رواية أحببتها في منامي الفصل الثاني 2 بقلم اية سلمان

 رواية أحببتها في منامي الفصل الثاني 2 بقلم اية سلمان

رواية أحببتها في منامي البارت الثاني

رواية أحببتها في منامي الجزء الثاني

رواية أحببتها في منامي الفصل الثاني 2 بقلم اية سلمان

رواية أحببتها في منامي الحلقة الثانية

انس : حور 😳
نزل انس بسرعه من العربية زي المجنون و فضل يدور يمين و شمال بيدور علي حوريتة
انس ف نفسه : انا متاكد انها هي انا شفتها انا شفتها بس راحت فين اختفت فجأه كده ليه 
ركب انس العربية و ساقها علشان يروح الشركه و هو عمال يفتكر شكلها لما شافها اول مرة ف الحلم 
#فلاش باك
بنت قصيرة ذات بشرة مخمرية و شفاة حمراء ك الفراولة و ملامح صغيرة كالاطفال و عيون واسعه زرقاء و شعر طويل بني اللون  ترتدي فستان ازرق اللون تشبة الحوريات بة 
تأتي و تنظر لانس نظرة ساحرة و تبتسم ابتسامه عريضه لة 
انس (بتوهان ف ملامحها) : انتي مين 
حور : 😊
انس : انتي مش بتردي عليا ليه انتي مين 
حور فجأه بتبدأ تبعد و فجأه تبقي ف قفص من حديد و عمالة تصرخ و هو متكتف مش قادر ينقظها 
نهاية الفلاش 
انس : حور ..... حوريتي اوعدك هلاقيكي انا متاكد من دا 
فلاش باك 
انس واقف مستني حور 
انس : اتأخرتي قوي 
حور بتبتسم : 😊
انس : انتي مين ليه مش بتردي عليا 
حور : انا حور ي انس 😊
انس : حور مين 
حور فجأة بتبعد عن انس و تتحبس ف قفص حديد زس كل مرة 
انس فجأة بيفوق مت الفلاش باك و كلن هيخبط  عريبة تانيه
انس : هلاقيكي ي حوريتي 
وصل انس الشركه متأخر غير عادته ،،، دخل ب هيبته المعتاده 
انس صباح الخير 
العمال : صباح الخير ي انس بيه 
دخل انس المكتب و اتصل ع السكرتيرة تجيله 
السكرتيرة نهال : نعم ي انس بيه 
انس : استاذ مروان جه 
مروان دخل فجأة : انا هنا من بدري ي برنس انت الل متأخر  ( مروان صاحب انس من الطفوله شاب حليوة برده 😂)
انس : طيب ي  نهال اتفضلي انتي ع شغلك 
نهال : حاضر عن اذنك 
مروان : اي ي عم التأخير دا اول مرة تعملها 
انس : غصب عني 
مروان : اه ي خلبوص كنت بتلعب ب ديلك فين هه قولي دانا صاحبك 😉
انس : شكل ضرب زمان وحشك 
مروان : احم .. لاا لا انا بقول الطيب احسن 
فجأة الباب خبط 
زياد : مارووو حبيب قلبي عامل اي 
مروان : زوزاااا واحشناااي انا بخير انت الل عامل اي 
انس : هو انتو مشوفتوش بعض من امتي
زياد : بقالنا دقيقتين 
انس : اطلعوا برة براااااا 😡
مروان : اجري ي اشففف 
خرج مروان و فضل زياد 
زياد : اي ي عم مالك ف اي 
انس : شوفتها 
زياد : هي مين دي 
انس : حور 
زياد : مين 😳
انس : حور شوفت حور
زياد : انس ي حبيبي شكلك منمتش كويس امبارح و محتاج ترتاح 
انس : انا مش تعبان ي زياد انا متاكد اني شوفتها 
زياد : شوفتها ازاي بس ي انس .. طب طب شوفتها فين 
انس : و انا سايق شوفتها قدامي 
زياد : طيب مكلمتهاش  ليه
انس :  ع منزلت من العربية كانت اختفت
زياد : امم طيب ي انس مش ممكن يكون بيتهيألك
انس : لا انا متأكد اني شوفتها 
زياد : طيب ي انس كل شئ جايز برده 
انس : ايوة 
زياد : المهم دلوقت انا نزلت اعلان ف الجرايد و ع النت اننا محتاجين سكرتيرة جديدة و ف ناس جت تقدم للوظيفه دي عايزك تعمل معاهم الانترفيو عشان ورايا مشوار كده
انس : ااه نور هه 😏
زياد : نن نور مين لا دانا رايح اطمن ع واحد صاحبي 
انس : زياد البنت لسه صغيرة 
زياد : سيبها ع الله 
انس : زياااد 
زياد : ي عم بحبها و الله بحبها و دا الل مصبرني لدلوقت 
انس : طيب ي خويا روح اطمن ع صاحبك 😏😉
زياد : طب ي زماله س س سلام 😂
انس : سلام 
ضرب الجرز 
نهال السكرتيرة : نعم ي انس بيه 
انس : الناس الل جاية تقدم للوظيفه برة دخليهم واحد واحد 
نهال : حاضر ي انس بيه 
دخل حوالي ٢٠ اشخاص بنات ع شباب ل انس يقدموا للوظيفه بس انس كل الل كان يقوله  : تمام سيب رقمك و هنتصل بيك
انس بتعب : نيهال لو فاضل حد مشيه و خليه يجي بكرة 
نهال : فاضل واحد بس ي انس بيه
انس : خلاص دخليه 
نهال : حاضر خرجت نيهال و دخل الشخص دا 
انس و هو منزل راسه : اتفضل اقعد 
الشخص دا قعد 
انس و نو بيرفع راسه : قولي بقا معاك لغات اي بالظ... انت😳😳😳
ي تري انس شاف مين 🤔
يتبع...
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببتها في منامي)
google-playkhamsatmostaqltradent