روايات

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم ميرا أبو الخير

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم ميرا أبو الخير

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني البارت الخامس عشر

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الجزء الخامس عشر

رواية جحيم رحيم
رواية جحيم رحيم

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الحلقة الخامسة عشر

…….: اي خوفتي.
شروق بترجع لورا بصدمه: انت عايز مني ايه.
” “” “” “: هكون عايز ايه مش فتحتي خلاص.
شروق بصراخ: اطلع برا يا شاكر بررررااا.
شاكر بخبث: لي بس يا حلوة انا جاي ا” نتقم منك.
شروق بترجع لورا بخوف: لو قربت مني هقت”لك.
شاكر: انا يدوب هشو”هك بس علي يلي عملتيه.
شروق بصدمه: ه هتتعمل ايه.
شاكر بيطلع حاجه من جيبه وبيص للازازة ويبتسم بخبث: هههه تعالي يا حلوة.
شروق طلعت تجري وهو جري وراها: تو مش هتهربي.
مسكها من شعرها وفتح الازازة ولسه هيدلقها علي وشها ايد مسكته ووقفت قدمه وكلها غضب وشرر رجع شاكر لورا و بحركه سريعه من سيف واتدلقت عليه هو.
شاكر بصراخ: ااااااااه.
سيف ببرود ولوا ايده: مراتي لا.
شروق جريت حضنته: سيف ك كان ه هيدق ع عليا سيف ك اغمي عليها.
سيف بغضب: خدوا الحيو”ان دا من هنا.
الحراس اخدته وهو شال شروق بحنان و وداها علي السرير وبقا يفوقها: شروق فوقي.
شروق بتفوق ودموعهت نازلة: سيف اترمت في حضنه وبقت تعيط وهو يملس علي شعرها بحب: متخفيش انا معاكي.
شروق بانهيار: لي بيحصل معايا كده لي.
سيف بهدؤء: اهدي اهدي اوعدك مش هيحصل حاجه تاني اهدي ياحبيبي.
قام داخل الحمام وصل له رسالة هي قامت تغير فضولها راحت فتحتها اتصدمت (اي ياروحي كسرت قلبها ولا لسه انا مستنيه بفارغ الصبر اشوفها مذ”لولة قدمي متتاخرش عليا يا سيوفي حبيبتك نور).
وقع منها الفون اتكسر سيف خرج بقلق: في ايه.
شروق بصدمه وبتبلع ريقها: لي.

 

 

سيف قرب منها وشدها من وسطها بحب و
بص علي شفايفها بحب ولسه هيبوسها ضر”بته بالكف ( هو انتي حالفة تتطلعي عينه بس مش للدرجه دي 🙄🙄).
شروق: انا مش عايزك ابعد عني وياريت تطلقني بقا خاليك ر”اجل لمرة واحدة.
سيف اتعصب اوي و ضر”بها ب القلم وبعدين مسكها من شعرها.انتي مالكي واخدك وقت ما اعوز انتي فاهمه
شروق بالم و بدموع.لا.قولت لاا هو ب العافيه مش طايقك ولا طايقة ريحتك.
سيف اتعصب لدرجه كبيرة اوي زقها علي السرير وبقا فوقها وهي بتحاول تبعده عنها وهو
فضل يبو”سها بع*نف ونزل ع رقبتها وفضل يبو*سها بعن*ف اكتر ويتعمق اكتر.
شروق فضلت تعيط وهي بتحاول تبعده عنه
بس سيف غضبه عامه.
سيف بغضب عارم وهو وهو بيفتح القميص بتاعه.انا هعرفك.ازاي تقولي كده.
شروق بدموع: ابعد عني.
سيف قام بغضب وبدء يكسر في الاوضه: بتعملي معايا كده لييي ردي علياااا.
شروق بخوف كاتمه عياطها: ط طلقني.
سيف دمعه نزلت منه مسحها: مش هطلقك يا شروق عارفه لي.
شروق: لي كل دا انت بتكر”هني عايز ايه.
سيف بص ليها: عشان بحبك ❤.
شروق بدموع: بتحبني ولا بتلعب عليا.
سيف بصدمه: انتي بتقولي ايه.
شروق قامت ووقفت قدمه: بتحبني.
سيف مسك ايديها وقربها منه: بصي في عيني وانتي هتعرفي.
بصت في عينه بحب وهو كمان سرح فيها وقالت.
شروق ببرود: هنام تصبح على خير.
سيف كور ايده بعصبيه: اتخمدي.
راحت تنام ومن جواها فرحانه اوي وهو في نفسه: هتتعبيني بشكل بس هفضل احاول بردو انت ليا وبس.
نامت وهو طلع ينام جنبها وخدها في حضنه وهي كانت نامت.
صحي تاني يوم الصبح : هعملك بالحب والعن’ف عشان زهقت بقا.
قرب وهي نايمه بقا يبو”سها ويتعمق معها
شروق صحيت من النوم لاقته بيو”بسها
شروق غضبت وقامت زقته.: انت بتعمل اي واي نايمك هنا اصلا.
سيف ببرود: انتي مش شايفه.
شروق بغضب.مش قولتلك مش عايزه هو ايه.
سيف قام هو كمان وقف قصدها علي السرير ومسكها من أيدها .مش انتي اللي هتقوليلي انتي فاهمه.
شروق ببرود سبته ودخلت الحمام.
وقفت قدام المريه وحطت أيدها ع شفايفها بكسوف وحب: واحد قليل الاداب بس قمر كده 😂.
سيف عمل مكالمة وراح الفيلة.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~.
الباب اتكسر.
ميرا بصدمه: انت.
شهاب ببرود: نورتوا ياشباب.
الشباب بخوف: ش شهاب بيه.
شهاب طلع مسد”سه وضر”بهم كلهم بسرعه البرق وقعوا علي الارض قت”اله.
ميرا المنظر رعبها اغمي عليها قبل ماتقع جري مسكها بسرعه وشالها.
داخل بيها شوشو اتصدمت وخافت لتقوله بس عملت حاجه تقلبها عليها: هوريكي يا ست ميرا.
سابها وبص ببرود وخرج: الفديو يتمسح.
الشخص: اتمسح يا باشا.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~

 

 

 

نور قبلته بحب وحضنته.
سيف ببرود: عايزة ايه يا نور.
نور بخبث: ولا حاجه يا روحي عايزك.
سيف: نور انا تعبان.
نور بتحضنه وبتكون لابسه فستان مكشوف: عشاني انت بتحبني صح.
سيف: اه بحبك انتي وعمري ما هحب غيرك.
نور بتسجل كلامه وبتبسم بخبث: طب ايه.
سيف بهدؤء شدها من وسطها وقربها ليه: ايه.
نور بتلمس شعره: نتجوز.
سيف فجاءة عمل حاجه صدمت نور منه: انت عملت ايههه.
سيف بغضب وشد القناع من وشها: فاكرو واحده زيك يا زبا”لة تعمل نور واصدقها كده انتي بتلعبي مع سيف المنشاوي.
نور بخضه طلع عارف انها مش نور حبيبته: ه هفهمك.
سيف بغضب: عثمااااااان خد الز”بالة دي لحد ماتقول مين بعاها اعملوا معها الواجب الصح.
نور بصدمه: لا والنبي مقدرش اتكلم هيمو”تني.
عثمان اخدها جر.
سيف: هانت اوي كلها خطوة منك يا اكس واعرفك.
ناهي كانت مستخبيه واتخضت طلعت تجري واتصلت بدعاء وقالت ليهم انصدموا واتخضوا واكس: كنت عارف دا ابن رحيم مش سهل بردو نفذوا الخطه البديله.
دعاء: اوك.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~««««~~~~~
عند ليث.
ملاك: يابني تعبت الله بقا.
ليث: كلي عشان صحتك.
ملاك: ليث انت مخبي عني حاجه.
ليث: ملاك الحقيقه انك مش حامل.
ملاك بصدمه: ايههه.
ليث بضحك: بهزر ياما علي اساس انك مش حاسه يعني.
ملاك بارتياح: هزرك تقيل يا ليث.
ليث بغمز: بوسيني.
ملاك قربت باسته من خده.
ليث بغمز: من هنا.. شاور علي شفايفه.
ملاك بكسوف: لا عيب.
ليث برفع حاجب: هعيط 🙂.
ملاك قربت بخوف منه وباسته بسرعه وجريت علي تحت: هو انا بحبك من شوي خدي يا ام ادهم هنا يا بتت.
نزل يجري وراها شالها: نزلني يا ليث.
ليث شالها ونزلها البسين: بحبك بحبك بحبك بحبك بحبك ❤
ملاك بحب: بحبك بحبك بحبك بحبككك.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~.

 

 

اكس: ها اي الاخبار.
دعاء: شويه وريناد تشرف هنا.
اكس: كويس اوي.
دعاء بحقد: دي ليا انا.
اكس بخبث: هههه خديها وانا هتصرف مع البنت دي.
بيروح ناحية البنت المربوطه: انتي يلي كشفتينا عشان كده لازم تمو”تي.
البنت بدموع: اممممم.
بيطلع مسد”سه ولسه هيضر”ب داخل الحراس ومعهم بنت.
بيشيل الشاش وبينصدم: مين دي.
بقلم ميرا ابوالخير
~~~~~~~~~~~
مالك بصدمه: موافقه يعني ايه.
رانيا ببرود: موافقه اتجوز وبصراحه انا مش بحبك اصلا.
مالك بصدمه: رانيا انتي واعيه.
رانيا ببرود: اه عن اذنك هروح عشان اجهز لفرحي.
مشيت وهو مصدوم جريت من قدمه ودموعها حابسها: غصب عني يا مالك بس لازم.
مالك بغضب: بقا بتضحكي عليا انا يا بنت 🐕 اما وريتك.
عمل اتصال: ماشي يا رانيا.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~.
رحيم: يعنييي ايههه اختفت ردوا عليا مشغل بهايمممم.
حمزة: اهدا يا رحيم.
رحيم بغضب: اقلبوا الدنيا عليهااا يا اغبياء.
رحيم قاعد بغضب وبتدخل السكرتيرة عليهم.
السكرتيرة: هتعمل زي فضيحه بنتك يلي اتنشرت في كل مكان.
رحيم بغضب: بتقولي ايه يابنت 🐕.
السكرتيرة بتطلع فونها: اتفرج كده بنتك طلعت مد”ورها.
رحيم بغضب وعينه احمرت ضر”بها كف: اطلعي برررررااااا.
رحيم مصدوم من الفديو: شهاب وميرا ازاي.
رعد بتوتر: رحيم شهاب يبقا اسمه الكامل شهاب عز الجارحي.
رحيم بصدمه: انت بتقول ايه.
بقلم ميرا ابوالخير
~~~~~~~~~~~~.

 

 

فهد: كل حاجه جاهزة فاضل وجود شروق.
الحرس: اؤمرك هنجبها.
فهد بشر: تؤ هجبها انا.
فهد بص للطايرة: هتبقي معايا يا قلبي هانت يا شروق.
~~~~~~~~~~.
بتفوق وهي بتترعش وشهاب كان وقف بكل برود.
ميرا: انت يعني مش حلم.
شهاب ببرود: اخيرا فوقتي جاه وقت العقاب.
ميرا بخوف وهي بترجع: ورا انت هتعمل ايي
شهاب قلع القميص بتاعه وفضل يقرب منها
ميرل لسه هتجري راح مسكها من أيدها و فضل يبو”سها بع”نف
ميرا بدموع: حرام عليك سبني بقا.
شهاب قرب قطعلها هدومها من فوق
شهاب رمها ع السرير ونام فوقها ونزل ع رقبتها وفضل يبو”س فيها
وأيده بتحرك ع جس”مها
شهاب استغرب منها و قام من فوقها لما لاقها مش بتتحرك
شهاب بغضب: دي اغمي عليها.قام حازم نزل يبو”سها تاني بس قام بغضب خرج.
شهاب بغضب وبيكسر الحاجه بغضب.ايي مش عارف تعمل معها حاجه ليه لا مش هقرب منها لا.
طلع فونه وعمل اتصال: تعرفي لي كل حاجه عنها لازم اعرف مين البت دي.
جت شوشو طردها وفضل يشرب كتير لحد مانام.
ميرا صحيت لاقت شهاب قاعد عا”ري الصدر ببرود وبيدخن و انصدمت انه جس”مها باين اتخضت بزعر
ميرا سحبت الملايه بسرعه ولفتها ع جسمها
شهاب ببرود و بكل سخريه: بتخبي اي أنا شوفت كل حاجه ثم أكمل بوقحه: تعرفي انك جامدة اوي وتساهلي كل دا مزة مزة يعني.
ميرا بدموع وخوف: أنا عايزه أمشي انا مش عايزة حاجة ارجوك يا شهاب.
شهاب قرب منها.بس أنا لسه ما اخدتش حقوقي منك ولا كملت انتقا”مي حتي ولا عقابتك علي هروبك مني.
ميرا برجاء بخوف: ارجوك كفايه بقا انا مش مستحمله.
شهاب ببرود وقرب منها: بوسيني انجزي يلا.
ميرا عايزة تبعد بس مش عارفه.
شهاب غضب وهو بيمسكها من وسطها جامد بقولك اخلصي.
ميرا بالم ووجع.ااه انت بتوجعني
شهاب بعصبية.اخلصييي

 

 

ميرا قربت منه وبسته بس حازم مسكها من شعرها وقربها اكتر وفضل يتعمق معها اكتر
شهاب زقها عنه و سبها لاقه شفايفها احمرت اويي قام وقف: انزلي عايزك تحت.
ميرا بتمسح الد”م.
شهاب وهو بيحاول يتحكم ف نفسه: يلا قولتلك.
ميرا بخوف وبتبص علي نفسها: م مينفعش.
شهاب ببرود: في اي .
ميرا بكسوف: ا اصل ه هدومي ف فين.
شهاب عينه نزلت ع صدرها ميرا شهقت وصوتت و رفعت الملايه بكسوف
شهاب تافف قام وخرج راح اوضه شوشو انصدم لابسها كله وحش اضايق: مستحيل اخالي ميرا تلبس كده.
شهاي للحراس عايز هدوم بناتي تكون حلوة.
. الحارس: تحت امرك زي شوشو هانم.
شهاب متسرعا: لااا عايزها هدوم محترمه ومحتشمه ولو غير ارتر”حم علي نفسك.
الحارس: اومرك.
راح و دخل تاني: طلبتلك لبس حلو غير القرف دا.
ميرا: لي بقا انا بحب لابسي دا ماله.
شهاب قرب منها ومسك شعرها بهدوء: لا ما مراتي الحلوة لازم مفيش حاجه تظهر منها لازم تكون مالكي أنا لوحدي.
ميرا بغضب: وانت مالك ياجدع انت انا براحتي حرة.
شهاب قرب و شد شعرها جامد: لسانك دا هق”طعه.
ميرا بتحدي: خلصت برا عايزة اغير.
شهاب خرج بغضب وشوشو وقفه هتو”لع منهم.
داخلت الحمام وبدءت تتخيل حاجه.
ميرا بصراخ: ليييي عملت ايههههه رد عليااااا.
شهاب ببرود: بالمناسبه انتي طالق.
فاقت بخضه: هيطلقني لا لما اوريه الاول انا مين وهعمل فيه ايه.
لابست ونزلت مش لاقته داخلت المطبخ وشوشو بتخطط لحاجه.
ميرا جعانه والاطباق عاليه جابت كرسي بس مش لاحظت انه مكسور طلعت عليه ولسه بتجيب الطبق وقعت: اعاااا.
شالها بين ايده بسرعه وتامل وجهه البرئ ميؤا بسرحان: هو انت حلو كده.
شهاب بسرحان: مش احلى منك.
ميرا: نزلني 🙂.
نزلها: بتعملي ايه.
ميرا: بعيد عن عذ”اب امك انا جعانه 🙂.
شهاب ضحك بقوة: هعملك اكل استني 😂.
حضر ليها الاكل: اقعدي.
ميرا باستغراب: افندم.
شهاب شدها من وسطها:هاكلك انا.
ميرا بصدمه: ها.
شدها علي رجله وقعدها وبقا ياكلها ويبص في عينه.
بيوكلها اخر حتة قرب باسها بهدؤء: بتوجعك.
ميرا: اه.
قرب باسها تاني بحب: كل ما توجعك قوليلي وغمز ليها.
طلعت تجري بكسوف وقالت: قليل الادب.
شهاب لنفسه: اوعا احبها لي عملت معها كده دلوقتي.
ميرا خارجه من المطبخ سمعت صوت.
……. :طلع الكلام صح.
ميرا بصدمه: مامي.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~

 

 

رانيا عده في اوضتها وبتعيط فجاءة النور قطع اتخضت لاقت حد سحبها ليها: انتي ليا وبس.
رانيا لسه هتتكلم كمم بوقها واغمي عليها.
بتصحا بتلاقي نفسها في حضنه.
بتتخض: انت عملت ايه.
مالك ببرود: اتجوزتك من ابوكي وافق.
رانيا بحزن: لي.
مالك بحب: عشان بحبك وبتحبيني.
رانيا: بحبك بجد بس مش هينفع.
كتم كلامها بقبله حب و نسبهم شويه.
مالك بغضب: اي دا.
رانيا بخوف: هقولك والله.
مالك بغضب وشدها من شعرها: هتقولي ايييههه يعني ايهه مش بنت.
رانيا بدموع: انت السبب اصلا.
مالك بعدم فهم: قصدك ايه.
بقلم ميرا ابوالخير
~~~~~~~~~.
اكس بصدمه :دي مش ريناد.
دعاء وكلهم 😳😳😳.
اكس بغضب :كده كتير اوي عليهم.
دعاء: هنعمل ايه.
اكس بخبث وكر”ه: هخاليهم كلهم يقت”لوا بعض.
الشخص ودعاء :😳😳.
~~~~~~~~~~.
سيف قاعد وشروق قاعدة ببرود.
سيف: مش هتحني بقا.
شروق تجاهلت كلامه.
قامت و كانت هتمشي بس سيف سحبها من وسطها وقال ف ودانها بوقحه: اللي أنا عايزو هعمله حتي لو غضب عنك ف احسلك يكون برضكي علشان انتي اللي هتتعبي معايا ومش هترتاحي.

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم رحيم الجزء الثاني)

اترك رد