرفه)
ملاك لنفسها: هو ازاي اتأسف كده..انت غريب اوي 
♥️????♥️????♥️????♥️عند اميره????♥️????♥️????♥️????
 ( اميره واقفه قدام المرايه وبتعيط جامد اوي)
اميره: لايه كده يا حازم..ده انا بثق فيك اوي يا حازم ..لايه عملت فيه كده يا حازم ..انا بقيت بخاف منك اوي …لايه يا حازم….لايييييييه!!
 ( وفضلت مركزه في المرايه علي شفايفها اللي ورمت واحمرت اوي وكمان بتجيب دم من حازم وابتسمت غصب عنها من جنون حازم وحست أنه حبها وفجأة الباب خبط)
اميره: مين
حازم: انتي يا زفته
اميره: حازم..انت عايز ايه
حازم بغضب: انا اسف يا بت
اميره بدموع: لا يا حازم انا خوفت منك اوي
حازم بأسف: والله غصب عني أنا لما بشوفك بضعف اوي بحس اني قدامك حاجه صغيره جدا بحس اني .. اني 
 ( فتحت اميره الباب وارتمت في احضانه)
 ( حازم كان حاسس أنه عايز يدخلها جواه بيحضنها جامد جدا لدرجه ان اميره بدأت تتوجع..وحازم بعد عنها أخيراً)
حازم: انتي مجنونه اوي
اميره: وانت اكتر ..
حازم: طب مش يلا بقي ولا حبيتي القعده في حضني ( وغمز ليها)
اميره بكسوف: لا..يلا ( وشها احمر)
حازم بضحك: ايه الطماطم دي ( شاور علي وشها)
  ( اميره ضربته في كتفه ومشيت علي المكتب وحازم مشي وراها)
♥️????♥️????♥️????♥️عند ادهم????♥️????♥️????♥️????
( ادهم دخل اوضه زينب )
ادهم: انا محتاج اتكلم معاكي
زينب: الماضي بردو
ادهم: لا …. ملاك انا عايز****
يتبع..
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية المسمومة للكاتبة كوكي سامح

اترك رد

error: Content is protected !!