رواية أسيرة إبليس الفصل الرابع 4 بقلم يمنى محمد

 رواية أسيرة إبليس الفصل الرابع 4 بقلم يمنى محمد

رواية أسيرة إبليس البارت الرابع 

رواية أسيرة إبليس الجزء الرابع 

رواية أسيرة إبليس الفصل الرابع 4 بقلم يمنى محمد


رواية أسيرة إبليس الحلقة الرابعة

مكاسب... بتعصب يلا ياعلويه
علويه..... ياستي الراجل الا بيلبسوا عفريت مبيطلعش تاني
مكاسب.. اخرسي ياعلويه علشان جبل وفايزه. اندهي الراجل واقفلي خاشمك فاهمه ولا لا
....
جبل... الماشطه طلعت لملك يامه
مكاسب... انت مصمم ياجبل
جبل... انا قولت كلمه وخلصت هجوزهم هما الاتنين في ليله واحده
جبل وهو ينظر خلفه يجد الراجل الدجال
يتعصب ويعلي صوته يهز القصر كله... ايه الا جاي الراجل دا هنا يامه
مكاسب بتهته وخوف..
علشان يعملك تحويطه يابني انت وعروستك
جيل... امه مبحبش اقول كلمتي مرتين الراجل دا في ثوانب يختفي من هنا
وقام طلع على فوق
مكاسب.. اسمع يا شيخ جعفر  انا عايزه منك حاجه بس متستغربش من طلبي وتنفذه ولو طلع صح هحليلك بوقك واديك كيف ماتطلب بس تنفذي طلبي
الشيخ جعفر.. اطلبي وانا انفذ ياست مكاسب
قربت على ودانه وحكيتله.....
🙄🙄🙄🙄🙄
#اسيره ابليس
#يمني محمد
جبل دخل عند ملك وكانت الماشطه هي كمان وصلت عندها
وهي رافضه ان حد يجي يامها
فايزه اخت جبل... استهدي بالله ياملك علشان جبل انا خايفه عليكي
ملك... لو هبموتني مش هنوله الا في باله انا عايزه ابني يافايزه ونبي وعايزه امشي ساعدني ونبي
على دخول جبل
جذب ملك من شعرها وقال محدشدهبرحمك مني ياملك
فايزه.... سيبها ياجبل وهي هتنفذ كل حاجه
جبل. وهو بشاور على الماشطه... استنيني بره يافايزه انتي والحاله
فايزه.. بس ياجبل
قبل ماتكمل كلامها جبل بصوت عالي.. انا قولت ايه
خرجت فايزه والمشاطه
ملك. بدموع  بتصنع القوه.... ابعد عني ياجبل انا بكرهك
جبل.. انتي لسه فيك نفس تقولي ابعد عني الموضوع كله ساعات وتكوني تحتي بتاعتي ملكي كل حته فيكي ملكي
😜😜😜نمنوم
ملك... موتني ومتلمسنيش ياجبل
جبل... همو تك متستعجلش بس اشبع من صريخك فاكره لما كونتي بتصرخ وبتتعمدي انك تعلي صوتك وانتي مع اخويه علشان اسمعك علشان تحرقي قلبي فاكره ياملك
ملك... انسى ال فات با جبل وسبني
.....
على خبط الباب
جبل.. مين
علويه الخدامه.... الماذون وصل ياباشا وعرستك كمان وصلت ياجبل يابني 
جبل.... انا نازل اهوا
جبل وهو يقرب على ملك بشده ويلتهم شفايفها بعنف حاد فهي لا تقدر على الدفاع عن نفسها ايدها تعتبروا مكسرين
جبل.. لسه طعمك حلوه ياملك بصي انا مش عايزك تلبسلي حاجه انا عايز ادخل الاقيكي مستنياني عريانه خالص ولو على آثار الضرب انا هدويها متخافيش وبعد كده نبقى تسددي الا عليكي بس اذوق طعمك الأول
وحذفها أرضا وخرج
جبل... فايزه عايز ملك بتنور استلمها بليل بتنور فاهمه ياست انتي
الماشطه.. حاضر يابيه
ونزل لتحت في استقبال الماذون
ودخلت الماشطه على ملك هي وفايزه اخت جبل ومعاهم ستين كمان علشان يمسكوا ملك
😒😒😒
#اسيره ابليس
#يمني محمد
........................ فلاش باك
(انا ملك ٢٧ سنه مهندسه ابويه رجل وسخه ايوه فعلا بتاع حريم.... وامي ست مريضه وانا كان نفسي اجوز واحد غني علشان يعيشني حياتي مدلعه ومبسوطه بفلوسه
ابويه كان بشتغل عند ابو جبل الحاج عبد الرحيم
بيتاجروا في سلاح ولما ابويه عرف كل أسررهم
الحاج عبد الرحيم قرر يموت ابويه علشان سرهم بموت مع ابويه
لكن المشكله الحكومه كانت عينهم عليهم اليومين دول فقال يسكت ابويه انه يديله شويه فلوس
لكن ابويه قاله ولد من عيالك يجوز ملك بنتي وانا اعيش خدام ليكم العمر كله
إلحاح عبد الرحيم رحب بالفكره ووافق وفعلا عرض على عياله الفكره
وجبل ابنه  رحب قوي بالفكره َقال اتجوزها
ملك كانت بنت جميله وحلوه وفاهمه دماغ جبل كويس
اتخطبوا فتره
بس المصيبه انها يوم الفرح رفضت تتجوز جبل وقالت انا بطلب ايد رضا اخو جبل الصغير واجوزت رضا مع انها قبل الفرح بيوم كانت في حضن جبل
جبل كان عامل زي بركان النار الا بتاكل كل حاجه
اجوزت رضا وسافرت معاها  في الفتره دي والد جبل الحاج عبد الرحيم اتوفى
ورضا اخو جبل كمان اتوفى بس محدش يعرف سبب موت رضا لحد دلوقتي
ابوي ملك فضل يزن عليها انها تروح تطالب بورث جبل ابنها الصغير من رضا
لما ضاق بيها الحال قررت انها تروح تطالب بورث ابنها
دا الا حصلها من جبل
عايز يعرف هي رفضته ليه زمان مع انها كانت في حضنه
غير دا كله رضا اخوه مكانش ليه في الجواز 🙄🙄🤔جابت الولد ازي فهمتوا؟؟؟؟؟
#اسيره ابليس
#يمني محمد
نرجع تاني لحكايتنا
الشيخ جعفر..... انت عايزني اربط ابنك ياحاجه
مكاسب. اي همش عايزه يقربلها بس متنساش انه ينام مع عروسته
الشيخ جعفر بنظره غل متخافيش ياحاجه...... خدي دا
مكاسب.... دا دم
جعفر... ايوه دم لازم تحطيه للعروسه علشان كل مايجي يقربلها الدم دا هبط ده وهو فوقها
🙄🙄🙄🙄
مكاسب.. طاب وجبل
جعفر... هنعمل فيه زي رضا فاكره ياحاجه
يتبع..
google-playkhamsatmostaqltradent