رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل التاسع 9 بقلم أميرة محمود

 رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل التاسع 9 بقلم أميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي البارت التاسع

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الجزء التاسع

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل التاسع 9 بقلم أميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الحلقة التاسعة

انتي لازم تباتي معايا انهارده في الاوضه بتاعتي وهندخل الفيلا وانا هشيلك لحد السرير

حور ، انت اتجننت يا حسام بيه اي اللي بتقوله ده

نور ، كمل كمل يا حسام بيه 

حسام ، شكلك فهمتنيني يانور وراح غمزلها

حور ، انتي متفقه معاه عليه يا نور ده انا اختك أخص عليكي هتبيعيني بعد اللي عملته معاكي

نور ، حسام يا حور هانم في جواسيس في الفيلا عنده بينقلو أخباره للبوص الكبير فهو عايز يعمل كده عشان يعرفهم أنه اتجوزك وحبك وان لو نشروا الفيديو بتاعكم مش هيفرق معاكم وأنكم كده بتحبوا بعض لحد ما يخلص حكايه الصفقه بتاعته وبعدين ترجعي البيت ولو هتطلقوا أطلقوا زى مانتي عايزه

حسام ، لا ده بجد أنا عمرى ماهسيبك يا نور تمشي من الشركه ايه الذكاء ده

نور ، يعني اخلص كليه وتخليني المحاميه بتاعه الشركه بتاعتك

حسام ، طبعا يا بنتي لا بجد عجبتيني جدا

حور ، يعني هتلعب بيا عشان تتم صفقتك 

حسام ، أنا عمرى ماهلعب بحد حور انتي عندك حريه الاختيار موافقه تمام مش موافقه تمام

حور ، اي المقابل 

حسام ، شيك اكتبي فيه اللي انتي عايزاه وغير كده كمان الفيديو استحاله هينشروه لانه بقا ورقه خسرانه بالنسبه ليهم

حور ، تمام الشيك بعد اذنك

نور ، حور ده بجد

حور ، حقي قصاد قهرتي علي نفسي وقهرت امي عليه كفايه أنها ماتت بسبب اللي حصل

حسام ، حقك يا حور اتفضلي الشيك

حور ، نقول اتنين مليون كويس

نور ، بس ده كتير جدا

حسام ، كويس يا حور وراح ماضي 

حور اخدت الشيك وركبت العربيه مع نور وحسام وراحو الفيلا

/////

مراد ، اااه أنا فين

والده ، مين اللي عمل فيك كده يا مراد

مراد ، طب قول حمدالله على السلامه اول

والده ، بقولك مين اللي عمل فيك كده ابن عمك قال ميعرفش

مراد ، كنت في بار وبرقص مع الرقاصه وماشي أنا وهي بلطجيه طلعوا علينا بلطجيه ثبتوني واخدوا الموبايل والرقاصه وراحوا ضاربين عليه نار

والده ،. رقاصه وبار انت اييي منتاش قد اي مسؤلية خالص انت اي يا اخي احترم منصب ابوك

مراد ، اااه بابا والنبي مش قادر اتكلم ممكن تسيبني انام

والده ، نااام اتخمد

////////////////

وصلو الفيلا

حسام ، احممم ممكن اشيلك بقا

حور ، شيل مش فارقه 

حسام شال حور وداخل الفيلا ونور وراهم بتزغرط

حور سرحت في عيون حسام نظره اول مره تنظرهاله

حسام ، مالك 

حور اتحرجت ، هااا مفيش

الشغالين اللي في الفيلا كلهم اتجمعوا

نور ماتزغرطوا يا جماعه حسام بيه اتجوز 

كلهم فضلو يزعرطوا وحسام اخدها ودخل غرفته

حسام ، احممم حور أنا هدخل اخد شاور ماشي عندك الجناح اهو اقعدي فيه براحتك

حور ، تمام 

حسام دخل الحمام وحور افتكرت أن ممعهاش هدوم ليها ولا اختها معاها

حور ، ياربي طب الحل ايه وراحت فتحت الدولاب 

ايه ده كله رجالي اعمل ايه بقا ياربي 

فضلت قاعده عالسرير لحد ماراحت في النوم

حسام خرج بص لقاها نايمه وهي قاعده عالسرير وسانده ضهرها عالسرير

حسام ، حور حور

حور ، ها نعم

حسام ، انتي هتنامي كده

حور ، مانا مفيش معايا هدوم 

حسام ، اوووف نسيت

حور ، طب الحل اي 

حسام ، بصي نقيلك بيجامه من بتوعي اللي يعجبك البسيه

حور ، بس ازاي وغير كده حضرتك ماشاء الله طول بعرض أنا ميديم 

حسام ، هههههه ماشي البسي اي حاجه والصبح هبعت اجبلك اللي عايزاه

حور ، اخدت بيجامه ودخلت الحمام اخدت شاور ولبستها وخرجت

حسام كان ماسك الموبايل وبيلعب فيه وعينيه راحت لحور بص لقاها لبسه بيجامته كبيره عليها وهي غطسانه جواها وبتنشف شعرها 

حسام ، هههههه همووووت

حور ،. مانا اعمل ايه والبنطلون اللي كل شويه بيقع ده 

حسام ، اقلعيه وخليكي باللي فوق اهي طويله للركبه هههههههه يا اوزعه 

حور اضايقت ، حسااام بيه لو سمحت وراح البنطلون واقع

حسام بص عليها وفضل يضحك

حور ، قلعته خالص اتفضل بنطلونك اهو مش عايزاه 

حسام ، مش قادر ابطل ضحك بصراحه منظرك مسخره هههههههه

موبايله رن 

حسام ، الله ده مراد الو ايوه يا مراد فوقت

مراد ، عملتها وخلعت لا وايه وبتضحك بتضحك علي ايه ياض

حسام ، بضحك علي وبص لحور وعرف أنه مينفعش يقول ، بتفرج علي فيلم عايز اي دي الوقت

حور فرحت أنه مقلش لمراد وراحت تسرح شعرها وبصت لنفسها في المرايا بصدمه وفضلت تضحك بصوت عالي

مراد ، اي ده انت معاك نس*وان من غيري

حسام ، اتلم يا مراد دي حور نفذنا الخطه بتاعتنا

مراد ، الخطه بتاعتكم برضوا

حسام ، اقفل يا مراد اقفل وراح قافل في وشه 

فضل سرحان في حور وهي عماله تسرح شعرها 

حسام لنفسه ، يخربيتك يا مراد علي يخربيت أفكارك ياربي اي الجمال ده حوريه من الجنه ياربي 

حور ، حسام بيه أنا خلصت ممكن اخد بطانيه عشان السقعه عشان هنام عالارض 

حسام ، هااا بتقولي حاجه

حور ، عايزه بطانيه عشان انام علي الارض

حسام ، لا مفيش نوم علي الارض

حور ، مينفعش انام جنب حضرتك أنا هنام عالارض 

حسام ، حور السرير مترين يعني مش معقول هنبقي جنب بعض هتبقي بعيد عني وحطي مخده ياستي بيني وبينك

حور بصت عالسرير ، تمام ماشي 

حسام ، طب ياللا نامي وراح طافي النور 

حور ، لااا

حسام فتح الابجوره ، في ايه مالك

حور ، متقفلش النور عشان أنا بخاف من الضلمه

حسام ، وانا مش بعرف انام في نور

حور ، خلاص اروح انام في اوضه تانيه

حسام ، خلاص هفتح الابجوره وامرى لله 

حور ، هو مينفعش واحده بس اللي نحيتي

حسام ، لا الاتنين متواصلين ببعض

حور ، طب أنا اسفه معلش 

حسام ، لا عادي ولا يهمك أنا هحط المخده علي راسي نامي انتي بس

حور ، ماشي

حسام ، تصبحي علي خير 

حوور ، وانت من اهله

/////////

نور ، تسلميلي يا ام محمد حلوه الجلبيه دي اوي 

ام محمد ، مش كبيره عليكي شويتين يا بنتي

نور ، لا حلوه ياحبيبتي اهي حاجه تقضي الغرض تصبحي علي خير

ام محمد ، وانتي من أهله يارب

نور موبايلها رن ، الو 

مراد ، عامله ايه

نور ، كويسه انت اللي عامل ايه

مراد ، الحمد لله بقيت كويس 

نور ، شكرا لحضرتك عشان لولاك كان فاتي ضعت

مراد ، الو مين معايا وبص علي الرقم هو الرقم نور انتي نور

نور ، اه في ايه

مراد ، ايه الاحترام ده كله 

نور ، اصل انت دفعت عني ولحقتني لازم احترمك

مراد ، لو اي واحده تانيه كنت عملت كده

نور ، ههههه تصدق كنت هصدقك يا بتاع الرقاصات

مراد ، حمدالله على السلامه ايوه كده انتي نور ههههه

نور ، يا سلام ليه مالها نور

مراد ، لسانها اي ماشاء الله زي الفرقله

نور ، طب انت بتتصل عايز ايه

مراد ، والله مش عارف حسيت اني عايزه اسمع صوتك

نور ، وسمعته ياللا بقا تصبح علي خير

مراد ، وانتي من أهله وقفل

نور ، والنبي لو شفني بمنظرى ده هيقعد يضحك عليه عشر سنين قدام ده مجنون بس دمه خفيف

///////////

صباح تاني يوم

ام محمد خبطت علي باب حسام 

حسام صحي وقام جرى عشان حور متصحاش وفتح

حسام ، في ايه

ام محمد ، مراد باشا تحت

حسام ، تحت اللي هو ازاي ده عامل عمليه كبيره

ام محمد ، مش عارفه بس هو تحت

حسام ، طب روحي انتي وانا نزله اهو وقفل الباب

حسام دخل قعد عالسرير يبص علي حور لقاها نايمه وشعرها علي وشها واخده المخده في حضنها

حسام فضل يبعد خصلات شعرها عن وجهها وفضل سرحان في جمالها 

حسام ، ملاك نايم اي الجمال ده حس انها بدأت تفوق راح باعد بسرعه وقام عشان ينزل لمراد

حور ، صباح الخير يا حسام بيه

حسام ، صباح النور 

حور ، حضرتك رايح الشركه

حسام ، انهارده الجمعه اي نسيتي الايام

حور ، أمم اومال حضرتك رايح فين 

حسام ، مراد تحت نازل أشوفه

حور ، ده عامل عمليه امبارح خرج ازاي ده

حسام ، مش عارف انا نزله اهو 

حور ، أمم ماشي أما أكمل نومي بقا

حسام ، لا اومي وبطلي كسل وتعالي نفطر

حور ، لا مليش نفس عايزه انام 

حسام ، تمام براحتك بس لازم نكمل الدور دول اتنين مليون جنيه 

حور ، خلاص يا حسام بيه هقوم اووووف 

حسام ، اي اوف دي استني عندك وراح شددها من دراعها اي اوف دي

حور ، هو كده بقا 

حسام فضل باصص في عينيها وراح حاطط أيده علي وسطها

حور اترعشت جامد ، في أي يا حسام بيه 

حسام ، مش عارف 

حور شالت أيده من عليها ، ده مش في الاتفاق ولو سمحت يا تحترم الاتفاق بتاعنا يا اما همشي قلت ادب مش عايزه احسنلك 

حسام ، اي احسنلي دي 

حور ، هو كده بقا لم نفسك فاهم

حسام ، خلاص خلاص انا اسف انا آسف خلاص بقا

حور ، ماشي وراحت داخله التيوليت

حسام ، ده اي العيله اللي لسانها طويل دي وراح نازل لمراد

////////

نور قامت نزلت عشان تحضر الفطار مع ام محمد

خارجه بالفطار لقت مراد في وشها

نور ، مررراد بيه

مراد ، خضتيني في ايه

نور ، انت خرجت ازاي من المستشفى

مراد ،. ابويا قرفني رحت قايم خالع منها وقولت اجي هنا حسام حبيبي هيراعيني حاكم أنا بحبه اوي عشان كده اجيتله هنا اصل وحشني وطول الليل بفكر فيه

نور ، يع ابعد 

مراد ، في ايه

نور ، انت منهم انت وحسام ياخساره

مراد ، من مين

حسام كان نزل وواقف يسمعهم 

حسام ، انت اجيت ياقلبي عارف انك مقدرتش تستغنا عني وحشتني اوي

مراد ، انت بتتكلم كده ليه

حسام ، هشش

نور ، يع بجد انتو مقرفين حووووور يا حوووور تعالي هنا

مراد ، اوعا يكون فهمت اللي في بالي

حسام حط أيده علي صدره ، اه يا بيبي

مراد ، بيبي وربنا انتي فاهمه غلط

حسام ، هههههههه

مراد ، امشي ياله والله يانور أنا مش كده 

نور ، اومال ايه وحشني وطول الليل بفكر فيه والكلام ده هو في واحد يقول الكلام ده عن راجل الا مايكون كده

حسام ، وماله كده ده حتي احنا حلوين اوي مع بعض صح يا دودو

مراد ، وربنا لو مسكت لهجيب الفازه اللي وراك دي والقك بيها

حسام شاور علي بقه أنه هيسكت

حور نزله جرى علي صوت اختها

نور ، ياللا يا حور نمشي من هنا بسرعه

حور ، ليه في ايه

نور ، دووول

مراد ، أنا اقصدك انتي يا نور انتي يا نور وحشتيني وطول الليل بفكر فيكي أنا اتزفت وحبيتك

نور فتحت بقها وبصت لحسام

حسام ، هههههه خليتك تقولها ازاي

نور ، يعني الكلام ده مش بجد يا حسام بيه

حسام ، بهزر معاكي

حسام ، وحشتيني اوي

نور اتحرجت وجايه تمشي داست علي طرف الجلبيه ووقعت علي وشها 

حسام راح يقومها 

مراد ، ما تبعد ياعم الامور

حسام ، اي الشوال اللي انتي لبساه ده يا نور ههههه

مراد ، فعلا اي ده انتي كمان يا حور لبسه ايه انت عملت اي في البنات

حسام ، نسيت اوديهم يجيبوا ليهم هدوم يلبسوها

مراد ، هههههه بس شكلهم مسخره

حسام ، طب تعالي اطلع نام فوق في الأوضه عشان ترتاح

مراد ، ماشي اااه براحه عليه

حسام ، وحشتك اوى يا بيبي

مراد ، اتلم ياض وحشك برص 

حسام دخله غرفه وغطاه ، نام يا حبيبي وارتاح وانا هروح أكمل نومي مش مهم أفطر 

مراد ، اممم لعبه معاك

حسام ، لعبه مين انت نسيت الخطه ياللا نام ياض

يتبع...
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية اغتصبني واعطيته قلبي)
google-playkhamsatmostaqltradent