روايات

رواية عشقت العمدة نور الفصل الرابع 4 بقلم رنا أحمد

رواية عشقت العمدة نور الفصل الرابع 4 بقلم رنا أحمد
رواية عشقت العمدة نور البارت الرابع
رواية عشقت العمدة نور الجزء الرابع
رواية عشقت العمدة نور
رواية عشقت العمدة نور

رواية عشقت العمدة نور الحلقة الرابعة

 

عشقت العمده نور 💪💪😂😂.
رنا احمد عماد ✍️✍️✍️✍️✍️.
البارت الرابع ……
من أمام الكوخ .
عم رضوان بحسره /ي خيبتك ي رضوان ي حسرتك ي رضوان .

 

 

نور بحده وغيظ /عجبك كده ي سبع البرمبه .
كابر بغيظ /وانا عملت ايه ي عني ماهو الي كان شاكله مش مريح وعمال يتلفت يمين وشمال حسي الظابط قالي أن هو ده الحرامي .
نور بغيظ /حسك الظابط ويتلفت شمال ويمين ده مش حس ظابط ده حس سواق ميكروباص .
وهدان بغضب /عجبك الي حوصل ده ي حضره الظابط واضح أن الداخليه غلطت لما بعتتك لينا هنه .
كابر باحراج وضيق /عندك حق ي حاج وهدان بس انا برضه هخلص القضيه دي وهتشوف عن اذنك .

 

 

 

نور بحده /ليه كده ي ابوي .
وهدان بغضب /اخرسي ي بت وملكيش صالح روحي شوفي مصالحك ي حضره العمده شوف المصائب الي عماله تنزل علي البلد .
نور بغيظ /وكابر ايه صالحه بالمشاكل دي يابوي .
وهدان بغضب جحيمي/كابر كده شايفك بتقويلي اسمه ببساطه جوي ي نور.
نور باستغراب/قصدك ايه ي ابوي .
وهدان بغضب/قصدي انك هتبدي تنخي ي جناب العمده تقدري تقويلي عملتي ايه في موضوع صفيه الي عايزه الساقيه بتاعتها تتغير علشان تسقي أرضها ها عملتي ايه ي جناب العمده .
نور باحراج /انا اسفه ي ابوي حقك عليا كل حاجه هتتظبط.

 

 

 

وهدان بعصبية/ياريت ي جناب العمده .
في مكتب كابر ..
كان كابر يجلس بضيق شديد من نفسه يتذكر حسره ذلك الرجل الذي تسبب هو في سرقته يتذكر توبيخ الحاج وهدان إليه يتذكر كسرته أمام نور ليضغط علي يده وهو يتوعد لذلك السارق وإثبات الظابط كابر عبد الحي ……
في دوار بدران ..
عمار بخبث /واه عاد ي ابوي كده الأرض بقه حدانا ونقدروا نعملوا كل الي احنا عايزينه صوح .
بدران بمكر /اه ي عمار دي طاقه القدر انفتحت لينا الجماعه الي في مصر عايزين البضاعه لجل مايصرفوها جوام جوام .
عمار باستغراب /وايه الي هيعطلنا ي ابوي اننا نحفروا ونطلعوا البضاعه .

 

 

 

بدران بغيظ /ي عني مش عارف مين .
عمار بحده /قصدك نور .
بدران بتوعد /هو فيه غيرها دي زي النحله الي بتدور في الأرض وهي وأبوها حاطنا فوق رأسهم

 

 

.
عمار بانتباه /ي عني هنعملوا ايه عاد ي ابوي .
بدران بشر /هنخلصوا منيها .
في شقه ادهم ….
فريال والدته /ادهم ادهم قوم الوقت اتاخر .
ادهم /انا مش رايح الاداره ي ماما انا واخد اجازه .
فريال باستغراب /اجازه والشنطه اللي انت محضرها دي انا قولت رايح مهمه .
ادهم وهو ينظر في ساعته /لا ي امي انا مسافر الصعيد ل كابر .
فريال باستغراب شديد /كابر ايه الي وداه الصعيد .
ادهم بضحك /هههههه جاتله توصيه جامده اوي من اللواء سراج أنه يتربا .
فريال بضيق وقرف /ياي ي عني كابر دلوقتي عند الناس الفلاحين دول اسمع لما يرجع اوعا تجيبه هنا ده تلاقي شعره مليان حشرات .
ادهم بياس وزهق /مفيش فايده فيكي ي امي عن اذنك اخاد شور علشان هروح للواء سراج قبل ماسافر .
في دوار وهدان ….
في غرفه نور …..

 

 

 

سعديه بضيق /بقولك ايه عاد اوعي تفتحي خشمك مش ده ابوكي الي انتي بتحاولي ترضيه انا ماليش صالح .
نور بضيق /فيه ايه ي أما عاد طبعا ابويا ولازما ارضيه انا مقصرتش في حكايه السرقه دي وسي كابر خربها اكتر .
ريم بضحك /هههههه والله كابر ده عسل .
نور بقلق /انا المهم دلوقتي انزل البلد اشوف موضوع خالتي صفيه ونروحوا كمان لعمتي صابحه .
ريم بفزع/بتقويلي مين عمتك صابحه وبتقوليها كده عادي .
نور بضحك /ههههه انتي لسه عاد بتخافي منيها ومصدقه حكايه الحسد دي .
ريم بصدمه /اصدق هو انا بس الي عارفه الموضوع ده ده علي عينك يا تاجر هي كل الحجات الي كانت بتوحصل دي عادي .
نور بابتسامه/طب يلا عاد بلاش هبل خلينا نروحوا ورانا مصالح كتير جوي .
ريم برعب /عمتي العبايه الي كنتي بتمسحي بيها الدوار دي هاتيها ألبسها هي دي الحاجه الوحيده الي هتنفع معاها .
في فيلا سراج الدين .
ادهم بابتسامه /عامل ايه ي عمي .
سراج بابتسامه /الحمد لله ي ادهم تعال ادخل .
شمعه بمرح /اذيك ي واد ادهم .
ادهم بمرح /ههههه وماله اختي حبيبتي برضه عامله ايه ي شمعه .
شمعه بابتسامه/الحمد لله ي ادهم .
ادهم بمرح /كده برضه ي سراج بيه ترحل الواد كده .
سراج بضحك /هههههه اسكت علشان يتربا .
ادهم بابتسامه/طب انا رايحله تامر باي حاجه .
شمعه بلهفه /ايه رايحله خودني معاك علشان خاطري .
ادهم بابتسامه /ي سلام علي الإخوات وخشك صح .
شمعه بمرح /لا خالص انا عندي شغل هناك قولت اروح معاك موصلاتي .
ادهم بفيظ /كنت عارف انك واطيه .

 

 

 

 

شمعه بضحكه /هههههه تسلم ي شقيق .
من أمام مصنع يوسف ..
كان يقف يوسف وهو يحضر سيارته لتقع عينه عليها نعم هي معشوقته نجمه .
يوسف بلهفه وعشق /نجمه نجمه .
نجمه بارتباك /يوسف خير .
يوسف بابتسامه /كنت نروح شوفتك قولت أسألك عايزه حاجه .
نجمه وهي تتصنع الحده/تشكر ي ولد خالي مش عايزه حاجه واصل .
يوسف بحزن /نجمه لحد ميتا هتفضلي تعاميلني كده .
نجمه بغيظ وهو تحمل اغراضها/طول عمري ي ولد خالي من ساعه مابوك قتل ابوي .
يوسف بحده /حرام عليكي عاد انتي عارفه أنه مكنش قصدي وبعدين انا ذنبي ايه عاد .
نجمه بضيق /ذنبك انك ولده ي ابن خالي سلام .
من أمام مكتب كابر ..
كانت تسير نور وريم الي منزل عمتهم .
ريم بلهفه وسعاده /نور نور هجيب غزل بنات من هنه واجي طوالي .
نور بابتسامه /روحي ي عيله لتنظر لترا كابر اييه أما اروح ارحم عليه شويه .
كابر وهو بدون بعض الاشياء ويغني بحسره /لا لا انا مش خرونج لا لا انا كينج كونج .
نور بضحكه عاليه /هههههههه ايه ي ابو الليف حزنان كده ليه هي اول مره ي عني يهرب منك مجرم .
كابر بغيظ /انا عارف ي حاج زغلول انك شمتانه فيا بس متفرحيش كده المجرم ده هيبقى تحت ايدي النهارده .
نور باستفزاز /ويترا هتقبض علي مين النهارده ي ولدي خدها مني نصيحه انت اخرك اخرك ي عني علشان مظلمكش تقف علي جنينه الحيوانات تبقا عال جوي ي عني .
كابر باستفزاز وخبث /بصراحه مبقتش حلوه خالص نقصها حاجه مهمه .
نور باستغراب /ناقصها ايه عاد .
كابر باستفزاز /نقصها انثي البطريق زيك كده ههههه.
نور بغيظ /أكده طيب انا الي استاهل اني بنزل مستويا واتحدد معاك ي ظابط علي ماتفرج انت .
كابر بضحك /ههههههههه بحس براحه غريبه لما احرق دمها .😂😂😂😂😂😂😂😂😂…
نور بعصبية /ريم متخلصي عاد .
ريم باستغراب /واه عاد مالك متعصبه كده ليه .

 

 

نور بعصبية وغيظ /هتعصب من ايه ي عني معاش الي يعصبني احممم بقولك ايه ي بت ي ريم هو انا شبه انثي البطريق دي .
ريم بضحك /هههههه لا مش شبه الانثي شبه الدكر هههههه.
نور بغضب /انا بجد غلطانا اني بتحدد معاكم ي شويه بقر امشي امشي.
من أمام منزل صابحه عمه نور ….
نور بابتسامه /كيفك ي عمتي .
صابحه بابتسامه /واه كيفك ي حضره العمده .
نور وهي تقبل يدها /حضره العمده علي اي حد الا انتي ي عمتي امال نجمه فين عاد .
صابحه بابتسامه/نجمه جوه ي ضنايا ادخلي كيفك ي بت ي ريم .
ريم وهي تتدعي المرض /اه عامله ايه ي خالتي صابحه بعيد عنك وجع الضهر صعب جوي ربنا يكفيكي شر المرض .
صابحه بغيظ /مرض ايه ي بت مانتي عافيه اها .
ريم برعب /الله واكبر الله واكبر عليا .
صابحه بغيظ /خوشي ي بت خوشي .
نجمه بابتسامه /منورنا ي اخواتي .
نور بابتسامه/بنورك ي نجمه بس انا عايزه اتحدد معاكي شوي.
نجمه بضيق /نور ي بنت خالي لو قصدك علي يوسف فانا مش عايزه اتحدد واصل .
ريم بغيظ /جرا ايه ي بت انتي متسمعي الكلام للآخر الواد بيحبك وانتي عارفه كده زين .
نور بابتسامه /اسمعي بس الي هقولك عليه زين ي نجمه .
من أمام فيلا سراج الدين ..
ادهم بغيظ /ايه ده كله ي بنتي احنا مهاجرين .
شمعه بابتسامه /ايه ي عم واخده كل حاجات اخويا حبيبي الي بيحبها.
ادهم بمرح /ماشي ي نحنوحه يلا علشان منتاخرش .
من داخل دوار وهدان …
ريم بضحك/ههههه شوفتي عمتك قالت ايه علي عوض ده راجل كبير بس صحته عافيه ههههه الراجل هيروح فيها .
نور بابتسامه /ربنا يستر العوافي عليكم .

 

 

 

وهدان بابتسامه /العوافي عليكي يا جناب العمده ها عملتي ايه .
نور بابتسامه /الحمد لله ي ابوي كل حاجه خلصت وموضوع الست صفيه اعتبره خلص وبكره انشاء الله يوم طويل هنمر علي كل الأراضي الزراعية علشان نباشر الي ناقص انت عارف اني لازما اشرف علي العمال بنفسي .
وهدان بجديه/المهم الأرض الي اجارها عمك بدران عايز عنيكي عليها زين .
نور بجديه /امرك ي ابوي .
عوض بلهفه /ي جناب العمده ي جناب العمده .
نور بجديه /فيه ايه ي عوض .
عوض بجديه /موضوع مهم جوي ي جناب العمده الظابط كابر ركب كاميرات في كل مخارج البلد وييستعد هو والغفير مخيمر بتاعه أنهم يقبضوا علي الحرامي النهارده .
وهدان بجديه /طب زين اخيرا فكر وخطط أما نشوف يمكن خطتته تفلح المره دي .
نور بضحك وهمس /هههههه تفلح علي مين انا الي هقبض علي الحرامي ده استنا عليا ي كابر .
في القسم …
مخيمر بحماس /انشاء الله خطتتنا هتنجح ي كابر باشا الكاميرات جايبه كل حاجه يعني الحرامي ده هيقع هيقع .
كابر بغرور /طبعا ي مخيمر مش تقولي عمده وكلام فاضي الست آخرها تتطبخ تغسل ترغي بس علشان كده العمده نور مش نافعه في حاجه وانا هقبض علي المجرم ده النهارده واركنها هي علي الرف .
نور بغيظ وهمس /انا مش نافعه في حاجه وهتركني علي الرف ي ظابط نص لبه انت طيب .
مخيمر /والله علي رايك ي كابر باشا المفروض الحرمه تبقا تحت رجلينا جوزها تغسله تتطبخله تتدلعه .
نور وهي تمسكه بغضب /وفيه حاجه كمان ي مخيمر تترحم عليه بعد مايموت زي مامرتك هتعمل دلوقتي .
مخيمر برعب /ي نهار ابيض جناب العمده والله مقصدي واصل .
نور بتوعد /طب غور من وشي بدل ماقطع خبرك غور .
مخيمر بخوف /أمر جنابك .
كابر باستفزاز /اهلا ي جناب العمده كنا لسه حالا جايين في سيرتك بالخير طبعا ..

 

 

نور بغيظ وخبث /ماهو واضح علشان أكده قولت اعمل الواجب كوبايه شاي انما ايه تتدفي في البرد ده .
كابر بغرور /شكرا جهزي نفسك علشان هتسمعي النهارده خير حلو اوي اوي .
بعد بعض الوقت …😂😂😂😂😂😂.
كان يغرق كابر في ثبات عميق اثر المخدر الذي وضعته له نور لتنظر إليه نور بشماته وخبث .
مخيمر /كابر باشا الحرامي ايه ده ايه الي حوصل ي جناب العمده .
نور بحده /هيكون ايه الي حوصل ي واكل ناسك ماهو نام قدامك فيه ايه اتحدد .
مخيمر بحماس/الحرامي وصل لزريبه ابوبكر شاكله ناوي علي سرقتها والكاميرات راصده كل حاجه سعادتك .
نور بجديه/طب جهزوا كل حاجه علشان الحرامي ده هيكون في يدي .
مخيمر /تمام ي جناب العمده .
نور بضحك /هههههههه نوم العوافي ي كابر باشا …
تفتكروا كابر لما يفوق هيعمل فيها ايه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
انا مقدرش علي زعلكم انتظروا القادم لانه الاقوي هستنا تعليقاتكم وتفاعلكم وتوقعتكم دمتم بخير وعافية ❤️❤️❤️❤️❤️❤️.
عشقت العمده نور 💪💪😂😂.
رنا احمد عماد ✍️✍️

‫5 تعليقات

اترك رد

%d مدونون معجبون بهذه: