رواية تزوجت من أغتصبني الفصل التاسع 9 بقلم أبو مالك

 رواية تزوجت من أغتصبني الفصل التاسع 9 بقلم أبو مالك

رواية تزوجت من أغتصبني الجزء التاسع 9 بقلم أبو مالك

رواية تزوجت من أغتصبني الحلقة التاسعة 9 بقلم أبو مالك

رواية تزوجت من أغتصبني الفصل التاسع 9 بقلم أبو مالك

رواية تزوجت من أغتصبني الجزء التاسع 9 بقلم أبو مالك

مع أول شعاع شمس جديد دخل غرفة أسيل
فتحت عينها بتثاقل
ثم حاولت النهوض من على الفراش أسندت يدها على المنضدة
التى كانت توضع بجانب الفراش
و كانت تتألم بشدة سوأ ألم جسدى أو نفسى
دلفت إلى الحمام و فتحت الدوش
كانت تقف تحت الدوش و تبكى على حظها
......
فى الطابق الأول
كان يجلس أسد فى غرفة مكتبه يعمل
فا وجد الباب يطرق
أسد : ادخل
دخلت سما
سما : م.. ممكن.. اتكلم... معاك يا أبيه
أسد : تعالى
سما : ا.. انا... انا.. عايزة... اطلب..... منك... طلب
أسد : قولى عايزة ايه
سما :.......
أسد بعصبية و صياح : ما تنطقى
خبط أسد بيده على المكتب 
سما :.... حاضر.. حاضر.... كنت عايزة.... اروح... رحلة مع صحابى
أسد : رحلة
سما :اه
نهض أسد من على الكرسى و اقترب من سما
سما : لو... لو مش موافق... خ.. خالص.. بس.. بس ما تزعلش
أسد : لو جبتى السيرة ديه تانى... هاكون فى نفس اليوم مجوزك.
سما : لالا.. خلاص.. خلاص و النبى
أسد : طب غورى على أوضتك يالااا 
و فى لحظة ذهبت سما من امام أسد 
دخلت كوثر 
كوثر : بتزعق ليه بس 
أسد : مفيش... حاجة... الفطار جهز 
كوثر : اه على السفرة 
أسد : طيب خلى حد من الخدمين يطلعو على أوضتى 
كوثر : ليه 
أسد : انتى ناسية اللى فوق.. احنا مش هنأكله و لا ايه
كوثر : أن شالله ما كلت 
أسد : إزاى يعنى 
كوثر :واد انت... انت بتحبها
أسد :هههههههههه... احب.... هو انتى تعرفى عنى أن انا احب
كوثر : اومال هى هماك فى ايه 
أسد : ولا همانى ولا حاجة... انا خايف بس تموت يحسبوها علينا بنى ادمة...و هى كلبة و لا تسوى 
كوثر : ماشى يا ابن بطنى هصدقك 
أسد : انا طالع
خرج أسد من غرفة المكتب 
أسد : فتحية.... فتحية 
فتحية : نعم... نعم يا أسد باشا 
أسد : حضرتى الصينية اللى قولتلك عليها 
فتحية : اه... اهيه سيادتك 
أعطت فتحية الصينية إلى أسد 
فتحية : اى أوامر تانية 
أسد : لا روحى 
صعد أسد إلى الغرفة
فتح الباب و فى نفس اللحظة كانت أسيل خارجة من المرحاض 
و كانت ترتدى التيشيرت الخاص به
فا هو كان فضفاض عليها و كان منظرها مثل الأطفال 
عندما نظر لها اسد ظل يقهق 
أسد : ايه اللى انتى لابسه ده 
أسيل : هو انا لاقيت لبس و قولت لأ
أسد : ما الدولاب عندك مليان اهوه 
أسيل : ده كله مليان لبس عريان... و انا مليش فى الحاجات ديه 
أسد : لا... ما انتى لازم من انهاردة لازم يكون ليكى فى العريان اومال هتبسطينى إزاى 
أسيل : هو انت بتنبسط... لما تشوف واحدة لبسة لبس عريان 
أسد : اه طبعا.. و يالااااا... . علشان ناكل 
أسيل : مش جعانة 
أسد : يالااااا...بدل ما تندمى 
أسيل : قولت... مش عايزة 
أسد : براحتك... هاكل انا 
دلف أسد إلى البلكونة و وضع الصينية على المنضدة و بدأ فى الاكل 
كانت أسيل تنظر له فا هى تموت جوعا 
أسد : تعالى.. كلى بدل ما انتى عاملة تبصيلى 
أسيل : قولت مش عايزة 
طرق باب الغرفة 
أسد : ااايه
فتحية : محمد أبو الدهب... تحت مستنى حضرتك 
انتفض أسد من مكانه 
و أسرع إلى الباب 
أسد : قولتى مين 
فتحية : محمد أبو الدهب 
أسد : طب أمشى و انا جاى 
أسد : انا نازل
أسيل بصوت منخفض : احسن... غور 
أسد : بتقولى حاجة
أسيل : لالا...و لا حاجة 
....... 
هبط أسد إلى الطابق الأول 
فا كان ينتظره محمد فى غرفة الضيوف 
أسد : اهلا.... اعملى اتنين قهوة يا فتحية.. مظبوط 
محمد : لا.. ملوش لزوم.. انا جاى اقولك.....الف مبروك
أسد : الله يبارك فيك عقبالك
محمد : لا... انا كدا مبسوط 
أسد : خلاص يا سيدى براحتك... بس مش عارف ليه أن فى سبب تانى ورا... وجودك هنا 
محمد : اه الصراحة 
أسد : و ايه هو 
محمد : جاى اقولك اتنزل احسن 
أسد بعصبية : نعععععم 
محمد : لازم تعمل كده من غير شوشارة.. علشان لو حد عرف اللى حصل هتكون.. مصيبة و سمعتك هتبقى فى الطين 
أسد : و ايه اللى حصل
محمد : اصلى سمعت ان انت اغتصبت بنت و بيقولو أن البنت ديه تبقى المدام
نهض أسد من على الكرسى بعصبية
أسد : اخرررررس يا حيوان.. اطلع برا بيتى 
محمد : لالالا.... أهدا كدا ده انت لسه عريس 
أسد : اطلع برا 
محمد : ما انا طالع... ما تقلقش.... سلام يا سيادة النايب 
........... 
بعد مرور وقت
........ 
صعد أسد ال ظى الغرفة فا وجد أسيل تجلس و تأكل 
أسد : طب ما تقولى انك عايزة تاكلى لوحدك 
سعلت أسيل 
أسد : أهدى أهدى.. خلاص.. كلى 
......... 
فى إحدى منازل القرية
كان يجلس رجل فى الخمسينيات على كرسى
الرجل : انا عايزه... يجى راكع على رجله.. و يتأسفلى على اللى عمله فيا من عشر سنين 
.......
يتبع..
google-playkhamsatmostaqltradent