رواية أرهقتني الغيرة الفصل الرابع 4 بقلم آية هاني

 رواية أرهقتني الغيرة الفصل الرابع 4 بقلم آية هاني

رواية أرهقتني الغيرة البارت الرابع

رواية أرهقتني الغيرة الجزء الرابع

رواية أرهقتني الغيرة الفصل الرابع 4 بقلم آية هاني

رواية أرهقتني الغيرة الحلقة الرابعة

_ انطقييي.. 

= انا اللي سييت الشغل يا بابا وقولتلهم همشي.. 

خلود" سيبتي الشغل"!!؟.. 

_ اه يا ماما سيبت الشغل ومش راجه تاني.. 

= تعالي هناا بقاا يبنت الكل*ب انتي بقاا انا مدلعك وسايبك تروحي الجامعه وبعلمك وتيجي ف الآخر تسيبي الشغل.. 

رودينا بصريخ "اااه يا باباا شعري سيبني".. 

_ سيبها يا سعيد سيبها انا هربيها.. 

= هترجعي الشغل غصب عن اللي خلفوكي كمان ولو مشتغلتيش مفيش كلية سامعه.. 

_ حاضر حاضر سيب شعري علشان خاطري.. 

= غوري علي اوضتك يا وش الفقر.. 

دخلت رودينا اوضتها وفضلت تعيط اوي وبتتمني ان ربنا ياخدهم لإنهم مش بيعتبروها بنتهم اصلاً.. 

_ انا لازم أكلم رحيم علشان يشغلني علشان اعرف اروح الجامعه بتاعتي ياارب ساعدني يارب..ورنت علي رحيم.. 

= السلام عليكم.. 

رحيم" وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته + رودينا!!.. 

_ ايواا.. 

= مال صوتك.. 

_ ملوش + المهم إني كنت عايزة اشتغل ف الشركة عندك من النهارده.. 

= تعالي نتفق ع الشغل .. 

_ تمام اجي امتا..

= لو ينفع دلوقتي تعالي.

_ تمام + عنوان الشركه اي..ادالها عنوان الشركه وقفلت معاه وقامت تلبس..

بعد شويه..

_ رايحه فين..

= رايحه ادور علي شغل...

_ روحي يا حبيبتي ربنا معاكي..

= دلوقتي روحي يا حبيبتي من شويه كان ضرب وشتيمه..

_ والله كويس اوي وكمان بتردي عليا ومعليه صوتك وقام ضربها بالقلم ودخلها اوضتها وقفل بالمفتاح..

= ابقي وريني بقاا هتروحي الجامعه بتاعتك دي ازاي وخلي لسانك ينفعك..

_ انتوا ليه بتعملوا فيااا كداااا ربنا ينتقم منكم انتوا مش أهليي يااارب خدلي حقي منهم يارب خرجوني من هنااا وحست بتعب شديد ف قلبها واغمي عليهااا ومحدش سأل فيهااا..

.......................................

_ دكتور آسر دكتور آسر.. 

= ايواا يا نهي فيه اي.. 

_ أسفه يا دكتور اسر بس فيه واحده هنا جاية لحضرتك وبتقول إنك تعرفها وهي اسمها مشيرة.. 

= دخليهالي بسرعه.. 

ودخلت مشيرة ل آسر.. 

_ آسر إزيك.. 

= الله يسلمك يا مشيرة اتفضلي.. 

_ كنت جايه ليك علشان عايزاك تشوف اختي وتعالجها هي عندها حالة نفسية يعني وواثقة إنك هتقدر تخليها احسن م الأول.. 

= ألف سلامة عليها الوقت اللي تحبي تجيبيها فيها هاتيها وانا تحت أمرك طبعآ.. 

_ شكرآ جداا يا آسر.. 

= العفو وخرجت مشيرة...و كمل اسر شغله..

........................................... 

رحيم " هي رودينا مجتش ليه ".. ورن عليهاا.. 

ف البيت بقاا.. 

= فيه حد بيرن علي رودينا. 

_ هي مش بترد ليه.. 

= وسع كدا هدخل اشوفها ودخلت خلود.. 

_ رودينااا!!..بنتييي.. 

= اي يا خلود مالها رودينا.. 

_ اطلب الاسعاف بسرعه يا سعيد. 

سعيد طلب الاسعاف وخلود ردت على اللي بيرن.. 

_ اي يا رودينا مجتيش ليه.. 

= انا مامت رودينا وهي دلوقتي فاقده الوعي.. 

_ اييي طب انا جااي بسرعه وقفل السكه ف وشها ونزل م الشركه وراح بيتها لقا الاسعاف خدتها ومشيت ومشي وراها بسرعه.. 

بعد شويه الدكتور كشف عليها.. 

الكل بقلق" مالها يا دكتور". 

الدكتور بحزن "هي عندها القلب + لازم نعمل اشعه علي المخ لإني شاكك ف حاجه تانيه". 

رحيم بخوف من إن يكون عندها اللي جه ف دماغه ف سأل الدكتور" حاجه اي يا دكتور ". 

_ لما نعمل الأشعه الأول مقدرش اقول اي حاجه... 

وعملوا الأشعه وراحوا يودوها للدكتور..

يتبع..
google-playkhamsatmostaqltradent