رواية طفلة الآدم الفصل الرابع 4 بقلم ملك موسى

 رواية طفلة الآدم الفصل الرابع 4 بقلم ملك موسى

رواية طفلة الآدم البارت الرابع

رواية طفلة الآدم الجزء الرابع

رواية طفلة الآدم الفصل الرابع 4 بقلم ملك موسى

رواية طفلة الآدم الحلقة الرابعة

طلع أدم قلع الجاكيت بتاعه وقعد على السرير واسألة كتير في دماغوا هو مش عارف اجبتها 
أدم: أنا اي الخلاني اساعدها انا من امتى بهتم لحد ممكن صعبت عليا أة بس دة لية دق لما شافها «بيشاور على قلبه» 
لا لا اكيد عادي كفاية تفكير بقا وقام علشان ياخد شاور 
عند غزل
هانم ودتها الاوضة ووقفت 
هانم بغيظ: اتفضلي 
غزل: تمام ودخلت الاوضة أول مادخلت قعدت على السرير 🛏وبقت مدهوشة أن في غرفة بالحجم دة 
غزل: واووو كل دية غرفة وبتستكشف الغرفة وفتحت الدولاب وقالت: ياربي هعمل ايه دلوقتي مافيش حاجة واحدة البسها وألفستان والمعفن دة دة كفن م فستان 👗هروح اشوف حد برااا يقدر يساعدني 
وطلعت غزل بقت تمشي في الطرقات مش لاقية حد 
لقت اوضة دخلت وبقت مش عارفة تعمل اي 
لغيت مابتبص لقت أدم واقف ولافف فوطة على خصره ومصدوم 
أدم: بتعملي اي هنا 
غزل: لو حلفتلك اني م لاقية هدوم عندي في الاوضة ولقيت الأوضة دي رحت داخلة 
أدم بخبث: أه ولهي طب تمام وبيقرب 
غزل وهيا بتغمض عينيها من منظروا: لو سمحت انا لا اقبل بهذا الوضع الغي رحلتشي 
أدم بصلها وهيا بتكلم وفضل يضحك 
أدمّ وهو بينهج من الضحك: يخربيتك عمتا ماشي خدي دا قميص من عندي طويل علشان اختي صغيرة وهدومها م هتيجي مقاسك 
غزل: تمام شكرا وجريت 
أدم بص لطيفها: أااه معرفش اي البيحصلي لما بشوفك بس الحمدلله على كل حال وانشأ اللة خير وغير هدومه ونام 
عند غزل
دخلت اوضتها جري وقفلت الباب 
غزل: أه أخيرا دا أنا كنت هموت من الاحراج 
اااخ يارب كون معايا ماليش غيرك وقدملي الخير 
ودخلت خدت شاور وطلعت لبست القميص 
غزل وهيا بتبص على نفسها في المراية: كل دة قميص قميص دركولا يلا مش مهم اما اشوف السرير القمر دة ونامت 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في الصباااح 🕊
عند ادم صحى لبس بدلة كحلي شيك وخد ساعته ونزل 
عند غزل🤍صحت غسلت وشها وطلعت لمت شعرها كحكة فوضاوية وطلعت وجايا تطلع لقت بنت كيوت وجميلة ولبسة بيجامة عليها قط وفاار وعملة شعرها ضفيرة شافتها راحت مصرخة 
غزل والبنت: ااااااعااااااااا 
البنت دي ملاك 
ملاك وهيا بتنزل على السلم: الحقووووني جنية ولبسة قميص اخويااا الحقوني جنيية اعااااا 
غزل من فوق وهيا خايفة: انتي مين؟ 
ملاك من تحت: انتي المين انتي جنية صح 
غزل بصدمة: جنية اية انا غزل 
ملاك برعب: غزل مين 
أدم ومامتوا طلعوا على الصووت 
ادم ومامتوا في صوت واحد: في اية 
ملاك وغزل: مين دي؟«وبيشاورا على بعض» 
آدم: ملاك حببتي دي غزل بنت اتعرفت عليها امبارح 
غزل دي ملاك اختي 
مامت آدم بطيبة: دي غزل يملاك اعتبريها اختك الكبيرة تعالي يغزل يابنتي 
غزل: اناا 
مامت ادم: ايوة تعالي
غزل راحتلها 
مامت ادم وهيا بتلمس على شعرها: يحببتي انتي تعالي في حضني اعتبريني زي امك 
غزل كانها مصدقت واترمت في حضنها على طول 
مامت أدم: يحببتي يلا علشان نفطر واعتبريني ذي امك بالظبط وملاك اختك 
غزل براحة: اكيد حاضر يطن قصدي يماما 
مامت آدم: حضرلك الخير يقلب امك يلا وانزلوا 
وسابوا ملاك وفهد في صدمتهم 
ملاك: انت يلاااا شكل امك بتنمرلك عليها وهتجوزهالك 
آدم: ولاااا!!!!! كتك القرف وبعدين تجوزهالي اي انتي كماان 
ملاك: دي قمر 🌗يسطا عارف يعني ايه قمر 🌗دا أنا ومرات اخويا هنولعها😂😂🌚اخيراا 
أدم: ملاك اكتمي خالص مرات اخوكي اي يااوزعة انتي 
ملاك: بس انت ايش فهمك انت دي حاجات بنات ومشيت 
ادم: بناات!!!! ربنا يشفي كل مريض هوا اي الحصل في الدنيا ومشى نزل يفطر 
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
مامت أدم وهما على الفطار: وانتي يغزل يبنتي فين اهلك ولية قاعدة مع عمتك أدم حكالي كل حاجه 
غزل: اهلي اتوفوا في حادث عربية من وانا صغيرة وعمتي خدتني ربتني بس معملتها كانت وحشة كان كل الهيا عايزاة فلوس وبس واهوا ربنا يهديها 
مامت أدم: يحببتي اعتبريني امك بقا خلاص 
غزل بأبتسامة: حاضر 
مامت أدم: أدم عايزاك بعد الفطار متمشيش 
ادم بستغراب: تمام 
بعد مخلصوا فطار 
راح أدم لولدته غرفتها علشان يعرف عايزاة في اي دخل لقاة مامتوا قاعدة بتقرا قرأن 
أدم: اي يشهودة عايزاني في اية 
شهد مامتوا: تعالى يحبيبي 
أدم: خير 
ولدته: بس ياادم يابني من الاخر غزل انا شيفاها بنت محترمة واخلاق وبنت ناس واتظلمت كتير ومش هينفع تقعد معانا كدا الناس تقول اي وانا امبارح فكرت كتير ولقيت ان الحل المناسب تجوزها 
أدم بصدمة: اية 😳😳
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط علي : (رواية طفلة الآدم)
google-playkhamsatmostaqltradent