روايات

رواية سارقة قلبي الفصل السابع 7 بقلم نجلاء محمد

رواية سارقة قلبي الفصل السابع 7 بقلم نجلاء محمد

رواية سارقة قلبي البارت السابع

رواية سارقة قلبي الجزء السابع

سارقة قلبي
سارقة قلبي

رواية سارقة قلبي الحلقة السابعة

ادم بصدمه: ريم ريم قومي ريييم سامي هات الدكتور بسرعه
خرج سامي راكضا ليتصل ب الطبيب
أتى الطبيب وفحصها وجفف الدماء الموجوده على وجهها ورأسها
الطبيب: هي كويسه متقلقوش بس هي اتضربت على دماغها جامد لو مكنتوش لحقتوها كنا هنضطر نوديها المستشفى وتعمل عمليه
ادم: الحمدلله سامي اطلع مع الدكتور
سامي:اوامرك
خرج سامي والطبيب
ادم: اي اللي حصلك ي ريم مين عمل فيكي كدا وازاي وصلتي لتحت

 

 

ريم بدموع كاذبه: انا كنت قاعده ف الاوضه لقيت الباب اتفتح فجأه ولقيت ورقه مكتوبه عليها تعالي اوضتي ومكتوب تحت رغد جريت ع الاوضه لقيت ورقه تانيه مكتوب عليها استخبي ف الدولاب جوا الهدوم محدش هيلاقيكي استخبيت بعدين لما انتوا دخلتوا مخزن البيت طلعت ونزلت على تحت وجيت اخرج لقيت رغد واقفه وضربتني ب الفاظة على دماغي ووقعت
كل هذا تحت أنظار ادم بشر ل رغد وانظار رغد التي تكذب كل م قالته ريم
رغد: كدابه كدابه والله ي ادم
صفعها ادم على وجهها
ادم: بطلي كل شويه تثبتيلي انك رخيصه
رغد ببكاء: والله العظيم محصلش طب طب خليها توريك الورق طيب
ادم بشك: وريني الورق ي ريم
ريم بخبث أدخلت يدها في جيبها واخرجت ورقتان: اهو الورق افتحوا وشوف انا مش بكدب
نظر ادم ل رغد بشر انزلي تحت حسابك تقل اوي
رغد: والله كدابه
ادم بحده: بقولك انزلي غوري
ركضت رغد إلى الخارج ببكاء
ريم ببكاء مصطنع: انا عارفه انك عايز تقتلني زي م قتلت بابا وزي م انا ضربتك ب المسدس بس مش للدرجه دي
ادم بتوتر:انا انا مش هقتلك انا مقصدش
ريم بتصنع اكبر: يعني انت عايزني اعيش يعني خايف عليا حتى أول م لقتني كدا جبتلي الدكتور مسبتنيش اموت
ادم بتوتر:انا خارج
وخرج وتركها
ريم بشر: والله ل اخليكوا تقتلوا بعض واخرج انا منها وهجيب حقي وحق ابويا
في الأسفل
ادم بحده: عايزه تقتلي صحبه عمرك للدرجه دي انتي رخيصه
رغد ببكاء: ي ادم دي كدابه والله كدابه
ادم: والورق برضو كدب

 

 

رغد: صدقني بتكدب معرفش مين كتب الورق دا
ادم: وخرجت ازاي من الاوضه هه ردي
رغد ببكاء اكثر: والله م اعرف صدقني بقا انا هثبتلك
ادم: هتثبتي ازاي
رغد: هدخلها لوحدي واشغل تسجيل الموبايل وانت هتسمع كل حاجه بودنك
ادم: طيب ماشي روحي
صعدت رغد إلى غرفه ريم
رغد ببكاء مصطنع: ريم
ريم: نعم
رغد: انتي لي كدبتي وقولتي ان انا اللي خرجتك وكتبتلك ورق
نظرت ريم إلى يدها ف وجدتها تمسك بالهاتف
ريم بإبتسامه: انتي لي بتنكري ي رغد انك خرجتيني وكتبتي الورق دا
رغد: متكدبيش ي ريم انتي عارفه اني بحب ادم قول الحقيقه
ريم: انتي اللي كتبتيه وخرجتيني وضربتيني كمان بطلي تنكري
رغد بحده: بطلي كدب بقا هقتلك ي ريم فاهمه هقتلك
جرحت ريم نفسها باظافرها وصرخت:آآآآآآه ابعدي عني ي رغد ابعدي لاااا حرام عليكي
ركض ادم إليهم مسرعا: ف اي ؟؟؟؟ هو دا اللي هتثبتيلي ي رغد
رغد بصدمه: صدقني ملمستهاش ملمستهاش
ادم: وريني ي ريم
نظر ادم إلى يد ريم ف وجدها تنزف
ريم ببكاء مصطنع: كنت بقولها تقول الحقيقه قالتلي هقتلك وابتدت تضربني
رغد:حرام عليكي بطلي كدب
ادم: افتحي التسجيل ي رغد
رغد:انا انا

 

 

ادم بعصبيه: بقولك افتحيييييه
فتحت رغد التسجيل على الهاتف ووقف ادم يستمع بصدمه وريم مبتسمه
ادم بشر: انا هربيكي ي رغد طلعتي خاينه
رغد بخوف: لا لا لا اسمعني ي ادم
ادم بحده:سامييييييي
سامي: اوامرك يباشا
ادم: خدها ع المخزن
اخذ سامي رغد وخرج
نظر ادم بصمت ل ريم وخرج

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية سارقة قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *