روايات

رواية اوقعني الصعيدي في حبه الفصل السادس 6 بقلم نوران أحمد

رواية اوقعني الصعيدي في حبه الفصل السادس 6 بقلم نوران أحمد

رواية اوقعني الصعيدي في حبه البارت السادس

رواية اوقعني الصعيدي في حبه الجزء السادس

رواية اوقعني الصعيدي في حبه الحلقة السادسة

كانت المرأة التي تصوت اللي شافت جميلة وهي بتتخطف فاطمة ام زين وورد صرخت صرخة نزل عليها كل اللي في البيت
ورد بقلق/في اي يماما
فاطمة بعياط/جم جميلة اتخططفت
ناديه ام جميله صرخت صرخة قوية/بنتييييييي
وبعدها اغمي عليها سندوها الستات وطلعوها اوضتها
وتحت كانت حبيبة بترن علي تلفون مالك/رد
فارس وقال/الو
حبيبة بدموع/فارس
فارس بقلق/في اي يحبيبة مالك
حبيبة /فين مالك
فارس /مالك بيعمل حاجه وجاي وسايب التليفون معايا
حبيبة /جميلة اتخطفت
فارس بصدمة /ايه
حبيبة بعياط/والله ومرات عمي شافتهم وهما بيخطفوها
فارس بقلق/اهدي اهدي يحبيبة عشان اللي في بطنك وانا هجيب مالك واجي بسرعه محدش يخرج
قفل معاها وجري لمالك
فارس /مالك
مالك بأستغراب /في اي ي فارس
فارس بخوف وقلق /جميلة اتخطفت
مالك بصدمة /اييييي
عند جميلة صحيت من المخدر اللي شممهولها لقت نفسها في غرفة ظالمة والباب بيتفتح وبيخش منه
باسم وهو يقول /جميلتي وحشتيني
جميلة بخوف وغضب/انت عايز اي مني
باسم /عاوز كل خير يحبيبتي انا تسيبيني وتروحي تتجوزي غيري
جميلة بخوف /بالله عليك يباسم تسبني امشي
باسم بخبث/تؤ تؤ تؤ مش متعود عليكي ضعيفه اي ده
جميلة بقوة تخفي وراها خوفها/نعم عاوز مني اي تاني
باسم /عاوز كل خير تكتبيلي شيك ب 500الف واسيبك ولا اقولك انا هرن علي حبيب القلب جوزك اطلب منه فدية وبعدين انت ليكي اعداء كتير ليه
جميلة /قصدك اي
دخلت وقالت بخبث /قصده انا يجميلة
عند مالك
~~~~
مالك بصدمة /اييييي
فارس /حبيبة لسه رنة وقيلالي يلا بينا نروح نشوف في ايه
مالك بخوف /يلا يلا
وروحوا وفاطمة حكتلهم اللي حصل
مالك مش ساكت وعمال يعمل تلفونات ويأمن مداخل ومخارج البلد وسأل الغفر قالولو بعد مافاقوا في واحد جه سألنا عن شغل وبعدين لقيناه واحنا بندله علي شغل رش مخدر في وشنا ومحسناش بالدنيا ي بيه
مالك بعصبية/اغبييييية
عند جميلة
~~~~~~
جميلة بصدمة/انت
اميرة بضحكة ساخرة/مفاجأة مش كده
جميلة ببرود/انت عاوزه مني اي
اميرة بشر وخبث /جوزك
جميلة بقوة وبرود /لو قبلك خديه انما دور الحيزابونات ده مش عليا انا وانت عارفين انك عاوزاه عشان فلوسه
اميرة بشر وغل/تعرفي انك حلوة وعشان كده بغل منك واكرهك انا لسه عارفاكي من اسبوعين اه لكن كرهتك فيهم انا من قبلك وانا بحاول مع مالك لكن هو يقولي بعتبرك اختي اختي لحد ملقيته متجوز لا وحلوة وبنت عمو راقبت تلفونك وسمعت المكالمة الاخيرة بينك انت وباسم
فلاش باك
قبل اسبوع رن باسم علي جميلة من رقم غريب
جميلة /الو
باسم /الو بقي بتعمليلي بلوك فاكرة اني مش هعرف اكلمك تاني
جميلة /عاوز اي تاني احنا اللي بينا انتهى افهم
باسم /مش بالسهولة دي
جميلة /انا هقفل ولو رنيت تاني هدي التلفون لجوزي وهو بتصرف معاك
قفلت
باك
تكمل اميرة بشر وهي تقول /سمعت المكالمة واخدت رقمه وطلع بيحبك اوي هههههههه كان عايز ينتقم منك وخلاص اتفقت معاه اني هأمنله المكان وهو يبعت رجالته ولكن انت ساعدتيني اوي خرجتي الجنينة وخرجتي كمان ليهم برة هههههههه دلوقتي تكيير ي حبيبتي عشان محدش يلاحظ اني مش موجودة
جميلة بقوة/ مالك هيجي وينقذني وساعتها انا اللي هقولك تكيير في السجن
ضحكت اميرة بسخرية وخرجت
عند مالك
مالك بأستغراب وشك/هي اميرة فين اختها اهي وكل موجوده هي راحت فين
ثواني وسمعوا صوت ياتي من سلم القصر حيث ان اميرة كانت خالعة صندلها وماسكاه في ايدها وهي طالعة خبطت في تمثال ووقع خرج الجميع علي هذا الصوت
مالك بشك/كنتي فين وبتتسحبي كده ليه
اميرة بتوتر/ككككنت بتمشي شويه برة
مالك /وبتتسحبي كده ليه
اميرة بتوتر /اصلللللل
مالك بهياج وغضب /فين مراتي يبنت ****جميلة فين
اميرة بخوف /معرفش مراتك فين شوفها هربت فين
مالك شد شعرها وهي بتعيط وصرخ بصوت عالي وغاضب/مراتييييييي فيييييين ي****
اميرة بخوف من حالته/في ******* وباسم هو اللي معاها
جري مالك علي بره وقال لجدو /البت دي متخرجش من هنا
لحق به زين وفارس وركبوا العربيات ومشيو وراه كان مالك بيجري باقصي سرعة
وصلوا عند المكان ودخلوا ولكن اتصدموا بي………………!

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية اوقعني الصعيدي في حبه)

اترك رد