روايات

رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم دعاء أحمد

رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم دعاء أحمد

رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني البارت الحادي عشر

رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني الجزء الحادي عشر

رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني
رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني

رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني الحلقة الحادية عشر

اسفه ابي أعلم أنك تحبني ولكني احبه وان اضطررت للتضحيه بحياتي سافعل
????????????????????????????????
الإسعاف وصلت وفهد في حاله انهيار دموعه نزلت وهو مش قادر يعملها حاجه
فهد بدموع. ساره انت قالتي انك بتحبيني لو مشيتي هتبقى محبتنيش ارجوكي قومي قومي يا حببتي ساره من غيرك اضيع وابقى وحيد
شخص. لو سمحت ابعد عنها عشان ننقلها على المستشفى
فهد ماسكها بقوه وراسها على رجليه والد”م في كل مكان
الممرضين اخدوها لعربيه الإسعاف و فهد ركب معهم والعربيه في اتجاه المستشفي
فهد. هتقومي هتبقى كويسه لايمكن تكوني انانيه وتبعدي ارجوكي يا ساره انا من غيرك اضيع
وصلوا المستشفي بسرعه جدا والدكاتره اخدوها على العمليات فهد قاعد منهار هدومه عليها د”م وبيعيط
فهد بانهيار. يارب ارجوك انا مقدرش اعيش من غيرها هي روحي يارب انا بحبها اوي متحرمنيش منها يارب انا من غيرها اتوه وابقى ضعيف
????????????????????????
في قصر العزايزي
في اوضه ملاك
بتفتح عينيها لقيت أسر بييبو”سها بشغف
ملاك. صباح الخير
أسر. صباحيه مباركه يا عروسه
ملاك. هو ايه اللي حصل انا مش فاكره حاجه من بعد ما شربت العصير دا
أسر بابتسامه ساحره.بقيتي ملاك أسر الرشيدي قولا وفعلا
ملاك بلعت ريقها وبترفع الغطا لقيت نفسها عا”ريه بتشد الغطا على وشها وهي مكسوفه
أسر بضحكه رجوليه. يا حببتي بتخبي ايه شوفت كل حاجه
ملاك بخجل. تاب قوم عشان عايزه اغير
أسر. ياله يا روحي
ملاك وأسر جهزوا ونزلوا الاتنين
الكل كانوا على السفره
جبل بحب. صباح الخير يا قلبي
ملاك. صباح الفل يا بابي
جبل بشي من الحده. الموضوع خلص يا أسر ولا لسه
أسر. تمام يا عمي
ملاك. موضوع ايه
أسر. حاجه خاصه بالشغل يا قلبي
ملاك. تمام
جالهم اتصال
جبل. ايوه في ايه يا فهد
فهد بصوت باكي. ساره يا بابا
جبل بخوف. في ايه يا بني
فهد. ساره عملت حادثه ودلوقتي في المستشفي
جبل. استر يارب انا جايلك حالا
زينه بخوف. في ايه يا جبل
جبل. ساره بنت رعد عملت حادثه وفي المستشفي
زينه. استر يا رب. يارب سلم
مالك. رعد عرف
جبل. مش عارف هكلمه
أسد. لازم نروحله مينفعش في التليفون دي بنته الوحيده
جبل. ياله بينا
صقر. انا جاي معاكم
جبل. لا خاليك انت وأسر روحوا الشركه واهتموا بالشغل ولو حصل حاجه هنكلمكم اخوك اكيد مش هيقدر يبقى موجود وكلنا هنبقي معاهم لازم يبقى في حد في الشغل
صقر. تمام بس طمنونا اول باول
مالك. ان شا الله ياله بينا
حور. ماما انا هاجي معاكي
زينه. حور خاليكي هنا يا حببتي
حور وملاك بإصرار. لا احنا لازم نكون معاكم
زينه. تاب ياله اجهزوا
حور وصقر طلعوا اوضتهم صقر غير هدومه ونزل
حور كانت بتلبس جالها اتصال
حور. الوا مين معايا
جو. ازايك يا قلبي وحشتيني
حور بتوتر. انت تاني عايز مني ايه ابعد عني حرام عليك
جو. توتو في حد يقول لحبيبته كدا برده دا انا نزلت مصر مخصوص عشانك يا قمر وجايلك وهاخدك انتي ملكي لوحدي يا حور
حور بدموع. ارجوك إنساني انا بحب جوزي ابعد عني لو سمحت
جو بكرا”هيه وغ”ضب وهوس. قولتلك انتي ليا لوحدي ولو مش ليا يبقى مش لحد وجوزك دا والله لاندمه وهقت”له وبرده هاخدك منه ولو مجتيش ليا بنفسك صدقيني هخلص عليه
حور بدموع. جو ارجوك بلاش صقر متاذ”يهوش
جو. يبقى تيجي على اللوكيش اللي هبعتهولك والا صدقيني بمكالمه واحده هخلصلك عليه
وقفل في وشها
حور لنفسها. هعمل ايه دلوقتي دا مجنون انا مصدقا سيبت فرنسا وجيت مصر يقوم يجيلي هنا كمان ولو قالت لصقر هقوله ايه انا كنت مصاحبه واحد وهو كان بيحبني يارب اعمل ايه دلوقتي ولو مروحتش ممكن يعملها فعلا دا مجنون ولو رحت انا معرفش هو عايز مني ايه ولو صقر عرف دا ممكن يطلقني فيها
زينه دخلت لقيتها بتعيط.مالك يا حببتي
حور بكذب. مفيش يا ماما بس تعبانه شويه وزعلانه عشان ساره
زينه. ومين سمعك خالص يا حببتي ارتاحي مش لازم تيجي انا هاروح لساره المهم ارتاحي
حور. ماشي يا ماما
????????????????????????????

 

 

جبل ورعد ومالك واسد ورائد
وصلوا المستشفي ورعد كان في حاله لا يحسد عليها فهو كاي اب
وساره وصلت مع زينه
ساره بتعيط بانهيار
كلهم وصلوا أدام العمليات فهد كان قاعد بيعيط وهدومه عليها د”م ساره
امها بدموع. ساره فين يا فهد ساره فين بنتي فين
فهد حضنها وبقيت تعيط بو”جع وكل مصدوم
بعد تلات ساعات
الدكتور خرج وباسم عليه الارهاق
رعد بسرعه. بنتي كويسه يا دكتور
الدكتور. للأسف حالتها خط”يره جدا والخب”طه في مكان حساس في الدماغ ادعهولها انها تعدي مرحله الخط”ر
ساره امها قعدت تعيط رعد راح حضنها وبيطمنها. اهدي يا قلبي هتكون كويسه ربنا مبيرضاش بالظلم واحنا عمرنا ما إذ”ينا حد هتبقى كويسه صدقيني
ساره. ساره يا رعد بنتي لا يارب والنبي ماليش غيرك متختبرنيش فيها يارب
زينه بدموع. اهدي يا ساره دا اختبار من ربنا عشان يشوف ثباتنا لازم ندعيلها تعالى يا حببتي ننزل نتوض ونصلي وندعيلها ربنا كبير يا ساره
ساره بدموع. دي بنت عمري يا زينه لو جرالها حاجه هروح فيها انامعنديش غيرها
زينه. هتقوم منها صدقيني
ساره. يارب انا ماذ”يتش حد متختبرنيش فيها يارب
زينه. ياله يا حببتي
جبل. فهد متخافيش هتبقى كويسه
فهد بدموع. انا بحبها كنت ناوي نروح نخطبها النهارده النهارده قالتلي بحبك معقول تكون كانت حاسه تاب ليه فادتني ياريتني كنت انا اللي مو”ت
جبل. فادتك
فهد. العربيه كانت جايه ناحيتي وهي بعدتني عنها واتخبطت هي
جبل لنفسه. كدا الموضوع زاد عن حده ملاك وساره وصقر وفهد وكمان مستشفى زينه
،????????????????????????
جبل. الوا ايوه يا صقر
صقر. ايوه يا ابوي في حاجه ساره كويسه
جبل. صقر ركز معايا انت عرفت مكان الدكتور اللي اسمه محمد
صقر. ايوه سليم لسه واصل الصعيد من شويه وهو معه وهياخده على المخزن
جبل. الدكتور دا تتنيك وراه لحد ما تعرف مين اللي حرضه يعمل كدا وكمان الناس اللي كنت شاكك فيهم عايزك تبدأ في مراقبته صقر الموضوع كبير
صقر بجديه. حاضر يابوي
????????????????????????????
في احد كتائب الجيش سيناء
الوا شاكر. حمدلله على سلامتك يا بطل
يوسف. الله يسلمك يا فندم
الوا شاكر. جاهز للمهمه
يوسف. ان شاء الله ايه طبيعه المهمه
الوا شاكر. مصطفى محمود
يوسف. الرائد مصطفى محمود رائد من سلا”ح الطيران
شاكر. الخا”ين مصطفى محمود
يوسف. حضرتك بتقول ايه مصطفى من اكتر الناس امانه واحترام للشغل
شاكر بجديه. مصطفى كان مسئول عن عمليه بنقوم بيها في سيناء والعمليه فشلت فشل ذريع وعساكر كتير استش”هدوا وكمان ظباط
يوسف. والمعني
شاكر. مصطفى سلم كل المعلومات للعد”و وكمان معلومات عن تسل”يح الجيش و عن المعدات العسكرية وخطوط الدفاع مصطفى موجود في أسر”ائيل مصطفى باع البلد احنا عايزينه في مصر وعايزين نعرف حجم المعلومات اللي عرفها. بلغها ليهم
يوسف. انا متأكد ان في حاجة غلط مصطفى من اكتر الناس اللي بيحبوا البلد
شاكر. لو كدا فعلا نتمنى لأنه لو مبعش البلد اكيد معرفش اي حاجه عن تسل”يح الجيش ومصطفى بيقاوم ودا اللي انت هتعرفه لما توصل هناك
بمساعده الظابط غصون شاكر
يوسف. تمام يا فندم السفر امتي
شاكر. بكرا الصبح وانت عارف طريقه الدخول لأسر”ائيل من غير شوشره
يوسف. طبعا بعد اذنك اجهز نفسي

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني)

اترك رد