روايات

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ميرا أبو الخير

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ميرا أبو الخير

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني البارت الخامس والعشرون

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الجزء الخامس والعشرون

رواية جحيم رحيم
رواية جحيم رحيم

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الحلقة الخامسة والعشرون

فهد لسه هيضر*بها ايد مسكته.
شروق بفرحه: سيف.
سيف بص وعيونه كلها شرار: ايدك والحاجه بتاعتي.
فهد بخوف وبيحاول يدريه: ا انت عايش ازاي.
سيف بصوت مرعب: قدرك كده.
فهد بعد لورا وشروق حضنت سيف: سيف.
سيف بص ليها وبعدها: تعالولي يا حلوين.
فهد بغل: اقت’ل بتتفرجوا علي ايهههه يا كلا”ب.
هج’م كل الرجالة علي سيف ومعهم الكلا”ب قبل ما يقربوا منه رصاص اطا”ح بهم ارضا فهد وسيف بيبصوا لاقوا ليث ومعه رجالته.
فهد مش فاضل غير هو و واحد تاني ضخم اوي.
فهد ليه: خل’ص عليهم.
الضخم بيقرب من سيف وليث وقفل قدمه شاله حدفه علي الارض: ايييييييي.
شروق جريت عليه: نهار اسود في ايه.
سيف بالم وضحك: مين دا انا حلمت خير اللهم اجعله خير بحاجه كبيرة اوي زقتني🙂.
شروق بتكتم ضحكها: لا دا حقيقي 🙂😂.
ليث بشجاعه: اوعا انا هضر”به.
في ثانيه ليث كان جنب سيف وممد: الله النجوم شكلها حلو من هنا 😎.
شروق فصلت ضحك: لا لا مش قادره 😂.
سيف لاخوه: اي مش كنت شجيع دلوقتي.
ليث قعد وربع وحط ايده علي خده: مين انا محصلش دا تهيوات من وقعتك مش اكتر يا بيبي.
شروق: ايوا علي يددي 😂.
فهد بغضب: وقف كده ليه اقت’لهم.
ليث: يلا يا يا حضرة الظابط عليه.
سيف برفع حاجب: اشمعنا انا انا متصا’ب قوم انت.
ليث: لا انا حا’مل ومشلول يريضك ابن اخوك يحصله حاجه.
شروق وقعت علي الارض من كتر الضحك: يخربيتكم دا وقته 😂😂.
سيف: براحه يا اختي عشان يلي في بطنك يا نونو.
ليث بتمثيل: عنيا يا بيبي يلا قوم وريني هتعمل ايه.
سيف بيبص علي يلي جاي عليهم: دا احنا مش بنضر”به.
شروق برفع حاجب: اومال.
سيف: بنشتمه ونجري 🙂.
شروق: يافضحتييي يانا.
سيف بيقوم والرجل بيشده وشروق بتقعد وتربع جنب ليث: نسيت اجيب فشار 🍿.
شروق: تفتكر مين يلي هيكسب.
سيف بيضر”ب في الضخم ولا كانه في فايدة نموسه كده 😂.
سيف: انتو بتتعازموا قوم يا حيو”ان ساعدني.
ليث لشروق لاف ليها وقعدوا يلعبوا: لاعبيني ولاعبك واك’سر صوا’بعك صو’بعك اللولي في طبق بلولي.
سيف بص بصدمه عليهم والضخم طلع سك’ينه وعو’ر ايد سيف.
حد ضر”به علي دماغه بكل غضب: اخووووياااا يا بن الكلللللللل’بببببببببب.
وقع الضخم علي الارض وشروق جريت علي سيف وليث تف علي الضخم.
سيف قعد علي الارض وعينه مش قادر يفتحها: سيف انت كويس.
سيف بتعب: اه ك ك…
فقد الواعي.
شروق بخضه: سيييففففف.
فهد هرب ولسه بيجري طلقه جت في د”ماغه وقع علي الارض.
شهاب وقف ونزل سلا’حه وراح ليهم.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~
كلهم الحمدلله في المستشفى.
رحيم لريناد: الحمدلله كله خلص.
ريناد بحب: سلامتكم.
سيف في السرير التاني: كابوس.
شروق بجمود: الحمدلله.
سيف رفع حاجبه: مالك.
شهاب بص ليها بمعني انه فهم: فهمت.
سيف رفع حاجبه وسكت.
رعد لكوثر: حمدلله علي السلامه.
كوثر بتعب: تسلم.
رعد بحزن: حقك علي عيني.
كوثر: مقدرش ازعل منك.
بعد مرور اسبوعين وفي حاجه متغيرة في شروق وسيف مش فاهم بتبعد عنه.
في االليل سيف بيحضنها بحب: وحشتيني.
شروق بتبعد بيشدها بعن’ف: انا عايز افهم في ايه مالك كده متغيره معايا لي.
شروق بهدؤء: مفيش.
سيف بيتحكم في غضبه: شررووق في ايه انطقي.
شروق بعدت: سيف بعد اذنك ابعد عايزة انا..
قاطعها بقب’لة حب واشتياق مزجت جميع مشاعره المتدفه.
سيف بعد عشان تتنفس: وحشتيني اوي وحشني حبك وشقاوتك وحشني كل حاجه فيكي لي بتبعدي عني كده.
شروق دمعت: سيف اظن الاتفاق خلص.
سيف قرب وحاوط خصرها: بس انا بحبك وعايزك.
شروق بعدت: عن اذنك.
سيف اتعصب: تممم اوووي هنفذ رغبتك.
خرج ورزع الباب وراه.
وصل المكتب بتاعه في المخا”برات: نورت يابيه.
سيف: افتح الباب.
العسكري بصدمه: بس دا بابا الم’سجين.
سيف ببرود: افتح انجز.
فتح سيف داخل ليهم وحد ضر’به في بطنه: هو انا يا حيو”ان ضر”بتك كده.
المجر”م: لا يدوب قبضت بس.
سيف بعصبيه ضر”به: غور نام.
جري من قدمه. بقلم ميرا ابوالخير
سيف: هتخمد هنا اسمع صوت حد منكم.
المجر’م: تنورنا.
جت الساعه 2 وهي مش عارفه تنام ولا هو الاتنين بيفكروا في بعض سيف قام وخرج.
شروق كانت قاعده لابسه فستان ستان لحد الر”كبه وبتقرا في كتاب داخل سيف انصدمت: احم انت جيت.
سيف من غير مايبص: لا لسه.
شروق اتغاظت وهو رفع يبص عليها انصدم من كتلة الجمال: اي دا.
شروق بخجل: احم اي.
سيف بيقرب وكانه متخدر قرب بهدؤء حتي اختلطت انفسهم رفع دقنها ليه بحب وقال بهمس : حلوة اوى.
شروق بسرحان: وانت كمان.
سيف الكلمه دي اذبت قلبه شالها وباس رقبتها ونزلها علي السرير كالاطفال وغاطوا في بحور عشقهم.
بقلم ميرا ابوالخير
تاني يوم بتصحا.
سيف بحب: صباح الخير.
شروق لارد
سيف: اي مش راضيه تردي عليا.
شروق ضمت الغطاء عليها بغضب.
سيف: انتي مكسوفه انا زفت جوزك.
شروق بغضب: انت خلفت الشرط بتاعنا.
سيف قام بغضب: انتي ايه عايز اعرف شرط مش هعمله انتي مهما يحصل بتاعتي انا وبس فاهمة.
شروق: لا مش فاهمه.
سيف داخل الحمام ورزع الباب.
شروق قامت بحزن.
نزلوا تحت كلهم موجودين وعايشين بسعادة وحب ومالك ورانيا جم .
شهاب كان متغاظ من مالك و ميرا بتضحك في سرها مالك لاحظ.
مالك بهدؤء: انا بحب مراتي يا شهاب وميرا اختي الصغيرة.
شهاب: تمم.
اعدوا ياكلوا.
شهاب باص لشروق وهي دموعها محبوسه.
سيف قاعد ببرود: انا قررت قرر.
الكل بانصات: اي هو.
سيف بابتسامه:انا قررت اتجوز.
وشهاب في نفس الوقت: وانا هطلق.
الكل 😳😳😳.

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية جحيم رحيم )

اترك رد

error: Content is protected !!